quote:Veruca_Assault
Het positieve is dat ik van mening ben dat ik nu ook een: meld! Mag doen.
Baby zit nog in de buik, dat is fijn want zo kunnen de longrijpers goed hun werk doen. Ik heb nog steeds weeeenactiviteit en 3cm ontsluiting. Dat is goed nieuws opzich want de ontsluiting moet zo blijven!
Ik heb hoge infectiewaarden in mijn bloed en geen duidelijke oorzaak nog dus aan een breedspectrum AB. In het meest gunstige geval zorgt de infectie voor weeen en als die weg is gaan de weeen ook?
Voorlopig ben ik hier nog wel even maar ik ben positief.
Ja hoi. 1 week eerder dan bij W, in week 13 wist ik het zeker!quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Selvaria het volgende:
En sterkte voor de langwachtenden onder ons! Echt bijna bijna bijna babyknuffelen, al voelen die laatste dagen zo lang! Vorige keer beviel ik met 39+5 en ik was ook vreselijk ongeduldig.![]()
Dames die bezig zijn met het bouwen van een 2e/3e/4e: wanneer gingen jullie de baby voelen? Ik keek er zo naar uit om deze baby veeeeel eerder te voelen, want dat hoort immers zo bij een tweede, maar ik voel nu met 15 weken nog niks en ben ongeduldig.
Geen idee waar de placenta dit keer ligt overigens..
De eerste bij 15 weken, de tweede bij 14 weken, maar die trend zet niet doorquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Selvaria het volgende:
En sterkte voor de langwachtenden onder ons! Echt bijna bijna bijna babyknuffelen, al voelen die laatste dagen zo lang! Vorige keer beviel ik met 39+5 en ik was ook vreselijk ongeduldig.![]()
Dames die bezig zijn met het bouwen van een 2e/3e/4e: wanneer gingen jullie de baby voelen? Ik keek er zo naar uit om deze baby veeeeel eerder te voelen, want dat hoort immers zo bij een tweede, maar ik voel nu met 15 weken nog niks en ben ongeduldig.
8-8-16quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:17 schreef Fieder het volgende:
Fijn om te lezen VA!![]()
Ik vind morgen prima om synchroon te baren, count me in! 8-8-16
Boks!quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:36 schreef Burdie het volgende:
Hier is het vandaag ook weer wisseldag, 29 weken (boks, Vivi!).
Ik kijk echt zo uit naar mijn baby he, heb er zo belachelijk veel zin in om hem/haar te ontmoeten.
Zijn jullie intussen al uit de naam? Wij hebben nu een lijstje met 4 namen waar ik echt niet uit kan kiezen... zo lastig!
Ja hoor, zolang je de gebruiksaanwijzing volgt qua maximale dosering.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:07 schreef Quoi het volgende:
Ik blijf maagzuur hebben en ben er misselijk van. Toch maar even aan Rennies net voor de streep. Dat mag toch gewoon?
quote:
Ik kwam de naam tegen op vakantie in Portugal op een grafsteen, niet heel gezelligquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:17 schreef Quoi het volgende:
Dat is ook niet ok GM. Rustig aan hè?
Naam is hier vanaf 16 wkn al in kannen en kruiken. Komen de naam alleen sindsdien in zoveel verschillende en gekke situaties tegenMaar het is 'm gewoon al en kan niet wachten om de naam met de wereld te delen
Hier zeggen ze juist:quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:28 schreef Burdie het volgende:
Leuk Vivi! Ik ben benieuwd of ze nog goed te zien is, hier zeiden ze dat het gezichtje na 28 weken soms niet goed meer in beeld te krijgen is.
quote:'Live' 3D/4D echo is mogelijk vanaf 12 weken, echter voor een mooi gedetailleerd baby gezichtje is het resultaat mooier na de 25 weken tot ongeveer 34 weken. Rond de 28 weken kan meestal de mooiste echo worden gemaakt.
Mijn pm staat open hoor, als je je niet langer kunt bedwingen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:17 schreef Quoi het volgende:
Dat is ook niet ok GM. Rustig aan hè?
Naam is hier vanaf 16 wkn al in kannen en kruiken. Komen de naam alleen sindsdien in zoveel verschillende en gekke situaties tegenMaar het is 'm gewoon al en kan niet wachten om de naam met de wereld te delen
Al is Flint wel veul mooier dan die andere naam.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef Ereshkigal het volgende:
Toen flint geboren was en ik hem te zien kreeg zei ik ha fredje... waarop mijn vriend zei we mogen nu gewoon tegen iedereen de naam zeggen hoor!![]()
Namen stonden al vast ruim voor de zwangerschap... gelukkig bij flint veranderde vriendlief ineens de naam met 32 weken....ben 3 dagen van de leg geweest
Eerste hier maar voelde al met 15-16 wekenquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Selvaria het volgende:
Kregen ze alleen dat in beeld ja?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:43 schreef Crumpette het volgende:
Ohja wij gingen er ook pas over denken na de piemel-echo hoortijd zat.
Hoe is t het met jullie miez?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:10 schreef Miezziej het volgende:
Naam hadden wij rond week 36 ofzo dusja
Fijn dat de baby nog in je buik zit VA!
8 weken voor Cygne
Verse baby's morgen![]()
Nee, we hadden een deadline.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:52 schreef ikke_84 het volgende:
Pannenkoeken![]()
![]()
Arja jullie wonen er al! Wat super! Ik dacht dat jullie nog aan het klussen zouden zijn![]()
fijn hoor dat jullie er al in zitten, lekker genieten
Uhuh! Ik vond de nieuwe baan van Koos op 1-7 (en L. op 30-6 geborenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:36 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee, we hadden een deadline.
22-6 emmy geboren
1-7 sleutel nieuwe huis
14-7 oude huis opleveren en verhuizen.
Best krankzinnig.
Zolang mijn vliezen niet gebroken zijn zou ik mijn plannen er niet om afzeggen.quote:
Ditquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik denk dat je over niet al te lange tijd gaat bevallen Quoi.
Ik acht de kans ook heel klein dat dat gaat gebeuren in het zwembad maar als het gebeurt ..quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Zolang mijn vliezen niet gebroken zijn zou ik mijn plannen er niet om afzeggen.
Qua verhuisplanning is het hier:
30 weken: sleutel nieuwe huis
???
36 weken: verlof en klaar met klussen/verhuizen
Mmm tintelende vingers en tenen en hoofdpijn zouden voor mij reden zijn de vk vanavond nog te bellen....quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:24 schreef Quoi het volgende:
Die planningen van jullie. Repsect![]()
Mijn ouders gingen nu zelfs weg met de woorden: als er iets is bel je hè? Net als iedere afspraak me nu soort van vaarwel en succes wenst![]()
Ik blijf me vandaag gek en belabberd voelen. Onbestemd. Misschien zo maar een tukkie doen. Misschien een verkoudheid onder de leden? Fijn om morgenochtend naar de vk te gaan, want vingers en tenen tintelen ook en ook ik heb hoofdpijn. Ik wijt het voorlopig aan totale malaise. Vanwege misselijkheid drukt de kleine grote meneer misschien op wat zenuwen?
Zowel verbaal als fysiek geweld is dan altijd geoorloofd vind ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:25 schreef Mies_poes het volgende:
Ik raad jullie trouwens af om hoogzwanger een vrijgezellenfeest te regelen. Iedereen was akkoord met de hele dag, budget afgesproken en alles geboekt. Zes dagen voor het feest kan het zusje van de bruid het niet betalen en wil geld van mij lenen (ik ken haar niet). Dankzij zwangerschapsassertiviteit dit geweigerd dus nu zegt ze af, wat betekent dat alles wat we geboekt hebben per persoon een stuk meer gaat kosten en we dus meer geld moeten vragen aan de mensen die meegaan en dat was niet de afspraak. Niet goed voor de hormonen
Oh wat een gestoorde mensen zegquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Zowel verbaal als fysiek geweld is dan altijd geoorloofd vind ik
Wat een teringlijers zijn mensen toch ook af en toe...
Ik had hoogzwanger hetzelfde, en nog iemand die haar pasgeboren baby mee wilde nemen tijdens de kroegentocht en boottocht (met zuip)
Daarnaast moest het restaurant ook per se glutenvrij zijn want dat was gezonder voor haar (geen coeliakie overigens). Ja doeiiiii.
Ik heb haar door de telefoon zo hard aangepakt dat ze snel alle eisen inbond, degene die ineens niet kon betalen hoef ik gelukkig nooit meer te zien en ik hoop dat ze de bruid ook niet meer onder ogen durft te zien. Wat een mensen heb je toch zeg
Ik zou het mooi de bruid vertellen waarom haar zusje er niet bij is, doei fatsoensnormen![]()
Wow ja strakke planningquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:36 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee, we hadden een deadline.
22-6 emmy geboren
1-7 sleutel nieuwe huis
14-7 oude huis opleveren en verhuizen.
Best krankzinnig.
Huh? De naam die ik in mijn hoofd hebt rijmt niet op Ellaquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:33 schreef Molo het volgende:
Op moment dat ik weeën kreeg hoorde ik niks meer, helemaal in trance geraakt ofzo, daarvoor had ik het liedje Ella Ella in mijn hoofd zitten omdat naam van dochter daar op rijmt
En ik vínd dat toch een stom nummer, maar toch hè... Bleef maar in mijn hoofd zitten
En om op je vraag een antwoord te geven, ik had de muziek van Yann Tiersen mee, van de film Amélie, maar geen behoefte aan toen het eenmaal.zover was
Nee helemaal rijmen doet hetook eigenlijk nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Huh? De naam die ik in mijn hoofd hebt rijmt niet op Ella
Nee van een kennisje. Vriendin van mij had die georganiseerd, maar ze dacht dat degene het wel leuk zou vinden als ik ook mee ging omdat ik ook zwanger ben. Helemaal goed ingeschat, ze moest bijna huilen toen ze mij zag, zo leuk vond ze het. Die is nu 31 weken dus ze vond het erg leuk om te zien hoe het 'iets verder ' is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:28 schreef Quoi het volgende:
Hoop 'geborrel' hier en daar!
Nazil, was het je eigen babyshower? Nee toch? Lekker chillen nu hoor!
En die vrijgezellenfeesten, brrrrr. Zoveel vrouwen en besluitvorming, dat gaat nooit goed
Ikke, ik kan wel zeggen dat je moet bellen, maar dat blijft moeilijk. Ff een colaatje drinken?
Ik ga niet bellen, al voel ik me nog steeds gek. Als het erger wordt wel natuurlijk. De kleine beweegt prima en mijn bloeddruk is goedIk heb dus wel toch ff mijn vluchttas gepakt. Misschien staat 'ie er nog een maand, maar toch. Scheelt dat we op drie keer vallen (no worries, we pakken de auto) van het zkh wonen, dus als ik iets vergeet... is het snel gehaald.
Heeft er iemand van de al bevallenen iets gehad aan muziek? Ik ben in een vliegtuig altijd een beetje bleu bij het opstijgen en dalen en sluit me dan altijd op in een cocon: koptelefoon en fijne rustgevende muziek. Ik heb net een spotify playlist gemaakt
Je was mascotte!quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Nazil het volgende:
[..]
Nee van een kennisje. Vriendin van mij had die georganiseerd, maar ze dacht dat degene het wel leuk zou vinden als ik ook mee ging omdat ik ook zwanger ben. Helemaal goed ingeschat, ze moest bijna huilen toen ze mij zag, zo leuk vond ze het. Die is nu 31 weken dus ze vond het erg leuk om te zien hoe het 'iets verder ' is.
Vluchttas staat hier ook al een weekje klaar, ondanks idd ook 3x vallen van het ziekenhuis. Man zegt ik haal tzt we wat op maar ik wil het bij mij hebben. Ook lekker neurotisch verschillende pakjes apart in een zakje met een briefje erbij zoals ik hier wel eens gelezen heb![]()
Muziek is misschien wel een goede ja, ff nog oortjes in de tas gooien.
Daar komt het wel op neer jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je was mascotte!Schandalig.
De twee mogelijkheden qua kleding voor de kleine zijn leuk uit te wisselen. Mijn meneer maakt er maar iets leuks van. Ik ben daar niet zo uitgesproken in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |