quote:Veruca_Assault
Het positieve is dat ik van mening ben dat ik nu ook een: meld! Mag doen.
Baby zit nog in de buik, dat is fijn want zo kunnen de longrijpers goed hun werk doen. Ik heb nog steeds weeeenactiviteit en 3cm ontsluiting. Dat is goed nieuws opzich want de ontsluiting moet zo blijven!
Ik heb hoge infectiewaarden in mijn bloed en geen duidelijke oorzaak nog dus aan een breedspectrum AB. In het meest gunstige geval zorgt de infectie voor weeen en als die weg is gaan de weeen ook?
Voorlopig ben ik hier nog wel even maar ik ben positief.
Ja hoi. 1 week eerder dan bij W, in week 13 wist ik het zeker!quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Selvaria het volgende:
En sterkte voor de langwachtenden onder ons! Echt bijna bijna bijna babyknuffelen, al voelen die laatste dagen zo lang! Vorige keer beviel ik met 39+5 en ik was ook vreselijk ongeduldig.![]()
Dames die bezig zijn met het bouwen van een 2e/3e/4e: wanneer gingen jullie de baby voelen? Ik keek er zo naar uit om deze baby veeeeel eerder te voelen, want dat hoort immers zo bij een tweede, maar ik voel nu met 15 weken nog niks en ben ongeduldig.
Geen idee waar de placenta dit keer ligt overigens..
De eerste bij 15 weken, de tweede bij 14 weken, maar die trend zet niet doorquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Selvaria het volgende:
En sterkte voor de langwachtenden onder ons! Echt bijna bijna bijna babyknuffelen, al voelen die laatste dagen zo lang! Vorige keer beviel ik met 39+5 en ik was ook vreselijk ongeduldig.![]()
Dames die bezig zijn met het bouwen van een 2e/3e/4e: wanneer gingen jullie de baby voelen? Ik keek er zo naar uit om deze baby veeeeel eerder te voelen, want dat hoort immers zo bij een tweede, maar ik voel nu met 15 weken nog niks en ben ongeduldig.
8-8-16quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:17 schreef Fieder het volgende:
Fijn om te lezen VA!![]()
Ik vind morgen prima om synchroon te baren, count me in! 8-8-16
Boks!quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:36 schreef Burdie het volgende:
Hier is het vandaag ook weer wisseldag, 29 weken (boks, Vivi!).
Ik kijk echt zo uit naar mijn baby he, heb er zo belachelijk veel zin in om hem/haar te ontmoeten.
Zijn jullie intussen al uit de naam? Wij hebben nu een lijstje met 4 namen waar ik echt niet uit kan kiezen... zo lastig!
Ja hoor, zolang je de gebruiksaanwijzing volgt qua maximale dosering.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:07 schreef Quoi het volgende:
Ik blijf maagzuur hebben en ben er misselijk van. Toch maar even aan Rennies net voor de streep. Dat mag toch gewoon?
quote:
Ik kwam de naam tegen op vakantie in Portugal op een grafsteen, niet heel gezelligquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:17 schreef Quoi het volgende:
Dat is ook niet ok GM. Rustig aan hè?
Naam is hier vanaf 16 wkn al in kannen en kruiken. Komen de naam alleen sindsdien in zoveel verschillende en gekke situaties tegenMaar het is 'm gewoon al en kan niet wachten om de naam met de wereld te delen
Hier zeggen ze juist:quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:28 schreef Burdie het volgende:
Leuk Vivi! Ik ben benieuwd of ze nog goed te zien is, hier zeiden ze dat het gezichtje na 28 weken soms niet goed meer in beeld te krijgen is.
quote:'Live' 3D/4D echo is mogelijk vanaf 12 weken, echter voor een mooi gedetailleerd baby gezichtje is het resultaat mooier na de 25 weken tot ongeveer 34 weken. Rond de 28 weken kan meestal de mooiste echo worden gemaakt.
Mijn pm staat open hoor, als je je niet langer kunt bedwingen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:17 schreef Quoi het volgende:
Dat is ook niet ok GM. Rustig aan hè?
Naam is hier vanaf 16 wkn al in kannen en kruiken. Komen de naam alleen sindsdien in zoveel verschillende en gekke situaties tegenMaar het is 'm gewoon al en kan niet wachten om de naam met de wereld te delen
Al is Flint wel veul mooier dan die andere naam.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef Ereshkigal het volgende:
Toen flint geboren was en ik hem te zien kreeg zei ik ha fredje... waarop mijn vriend zei we mogen nu gewoon tegen iedereen de naam zeggen hoor!![]()
Namen stonden al vast ruim voor de zwangerschap... gelukkig bij flint veranderde vriendlief ineens de naam met 32 weken....ben 3 dagen van de leg geweest
Eerste hier maar voelde al met 15-16 wekenquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Selvaria het volgende:
Kregen ze alleen dat in beeld ja?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:43 schreef Crumpette het volgende:
Ohja wij gingen er ook pas over denken na de piemel-echo hoortijd zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |