Welke picca?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
Heb mijzelf net heerlijk afgetrokken op die Edith Bos boh boh
Ook dat maakt het wat spannender. Ik heb zelf Bronte Campbell.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb Katinka Hosszu volgensmij gedaan
Dit heb ik met over twee jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk doet er over vier jaar (dus) iemand mee die ik persoonlijk ken. Dat zou ik waarderen.
Ipv een paar figuren uit de atletiek die ik een heel klein beetje ken.
Als zij meedoet ben ik al gelukkig met de NOC-aanpak.
Dat is wel een risicootje. Die kan nog best eens maar 2 medailles halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat maakt het wat spannender. Ik heb zelf Bronte Campbell.
Wakker worden!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Gutmensch het volgende:
Kan iemand mij wakker maken als Bolhuis uit beeld is?
Biathlon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik met over twee jaar.
Vertel, welke sport?
Gewoon alle klokken op 19h45 zetten. Anders ga je het de komende 2 weken echt niet redden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga zo redbull klappen en dan door tot ik erbij neerval
Dat weet ik. Maar dat heb ik bewust gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een risicootje. Die kan nog best eens maar 2 medailles halen.
Roeien. En heeeeel misschien handbal, maar dat acht ik minder waarschijnlijk. Die handbalster ken ik ook vrijwel vanaf haar geboorte, dus dat zou ik wel leuker vinden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik met over twee jaar.
Vertel, welke sport?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |