abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2016 @ 20:47:15 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164308278
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Huh? De naam die ik in mijn hoofd hebt rijmt niet op Ella :?
Nee helemaal rijmen doet hetook eigenlijk niet :')

Faaaaaal

Rijmt wel op mijn Tula draagzak :D

Maar ok, ik geef toe, best dikke faal ja _O- _O- _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164308281
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:28 schreef Quoi het volgende:
Hoop 'geborrel' hier en daar!

Nazil, was het je eigen babyshower? Nee toch? Lekker chillen nu hoor!

En die vrijgezellenfeesten, brrrrr. Zoveel vrouwen en besluitvorming, dat gaat nooit goed :P

Ikke, ik kan wel zeggen dat je moet bellen, maar dat blijft moeilijk. Ff een colaatje drinken?

Ik ga niet bellen, al voel ik me nog steeds gek. Als het erger wordt wel natuurlijk. De kleine beweegt prima en mijn bloeddruk is goed :) Ik heb dus wel toch ff mijn vluchttas gepakt. Misschien staat 'ie er nog een maand, maar toch. Scheelt dat we op drie keer vallen (no worries, we pakken de auto) van het zkh wonen, dus als ik iets vergeet... is het snel gehaald.

Heeft er iemand van de al bevallenen iets gehad aan muziek? Ik ben in een vliegtuig altijd een beetje bleu bij het opstijgen en dalen en sluit me dan altijd op in een cocon: koptelefoon en fijne rustgevende muziek. Ik heb net een spotify playlist gemaakt :D
Nee van een kennisje. Vriendin van mij had die georganiseerd, maar ze dacht dat degene het wel leuk zou vinden als ik ook mee ging omdat ik ook zwanger ben. Helemaal goed ingeschat, ze moest bijna huilen toen ze mij zag, zo leuk vond ze het. Die is nu 31 weken dus ze vond het erg leuk om te zien hoe het 'iets verder ' is.

Vluchttas staat hier ook al een weekje klaar, ondanks idd ook 3x vallen van het ziekenhuis. Man zegt ik haal tzt we wat op maar ik wil het bij mij hebben. Ook lekker neurotisch verschillende pakjes apart in een zakje met een briefje erbij zoals ik hier wel eens gelezen heb :@

Muziek is misschien wel een goede ja, ff nog oortjes in de tas gooien.
  zondag 7 augustus 2016 @ 20:55:48 #78
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164308805
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Nazil het volgende:

[..]

Nee van een kennisje. Vriendin van mij had die georganiseerd, maar ze dacht dat degene het wel leuk zou vinden als ik ook mee ging omdat ik ook zwanger ben. Helemaal goed ingeschat, ze moest bijna huilen toen ze mij zag, zo leuk vond ze het. Die is nu 31 weken dus ze vond het erg leuk om te zien hoe het 'iets verder ' is.

Vluchttas staat hier ook al een weekje klaar, ondanks idd ook 3x vallen van het ziekenhuis. Man zegt ik haal tzt we wat op maar ik wil het bij mij hebben. Ook lekker neurotisch verschillende pakjes apart in een zakje met een briefje erbij zoals ik hier wel eens gelezen heb :@

Muziek is misschien wel een goede ja, ff nog oortjes in de tas gooien.
Je was mascotte! :D Schandalig.

De twee mogelijkheden qua kleding voor de kleine zijn leuk uit te wisselen. Mijn meneer maakt er maar iets leuks van. Ik ben daar niet zo uitgesproken in.
pi_164309195
Ik heb de pakjes ook apart in zakjes met briefjes erbij. Ook van ieder pakje 50 en 56 *) normaal ben ik niet zo neurotisch hoor hihi

Het is trouwens geen tas maar een bevalkoffer... vorige keer moest ik een paar dagen blijven en dat vond ik zo vreselijk met spullen. Dus heb nu maar van alles ingepakt. Heeft t personeel ook weer iets om over te lachen :')
pi_164309243
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

Je was mascotte! :D Schandalig.

De twee mogelijkheden qua kleding voor de kleine zijn leuk uit te wisselen. Mijn meneer maakt er maar iets leuks van. Ik ben daar niet zo uitgesproken in.
Daar komt het wel op neer ja :')
Mijn kleertjes zijn wat minder goed uit te wisselen en op dit moment ben ik er niet heel lastig in maar zou het jammer vinden dat het straks net-niet wat ik in mijn hoofd had is. Al hoort het ene pakje wel heel duidelijk bij elkaar, maar goed je weet het niet.
  zondag 7 augustus 2016 @ 21:05:19 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164309275
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef Fieder het volgende:
Ik heb de pakjes ook apart in zakjes met briefjes erbij. Ook van ieder pakje 50 en 56 *) normaal ben ik niet zo neurotisch hoor hihi

Het is trouwens geen tas maar een bevalkoffer... vorige keer moest ik een paar dagen blijven en dat vond ik zo vreselijk met spullen. Dus heb nu maar van alles ingepakt. Heeft t personeel ook weer iets om over te lachen :')
Ik had een hutkoffer, maar toen moest ik best lang blijven, en kon man alsnog nog meer spullen halen, voor mij en ook voor hemzelf _O-
  zondag 7 augustus 2016 @ 21:05:30 #82
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164309287
Ik heb ook een trolleytje. Zoeentje die je als handbagage mag meenemen :)
pi_164309354
Trolley hier ook. Paste allemaal met heel veel moeite.
pi_164310100
Bij Emmy paste het zorgvuldig uitgekozen eerste pakje niet eens :D
pi_164311229
Hier ook een trolley.

Hebben jullie 's avonds ook van die enorm warme borsten?
pi_164311513
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef Arja het volgende:
Bij Emmy paste het zorgvuldig uitgekozen eerste pakje niet eens :D
Saar dr 1e pakje was veel te groot, en deze meneer word kleiner geschat dus ik heb nu 1x 50 en 1x 56 als 1e pakje.. ben benieuwd.
S. 2014
J. 2016
pi_164312311
Ik heb geen tas klaar staan :@ ik wil zo graag thuis bevallen dat ik niet na wil denken over een tas..
Al heeft vriend wel een lijst gekregen met wat ie in moet pakken, mochten we weg gaan. Er is altijd wel even tijd. En zelfs als de ambulance zou moeten komen, staat ie niet gelijk voor de deur en zijn die 5 minuten om spullen te pakken er ook wel.
Ik vind het voor nu heel naar om tegen die tas aan te moeten kijken, en het wat-nou-als over me heen te roepen, ofzo.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 7 augustus 2016 @ 22:24:20 #88
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164312633
Ik had nog een speciaal momentje met m'n pa, die vandaag ff bij de babykamer kwam kijken. Er staat een erfstukje (van mijn oma, zijn moeder) bestaand uit 3 Delfts blauwe tegeltjes. Ik ben geboren en getogen Delftse en vind het een mooie herinnering aan mijn oma (én ze zijn gewoon leuk).

Mijn pa werd er een beetje stil van. Wat bleek: het is van mijn opa geweest, die ik nooit heb gekend (ik schijn op hem te lijken). Meubelmaker en dus zelf gemaakt. "Wist je dat er achterop iets staat geschreven?" Wtf! Staat er zijn handtekening en een datum: half jaartje voor hij stierf en gemaakt in aug'76, bij de geboorte van mijn zus, zijn eerste kleinkind :'( O+

Plaatje bij het praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 7 augustus 2016 @ 22:28:45 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164312833
Wat mooi Quoi O+
pi_164312852
Kom maar lekker buitenspelen, begin-augustus-baby's! Op 8 augustus worden hele leuke kindjes geboren *) (op de 14e trouwens ook!)
pi_164314175
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 16:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Uhuh! Ik vond de nieuwe baan van Koos op 1-7 (en L. op 30-6 geboren :D ) al stressvol genoeg :D
Ik had dat dus echt niet getrokken, respect voor jullie man!
Emmy had ook maar zo op 1-7 geboren kunnen worden. Dan hadden we wel een probleem gehad :D

Oh Q wat speciaal zeg O+
pi_164314269
Ik heb ook nog geen tas klaar staan. Wel lijstje aan het maken met wat handig is erin te doen. Last-minute ga ik echt dingen vergeten en geen zin hebben nog te stressen over dingen meenemen, dus die komt er wel komende week/twee weken ofzo. Ik wil ook zo graag thuis bevallen dat zoiets inpakken voelt als de goden verzoeken ofzo :D.
pi_164314446
Mag ik even klagen? Wil het niet in het andere topic doen want ik weet hoe blij we moeten zijn met dat we een kindje krijgen en het meteen gelukt is bij de eerste ICSI poging. Maar het valt me zo zwaar..

Ik ben continu geïrriteerd,boos,moe of verdrietig. Ik probeer het niet op mn vriend uit te werken maar alle stress vermoeidheid en hormonen komen er nu uit.

En toch wil ik alleen maar blij zijn maar lukt het nog niet.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_164314768
Hier staat het wel al allemaal klaar met 34 weken :+
moet alleen nog even een logeertas voor de kindjes fiksen voor als die snelsnel ergens ondergebracht moeten worden. Staat voor deze week op de planning. Mede vanwege reisafstand naar het zkh gaan wij die kant op bij de eerste de beste wee.

Edit: thermaalbad heb ik schoon en wel achtergelaten :+ . Had gehoopt dat de spanning op mijn buik minder zou worden maar dit is het gewoon .. blijkbaar zit er minder vet op dan ik dacht. Hij blijft gewoon knoepie hard. En ik word echt gek van dat voorwerk of hoe je het ook wilt noemen :X . Alsof de vk me net nog geprobeerd heeft te strippen.. zo voelt het. Echt heel vervelend en het ging in het warme water niet weg. Continu aanwezig. Toch maar proberen te slapen nu :X

[ Bericht 49% gewijzigd door Twinkle20 op 07-08-2016 23:14:33 ]
pi_164314804
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:02 schreef Sam1993 het volgende:
Mag ik even klagen? Wil het niet in het andere topic doen want ik weet hoe blij we moeten zijn met dat we een kindje krijgen en het meteen gelukt is bij de eerste ICSI poging. Maar het valt me zo zwaar..

Ik ben continu geïrriteerd,boos,moe of verdrietig. Ik probeer het niet op mn vriend uit te werken maar alle stress vermoeidheid en hormonen komen er nu uit.

En toch wil ik alleen maar blij zijn maar lukt het nog niet.
Herkenbaar sam en die gevoelens mogen er ook gewoon zijn.
Had ik ook de eerste 12-14 weken. De zwangerschapshormonen plus de ivf hormonen en alle spanningen van het traject etc + vermoeidheid.
Bij mij ging het na 12-14 weken over en voelde ik me ineens weer mezelf.
  zondag 7 augustus 2016 @ 23:15:59 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164315135
Ok even een vraagje (postte het net ook al in SC waar ik veel uitgang maar ben ook wel benieuwd naar jullie mening :D )

Er zitten hier mensen die in tegenstelling tot mijzelf, wel fatsoensnormen kennen en sociaal wenselijk gedrag kunnen vertonen enzo toch?

Het volgende is het geval. Er was een wedstrijd rond geboorte van mijn dochtertje en wie de geboortedatum goed voorspelde kon een cadeautje winnen (bierpakket trouwens :+ ).

Nou heeft dus van alle mensen die mee deden van vrienden en familie, uitgerekend mijn ultra niet toffe zwager gewonnen :')
(De vriend van Koos zijn zus).

Diezelfde knakker die ik al ruim anderhalf jaar niet gezien heb, omdat hij ineens alle familiedingen mijdt. Zo kon hij vorige kerst bijvoorbeeld niet komen omdat hij een borrel van zijn motorzaak belangrijker vond, ondanks zijn zoontje van 8 die het zo onwijs jammer vond dat papa er niet bij wilde zijn met kerst...

Ik heb hem dus hele fucking zwangerschap niet gezien of gehoord en ook nog niks van gezien of gehoord sinds ik bevallen ben. En hij is gewoon stom...

Bierpakket staat bij ons thuis nu dus sinds 3 weken (toen was het per mail meegedeeld dat hij gewonnen had) te wachten tot die lamlul het komt ophalen :')

En dan nu de hamvraag:
Wanneer is het acceptabel om te zeggen dat hij te laat is?

Ik heb zin om de boel uit te pakken en alles in te schenken voor Koos, maar goed, ik vraag dus maar even raad aan jullie in dit geval :+
  zondag 7 augustus 2016 @ 23:24:53 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164315514
Oeps. Risico als je zo'n wedstrijd initieert. Het is voor hem. Punt. Ik zou of zeggen: over een maand drinken wij het op, dusvoor die tijd halen aub, of: zet weg en vergeet het. En koop een bierpakket voor Koos. Met een beetje mazzel heeft 'ie er met kerst nog eentje.

Sam, tuurlijk mag je daarover klagen. Snap dat dat dubbel voelt to mensen die nog zwanger willen worden, maar elke fase heeft zijn voors en tegens. Die hormonen zijn niet niks.
  Manager PR/Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 23:29:59 #98
269689 crew  Viv
pi_164315756
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Molo het volgende:
En dan nu de hamvraag:
Wanneer is het acceptabel om te zeggen dat hij te laat is?
Ik zou er nog een mailtje aan wagen:

"Als dat bierpakket hier nog steeds ligt in september drinken we het mooi zelf op, dus wanneer kan je langskomen? Kan je ook meteen de baby even zien.

Nou doei, Koos en Molo"
  zondag 7 augustus 2016 @ 23:30:48 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164315793
Zijn vriendin heeft trouwens de datum onder zijn naam ingevoerd vertelde ze.... :')
Maar ik neem het advies in me op :D
  zondag 7 augustus 2016 @ 23:31:33 #100
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_164315823
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee helemaal rijmen doet hetook eigenlijk niet :')

Faaaaaal

Rijmt wel op mijn Tula draagzak :D

Maar ok, ik geef toe, best dikke faal ja _O- _O- _O-
Nee joh, ik dacht even dat ik de naam verkeerd onthouden had. Je kunt m er wel lekker op zingen!!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')