Ik heb serieus geen flauw idee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het bedoelde als "jahaa dat heb je al honderdduizend keer gezegd"
Sorry dan
Als we toch bezig zijn. Ik ken een Nederlandse skiër die over 2 jaar als doel heeft staan. De eisen van de bond zijn echter waarschijnlijk te scherpquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaaf, ik juich mee
Tegen die tijd moet je natuurlijk een interview regelen
Graham Nortonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:53 schreef Nober het volgende:
Doen Paul de Leeuw en Jan Smit het commentaar of Cornald Maas alleen?
40-45quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
Micronesië hoeveel medailles jongens?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bolhuis is meteen ook weg. Maar dat komt omdat die van Hendriks meteen met de vlucht naar huis terug moest omdat die geen medaille had gewonnen.
Top-8 tijdens World Cup en dat 2x zekerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn. Ik ken een Nederlandse skiër die over 2 jaar als doel heeft staan. De eisen van de bond zijn echter waarschijnlijk te scherp
Grootste deel van dit seizoen rondgelopen met blessurequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moet ie ooit een keer kunnen halen ja als ie door blijft groeien.
Zonder te weten wie het is kan ik je al wel vertellen dat de eisen te scherp zijn jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn. Ik ken een Nederlandse skiër die over 2 jaar als doel heeft staan. De eisen van de bond zijn echter waarschijnlijk te scherp
Dat komt door dit item.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Shit ik dacht dat het al om 11 uur zou beginnen dus ik heb al mijn Corona al op en ik val langzaam in slaap.
Corona is een populair drankje in Rio?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Shit ik dacht dat het al om 11 uur zou beginnen dus ik heb al mijn Corona al op en ik val langzaam in slaap.
Vriend van mij (ik ken haar verder niet) is oud buurjongetje en klasgenoot van Schippers #genotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder te weten wie het is kan ik je al wel vertellen dat de eisen te scherp zijn ja
Top-8 in een World Cup lijkt me (zoals altijd) en er is echt niemand die daar in de buurt komt..
Wie eigenlijk?
Pokémon Go had in Japan natuurlijk olympisch moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Ik had als doel over 4 jaar tokio, #kannog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |