Nee helemaal rijmen doet hetook eigenlijk nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Huh? De naam die ik in mijn hoofd hebt rijmt niet op Ella
Nee van een kennisje. Vriendin van mij had die georganiseerd, maar ze dacht dat degene het wel leuk zou vinden als ik ook mee ging omdat ik ook zwanger ben. Helemaal goed ingeschat, ze moest bijna huilen toen ze mij zag, zo leuk vond ze het. Die is nu 31 weken dus ze vond het erg leuk om te zien hoe het 'iets verder ' is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:28 schreef Quoi het volgende:
Hoop 'geborrel' hier en daar!
Nazil, was het je eigen babyshower? Nee toch? Lekker chillen nu hoor!
En die vrijgezellenfeesten, brrrrr. Zoveel vrouwen en besluitvorming, dat gaat nooit goed
Ikke, ik kan wel zeggen dat je moet bellen, maar dat blijft moeilijk. Ff een colaatje drinken?
Ik ga niet bellen, al voel ik me nog steeds gek. Als het erger wordt wel natuurlijk. De kleine beweegt prima en mijn bloeddruk is goedIk heb dus wel toch ff mijn vluchttas gepakt. Misschien staat 'ie er nog een maand, maar toch. Scheelt dat we op drie keer vallen (no worries, we pakken de auto) van het zkh wonen, dus als ik iets vergeet... is het snel gehaald.
Heeft er iemand van de al bevallenen iets gehad aan muziek? Ik ben in een vliegtuig altijd een beetje bleu bij het opstijgen en dalen en sluit me dan altijd op in een cocon: koptelefoon en fijne rustgevende muziek. Ik heb net een spotify playlist gemaakt
Je was mascotte!quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Nazil het volgende:
[..]
Nee van een kennisje. Vriendin van mij had die georganiseerd, maar ze dacht dat degene het wel leuk zou vinden als ik ook mee ging omdat ik ook zwanger ben. Helemaal goed ingeschat, ze moest bijna huilen toen ze mij zag, zo leuk vond ze het. Die is nu 31 weken dus ze vond het erg leuk om te zien hoe het 'iets verder ' is.
Vluchttas staat hier ook al een weekje klaar, ondanks idd ook 3x vallen van het ziekenhuis. Man zegt ik haal tzt we wat op maar ik wil het bij mij hebben. Ook lekker neurotisch verschillende pakjes apart in een zakje met een briefje erbij zoals ik hier wel eens gelezen heb![]()
Muziek is misschien wel een goede ja, ff nog oortjes in de tas gooien.
Daar komt het wel op neer jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je was mascotte!Schandalig.
De twee mogelijkheden qua kleding voor de kleine zijn leuk uit te wisselen. Mijn meneer maakt er maar iets leuks van. Ik ben daar niet zo uitgesproken in.
Ik had een hutkoffer, maar toen moest ik best lang blijven, en kon man alsnog nog meer spullen halen, voor mij en ook voor hemzelfquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef Fieder het volgende:
Ik heb de pakjes ook apart in zakjes met briefjes erbij. Ook van ieder pakje 50 en 56normaal ben ik niet zo neurotisch hoor hihi
Het is trouwens geen tas maar een bevalkoffer... vorige keer moest ik een paar dagen blijven en dat vond ik zo vreselijk met spullen. Dus heb nu maar van alles ingepakt. Heeft t personeel ook weer iets om over te lachen
Saar dr 1e pakje was veel te groot, en deze meneer word kleiner geschat dus ik heb nu 1x 50 en 1x 56 als 1e pakje.. ben benieuwd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef Arja het volgende:
Bij Emmy paste het zorgvuldig uitgekozen eerste pakje niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emmy had ook maar zo op 1-7 geboren kunnen worden. Dan hadden we wel een probleem gehadquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh! Ik vond de nieuwe baan van Koos op 1-7 (en L. op 30-6 geboren) al stressvol genoeg
Ik had dat dus echt niet getrokken, respect voor jullie man!
Herkenbaar sam en die gevoelens mogen er ook gewoon zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:02 schreef Sam1993 het volgende:
Mag ik even klagen? Wil het niet in het andere topic doen want ik weet hoe blij we moeten zijn met dat we een kindje krijgen en het meteen gelukt is bij de eerste ICSI poging. Maar het valt me zo zwaar..
Ik ben continu geïrriteerd,boos,moe of verdrietig. Ik probeer het niet op mn vriend uit te werken maar alle stress vermoeidheid en hormonen komen er nu uit.
En toch wil ik alleen maar blij zijn maar lukt het nog niet.
Ik zou er nog een mailtje aan wagen:quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Molo het volgende:
En dan nu de hamvraag:
Wanneer is het acceptabel om te zeggen dat hij te laat is?
Nee joh, ik dacht even dat ik de naam verkeerd onthouden had. Je kunt m er wel lekker op zingen!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee helemaal rijmen doet hetook eigenlijk niet
Faaaaaal
Rijmt wel op mijn Tula draagzak
Maar ok, ik geef toe, best dikke faal ja![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |