Hij ging dus van #viesdik naar #viesdun in 30 seconden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toth ging op weg naar de wereldtitel vorig jaar even schijten, was in een halve minuut klaar
"Daarna liep het wel een stuk fijner"![]()
Ik had Diniz op goud denk ik. #durftegokkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof iemand buiten Tallent/Diniz/Toth voor het podium kan gaan. Tenzij Schwazer maandag hoort dat hij toch mag, god verhoede.
Mulier is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:40 schreef Montov het volgende:
"Sport begint achter de bestuurstafel"
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef marcodej het volgende:
Mn popcorn is ook al niet te vreten. Zo maar eens aan de soep beginnen.
Melk is op. Morgen even halen. Wel twee pizzaatjes in het vriezertje voor het weekend.quote:
Ik las zelfs dat iemand dacht dat hij de meeste medaljes ging winnen. Dat zou alleen kunnen als iedereen een voedselvergiftiging krijgt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die Ryan Lochte drie medailles zien winnen. Die mag dan hopen dat die minstens twee estafettes mag zwemmen
Dat is dezelfde persoon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Karina het volgende:
Bolhuis doet me denken aan Jeroen Krabbe.
Melk wordt ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb tyfusveel zin in een glas melk.
Dit ga ik zo even halen.
Champagne zelfs.quote:
Vergeet de pizza niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ga ik zo even halen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Diniz op goud denk ik. #durftegokken
Ik had Jan de Boevrie qua stem en toonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Karina het volgende:
Bolhuis doet me denken aan Jeroen Krabbe.
Het zijn er bij hem maximaal vier, waarvan drie estafettes. Maar ik waardeer dat soort antwoorden wel. Ik heb ook niet voor de makkelijkste combo gekozen bij die vraag, om het leuker te makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las zelfs dat iemand dacht dat hij de meeste medaljes ging winnen. Dat zou alleen kunnen als iedereen een voedselvergiftiging krijgt.
Ik ook, maar dan een beker in plaats van een glas. En een banaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ga ik zo even halen.
Ik heb Katinka Hosszu volgensmij gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn er bij hem maximaal vier, waarvan drie estafettes. Maar ik waardeer dat soort antwoorden wel. Ik heb ook niet voor de makkelijkste combo gekozen bij die vraag, om het leuker te maken
Welke picca?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
Heb mijzelf net heerlijk afgetrokken op die Edith Bos boh boh
Ook dat maakt het wat spannender. Ik heb zelf Bronte Campbell.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb Katinka Hosszu volgensmij gedaan
Dit heb ik met over twee jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk doet er over vier jaar (dus) iemand mee die ik persoonlijk ken. Dat zou ik waarderen.
Ipv een paar figuren uit de atletiek die ik een heel klein beetje ken.
Als zij meedoet ben ik al gelukkig met de NOC-aanpak.
Dat is wel een risicootje. Die kan nog best eens maar 2 medailles halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat maakt het wat spannender. Ik heb zelf Bronte Campbell.
Wakker worden!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Gutmensch het volgende:
Kan iemand mij wakker maken als Bolhuis uit beeld is?
Biathlon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik met over twee jaar.
Vertel, welke sport?
Gewoon alle klokken op 19h45 zetten. Anders ga je het de komende 2 weken echt niet redden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga zo redbull klappen en dan door tot ik erbij neerval
Dat weet ik. Maar dat heb ik bewust gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een risicootje. Die kan nog best eens maar 2 medailles halen.
Roeien. En heeeeel misschien handbal, maar dat acht ik minder waarschijnlijk. Die handbalster ken ik ook vrijwel vanaf haar geboorte, dus dat zou ik wel leuker vinden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik met over twee jaar.
Vertel, welke sport?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |