abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2016 @ 23:32:15 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164315858
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik zou er nog een mailtje aan wagen:

"Als dat bierpakket hier nog steeds ligt in september drinken we het mooi zelf op, dus wanneer kan je langskomen? Kan je ook meteen de baby even zien.

Nou doei, Koos en Molo"
Zijn vriendin en zoontje zijn al drie keer geweest, ik denk dat hij geen zin heeft om te komen (ontwijkende antwoorden toen ik er naar vroeg bij zijn vriendin :+). En ik heb dus geen zin meer in dat hij komt :P

Maar ook dit neem ik mee in overweging :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 23:36:39 #102
269689 crew  Viv
pi_164316048
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Molo het volgende:
Zijn vriendin en zoontje zijn al drie keer geweest, ik denk dat hij geen zin heeft om te komen (ontwijkende antwoorden toen ik er naar vroeg bij zijn vriendin :+). En ik heb dus geen zin meer in dat hij komt :P
Oh, dan laat je dat laatste weg. :D Of je geeft het mee aan zijn vriendin de volgende keer. Als hij zelfs in ruil voor een bierpakket niet op kraambezoek wil zou ik het ook niet afdwingen.
  zondag 7 augustus 2016 @ 23:38:17 #103
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_164316118
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef Molo het volgende:
Zijn vriendin heeft trouwens de datum onder zijn naam ingevoerd vertelde ze.... :')
Maar ik neem het advies in me op :D
Dan zou ik die vriendin mailen, geeft ze t zelf maar lekker aan hem.

@sam omdat je via de MM zwanger bent geworden betekent dat niet dat je niet meer je rot mag voelen als je onzeker bent of niet lekker. Je kindje is niet minder of meer gewenst, het is een wonder, maar jij bent gewoon een zwangere vrouw. De druk op jou is des te groter om 'dankbaar' te zijn, en dat is helemaal niet prettig, en ook niet echt eerlijk. erover stressen maakt het alleen maar zwaarder :*

(En ja, ik weet dat geklaag van zwangeren voor sommige van de wachtenden in AZWEBNZMG soms als een soort ondankbaarheid wordt gevoeld, maar zo werkt het natuurlijk niet.)
Kwak
pi_164316142
Geef t mee aan zn vriendin, dan hebben jullie je belofte.gehouden en hij hoeft niet langs te komen. Win-win!

Dan koop je voor Koos een eigen bierpakketje.
S. 2014
J. 2016
  zondag 7 augustus 2016 @ 23:43:18 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164316302
Oh ja het gaat niet om het geld hoor, maar ik gun het die kneus dus gewoon niet :P
En ik probeer er nu sociaal acceptabel onderuit te komen en zulks :')

Kneuzig, I know :D
Wraakgevoelige muts enzo :+

En wat betreft rot voelen tijdens zwangerschap terwijl je alleen maar dankbaar zou moeten zijn, ik sluit me bij Kwakz aan :)
pi_164316908
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:43 schreef Molo het volgende:
Oh ja het gaat niet om het geld hoor, maar ik gun het die kneus dus gewoon niet :P

