Is nog vroeg en zwangerschapsdementiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:56 schreef Stormqueen het volgende:
Helio, snoenken zo te zien staat ze heul niet eens in de lijst nog
![]()
Maar yay, twee zussies! Leuk!
Ja hoor, nog geen 10 jaar oud. Heb idd al eens gelezen dat dat mis is gegaan. Wij zouden dan de onderburen laten douchenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je wel een modern huis met betonnen vloeren? Ik weet niet hoeveel liter water er in zo'n bad gaat, maar ik zou dat in mijn huis bijvoorbeeld niet zonder meer aandurven
Ik kan me het zo goed voorstellen! Ik kan je alleen maar goedbedoelde adviezen gevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Halp! Waar mag ik zeiken!! WOHTS is het niet op zn plaats... AZWBNZMG ook niet echt. En hier hoor ik voor mijn gevoel nog niet helemaal...
Ik wil zo graag een gelukte baby. En maak me gek dat het weer niet goed zou zijn. In principe is dat nog niet zo heel erg als het weer niet gelukt zou zijn. Want er komt dan wel een volgende keer. Maar wat als die volgende keer weer twee jaar duurt![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn steen is gewoon NIET groot genoeg meer om helemaal onder te kunnen liggen..
Edit: Eerst alles lezen voordat je een bericht tikt Vos! Gefeliciteerd Ikke !!![]()
![]()
![]()
Nou ja, je bent zwanger, dus hoor je hier nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Halp! Waar mag ik zeiken!! WOHTS is het niet op zn plaats... AZWBNZMG ook niet echt. En hier hoor ik voor mijn gevoel nog niet helemaal...
Ik wil zo graag een gelukte baby. En maak me gek dat het weer niet goed zou zijn. In principe is dat nog niet zo heel erg als het weer niet gelukt zou zijn. Want er komt dan wel een volgende keer. Maar wat als die volgende keer weer twee jaar duurt![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn steen is gewoon NIET groot genoeg meer om helemaal onder te kunnen liggen..
Edit: Eerst alles lezen voordat je een bericht tikt Vos! Gefeliciteerd Ikke !!![]()
![]()
![]()
Hillzquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:03 schreef Hilzillah het volgende:
Nieuw topic!! WODEEVDKH!!! (wachten op de eerste echo voor dat kloppende hartje)![]()
![]()
Ah mén... Dat topic kende ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hillz.
Die eerste tijd is ook killing, vooral als je voorgeschiedenis hebt... ik duim iig als een malle voor je!
(Er is ook dit topic: OUD / Zwarte gedachten en (irrationele) angsten tijdens de zwangerschap
Daar zakt nog wel snel iets door de vloer jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je wel een modern huis met betonnen vloeren? Ik weet niet hoeveel liter water er in zo'n bad gaat, maar ik zou dat in mijn huis bijvoorbeeld niet zonder meer aandurven
18! Dan verdien je wel een docusoapquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:28 schreef Hilzillah het volgende:
Misschien wel twee hartjes... Tieten als bowlingballen![]()
NU AL gewoon. Dat was bij de Senn pas vet laat. Nee gekheid. 1, 2, 18 hartjes... Maakt mij niet uit. Als ze maar kloppen
Hoe is het met je hoofdpijn??quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:36 schreef Fieder het volgende:
Ikke van harte![]()
een kilo zwaarder, jeetje! nog 1 minuut en je had zelfs 8-8-16 16.08 nog gehaald
is verder geen obsessie van me hoor, getallen
Cynge ik hoop het heeel erg![]()
![]()
Hilz ook voor jou hoop ik het heeeel ergdie eerste weken zijn gewoon echt een marteling soms. Ik vond het ook vreselijk,
Marjolijntje ik hoop dat alles gewoon goed is zo en je kan bevallen hoe jij dat graag wilt.
Helio fijn van de goede seo, zusjes![]()
Meldniks
vandaag visite dus hopelijk vliegt de dag. Morgen weer controle.
Ik ben al een stage name aan het bedenken!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
18! Dan verdien je wel een docusoap.
Ons flint is met 35 weken met spoed gehaald met de keizersnede, meneer bleek een knoop in zijn navelstreng te hebben gelegd. Toevallig dag daarvoor opgenomen in het ziekenhuis omdat hij veel te klein bleek ( 5 weken achterstand)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:34 schreef Mies_poes het volgende:
Gefeliciteerd met Stijn, lieve Ikke!
Ereshkigal, ik heb geloof ik gemist waarom je al met 38 weken een ballon mag krijgen?
Dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:01 schreef Hilzillah het volgende:
Omdat het een ziekenhuismaakbaby is krijgen we al een redelijk vroege echo. 7.4 week (de 22e)
Mijn hoofd vond dat natuurlijk niet vroeg genoeg en heb de VK praktijk hier in Hellevoet gebeld om een extra afspraak te maken.
Wel netjes gezegd dat het een met hulp van ziekenhuis baby is, ik daar ook al een echo had staan. Na wat rekenen kwam ze ook uit op de 22eMaar na wat gemiep van mij de 19e 7.1 (op knaapje zijn verjaardag) Nog eerder wilde ze pertinent niet. 'Toen' hadden ze wel gezegd dat ik mocht komen wanneer ik wilde om te kunnen kijken. Ik heb er nog even over nagedacht om rond de 6 weken zelf ergens een pret echo te boeken. Maar toch maar besloten om het niet te doen. Want de stress als er geen hartje te zien zou zijn, weegt niet op tegen die paar dagen extra wachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |