Is nog vroeg en zwangerschapsdementiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:56 schreef Stormqueen het volgende:
Helio, snoenken zo te zien staat ze heul niet eens in de lijst nog
![]()
Maar yay, twee zussies! Leuk!
Ja hoor, nog geen 10 jaar oud. Heb idd al eens gelezen dat dat mis is gegaan. Wij zouden dan de onderburen laten douchenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je wel een modern huis met betonnen vloeren? Ik weet niet hoeveel liter water er in zo'n bad gaat, maar ik zou dat in mijn huis bijvoorbeeld niet zonder meer aandurven
Ik kan me het zo goed voorstellen! Ik kan je alleen maar goedbedoelde adviezen gevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Halp! Waar mag ik zeiken!! WOHTS is het niet op zn plaats... AZWBNZMG ook niet echt. En hier hoor ik voor mijn gevoel nog niet helemaal...
Ik wil zo graag een gelukte baby. En maak me gek dat het weer niet goed zou zijn. In principe is dat nog niet zo heel erg als het weer niet gelukt zou zijn. Want er komt dan wel een volgende keer. Maar wat als die volgende keer weer twee jaar duurt![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn steen is gewoon NIET groot genoeg meer om helemaal onder te kunnen liggen..
Edit: Eerst alles lezen voordat je een bericht tikt Vos! Gefeliciteerd Ikke !!![]()
![]()
![]()
Nou ja, je bent zwanger, dus hoor je hier nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Halp! Waar mag ik zeiken!! WOHTS is het niet op zn plaats... AZWBNZMG ook niet echt. En hier hoor ik voor mijn gevoel nog niet helemaal...
Ik wil zo graag een gelukte baby. En maak me gek dat het weer niet goed zou zijn. In principe is dat nog niet zo heel erg als het weer niet gelukt zou zijn. Want er komt dan wel een volgende keer. Maar wat als die volgende keer weer twee jaar duurt![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn steen is gewoon NIET groot genoeg meer om helemaal onder te kunnen liggen..
Edit: Eerst alles lezen voordat je een bericht tikt Vos! Gefeliciteerd Ikke !!![]()
![]()
![]()
Hillzquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:03 schreef Hilzillah het volgende:
Nieuw topic!! WODEEVDKH!!! (wachten op de eerste echo voor dat kloppende hartje)![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |