jezelf echoën, hoe doe je dat nou? Ook plat op tafel? Tong uit je mond?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:01 schreef WupWup het volgende:
Qua hoeveelheid echo's zeg ik maar even niks... Ik heb nog niet met een doptone geluisterd though![]()
![]()
Gisteravond heb ik een geslachtsecho ingeboekt voor 20 augustus. Probeerde het namelijk gister zelf te zien, maar eerst zat de navelstreng tussen de benen en daarna deed baby z'n benen over elkaar
Het kan altijd stiller. Ik heb ook 10 voorkanten van mijn proefschrift gemaakt toentertijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Mies_poes het volgende:
Dat is ontzettend balen Gm! Hopelijk heb je mensen die je in huis en met Saar kunnen helpen? Je bekken zal er wel blij mee zijn tho
Quoi!jij was toch degene die zo stil was toen ze de uiteindelijke versie van het geboortekaartje in je hand had?
Net als jezelf strippen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
jezelf echoën, hoe doe je dat nou? Ook plat op tafel? Tong uit je mond?
Ik heb een lieve man en een hele fijne moeder waar Saar ook gek op is. Dus dat komt gelukkig wel goed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Mies_poes het volgende:
Dat is ontzettend balen Gm! Hopelijk heb je mensen die je in huis en met Saar kunnen helpen? Je bekken zal er wel blij mee zijn tho
Quoi!jij was toch degene die zo stil was toen ze de uiteindelijke versie van het geboortekaartje in je hand had?
Volledige rust is inderdaad k*t. Ik moet ook nog steeds heel veel liggen en rusten ivm de harde buiken. Gelukkig zijn ze daarmee ook wel veel beter (behalve vorige week, toen ben ik nog eens aan de monitor gaan hangen omdat ik er terug veel kreeg, maar gelukkig bleek mijn baarmoederhals nog hetzelfde).quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hopenlijk is je baby er snel klaar voor marjolijntje.
Ikke misschien al aan t babysnuffelen.
Ivm veel harde buiken en kramp vanmorgen extra controle gehad, Kleine man doet het gelukkig prima, De harde buiken vind ie niet prettig, en zorgt voor een dipje in zn hartslag. De oorzaak van dit alles ligt ws bij de operatie maar het recept is; volledige rust voorlopig. En moet er zelf rekening mee houden dat dit tot het einde moet en eerlijk gezegd vind ik dat best een beetje K*T maar alles voor de kleine man... Nog minimaal 10 weken, maximaal 15!
Baarbatruukquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Huup huup huup barbatruuk!
Hier iets minder geluk. Kind ligt nog exact hetzelfde als 4 weken geleden d.w.z. hoofd in rechterzijde, billen in linkerzijde en pootjes naar beneden![]()
over 2 weekjes afspraak gepland met extra ruimte voor eventuele draaipoging. Ze gebruiken hier overigens geen middel wat hartkloppingen veroorzaakt maar een ander middel. Maar ik ga dat allemaal heul niet nodig hebben heb ik zojuist besloten![]()
Godsamme zul je net zien dat je laatste kint ter wereld komt met een ks.. gewoon geen zin in!
He wat jammerquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier iets minder geluk. Kind ligt nog exact hetzelfde als 4 weken geleden d.w.z. hoofd in rechterzijde, billen in linkerzijde en pootjes naar beneden![]()
over 2 weekjes afspraak gepland met extra ruimte voor eventuele draaipoging. Ze gebruiken hier overigens geen middel wat hartkloppingen veroorzaakt maar een ander middel. Maar ik ga dat allemaal heul niet nodig hebben heb ik zojuist besloten![]()
Godsamme zul je net zien dat je laatste kint ter wereld komt met een ks.. gewoon geen zin in!
En kwispelen!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
He wat jammer
Morgen maar even de hele dag op handen en voeten doorbrengen
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
En kwispelen!
GM ook balen van je harde buiken/niet blije baby, naar gelukkig heb je genoeg hulp in je omgeving.
Ik weet niet of het ook werkt voor dwarsliggers, maar bij kindjes in stuit willen de oefeningen van Spinning Babies nog wel eens helpen, te vinden met google volgens mij welquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Een derde kind wat dwars ligt, doet dat over het algemeen omdat die ruimte er gewoon is. Niet omdat het niet anders kan. En als het dwars past, past het in lengteligging zeker. Niet druk maken dus!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |