Hij ging dus van #viesdik naar #viesdun in 30 seconden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toth ging op weg naar de wereldtitel vorig jaar even schijten, was in een halve minuut klaar
"Daarna liep het wel een stuk fijner"![]()
Ik had Diniz op goud denk ik. #durftegokkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof iemand buiten Tallent/Diniz/Toth voor het podium kan gaan. Tenzij Schwazer maandag hoort dat hij toch mag, god verhoede.
Mulier is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:40 schreef Montov het volgende:
"Sport begint achter de bestuurstafel"
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef marcodej het volgende:
Mn popcorn is ook al niet te vreten. Zo maar eens aan de soep beginnen.
Melk is op. Morgen even halen. Wel twee pizzaatjes in het vriezertje voor het weekend.quote:
Ik las zelfs dat iemand dacht dat hij de meeste medaljes ging winnen. Dat zou alleen kunnen als iedereen een voedselvergiftiging krijgt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die Ryan Lochte drie medailles zien winnen. Die mag dan hopen dat die minstens twee estafettes mag zwemmen
Dat is dezelfde persoon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Karina het volgende:
Bolhuis doet me denken aan Jeroen Krabbe.
Melk wordt ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb tyfusveel zin in een glas melk.
Dit ga ik zo even halen.
Champagne zelfs.quote:
Vergeet de pizza niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ga ik zo even halen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Diniz op goud denk ik. #durftegokken
Ik had Jan de Boevrie qua stem en toonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Karina het volgende:
Bolhuis doet me denken aan Jeroen Krabbe.
Het zijn er bij hem maximaal vier, waarvan drie estafettes. Maar ik waardeer dat soort antwoorden wel. Ik heb ook niet voor de makkelijkste combo gekozen bij die vraag, om het leuker te makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las zelfs dat iemand dacht dat hij de meeste medaljes ging winnen. Dat zou alleen kunnen als iedereen een voedselvergiftiging krijgt.
Ik ook, maar dan een beker in plaats van een glas. En een banaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ga ik zo even halen.
Ik heb Katinka Hosszu volgensmij gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn er bij hem maximaal vier, waarvan drie estafettes. Maar ik waardeer dat soort antwoorden wel. Ik heb ook niet voor de makkelijkste combo gekozen bij die vraag, om het leuker te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |