abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164329627
Ik heb een trollbaby mbt echo's. Wel een vroege echo gehad met een week of 8, baby lag heel diep en vk heeft enorm moeten duwen met de echo kop om erbij te komen. Termijn echo moest 2x, want eerste keer was niet alles te zien. Geslachtsecho ging gelijk goed (pretecho), 20 weken echo heb ik weer staan springen. Daarna nog 2x gegluurd bij de vk, maar steeds handen vol in het gezicht, dus niks van te maken verder. :') Zo'n dure 3D/4D echo geen behoefte aan gehad deze keer. Misschien maar goed ook, ventje werkt toch niet mee :P

Ik heb net de laatste dingen voor de traktatie voor de BSO gehaald, zou baby daarop wachten dan? Zo maar verder series kijken op mijn wiebelbal, misschien helpt het :')
En naamdoek kwam net binnen. Gemaakt voor en vernoemd naar de baby O+ blij mee!

Mijn buik scheurt steeds verder, niet tof.. :'(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_164330617
Hopenlijk is je baby er snel klaar voor marjolijntje.

Ikke misschien al aan t babysnuffelen.

Ivm veel harde buiken en kramp vanmorgen extra controle gehad, Kleine man doet het gelukkig prima, De harde buiken vind ie niet prettig, en zorgt voor een dipje in zn hartslag. De oorzaak van dit alles ligt ws bij de operatie maar het recept is; volledige rust voorlopig. En moet er zelf rekening mee houden dat dit tot het einde moet en eerlijk gezegd vind ik dat best een beetje K*T maar alles voor de kleine man... Nog minimaal 10 weken, maximaal 15!
S. 2014
J. 2016
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:19:21 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164330913
GM dat is ook vervelend. Voorkomen dat je harde buiken krijgt dus. Bleghh. Kun je misschien structureel dingen uitbesteden?

Marjolijntje :* Moeten we weer gaan dansen voor je?

Echt iets voor mij: ik ben een nieuw geboortekaartje aan het ontwerpen :')
pi_164331016
Dat is ontzettend balen Gm! Hopelijk heb je mensen die je in huis en met Saar kunnen helpen? Je bekken zal er wel blij mee zijn tho :P

Quoi! :D jij was toch degene die zo stil was toen ze de uiteindelijke versie van het geboortekaartje in je hand had? :D
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:23:35 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_164331051
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:01 schreef WupWup het volgende:
Qua hoeveelheid echo's zeg ik maar even niks... Ik heb nog niet met een doptone geluisterd though O-) :P
Gisteravond heb ik een geslachtsecho ingeboekt voor 20 augustus. Probeerde het namelijk gister zelf te zien, maar eerst zat de navelstreng tussen de benen en daarna deed baby z'n benen over elkaar :')
jezelf echoën, hoe doe je dat nou? Ook plat op tafel? Tong uit je mond? :P

En ja, wat betreft protokollen etc begrijp ik dat natuurlijk ook, maar ook een officiele op de milimeter nauwkeurige meting is geen 100% garantie van exact de goede termijn. Volgens mij zijn er zelf met IVF hier wel mensen een paar dagen voor- of achteruit gezet, terwijl je bijna geen nauwkeuriger moment kan bepalen dan dat :D
disclaimer
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:24:43 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164331075
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Mies_poes het volgende:
Dat is ontzettend balen Gm! Hopelijk heb je mensen die je in huis en met Saar kunnen helpen? Je bekken zal er wel blij mee zijn tho :P

Quoi! :D jij was toch degene die zo stil was toen ze de uiteindelijke versie van het geboortekaartje in je hand had? :D
Het kan altijd stiller. Ik heb ook 10 voorkanten van mijn proefschrift gemaakt toentertijd :')

Maar even voorzichtig aan mijn vriend voorleggen vanavond. Die wachtkamer van de vk is gewoon gevaarlijk met al die geboortekaartjes. Toen we er twee weken terug samen waren zagen we enkele kaartjes hangen en zeiden we tegen elkaar: toch misschien ook leuk! Nou, de enkele is er.

enkel ipv dubbel, als je begrijpt wat ik bedoel
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:36:23 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164331425
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
jezelf echoën, hoe doe je dat nou? Ook plat op tafel? Tong uit je mond? :P
Net als jezelf strippen? :P
KuikenGuppy
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:37:05 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_164331441
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

plat op tafel?
disclaimer
pi_164331529
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Mies_poes het volgende:

Ik heb een lieve man en een hele fijne moeder waar Saar ook gek op is. Dus dat komt gelukkig wel goed.

Geboortekaartjes...
:X wij zijn er nu wel uit, maar wel weer zelf samengesteld.
S. 2014
J. 2016
pi_164332035
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hopenlijk is je baby er snel klaar voor marjolijntje.

Ikke misschien al aan t babysnuffelen.

Ivm veel harde buiken en kramp vanmorgen extra controle gehad, Kleine man doet het gelukkig prima, De harde buiken vind ie niet prettig, en zorgt voor een dipje in zn hartslag. De oorzaak van dit alles ligt ws bij de operatie maar het recept is; volledige rust voorlopig. En moet er zelf rekening mee houden dat dit tot het einde moet en eerlijk gezegd vind ik dat best een beetje K*T maar alles voor de kleine man... Nog minimaal 10 weken, maximaal 15!
Volledige rust is inderdaad k*t. Ik moet ook nog steeds heel veel liggen en rusten ivm de harde buiken. Gelukkig zijn ze daarmee ook wel veel beter (behalve vorige week, toen ben ik nog eens aan de monitor gaan hangen omdat ik er terug veel kreeg, maar gelukkig bleek mijn baarmoederhals nog hetzelfde).

En we kunnen wel al stilaan aftellen in elk geval :) In mijn geval nog een dikke 8 weken :D
pi_164332231
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik geef het je te doen :D
pi_164333260
Huup huup huup barbatruuk!

Hier iets minder geluk. Kind ligt nog exact hetzelfde als 4 weken geleden d.w.z. hoofd in rechterzijde, billen in linkerzijde en pootjes naar beneden :')
over 2 weekjes afspraak gepland met extra ruimte voor eventuele draaipoging. Ze gebruiken hier overigens geen middel wat hartkloppingen veroorzaakt maar een ander middel. Maar ik ga dat allemaal heul niet nodig hebben heb ik zojuist besloten :7

Godsamme zul je net zien dat je laatste kint ter wereld komt met een ks :') .. gewoon geen zin in!
  maandag 8 augustus 2016 @ 16:35:05 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164333326
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:

Hier iets minder geluk. Kind ligt nog exact hetzelfde als 4 weken geleden d.w.z. hoofd in rechterzijde, billen in linkerzijde en pootjes naar beneden :')
over 2 weekjes afspraak gepland met extra ruimte voor eventuele draaipoging. Ze gebruiken hier overigens geen middel wat hartkloppingen veroorzaakt maar een ander middel. Maar ik ga dat allemaal heul niet nodig hebben heb ik zojuist besloten :7

Godsamme zul je net zien dat je laatste kint ter wereld komt met een ks :') .. gewoon geen zin in!
Baarbatruuk ;).

Balen wel van de dwarslig -O-.
KuikenGuppy
pi_164333365
quote:

He wat jammer -O-
Morgen maar even de hele dag op handen en voeten doorbrengen ;)
  maandag 8 augustus 2016 @ 16:37:30 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164333415
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

He wat jammer -O-
Morgen maar even de hele dag op handen en voeten doorbrengen ;)
En kwispelen!

GM ook balen van je harde buiken/niet blije baby, naar gelukkig heb je genoeg hulp in je omgeving :*.
KuikenGuppy
pi_164333764
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

En kwispelen!

GM ook balen van je harde buiken/niet blije baby, naar gelukkig heb je genoeg hulp in je omgeving :*.
:D

Hier lag hij met zn billen in mn bekken vandaag... gelukkig nog tijd zat om te draaien.
S. 2014
J. 2016
  maandag 8 augustus 2016 @ 16:50:20 #217
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164333920
Bij mij ging ze 'm ff 'opwippen' :') En dat kon dus nog en dat liet meneer weten ook! *kick*
pi_164333941
quote:

Ik weet niet of het ook werkt voor dwarsliggers, maar bij kindjes in stuit willen de oefeningen van Spinning Babies nog wel eens helpen, te vinden met google volgens mij wel :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_164335806
quote:

Een derde kind wat dwars ligt, doet dat over het algemeen omdat die ruimte er gewoon is. Niet omdat het niet anders kan. En als het dwars past, past het in lengteligging zeker. Niet druk maken dus!
pi_164336161
Net weer controle bij de VK gehad en het bevalplan besproken, nu wordt het wel heel echt! :o zin in O+ Baby is al een beetje ingedaald, dat verklaart de menstruatiepijn.
Woog een kilo minder dan vorige week, dat vond ik wel even een fijne bijkomstigheid.
  maandag 8 augustus 2016 @ 18:10:11 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164336498
Met hoeveel weken is dat, Mies? Ik mag woensdag weer bij de VK langs, maar geloof niet dat we dan al het bevalplan bespreken (hoewel ik 'm wel "af" heb en er een aantal vragen over heb).

Ik heb gisteren trouwens toch zo extreem lekker in bad kunnen ontspannen met fijne muziek en heerlijk ruikend badschuim, en heb daarbij heel goed na kunnen denken over andere dingen rondom de bevalling; dus niet "ik wil geen inleiding" maar gewoon wat voor muziek ik fijn zou vinden, dat ik er kaarsjes en bloemen bij wil hebben, zo lang ik thuis ben in bad wil kunnen zitten (met onderwatermuziek), welke geuren ik bij de bevalling wil ruiken, etc. Echt een heel andere manier van erover nadenken na al die paniekaanvallen er omheen, zo fijn O+. En ik heb nog een aantal 'onderzoekspunten' open staan, onder andere de vraag of mijn VK's het zouden zien zitten om uit te wijken naar een ander ziekenhuis dan het dichtstbijzijnde en nog een paar dingen.
En toen ben ik ook gaan nadenken over de kraamtijd en wat ik allemaal geregeld wil hebben vooraf (kraambezoekboek, versieringen, traktaties voor kuiken, fijn beddengoed, etc.) en nu heb ik helemaal zin in daarvoor dingen te gaan kopen :'). Maar ik vind het nog wat vroeg om al slingers en servetten in huis te halen :+.

(Was trouwens mooi te merken dat kuiken, die wakker werd nadat ik een tijdje in bad zat, er bij in wilde en ook helemaal ontspannen werd van de muziek, warmte en geur O+).

[ Bericht 2% gewijzigd door Burdie op 08-08-2016 18:19:05 ]
KuikenGuppy
pi_164337132
Bij onze praktijk wordt het met 34 weken besproken (ik ben 35 weken, vorige week niet omdat baby misschien niet goed lag en het dan anders wordt) :)

Wat fijn dat je er op zo'n andere manier over na hebt kunnen denken! Knap ook dat je daar gisteren blijkbaar de ruimte voor had en het durfde. Moet een hele opluchting voor je zijn denk ik zo :*

Misschien een stomme vraag, maar wat is onderwatermuziek?
  maandag 8 augustus 2016 @ 18:38:53 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164337475
Gewoon, muziek die je kunt horen als je met je oren onder water ligt :+.
KuikenGuppy
pi_164338335
Burdie, wat klinkt dat fijn! O+
pi_164338640
Ohh tof Burdie O+.
Kan de baby naar walvisgeluiden luisteren met de onderwatermuziek? Sorry ik heb nu diepzeegeluiden in mijn hoofd. :D

Ik ben ook weer verder aan het nadenken over hoe en wat ik wil. En mijn idee van in de badkamer bevalbad neerzetten toch wel erg betwijfelen, het galmt daar zo, praten daar ben ik bijna instant overprikkeld. Dus dat wordt een deurtje verder denk ik. Maar dat is wel kut in geval van warmte overdag want dat is dan de benauwdste kamer en daar kan ik + vriend niet goed tegen..
Moet echt aan zoveel denken en rekening mee houden. Ook voor de what-if's enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')