Naam is niet bekendgemaakt, maar aangezien het last-minute is zou dat best haar kunnen zijn. Zal wel een test bij haar zijn afgenomen vlak voor haar vertrekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah godver, toch niet Kristel Vourna die uitgenodigd werd, waarna ze hoorde dat het een foutje was, waarna ze toch weer uitgenodigd was?
Die zwemster zal wel bij een motorongeluk betrokken zijn. Daar zijn die Grieken goed in, de dag voor de opening van Olympische Spelen.quote:
OS is nog niet officieel begonnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Telt die al mee voor de Nostradamus?
Raar, want we weten zelf wel welke Griekse zwemster er opeens niet meedoet.quote:
Cypriotische gewichtheffer is ook betrapt en naar huis gestuurd schijnbaar. Dat is dus Antonis Martasidis.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naam is niet bekendgemaakt, maar aangezien het last-minute is zou dat best haar kunnen zijn. Zal wel een test bij haar zijn afgenomen vlak voor haar vertrek
Zou wel wat zijn, uit pure frustratie van het toch missen van de Spelen naar doping gegrepen en dan toch naar de Spelen mogen en naar een controle moetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah godver, toch niet Kristel Vourna die uitgenodigd werd, waarna ze hoorde dat het een foutje was, waarna ze toch weer uitgenodigd was?
twitter:FairfaxRegional twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 00:18:35.@JaredTallent withdraws from 20k walk at Rio #Olympics: https://t.co/vh9BWRUzzp https://t.co/9CrmEQL6zz reageer retweet
En vervolgens alsnog iemand anders hebben die onder de zooi de 400 horden wint. #genotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zwemster zal wel bij een motorongeluk betrokken zijn. Daar zijn die Grieken goed in, de dag voor de opening van Olympische Spelen.
Hoe vaak ben jij op Papendal geweest dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef RipCity het volgende:
Mart die altijd gaat oordelen dat 'het publiek' iets niet kent
Die gaat vol voor de 50. Gewoon goud daar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
En heywoodu gaat huilen nutwitter:FairfaxRegional twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 00:18:35.@JaredTallent withdraws from 20k walk at Rio #Olympics: https://t.co/vh9BWRUzzp https://t.co/9CrmEQL6zz reageer retweet
Ik ben er 2x geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij op Papendal geweest dan?
Nee hoor, hij vertelde me vorige week nog dat hij zichzelf daar niet als medaillekandidaat zag en dat hij in de afgelopen jaren niet het specifieke 20km-werk gedaan heeft als in zijn jongere jarenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
En heywoodu gaat huilen nutwitter:FairfaxRegional twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 00:18:35.@JaredTallent withdraws from 20k walk at Rio #Olympics: https://t.co/vh9BWRUzzp https://t.co/9CrmEQL6zz reageer retweet
Die vrouw schijnt niet helemaal goed bij haar paasei te zijn.quote:
Mhmm, lichte blessure... Altijd gevaarlijk, ik help het je hopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat vol voor de 50. Gewoon goud daar.
vrouwen verdienen ook gewoon af en toe een corrigerende tikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die vrouw schijnt niet helemaal goed bij haar paasei te zijn.
Precies. Doen ze beter dan de Britten. Die worden altijd genaaid door hotelpersoneel als er 's ochtends weer een doping controleur op de stoep staatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En vervolgens alsnog iemand anders hebben die onder de zooi de 400 horden wint. #genot
2x inclusief rondleidingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij wordt de Hollandse Cosby, steeds meer verhalen komen erquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die vrouw schijnt niet helemaal goed bij haar paasei te zijn.
Kut. Ik heb hem gespeeld bij het atletiekpooltje. Misschien even wijzigen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm, lichte blessure... Altijd gevaarlijk, ik help het je hopen
Matig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er 2x geweest.
Alleen om iemand mee weg te brengen overigens.
Alsof iemand buiten Tallent/Diniz/Toth voor het podium kan gaan. Tenzij Schwazer maandag hoort dat hij toch mag, god verhoede.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut. Ik heb hem gespeeld bij het atletiekpooltje. Misschien even wijzigen.
Ik las volle broek. Maar dat komt dan ook omdat het bij het snelwandelen ook altijd uitziet alsof ze moeten poepen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vertelde me vorige week nog dat hij zichzelf daar niet als medaillekandidaat zag en dat hij in de afgelopen jaren niet het specifieke 20km-werk gedaan heeft als in zijn jongere jaren
Volle bak op de 50km was gewoon de bedoeling
Dit duurt nog 2 uur. De opening wordt met vertraging uitgezonden door de NOS. As is tradition.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat die openingsshow maar gauw beginnen. Ben wel klaar met dit geneuzel.
Toth ging op weg naar de wereldtitel vorig jaar even schijten, was in een halve minuut klaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las volle broek. Maar dat komt dan ook omdat het bij het snelwandelen ook altijd uitziet alsof ze moeten poepen.
snelpoepen is ook een sport apartquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toth ging op weg naar de wereldtitel vorig jaar even schijten, was in een halve minuut klaar
Er zijn ook mensen die Ryan Lochte drie medailles zien winnen. Die mag dan hopen dat die minstens twee estafettes mag zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut. Ik heb hem gespeeld bij het atletiekpooltje. Misschien even wijzigen.
Zouden ze thuis snelschijttraining doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toth ging op weg naar de wereldtitel vorig jaar even schijten, was in een halve minuut klaar
"Daarna liep het wel een stuk fijner"![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt geen pizza met melk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef marcodej het volgende:
Mn popcorn is ook al niet te vreten. Zo maar eens aan de soep beginnen.
Ja jij woont ernaast.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Matig.
Alhoewel ik een ietwat oneerlijke voorsprong heb
Hij ging dus van #viesdik naar #viesdun in 30 seconden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Daarna liep het wel een stuk fijner"![]()
Ik had Diniz op goud denk ik. #durftegokkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof iemand buiten Tallent/Diniz/Toth voor het podium kan gaan. Tenzij Schwazer maandag hoort dat hij toch mag, god verhoede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |