Ah joh, rustig aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:19 schreef Max23 het volgende:
Heywoodu, dit is nou al de tweede keer deze OS
Topic van Joezi, dus dat is altijd discutabelquote:
Die verdienen niet bepaald goud neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Sked het volgende:
Waarom zijn mods nou nooit in staat iets op tijd te reeksen?
heywoodu was druk met sport kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Sked het volgende:
Nattekat neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heywoodu was druk met sport kijken.
En Nattekat heb ik nog niet gespot.
Niemand had kunnen vermoeden dat dit topic een reeks nodig had.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Sked het volgende:
quote:Israeli team was going to the bus to take them to the ceremony and turned out they were assigned same bus as Lebanon. The Lebanese athletes demanded the driver would close the door and the head of the Lebanese delegation blocked the driver from letting our athletes on!! They had to call a special bus to take our guys to the maracana
Duidelijk weer die typische Nederlandse mentaliteitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die verdienen niet bepaald goud nee
Is natuurlijk ook niet heel handig. Israelquote:
Choken als het ergens om gaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duidelijk weer die typische Nederlandse mentaliteit
Ga weg man.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet heel handig. Israel
Dan kijk ik alleen de eerste helft. Alleen de kulletjes dus. Wel gezelligquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:22 schreef Max23 het volgende:
Overigens gaat de ceremonie dus 3,5 uur duren
Tot 4:30 dus
Die was ook meer van de tjikkies hosselen dan alle jaren presteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:22 schreef Evertjan het volgende:
Floris Evers die valt ook aardig omhoog na dat hij gestopt is met hockeyen
Wordt nog link als al die Pokemon Go spelers straks naar de dopingcontrole moeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:23 schreef qwerty_x het volgende:
Volgens mij leven de Spelen hier op Fok! meer dan in heel Brazilië bij elkaar.
Vooralsnog houdt dat Pokemon gedoe, dat hier eergisteren is gelanceerd, de gemoederen heel wat meer bezig.
Men heeft het helemaal gehad hier, na de miljardenverslindende WK en corrupte politici.
Alle vier niet-sportgerelateerde Brazilianen waar ik contact mee heb denken daar gelukkig heel anders over, dat scheelt weer want anders had ik twee weken het contact moeten verbrekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:23 schreef qwerty_x het volgende:
Volgens mij leven de Spelen hier op Fok! meer dan in heel Brazilië bij elkaar.
Vooralsnog houdt dat Pokemon gedoe, dat hier eergisteren is gelanceerd, de gemoederen heel wat meer bezig.
Men heeft het helemaal gehad hier, na de miljardenverslindende WK en corrupte politici.
Israel is een volslagen debiel land. Ik snap de houding van veel van die landen er omheen wel, ondanks dat ik ook daar behoorlijk weinig mee hebquote:
Maar dan nog, als sporters een beetje je collega's uit de bus werenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Israel is een volslagen debiel land. Ik snap de houding van veel van die landen er omheen wel, ondanks dat ik ook daar behoorlijk weinig mee heb
Prijs je gelukkig: je hebt een paar zeldzame exemplaren gevonden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle vier niet-sportgerelateerde Brazilianen waar ik contact mee heb denken daar gelukkig heel anders over, dat scheelt weer want anders had ik twee weken het contact moeten verbreken
In een aantal landen wordt het er vanaf jongs af aan ingeslagen dat je de ander moet haten (zowel in Israël als Palestina bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan nog, als sporters een beetje je collega's uit de bus weren
Kom op zeg, je bent er niet voor een nucleair akkoord, je bent er om te sporten.
Er zijn genoeg HHH-medewerkers die er dit jaar voor de zoveelste keer bij zijn. Dus volgens mij valt dat nog wel meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef Evertjan het volgende:
was er tijdens de vorige OS geen stukje dat al die werknemers in het HHH werden uitgebuit
Arabieren staan niet bekend om hun intelligentiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kom op zeg, je bent er niet voor een nucleair akkoord, je bent er om te sporten.
Mee eens, sport is er natuurlijk niet om een politiek statement te maken. Toch is het niet heel handig van de organisatie om die twee landen een bus te laten delen. Misschien kunnen ze ook wat Russen en Oekrainers bij elkaar gooien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:25 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig: je hebt een paar zeldzame exemplaren gevonden.
Wees er zuinig op !
Ik dacht dat de Olympische spelen moesten verboederen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is vrij onhandig ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is het niet heel handig van de organisatie om die twee landen een bus te laten delen. \
Dat is lastig, aangezien dan aan het einde van die busreis al die Oekraïners opeens voor Rusland uitkomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, sport is er natuurlijk niet om een politiek statement te maken. Toch is het niet heel handig van de organisatie om die twee landen een bus te laten delen. Misschien kunnen ze ook wat Russen en Oekrainers bij elkaar gooien.
Hopelijk is er dan geen Oekrainer bij die ooit doping heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is lastig, aangezien dan aan het einde van die busreis al die Oekraïners opeens voor Rusland uitkomen.
Godzijdank niet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Mart had volgens mij prima nog die avondshow kunnen dragen. Jammer, gemiste kans...
Dit dus. Sportiviteit was toch een kernwaarde van het IOC? Spijtige zaak.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal, zoals speerwerpster Vera Rebryk, die na dat Krimgedoe naar Rusland zijn overgestapt. Geen bijster handige move, zo zal ze nu wel denken, thuis op de Krim.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is lastig, aangezien dan aan het einde van die busreis al die Oekraïners opeens voor Rusland uitkomen.
makkelijk hij had ook nog wel de Avondetappe kunnen doen. Nu hadden ze 2 man nodig om Mart te vervangen dat zegt genoegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Mart had volgens mij prima nog die avondshow kunnen dragen. Jammer, gemiste kans...
In dat geval staat de deur van de bus nog op een kier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk is er dan geen Oekrainer bij die ooit doping heeft gebruikt.
ze bezuinigen anders genoeg op sportquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
CDA
Hou toch op zeg, politiek moet zich totaal niet gaan bemoeien met sport
Het hele Midden Oosten is vertieft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Israel is een volslagen debiel land. Ik snap de houding van veel van die landen er omheen wel, ondanks dat ik ook daar behoorlijk weinig mee heb
Maar hoe krijg je dan de beste doping?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
CDA
Een lobbyist met banden met het CDA?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:29 schreef Redefine het volgende:
Wie bij de NOS heeft er bedacht dat dit het goede moment is, om dit item uit te zenden?
Sport heeft de politiek gewoon nodig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
CDA
Dat zou wel een verklaring zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een lobbyist met banden met het CDA?
al was het maar om sport op school verder uit te breidenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sport heeft de politiek gewoon nodig.
lekker sportklimmen op de klaagmuurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:31 schreef Joezi het volgende:
Olympische spelen in Israel organiseren
quote:Een Griekse zwemster is na een positieve dopingtest per direct uit het olympisch dorp gezet. Het Griekse olympisch comité wil niet kwijt om wie het gaat. Ze is onmiddellijk naar huis gestuurd.
Als je goed kijkt is hij hier al een beetje aan het knikkebollen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:31 schreef Felagund het volgende:
Reactie van Kim op dit fragment:
[ afbeelding ]
Ik ook. Eentje dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die zijn slecht hoor, die geloven in goden enzo
doen ze bij alle partijen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die zijn slecht hoor, die geloven in goden enzo
Kim.quote:
Kasseien rit over de Via Dolorosaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker sportklimmen op de klaagmuur
Ah godver, toch niet Kristel Vourna die uitgenodigd werd, waarna ze hoorde dat het een foutje was, waarna ze toch weer uitgenodigd was?quote:
Naam is niet bekendgemaakt, maar aangezien het last-minute is zou dat best haar kunnen zijn. Zal wel een test bij haar zijn afgenomen vlak voor haar vertrekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah godver, toch niet Kristel Vourna die uitgenodigd werd, waarna ze hoorde dat het een foutje was, waarna ze toch weer uitgenodigd was?
Die zwemster zal wel bij een motorongeluk betrokken zijn. Daar zijn die Grieken goed in, de dag voor de opening van Olympische Spelen.quote:
OS is nog niet officieel begonnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Telt die al mee voor de Nostradamus?
Raar, want we weten zelf wel welke Griekse zwemster er opeens niet meedoet.quote:
Cypriotische gewichtheffer is ook betrapt en naar huis gestuurd schijnbaar. Dat is dus Antonis Martasidis.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naam is niet bekendgemaakt, maar aangezien het last-minute is zou dat best haar kunnen zijn. Zal wel een test bij haar zijn afgenomen vlak voor haar vertrek
Zou wel wat zijn, uit pure frustratie van het toch missen van de Spelen naar doping gegrepen en dan toch naar de Spelen mogen en naar een controle moetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah godver, toch niet Kristel Vourna die uitgenodigd werd, waarna ze hoorde dat het een foutje was, waarna ze toch weer uitgenodigd was?
twitter:FairfaxRegional twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 00:18:35.@JaredTallent withdraws from 20k walk at Rio #Olympics: https://t.co/vh9BWRUzzp https://t.co/9CrmEQL6zz reageer retweet
En vervolgens alsnog iemand anders hebben die onder de zooi de 400 horden wint. #genotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zwemster zal wel bij een motorongeluk betrokken zijn. Daar zijn die Grieken goed in, de dag voor de opening van Olympische Spelen.
Hoe vaak ben jij op Papendal geweest dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef RipCity het volgende:
Mart die altijd gaat oordelen dat 'het publiek' iets niet kent
Die gaat vol voor de 50. Gewoon goud daar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
En heywoodu gaat huilen nutwitter:FairfaxRegional twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 00:18:35.@JaredTallent withdraws from 20k walk at Rio #Olympics: https://t.co/vh9BWRUzzp https://t.co/9CrmEQL6zz reageer retweet
Ik ben er 2x geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij op Papendal geweest dan?
Nee hoor, hij vertelde me vorige week nog dat hij zichzelf daar niet als medaillekandidaat zag en dat hij in de afgelopen jaren niet het specifieke 20km-werk gedaan heeft als in zijn jongere jarenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
En heywoodu gaat huilen nutwitter:FairfaxRegional twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 00:18:35.@JaredTallent withdraws from 20k walk at Rio #Olympics: https://t.co/vh9BWRUzzp https://t.co/9CrmEQL6zz reageer retweet
Die vrouw schijnt niet helemaal goed bij haar paasei te zijn.quote:
Mhmm, lichte blessure... Altijd gevaarlijk, ik help het je hopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat vol voor de 50. Gewoon goud daar.
vrouwen verdienen ook gewoon af en toe een corrigerende tikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die vrouw schijnt niet helemaal goed bij haar paasei te zijn.
Precies. Doen ze beter dan de Britten. Die worden altijd genaaid door hotelpersoneel als er 's ochtends weer een doping controleur op de stoep staatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En vervolgens alsnog iemand anders hebben die onder de zooi de 400 horden wint. #genot
2x inclusief rondleidingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij wordt de Hollandse Cosby, steeds meer verhalen komen erquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die vrouw schijnt niet helemaal goed bij haar paasei te zijn.
Kut. Ik heb hem gespeeld bij het atletiekpooltje. Misschien even wijzigen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm, lichte blessure... Altijd gevaarlijk, ik help het je hopen
Matig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er 2x geweest.
Alleen om iemand mee weg te brengen overigens.
Alsof iemand buiten Tallent/Diniz/Toth voor het podium kan gaan. Tenzij Schwazer maandag hoort dat hij toch mag, god verhoede.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut. Ik heb hem gespeeld bij het atletiekpooltje. Misschien even wijzigen.
Ik las volle broek. Maar dat komt dan ook omdat het bij het snelwandelen ook altijd uitziet alsof ze moeten poepen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vertelde me vorige week nog dat hij zichzelf daar niet als medaillekandidaat zag en dat hij in de afgelopen jaren niet het specifieke 20km-werk gedaan heeft als in zijn jongere jaren
Volle bak op de 50km was gewoon de bedoeling
Dit duurt nog 2 uur. De opening wordt met vertraging uitgezonden door de NOS. As is tradition.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat die openingsshow maar gauw beginnen. Ben wel klaar met dit geneuzel.
Toth ging op weg naar de wereldtitel vorig jaar even schijten, was in een halve minuut klaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las volle broek. Maar dat komt dan ook omdat het bij het snelwandelen ook altijd uitziet alsof ze moeten poepen.
snelpoepen is ook een sport apartquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toth ging op weg naar de wereldtitel vorig jaar even schijten, was in een halve minuut klaar
Er zijn ook mensen die Ryan Lochte drie medailles zien winnen. Die mag dan hopen dat die minstens twee estafettes mag zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut. Ik heb hem gespeeld bij het atletiekpooltje. Misschien even wijzigen.
Zouden ze thuis snelschijttraining doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toth ging op weg naar de wereldtitel vorig jaar even schijten, was in een halve minuut klaar
"Daarna liep het wel een stuk fijner"![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt geen pizza met melk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef marcodej het volgende:
Mn popcorn is ook al niet te vreten. Zo maar eens aan de soep beginnen.
Ja jij woont ernaast.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Matig.
Alhoewel ik een ietwat oneerlijke voorsprong heb
Hij ging dus van #viesdik naar #viesdun in 30 seconden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Daarna liep het wel een stuk fijner"![]()
Ik had Diniz op goud denk ik. #durftegokkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof iemand buiten Tallent/Diniz/Toth voor het podium kan gaan. Tenzij Schwazer maandag hoort dat hij toch mag, god verhoede.
Mulier is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:40 schreef Montov het volgende:
"Sport begint achter de bestuurstafel"
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef marcodej het volgende:
Mn popcorn is ook al niet te vreten. Zo maar eens aan de soep beginnen.
Melk is op. Morgen even halen. Wel twee pizzaatjes in het vriezertje voor het weekend.quote:
Ik las zelfs dat iemand dacht dat hij de meeste medaljes ging winnen. Dat zou alleen kunnen als iedereen een voedselvergiftiging krijgt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die Ryan Lochte drie medailles zien winnen. Die mag dan hopen dat die minstens twee estafettes mag zwemmen
Dat is dezelfde persoon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Karina het volgende:
Bolhuis doet me denken aan Jeroen Krabbe.
Melk wordt ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb tyfusveel zin in een glas melk.
Dit ga ik zo even halen.
Champagne zelfs.quote:
Vergeet de pizza niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ga ik zo even halen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Diniz op goud denk ik. #durftegokken
Ik had Jan de Boevrie qua stem en toonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Karina het volgende:
Bolhuis doet me denken aan Jeroen Krabbe.
Het zijn er bij hem maximaal vier, waarvan drie estafettes. Maar ik waardeer dat soort antwoorden wel. Ik heb ook niet voor de makkelijkste combo gekozen bij die vraag, om het leuker te makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las zelfs dat iemand dacht dat hij de meeste medaljes ging winnen. Dat zou alleen kunnen als iedereen een voedselvergiftiging krijgt.
Ik ook, maar dan een beker in plaats van een glas. En een banaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ga ik zo even halen.
Ik heb Katinka Hosszu volgensmij gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn er bij hem maximaal vier, waarvan drie estafettes. Maar ik waardeer dat soort antwoorden wel. Ik heb ook niet voor de makkelijkste combo gekozen bij die vraag, om het leuker te maken
Welke picca?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
Heb mijzelf net heerlijk afgetrokken op die Edith Bos boh boh
Ook dat maakt het wat spannender. Ik heb zelf Bronte Campbell.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb Katinka Hosszu volgensmij gedaan
Dit heb ik met over twee jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk doet er over vier jaar (dus) iemand mee die ik persoonlijk ken. Dat zou ik waarderen.
Ipv een paar figuren uit de atletiek die ik een heel klein beetje ken.
Als zij meedoet ben ik al gelukkig met de NOC-aanpak.
Dat is wel een risicootje. Die kan nog best eens maar 2 medailles halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat maakt het wat spannender. Ik heb zelf Bronte Campbell.
Wakker worden!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Gutmensch het volgende:
Kan iemand mij wakker maken als Bolhuis uit beeld is?
Biathlon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik met over twee jaar.
Vertel, welke sport?
Gewoon alle klokken op 19h45 zetten. Anders ga je het de komende 2 weken echt niet redden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga zo redbull klappen en dan door tot ik erbij neerval
Dat weet ik. Maar dat heb ik bewust gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een risicootje. Die kan nog best eens maar 2 medailles halen.
Roeien. En heeeeel misschien handbal, maar dat acht ik minder waarschijnlijk. Die handbalster ken ik ook vrijwel vanaf haar geboorte, dus dat zou ik wel leuker vinden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik met over twee jaar.
Vertel, welke sport?
Alles gratis en minimaal 10K NETTO per maand, wat een levenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef marcodej het volgende:
Babbeltje hier, drankje daar, vergaderingetje zus, gesprekje zo.
Energiedrankmeuk is te doen voor één avondje ja, niet voor twee wekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon alle klokken op 19h45 zetten. Anders ga je het de komende 2 weken echt niet redden.
lekker leventje tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef marcodej het volgende:
Babbeltje hier, drankje daar, vergaderingetje zus, gesprekje zo.
Bolhuis is ook een soort basketbal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Nober het volgende:
Mart deed toch alleen commentaar bij het basketbal?
Gaaf, ik juich meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roeien. En heeeeel misschien handbal, maar dat acht ik minder waarschijnlijk. Die handbalster ken ik ook vrijwel vanaf haar geboorte, dus dat zou ik wel leuker vinden.
Oom van Jakob Fuglsang.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leo Vogelenzang, waar ken ik die van?
Ik ben ook niet echt van plan om nachten door te trekken steeds, morgen wielrennen, handbal, volleybal op prima tijdstippen. Judo pak ik avonds dan maar mee. Zwemmen laat ik schietenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon alle klokken op 19h45 zetten. Anders ga je het de komende 2 weken echt niet redden.
Gewoon in het goede ritme komen. Vanochtend werd ik 5h00 (Nederlandse tijd) wakker. Dat is dus niet echt handig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Energiedrankmeuk is te doen voor één avondje ja, niet voor twee weken
neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:48 schreef Odaiba het volgende:
Gaat Rio deze de openingsceremonie van het Verenigd Koninkrijk overtreffen?
Uh okéquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:43 schreef Montov het volgende:
Dit is een Dafne Schippers achtige reportage. Maar dan zonder Dafne Schippers.
Dat is inderdaad een beetje alsof een wielrenner aan de cocaïne gaat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Energiedrankmeuk is te doen voor één avondje ja, niet voor twee weken
Netjes Mex!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om deze rommel een beetje op te leuken een leuk plaatje:
[ afbeelding ]
(Redefine vindt dit leuk)
Die wenkbrauwen zijn wel jammer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ging om 05:30 slapenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon in het goede ritme komen. Vanochtend werd ik 5h00 (Nederlandse tijd) wakker. Dat is dus niet echt handig.
[ afbeelding ]
Slechte schilder dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ging om 05:30 slapen
En een uurtje of drie later stond de schilder aan het raam te rammelen
Ik dacht even dat we die van jou moesten raden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mexicano kent iemand die over vier jaar mee gaat doen in het biatlon?
Ze kijken wel een beetje angstig op deze foto.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Bolhuis in het machientje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:49 schreef Gutmensch het volgende:
Bolhuis die met Martina praat, dat zou misschien nog wel grappig zijn.
Neuh, als je dat nu nog niet weet is het kansloos.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we die van jou moesten raden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Zijn er mensen die de openingsceremonie van start tot finish kijken? Gewoon iets wat ik me afvraag.
Oh sorry hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, als je dat nu nog niet weet is het kansloos.
Jup ik kijk altijd alles, ook winterspelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Zijn er mensen die de openingsceremonie van start tot finish kijken? Gewoon iets wat ik me afvraag.
Amerika geeft geen neuk om voetbal, wel om atletiek en zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Collide het volgende:
Waarom zijn de tijden eigenlijk zo laat? Was tijdens het WK2014 toch ook niet?
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga een poging doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Hangt van de show af. Wil wel de binnenkomst van Rusland zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Amerika doet mee dus CBS bepaalt alles.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Collide het volgende:
Waarom zijn de tijden eigenlijk zo laat? Was tijdens het WK2014 toch ook niet?
Ja hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Oh ik dacht dat je het bedoelde als "jahaa dat heb je al honderdduizend keer gezegd"quote:
Dat is het nieuwe NOS Rio Live item. Elke dag een sporter in de tandartsstoel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoor ineens iets over de tandartsstoel?
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Anny?quote:
NBCquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Amerika doet mee dus CBS bepaalt alles.
Nee. Ik ga nu naar bed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
4.30quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:52 schreef tralalala het volgende:
Tot hoe laat duurt die opening dan?
Ik wil heel graag, maar zoals ik mij nu voel, haal ik de opening niet eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
5 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:52 schreef tralalala het volgende:
Half 5 ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:52 schreef tralalala het volgende:
Je hebt echt geluk dat de C in het begin van het alfabet zit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een die-hards. Ik kijk tot Alvear met dat vlagje komt zwaaien en dan heb ik er wel genoeg van.
Moet ie ooit een keer kunnen halen ja als ie door blijft groeien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:52 schreef skysherrif het volgende:
Hey cool, loek van zevenbergen op tv.
Jongen die zei dat ie geen belletje had rinkelen bij bolhuis.
Ik voorspel dat die gast ook nog OS gaat doen op meerkamp.
Bolhuis is meteen ook weg. Maar dat komt omdat die van Hendriks meteen met de vlucht naar huis terug moest omdat die geen medaille had gewonnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Pino112 het volgende:
Hendriks en Bolhuis in één kamertje, iewl
Jammer Arie. We zullen je missen.quote:
Ik heb serieus geen flauw idee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het bedoelde als "jahaa dat heb je al honderdduizend keer gezegd"
Sorry dan
Als we toch bezig zijn. Ik ken een Nederlandse skiër die over 2 jaar als doel heeft staan. De eisen van de bond zijn echter waarschijnlijk te scherpquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaaf, ik juich mee
Tegen die tijd moet je natuurlijk een interview regelen
Graham Nortonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:53 schreef Nober het volgende:
Doen Paul de Leeuw en Jan Smit het commentaar of Cornald Maas alleen?
40-45quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
Micronesië hoeveel medailles jongens?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bolhuis is meteen ook weg. Maar dat komt omdat die van Hendriks meteen met de vlucht naar huis terug moest omdat die geen medaille had gewonnen.
Top-8 tijdens World Cup en dat 2x zekerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn. Ik ken een Nederlandse skiër die over 2 jaar als doel heeft staan. De eisen van de bond zijn echter waarschijnlijk te scherp
Grootste deel van dit seizoen rondgelopen met blessurequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moet ie ooit een keer kunnen halen ja als ie door blijft groeien.
Zonder te weten wie het is kan ik je al wel vertellen dat de eisen te scherp zijn jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn. Ik ken een Nederlandse skiër die over 2 jaar als doel heeft staan. De eisen van de bond zijn echter waarschijnlijk te scherp
Dat komt door dit item.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Shit ik dacht dat het al om 11 uur zou beginnen dus ik heb al mijn Corona al op en ik val langzaam in slaap.
Corona is een populair drankje in Rio?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Shit ik dacht dat het al om 11 uur zou beginnen dus ik heb al mijn Corona al op en ik val langzaam in slaap.
Vriend van mij (ik ken haar verder niet) is oud buurjongetje en klasgenoot van Schippers #genotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder te weten wie het is kan ik je al wel vertellen dat de eisen te scherp zijn ja
Top-8 in een World Cup lijkt me (zoals altijd) en er is echt niemand die daar in de buurt komt..
Wie eigenlijk?
Pokémon Go had in Japan natuurlijk olympisch moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Ik had als doel over 4 jaar tokio, #kannog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |