Ah joh, rustig aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:19 schreef Max23 het volgende:
Heywoodu, dit is nou al de tweede keer deze OS
Topic van Joezi, dus dat is altijd discutabelquote:
Die verdienen niet bepaald goud neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Sked het volgende:
Waarom zijn mods nou nooit in staat iets op tijd te reeksen?
heywoodu was druk met sport kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Sked het volgende:
Nattekat neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heywoodu was druk met sport kijken.
En Nattekat heb ik nog niet gespot.
Niemand had kunnen vermoeden dat dit topic een reeks nodig had.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef Sked het volgende:
quote:Israeli team was going to the bus to take them to the ceremony and turned out they were assigned same bus as Lebanon. The Lebanese athletes demanded the driver would close the door and the head of the Lebanese delegation blocked the driver from letting our athletes on!! They had to call a special bus to take our guys to the maracana
Duidelijk weer die typische Nederlandse mentaliteitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die verdienen niet bepaald goud nee
Is natuurlijk ook niet heel handig. Israelquote:
Choken als het ergens om gaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duidelijk weer die typische Nederlandse mentaliteit
Ga weg man.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet heel handig. Israel
Dan kijk ik alleen de eerste helft. Alleen de kulletjes dus. Wel gezelligquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:22 schreef Max23 het volgende:
Overigens gaat de ceremonie dus 3,5 uur duren
Tot 4:30 dus
Die was ook meer van de tjikkies hosselen dan alle jaren presteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:22 schreef Evertjan het volgende:
Floris Evers die valt ook aardig omhoog na dat hij gestopt is met hockeyen
Wordt nog link als al die Pokemon Go spelers straks naar de dopingcontrole moeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:23 schreef qwerty_x het volgende:
Volgens mij leven de Spelen hier op Fok! meer dan in heel Brazilië bij elkaar.
Vooralsnog houdt dat Pokemon gedoe, dat hier eergisteren is gelanceerd, de gemoederen heel wat meer bezig.
Men heeft het helemaal gehad hier, na de miljardenverslindende WK en corrupte politici.
Alle vier niet-sportgerelateerde Brazilianen waar ik contact mee heb denken daar gelukkig heel anders over, dat scheelt weer want anders had ik twee weken het contact moeten verbrekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:23 schreef qwerty_x het volgende:
Volgens mij leven de Spelen hier op Fok! meer dan in heel Brazilië bij elkaar.
Vooralsnog houdt dat Pokemon gedoe, dat hier eergisteren is gelanceerd, de gemoederen heel wat meer bezig.
Men heeft het helemaal gehad hier, na de miljardenverslindende WK en corrupte politici.
Israel is een volslagen debiel land. Ik snap de houding van veel van die landen er omheen wel, ondanks dat ik ook daar behoorlijk weinig mee hebquote:
Maar dan nog, als sporters een beetje je collega's uit de bus werenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Israel is een volslagen debiel land. Ik snap de houding van veel van die landen er omheen wel, ondanks dat ik ook daar behoorlijk weinig mee heb
Prijs je gelukkig: je hebt een paar zeldzame exemplaren gevonden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle vier niet-sportgerelateerde Brazilianen waar ik contact mee heb denken daar gelukkig heel anders over, dat scheelt weer want anders had ik twee weken het contact moeten verbreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |