Jup ik kijk altijd alles, ook winterspelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Zijn er mensen die de openingsceremonie van start tot finish kijken? Gewoon iets wat ik me afvraag.
Amerika geeft geen neuk om voetbal, wel om atletiek en zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Collide het volgende:
Waarom zijn de tijden eigenlijk zo laat? Was tijdens het WK2014 toch ook niet?
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Zijn er mensen die de openingsceremonie van start tot finish kijken? Gewoon iets wat ik me afvraag.
Ik ga een poging doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Hangt van de show af. Wil wel de binnenkomst van Rusland zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Amerika doet mee dus CBS bepaalt alles.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Collide het volgende:
Waarom zijn de tijden eigenlijk zo laat? Was tijdens het WK2014 toch ook niet?
Ja hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Oh ik dacht dat je het bedoelde als "jahaa dat heb je al honderdduizend keer gezegd"quote:
Dat is het nieuwe NOS Rio Live item. Elke dag een sporter in de tandartsstoel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoor ineens iets over de tandartsstoel?
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Anny?quote:
NBCquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Amerika doet mee dus CBS bepaalt alles.
Nee. Ik ga nu naar bed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
4.30quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:52 schreef tralalala het volgende:
Tot hoe laat duurt die opening dan?
Ik wil heel graag, maar zoals ik mij nu voel, haal ik de opening niet eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
5 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:52 schreef tralalala het volgende:
Half 5 ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:52 schreef tralalala het volgende:
Je hebt echt geluk dat de C in het begin van het alfabet zit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een die-hards. Ik kijk tot Alvear met dat vlagje komt zwaaien en dan heb ik er wel genoeg van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |