lekker leventje tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef marcodej het volgende:
Babbeltje hier, drankje daar, vergaderingetje zus, gesprekje zo.
Bolhuis is ook een soort basketbal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Nober het volgende:
Mart deed toch alleen commentaar bij het basketbal?
Gaaf, ik juich meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roeien. En heeeeel misschien handbal, maar dat acht ik minder waarschijnlijk. Die handbalster ken ik ook vrijwel vanaf haar geboorte, dus dat zou ik wel leuker vinden.
Oom van Jakob Fuglsang.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leo Vogelenzang, waar ken ik die van?
Ik ben ook niet echt van plan om nachten door te trekken steeds, morgen wielrennen, handbal, volleybal op prima tijdstippen. Judo pak ik avonds dan maar mee. Zwemmen laat ik schietenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon alle klokken op 19h45 zetten. Anders ga je het de komende 2 weken echt niet redden.
Gewoon in het goede ritme komen. Vanochtend werd ik 5h00 (Nederlandse tijd) wakker. Dat is dus niet echt handig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Energiedrankmeuk is te doen voor één avondje ja, niet voor twee weken
neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:48 schreef Odaiba het volgende:
Gaat Rio deze de openingsceremonie van het Verenigd Koninkrijk overtreffen?
Uh okéquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:43 schreef Montov het volgende:
Dit is een Dafne Schippers achtige reportage. Maar dan zonder Dafne Schippers.
Dat is inderdaad een beetje alsof een wielrenner aan de cocaïne gaat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Energiedrankmeuk is te doen voor één avondje ja, niet voor twee weken
Netjes Mex!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om deze rommel een beetje op te leuken een leuk plaatje:
[ afbeelding ]
(Redefine vindt dit leuk)
Die wenkbrauwen zijn wel jammer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ging om 05:30 slapenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon in het goede ritme komen. Vanochtend werd ik 5h00 (Nederlandse tijd) wakker. Dat is dus niet echt handig.
[ afbeelding ]
Slechte schilder dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ging om 05:30 slapen
En een uurtje of drie later stond de schilder aan het raam te rammelen
Ik dacht even dat we die van jou moesten raden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mexicano kent iemand die over vier jaar mee gaat doen in het biatlon?
Ze kijken wel een beetje angstig op deze foto.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Bolhuis in het machientje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:49 schreef Gutmensch het volgende:
Bolhuis die met Martina praat, dat zou misschien nog wel grappig zijn.
Neuh, als je dat nu nog niet weet is het kansloos.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we die van jou moesten raden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Zijn er mensen die de openingsceremonie van start tot finish kijken? Gewoon iets wat ik me afvraag.
Oh sorry hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, als je dat nu nog niet weet is het kansloos.
Jup ik kijk altijd alles, ook winterspelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Zijn er mensen die de openingsceremonie van start tot finish kijken? Gewoon iets wat ik me afvraag.
Amerika geeft geen neuk om voetbal, wel om atletiek en zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Collide het volgende:
Waarom zijn de tijden eigenlijk zo laat? Was tijdens het WK2014 toch ook niet?
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga een poging doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Hangt van de show af. Wil wel de binnenkomst van Rusland zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |