abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 06:56:05 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_164354858
Helio, snoenk O-) en zo te zien staat ze heul niet eens in de lijst nog :o

Maar yay, twee zussies! Leuk!
disclaimer
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 07:07:53 #252
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_164354888
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 06:56 schreef Stormqueen het volgende:
Helio, snoenk O-) en zo te zien staat ze heul niet eens in de lijst nog :o

Maar yay, twee zussies! Leuk!
Is nog vroeg en zwangerschapsdementie :@ O~)
pi_164354967
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 06:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je wel een modern huis met betonnen vloeren? Ik weet niet hoeveel liter water er in zo'n bad gaat, maar ik zou dat in mijn huis bijvoorbeeld niet zonder meer aandurven :')
Ja hoor, nog geen 10 jaar oud. Heb idd al eens gelezen dat dat mis is gegaan. Wij zouden dan de onderburen laten douchen :').
pi_164355096
Marjo mijlpaal der mijlpalen *O* . Ik hoop dat je bloeddruk ojay blijft!

Helio een goede seo *O*

Hoop dat ikke nu lekker aan het babyknuffelen is O+
pi_164355152
Babyknuffelen *;
Gisteren ochtend hebben ze mijn vliezen gebroken en de rest ging vanzelf. Om 16.07 is onze zoon Stijn geboren. 4175gram en 51 cm.
Hij weegt bijna een kilo meer als zo'n broer deed *)
pi_164355166
Gefeliciteerd ikke *O*
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 08:13:17 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164355219
Ikke wat een heerlijke update! Geniet van je gezinnetje O+, van harte gefeliciteerd! *O*
KuikenGuppy
pi_164355224
Gefeliciteerd Ikke! *O* klinkt fijn!

Marjo UD *O* ik zelf ook *O* (meld).
pi_164355227
Gefeliciteerd Ikke! *G*
pi_164355308
Gefeliciteerd Ikke! *O*
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 08:29:21 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_164355365
Gefeliciteerd met de geboorte van Stijn, ikke! *O* flinke vent!
disclaimer
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 08:34:41 #262
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164355398
Gefeliciteerd met Stijn, Ikke! Zo heet m'n neefje ook O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164355428
Halp! Waar mag ik zeiken!! WOHTS is het niet op zn plaats... AZWBNZMG ook niet echt. En hier hoor ik voor mijn gevoel nog niet helemaal...

Ik wil zo graag een gelukte baby. En maak me gek dat het weer niet goed zou zijn. In principe is dat nog niet zo heel erg als het weer niet gelukt zou zijn. Want er komt dan wel een volgende keer. Maar wat als die volgende keer weer twee jaar duurt ;( ;( ;( ;(

Mijn steen is gewoon NIET groot genoeg meer om helemaal onder te kunnen liggen..

Edit: Eerst alles lezen voordat je een bericht tikt Vos! Gefeliciteerd Ikke !! O+ *O* *O*
  Manager PR/Moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 08:39:45 #264
269689 crew  Viv
pi_164355433
Gefeliciteerd ikke_84!! *O*

Iemand nog iets van VA gehoord?
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 08:45:34 #265
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164355481
Ikke wat goed!! Gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat fijn dat het goed ging na het breken van de vliezen. Geniet lekker van elkaar en veel geluk!! *O*

GM wat rot zeg,eerst die narigheid met de operatie en dan hoop je er vanaf te zijn en nu die harde buiken, wss nog door de operatie :( Heel veel sterkte met rust houden, lijkt me heel moeilijk met een rondrennende peuter :*

Twink wat een dwarse! ;) Hopelijk weet ze binnenkort zelf nog de goede kant te vinden.

Burd wat een lekkere zen-post gisteren. Heerlijk zo in bad en wegdromen over een mooie bevalling O+

Helio super van de SEO! *O* En zusjes O+

Vivi leuk van de 3d echo en dat haar gezichtje uiteindelijk goed in beeld kwam O+

Cygne op naar die fijne datum. Heeft ook wel iets moois, dat het stokje over gegeven wordt aan de nieuwe baby ofzo O+

Marjo hoera voor je UD! Ik hoop dat je controles goed gaan vandaag! :Y

Crump ook UD! Laat de baby nu maar komen! :Y

Hilz je hoort gewoon in dit topic hoor! :Y Heb je misschien al een eerste afspraak/echo gepland? Hopelijk is dat snel en zal het je een beetje rust geven. Heel begrijpelijk die onzekerheid :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164355501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Halp! Waar mag ik zeiken!! WOHTS is het niet op zn plaats... AZWBNZMG ook niet echt. En hier hoor ik voor mijn gevoel nog niet helemaal...

Ik wil zo graag een gelukte baby. En maak me gek dat het weer niet goed zou zijn. In principe is dat nog niet zo heel erg als het weer niet gelukt zou zijn. Want er komt dan wel een volgende keer. Maar wat als die volgende keer weer twee jaar duurt ;( ;( ;( ;(

Mijn steen is gewoon NIET groot genoeg meer om helemaal onder te kunnen liggen..

Edit: Eerst alles lezen voordat je een bericht tikt Vos! Gefeliciteerd Ikke !! O+ *O* *O*
Ik kan me het zo goed voorstellen! Ik kan je alleen maar goedbedoelde adviezen geven :+ . Probeer het een beetje van je af te zetten. Stress is ook niet goed.

Ik heb zelf een miskraam gehad en de keer daarna dat ik zwanger werd had ik de dag na de positieve test zulke buikpijn dat ik flauw viel. Ik was hondsberoerd. Ik zag mn geest dus al dwalen en wist ik zeker dat dit ook fout ging.

Ik ben nu 21 weken zwanger. Het komt wel goed!

Edit: deel je zorgen idd met je vk. Misschien kan je een extra vroege echo krijgen.
pi_164355571
Ikke jippie *O*
Geniet van je gezinnetje O+
pi_164355623
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 08:39 schreef Hilzillah het volgende:

Nou ja, je bent zwanger, dus hoor je hier nu ;) Maar ik snap je gevoel, ik ben er ook nog niet klaar voor om door te schuiven.

En natuurlijk wil je een gelukte baby! Daar doen we juist alle moeite voor. Helaas kan niemand het garanderen en de beginweken zijn gewoon onzeker (ik wil eigenlijk " ronduit kut" zeggen.....). Helemaal als het al een keer mis is gegaan en je zolang hebt moeten wachten!

Kan niet anders zeggen, dan sterkte de komende tijd, kiezen op elkaar en over een aantal weken weet je meer. :*

En gefeliciteerd Ikke! *O*
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 08:57:37 #269
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164355635
Ikke O+ *O* *O* *O* O+ gefeliciteerd

hilz :* :* :*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_164355676
Omdat het een ziekenhuismaakbaby is krijgen we al een redelijk vroege echo. 7.4 week (de 22e)
Mijn hoofd vond dat natuurlijk niet vroeg genoeg en heb de VK praktijk hier in Hellevoet gebeld om een extra afspraak te maken.

Wel netjes gezegd dat het een met hulp van ziekenhuis baby is, ik daar ook al een echo had staan. Na wat rekenen kwam ze ook uit op de 22e :') Maar na wat gemiep van mij de 19e 7.1 (op knaapje zijn verjaardag) Nog eerder wilde ze pertinent niet. 'Toen' hadden ze wel gezegd dat ik mocht komen wanneer ik wilde om te kunnen kijken. Ik heb er nog even over nagedacht om rond de 6 weken zelf ergens een pret echo te boeken. Maar toch maar besloten om het niet te doen. Want de stress als er geen hartje te zien zou zijn, weegt niet op tegen die paar dagen extra wachten...
pi_164355698
Nieuw topic!! WODEEVDKH!!! (wachten op de eerste echo voor dat kloppende hartje) :D :')
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:05:31 #272
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164355720
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:03 schreef Hilzillah het volgende:
Nieuw topic!! WODEEVDKH!!! (wachten op de eerste echo voor dat kloppende hartje) :D :')
Hillz :D.
Die eerste tijd is ook killing, vooral als je voorgeschiedenis hebt... ik duim iig als een malle voor je!
(Er is ook dit topic: OUD / Zwarte gedachten en (irrationele) angsten tijdens de zwangerschap
KuikenGuppy
pi_164355763
Hilz die eerste weken zijn ook focking onzeker :*
hoop dat het snel zover is voor jullie en dat je dan een mooi kloppend hartje te zien krijgt :)

Ikke gefelicitaart met jullie ventje *O*
pi_164355899
Gefeliciteerd ikke! *O* *O* *O*

Hilz. :* De eerste weken zijn voor iedereen spannend, maar als je al zo lang gewacht hebt en zoveel moeite hebt moeten doen kan ik me voorstellen dat het allemaal extra kwetsbaar voelt. ;( Succes met afwachten, ik duim voor een prachtige knipper!
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:24:26 #275
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164355977
Ikke wat een mooie update O+ Gefeliciteerd!

Tevens meld (natuurlijk). Weer in slaap gevallen..
pi_164356033
Misschien wel twee hartjes... Tieten als bowlingballen :o :o NU AL gewoon. Dat was bij de Senn pas vet laat. Nee gekheid. 1, 2, 18 hartjes... Maakt mij niet uit. Als ze maar kloppen O+
pi_164356064
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hillz :D.
Die eerste tijd is ook killing, vooral als je voorgeschiedenis hebt... ik duim iig als een malle voor je!
(Er is ook dit topic: OUD / Zwarte gedachten en (irrationele) angsten tijdens de zwangerschap
Ah mén... Dat topic kende ik helemaal niet!
pi_164356076
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 06:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je wel een modern huis met betonnen vloeren? Ik weet niet hoeveel liter water er in zo'n bad gaat, maar ik zou dat in mijn huis bijvoorbeeld niet zonder meer aandurven :')
Daar zakt nog wel snel iets door de vloer ja :+
pi_164356114
Gefeliciteerd Ikke! Mooie naam en fijn dat het "vanzelf" is gegaan.

Hilz, het is heel naar, weer wachten na al zo'n lange tijd wachten. Ik kon er heel paniekerig van worden. Tijdens een vorige zwangerschap hielp alleen een goede echo (op zondagmiddag :@ , ad hoc). Wat mij deze keer hielp is heel rationeel zijn, mezelf overtuigen dat de "wat als"-gedachten niet helpen. Of het misgaat hangt daar niet van af. Dus je kan net zo goed gewoon door proberen te leven, lekker veel afleiding. Succes meis, de 19e is al best snel, hopelijk is en blijft alles goed!
pi_164356132
Ikke, gefeliciteerd O+ *O* *O*

Crump ook UD, we zijn er nu echt bijna..

Hilz dikke :* die eerste weken zijn zo naar, zeker als er dan ook nog een hele voorgeschiedenis bij zit. Ik hoop dat de komende 10 dagen voorbij vliegen en je dan hele mooie hartactie(s) ziet op de echo O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:36:14 #281
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_164356151
Ikke gefeliciteerd! *O*

En een *O* voor de ud van crump en majo
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:36:36 #282
409579 LuDann
All the way
pi_164356154
Gefeliciteerd Ikke! *G*
pi_164356155
Ikke van harte *O* *O* een kilo zwaarder, jeetje! nog 1 minuut en je had zelfs 8-8-16 16.08 nog gehaald :7 is verder geen obsessie van me hoor, getallen

Cynge ik hoop het heeel erg :* :*

Hilz ook voor jou hoop ik het heeeel erg O+ die eerste weken zijn gewoon echt een marteling soms. Ik vond het ook vreselijk,

Marjolijntje ik hoop dat alles gewoon goed is zo en je kan bevallen hoe jij dat graag wilt.

Helio fijn van de goede seo, zusjes O+

Meld -O- niks -O- vandaag visite dus hopelijk vliegt de dag. Morgen weer controle.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:50:36 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164356492
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:28 schreef Hilzillah het volgende:
Misschien wel twee hartjes... Tieten als bowlingballen :o :o NU AL gewoon. Dat was bij de Senn pas vet laat. Nee gekheid. 1, 2, 18 hartjes... Maakt mij niet uit. Als ze maar kloppen O+
18! Dan verdien je wel een docusoap :Y.
KuikenGuppy
pi_164356508
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:36 schreef Fieder het volgende:
Ikke van harte *O* *O* een kilo zwaarder, jeetje! nog 1 minuut en je had zelfs 8-8-16 16.08 nog gehaald :7 is verder geen obsessie van me hoor, getallen

Cynge ik hoop het heeel erg :* :*

Hilz ook voor jou hoop ik het heeeel erg O+ die eerste weken zijn gewoon echt een marteling soms. Ik vond het ook vreselijk,

Marjolijntje ik hoop dat alles gewoon goed is zo en je kan bevallen hoe jij dat graag wilt.

Helio fijn van de goede seo, zusjes O+

Meld -O- niks -O- vandaag visite dus hopelijk vliegt de dag. Morgen weer controle.
Hoe is het met je hoofdpijn??
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:53:12 #286
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164356548
Ikke gefeliciteerd O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164356825
Proficiat Ikke!!
pi_164357057
De hoofdpijn komt en gaat maar wordt zeker niet erger. Denk dat mn bloeddruk morgen wel weer goed is.
pi_164357171
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

18! Dan verdien je wel een docusoap :Y.
Ik ben al een stage name aan het bedenken! :D
pi_164357336
Hilz... O+ *O* nu posten we weer samen...net als 3 jaar geleden!!! Fijn om je hier te zien!! :*

Ik ben zoooo opgelucht!!
Vandaag weer controle gehad, besproken dat ik het echt zwaar vind en nog steeds doodsbang ben dat t mis gaat....dus vroeg verloskundige hoe nu verder...
En tadaa...daar kwam het verlossende woord... met 38 weken kunnen we gaan bekijken of een balloncatheter een optie is om de boel op gang te brengen...
Gewoon die gedachte alleen al geeft mij zoveel rust...we gaan gewoon per week bekijken hoe het gaat
Maar dat die optie er nu gewoon open ligt terwijl dat vanaf begin van de zwangerschap een no go was vanwege de keizersnede...
Voorlopig moet de uk maar blijven zitten...is al netjes ingedaald en doet t verder prima!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_164357451
Gefeliciteerd met Stijn, lieve Ikke! O+

Ereshkigal, ik heb geloof ik gemist waarom je al met 38 weken een ballon mag krijgen?
pi_164357573
Ikke van harte gefeliciteerd! *O* *O*

Door een slechte nacht gisteren en daardoor te rustig aan doen gisteren kon ik vannacht weer niet slapen :X dat moet anders vandaag, maar ik heb gewoon echt weinig energie overdag.
pi_164357645
Gefeliciteerd ikke! *O*

Virtuele knuffels voor iedereen die ze nodig heeft :*
pi_164357820
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:34 schreef Mies_poes het volgende:
Gefeliciteerd met Stijn, lieve Ikke! O+

Ereshkigal, ik heb geloof ik gemist waarom je al met 38 weken een ballon mag krijgen?
Ons flint is met 35 weken met spoed gehaald met de keizersnede, meneer bleek een knoop in zijn navelstreng te hebben gelegd. Toevallig dag daarvoor opgenomen in het ziekenhuis omdat hij veel te klein bleek ( 5 weken achterstand)
Gynaecoloog heeft nadien gezegd dat we door het oog van de naald gekropen zijn en we geen paar uur later hadden moeten zijn of we hadden hem niet meer gehad.
Dat alles heeft zo inpact op mij gehad dat ik al vanaf de test opzie tegen de 35 weken...die hebben we nu gehaald... nu begint juist de stress rondom de bevalling want dan kan t ook nog mis gaan zoals bij flint.... (neefje verloren met 37 weken zwangerschap)
Overigens is het niet zo dat we met 38 weken gaan inleiden...maar dat die optie er is... ik wil zo lang mogelijk deze kleine bij me houden gewoon omdat dat beter is we gaan alsnog voor een gewone bevalling maar hebben nu een back-up plan dat geeft mij rust in mn hoofd
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_164357884
Wat heftig, ik wist dat niet. Snap dat nu weer alles bij je terugkomt. Fijn dat je vk met he meedenkt.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:00:41 #296
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164357943
Die eerdere nare ervaringen hakken er in, merk ik aan jullie verhalen. Heel erg fijn als een vk dan wil meedenken :) Fijn Eresh!

Ik ga voor donderdag een afspraak bij de kapper plannen. Voordat ze (misschien?) verdwijnen nog maar even uitbuiten, die krullen. Erna dan met mijn MiB-clupje (deels al bevallen, deels met dezelfde UD) high-tea-en. Ik kijk ernaar uit!

Fieder, ben je het al zat? Ik vind het al saai worden, dat wachten, laat staan jij (en Marjo en Crump).
pi_164357976
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:01 schreef Hilzillah het volgende:
Omdat het een ziekenhuismaakbaby is krijgen we al een redelijk vroege echo. 7.4 week (de 22e)
Mijn hoofd vond dat natuurlijk niet vroeg genoeg en heb de VK praktijk hier in Hellevoet gebeld om een extra afspraak te maken.

Wel netjes gezegd dat het een met hulp van ziekenhuis baby is, ik daar ook al een echo had staan. Na wat rekenen kwam ze ook uit op de 22e :') Maar na wat gemiep van mij de 19e 7.1 (op knaapje zijn verjaardag) Nog eerder wilde ze pertinent niet. 'Toen' hadden ze wel gezegd dat ik mocht komen wanneer ik wilde om te kunnen kijken. Ik heb er nog even over nagedacht om rond de 6 weken zelf ergens een pret echo te boeken. Maar toch maar besloten om het niet te doen. Want de stress als er geen hartje te zien zou zijn, weegt niet op tegen die paar dagen extra wachten...
Dit.
Hoe moeilijk het wachten ook is, ik zou de eerste echo voor de 7 weken ook niet aanraden.

Ik had vorige week een echo met 6 weken, omdat hij er toevallig toch stond toen ik bij de VK was voor de intake. Maar we zagen alleen een leeg vruchtzakje :{
Nu ben ik aan het aftellen tot de herhalingsecho volgende week met 8 weken...
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:03:47 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_164358011
Ik kan me voorstellen dat dat stress geeft eresh. Gelukkig denkt men goed mee :)

Hilz, helaas kun je niks anders doen dan afwachten. Die eerste weken duren gewoon zes jaar. En té vroeg echoën zou ik inderdaad echt niet doen. Hoe graag je die zekerheid ook wil, er is maar 1 factor die je dat kan geven en dat is tijd. Hang in there :*
disclaimer
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:04:59 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_164358029
Ai savvy, dat geeft ook geen rust nee -O- wanneer mag je weer? Ik zal hard duimen!
disclaimer
pi_164358144
Oh bah, Savvy, dat is niet wat je hoopte te zien en nu is het enige wat je kunt doen afwachten -O- Bah.

Mijn baby was gisteravond zo druk, O+ en nu voel ik haar sinds vanmorgen bijna niet meer en dat is niks voor haar. Hopelijk gaat ze snel bewegen, anders hang ik aan de lijn met de vk :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')