Kneuzig, I know :D
Wraakgevoelige muts enzo :+

En wat betreft rot voelen tijdens zwangerschap terwijl je alleen maar dankbaar zou moeten zijn, ik sluit me bij Kwakz aan :)
Ik heb ook zo'n pisvlek als zwager... dus ik snap je punt, maar hou de eer lekker aan jezelf, hoop dat t bier verkeerd valt en negeer m lekker :P
S. 2014
J. 2016
pi_164317097
Tnx. Ja het is ook echt het gevoel blij te moeten zijn dat het extra moeilijk maakt. Tuurlijk ben ik blij maar toch komt het ook nog niet echt binnen. Moet het nog even verwerken denk en de nachtmerries over de punctie houden ook maar aan. Nog even en we kunnen gaan dromen over bevallen haha
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 8 augustus 2016 @ 00:08:09 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164317165
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n pisvlek als zwager... dus ik snap je punt, maar hou de eer lekker aan jezelf, hoop dat t bier verkeerd valt en negeer m lekker :P
Heb je ook gelijk ik hoor :D
pi_164317450
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef Sam1993 het volgende:
Tnx. Ja het is ook echt het gevoel blij te moeten zijn dat het extra moeilijk maakt. Tuurlijk ben ik blij maar toch komt het ook nog niet echt binnen. Moet het nog even verwerken denk en de nachtmerries over de punctie houden ook maar aan. Nog even en we kunnen gaan dromen over bevallen haha
Biedt jouw ziekenhuis ook counseling aan? Misschien is dat zinnig als je de punctie als traumatisch hebt ervaren. :*
pi_164317734
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:43 schreef Molo het volgende:
Nou dan zeg je als ie het bierpakket wil mag ie het voor eind augustus zelf ophalen anders voeren we het aan de baby.
pi_164317805
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef Sam1993 het volgende:
Moet van niemand behalve jezelf :*. En het hoeft ook nu nog niet, maar mag later ook nog wel hoor. En het kan gewoon best lang duren voor het helemaal doordringt enzo... dat gevoel (en gevoel in het algemeen) kun je jezelf niet afdwingen.
Ik snap dat je het wil en dat het leuker zou zijn als... maar je raakt er zo alleen maar meer gestresst van ipv wanneer je het eruit laat.
pi_164318226
Wij hadden vandaag een verjaardag. Nichtje van man was jarig en er was een barbecue. Zelf wat garnalenspiesjes meegenomen want vlees. :r En echt een heel fijn gesprek gehad over ons traject en zwangerschap nu, zonder dat het zwaar werd. Met schoonzus, haar beste vriendin en schoonmoeder. O+
pi_164318323
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 00:44 schreef Cygne het volgende:
Wij hadden vandaag een verjaardag. Nichtje van man was jarig en er was een barbecue. Zelf wat garnalenspiesjes meegenomen want vlees. :r En echt een heel fijn gesprek gehad over ons traject en zwangerschap nu, zonder dat het zwaar werd. Met schoonzus, haar beste vriendin en schoonmoeder. O+
Superawkward om te zeggen dit, maar Cygne, elke keer dat ik je hier zie posten maakt m'n hart een sprongetje O+ Genaaaant okdoei :@
pi_164318390
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Superawkward om te zeggen dit, maar Cygne, elke keer dat ik je hier zie posten maakt m'n hart een sprongetje O+ Genaaaant okdoei :@
Hahaha aww. O+ Vind ik lief! O+
Als alles goed blijft gaan ga ik je winkel leegkopen want die spulletjes omg. O+
  maandag 8 augustus 2016 @ 01:36:32 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164319258
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Nou dan zeg je als ie het bierpakket wil mag ie het voor eind augustus zelf ophalen anders voeren we het aan de baby.
_O- _O_
  maandag 8 augustus 2016 @ 01:37:56 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164319286
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 00:51 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hahaha aww. O+ Vind ik lief! O+
Als alles goed blijft gaan ga ik je winkel leegkopen want die spulletjes omg. O+
Winkel, waar? :o
(Ik kan niet slapen en online shoppen of in ieder geval rondkijken is dan best wel tof :9 )
pi_164320149
Slapen in een ziekenhuis is wel -100000 hoor. Waarom is het zo heet hier? We hebben een rondleiding gehad op de nicu en daarna heb ik heel hard gehuild. Er is ook uitgelegd hoe het zit met de gemiddelde 28weker die geboren gaat worden. Onze baby is nu ongeveer 1100gr niet erg groot/sterk dus dat maakt de kans op een goede (perfecte) afloop niet super denderend.

Goede nieuws is dat ik geen extra ontsluiting heb maar nog wel onrustige buik.
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_164320214
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 01:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Winkel, waar? :o
(Ik kan niet slapen en online shoppen of in ieder geval rondkijken is dan best wel tof :9 )
In je PB!

VA, eens. Slapen in ziekenhuizen is echt niks. :'( En verder duim ik duizendhard dat je kleintje nog een poos blijft zitten. :*

Hier ook slapeloos. Stom want die mvm-koerier komt morgen die kratten ophalen tussen 8u en 18u en in de slaapkamer hoor ik de intercombel niet.
  maandag 8 augustus 2016 @ 02:30:06 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164320241
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 02:28 schreef Cygne het volgende:

[..]

In je PB!

VA, eens. Slapen in ziekenhuizen is echt niks. :'(

Hier ook slapeloos. Stom want die mvm-koerier komt morgen die kratten ophalen tussen 8u en 18u en in de slaapkamer hoor ik de intercombel niet.
Had 'm net al in mijn PM van iemand, maar thanks!

Kun je die kratten niet buiten zetten? Wellicht stomme vraag, maar wellicht ook een optie :)
  maandag 8 augustus 2016 @ 02:32:25 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164320272
VA, slapen in ziekenhuis is vreemd en onnatuurlijk, en veel te warm ja, bah.
Wat raar moet dat zijn om die afdeling zo te zien enzo. Ik hoop enorm dat medicatie aanslaat, ontstekingswaarden gaan zakken en baby en je buik in chille houding gaan liggen, die past bij je termijn :*
pi_164320369
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 02:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Had 'm net al in mijn PM van iemand, maar thanks!

Kun je die kratten niet buiten zetten? Wellicht stomme vraag, maar wellicht ook een optie :)
Nee, helaas niet. Wonen in een vrij groot flatgebouw en ik denk niet dat die flessen bij de juiste persoon komen met dat rare volk hier. :') _O-
pi_164320482
Bloesem haar winkeltje O+, ik denk dat ik daar na de geboorte nog wel wat koop (en hoop dat er dan nog meer is want ik vind kleine bestellingen stom :7 :D).
pi_164320569
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 02:49 schreef Unihipili het volgende:
Bloesem haar winkeltje O+, ik denk dat ik daar na de geboorte nog wel wat koop (en hoop dat er dan nog meer is want ik vind kleine bestellingen stom :7 :D).
Ja he! O+ Ik vind die slofjes ook zo tof.

Ok, Zwaan. Slapen. Nu. :{w :(
pi_164321245
:W slapen is tussen half vier en half vijf overrated aldus mijn hormonen :+

Edit: lees wel mee maar post amper. Heb meelezers waar ik geen zin in heb en een kloon vind ik teveel gedoe. Ontzettend jammer maar helaas niet anders :{

[ Bericht 33% gewijzigd door nectarientje op 08-08-2016 03:47:17 ]
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  maandag 8 augustus 2016 @ 04:10:08 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164321534
Bloesem haar winkeltje? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties