Je spreekt met de informatrice af waar de kratten zullen staan en dat wordt ook zo doorgegeven aan de chauffeur. Als je het daarna anders gaat doen klopt hun hele systeem niet meer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:30 schreef Molo het volgende:
Kun je die kratten niet buiten zetten? Wellicht stomme vraag, maar wellicht ook een optie
VA, slapen in het ziekenhuis is gewoon ruk. Vooral omdat je daar niet wil zijn. Mocht je vragen hebben over vroeggeboorte, mag je ze altijd stellen. Hier 2 meisjes geboren met 31+2.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:23 schreef Veruca_Assault het volgende:
Slapen in een ziekenhuis is wel -100000 hoor. Waarom is het zo heet hier? We hebben een rondleiding gehad op de nicu en daarna heb ik heel hard gehuild. Er is ook uitgelegd hoe het zit met de gemiddelde 28weker die geboren gaat worden. Onze baby is nu ongeveer 1100gr niet erg groot/sterk dus dat maakt de kans op een goede (perfecte) afloop niet super denderend.
Goede nieuws is dat ik geen extra ontsluiting heb maar nog wel onrustige buik.
Ik heb ook gevraagd of we ze langs mochten brengen bij zo'n punt. Maar dat was niet de bedoeling zei ze.quote:Op maandag 8 augustus 2016 07:53 schreef Mies_poes het volgende:
Hier werden de MvM flessen niet opgehaald, omdat we geen voortuin hebben en ze dus ik de stoep zouden moeten staan. Ivm kans dat mensen er troep bij zouden doen en de urine niet meer bruikbaar zou zijn, moesten wij ze langsbrengen (30 minuten rijden).
VA, ik kan me heel goed voorstellen dat je zo hard moest huilen. Het is enorm heftig. Iedere dag dat je baby blijft zitten wordt de kans op een goede afloop groter. Veel sterkte
Wij hebben straks de liggingsecho en ik vind het zo spannend!
Oh en 35 weken vandaag
Je moet wat he.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:53 schreef Quoi het volgende:
Dat kan natuurlijk ook. Van huis veranderen
Hier is het normaal om bij 9/10 weken te doen, dat vond ik ook te lang duren dus heb bij 7 weken al een echo gehad (zelf betaald).quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Is dat nieuw dat de 1e echo pas na 9 weken is? Bij F had ik er al 1 rond 8. Baal wel een beetje dat ik nog zo lang moet wachten
volgens mij is dat echt per praktijk verschillendquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Is dat nieuw dat de 1e echo pas na 9 weken is? Bij F had ik er al 1 rond 8. Baal wel een beetje dat ik nog zo lang moet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |