Bron: BILDquote:Macheten-Mann rennt
durch Reutlingen!
24.07.2016 - 17:25 Uhr
Reutlingen – Ein Mann ist mit einer Machete bewaffnet durch Reutlingen gelaufen und hat um sich geschlagen – eine Frau ist tot, zwei weitere Personen wurden verletzt!
Nach BILD-Informationen konnte er festgenommen werden.
Mehr gleich bei BILD.de
Met alle respect, maar ik heb wederom een punt. De halve westerse wereld slikt anti-psychotica als ware het suiker bij de koffie. Maar heb je die bijwerkingen weleens gezien?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:41 schreef Klummie het volgende:
[..]
Pleur toch eens op man met je verbale diarree.
Wat is dat? Marcheren die beestjes niet eens vanzelf?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Straks maar eens een gegrilde Dorade in mijn huig duwen.²
Alleen betwijfel ik het dat religie-waanzinnigen snel aan de antipsychotica gaan tegen hun waangedachtes.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik heb wederom een punt. De halve westerse wereld slikt anti-psychotica als ware het suiker bij de koffie. Maar heb je die bijwerkingen weleens gezien?²
Volgens hen is er niets mis.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen betwijfel ik het dat religie-waanzinnigen snel aan de antipsychotica gaan tegen hun waangedachtes.
Onze eigen religekkies doen niet eens aan preventief inenten.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen betwijfel ik het dat religie-waanzinnigen snel aan de antipsychotica gaan tegen hun waangedachtes.
Dat is sowieso ook te achterlijk voor woorden, ja!quote:Op zondag 24 juli 2016 19:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onze eigen religekkies doen niet eens aan preventief inenten.
Een Dorade is een mooi en eerlijke product uit de zee. Kan op de grill goed uit de voeten met enkel zeezout. Ik ben volwassen man.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat is dat? Marcheren die beestjes niet eens vanzelf?
We kunnen weer opgelucht ademhalen.twitter:Conflicts twitterde op zondag 24-07-2016 om 19:14:50BREAKING: No indication of terrorism in Reutlingen machete attack: German police - @BNONews reageer retweet
Katten zijn idd ook gek op vis, terecht.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een Dorade is een mooi en eerlijke product uit de zee. Kan op de grill goed uit de voeten met enkel zeezout. Ik ben volwassen man.
In het verlengde daarvan, ik maak me echt zorgen om copycats.²
Tja het was dus slechts een man met primitieve opvattingen uit zijn thuisland die die hier ook aanhield. Geen terrorisme, slechts een individu met wat aanpassingsprobleempjes.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
We kunnen weer opgelucht ademhalen.twitter:Conflicts twitterde op zondag 24-07-2016 om 19:14:50BREAKING: No indication of terrorism in Reutlingen machete attack: German police - @BNONews reageer retweet
Is nog wel een eindje rijden dan hoor.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:44 schreef Psy-freak het volgende:
Ik was een keer in Kleve, komt wel dichtbij nu...
Klopt, gewoon een machete-incidentje zoals er zoveel gebeuren, zonder dat we daarover iets horen in de media.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het was dus slechts een man met primitieve opvattingen uit zijn thuisland die die hier ook aanhield. Geen terrorisme, slechts een individu met wat aanpassingsprobleempjes.
Misschien niet uit naam van, maar waarschijnlijk was het wel een grote aanleiding ervan.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:46 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Dit is ook gewoon terrorisme, maar dan niet uit naam van een godsdienst.
Het is gods wil als je sterft. En dat geldt ook voor deze zwangere vrouw. Allah beschikte.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is sowieso ook te achterlijk voor woorden, ja!
Nee.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien niet uit naam van, maar waarschijnlijk was het wel een grote aanleiding ervan.
Er zijn wel gradaties; er zijn ook religekkies die niets hebben tegen een dokter op te zoeken als het kind eenmaal die ziekte heeft gekregen, maar voorkomen dat het kind ziek wordt is tegen God's wil. (quote:Op zondag 24 juli 2016 19:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het is gods wil als je sterft. En dat geldt ook voor deze zwangere vrouw. Allah beschikte.
Jij wel blijkbaar.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je aan deze man gevraagd waarom hij het gedaan heeft?
Nou idd...quote:Op zondag 24 juli 2016 19:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom moet in de titel dat het een asielzoeker is? Belachelijk.
Dan lees je niet goed. Jij zegt dat het waarschijnlijk is, ik zeg daarop 'nee' omdat het helemaal niet waarschijnlijk is.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zeg "waarschijnlijk", jij ontkent het stellig.
Maak je maar niet druk, niemand hier wil jouw grillkunsten copieeren.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een Dorade is een mooi en eerlijke product uit de zee. Kan op de grill goed uit de voeten met enkel zeezout. Ik ben volwassen man.
In het verlengde daarvan, ik maak me echt zorgen om copycats.²
Waarom is het dan zo onwaarschijnlijk?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:53 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. Jij zegt dat het waarschijnlijk is, ik zeg daarop 'nee' omdat het helemaal niet waarschijnlijk is.
Of dat het in Duitsland gebeurd is? Straks leggen mensen weer een link naar '40 - '45, toen er ook veel mensen vermoord werden!quote:Op zondag 24 juli 2016 19:55 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Waarom moet in de titel vermeld worden dat het een man is? Seksisme.
En machete? Why? Stigmatiserend!quote:Op zondag 24 juli 2016 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Of dat het in Duitsland gebeurd is? Straks leggen mensen weer een link naar '40 - '45, toen er ook veel mensen vermoord werden!
Wat we nu onbevestigd weten is dat een man na een mogelijke ruzie wild wordt en een kebabzaakmedewerkster (andere moslim?) neersteekt. Dit alles wijst eerder op een psychiatrisch patiënt dan een IS-aanslag. IS-terreur is een van de mogelijkheden, maar niet een waarschijnlijkheid.quote:
Dader stond dus wel bekend als gewelddadig bij de politie zag ik net op het RTL nieuws.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zegt niets, ik ben ook bekend bij de politie hier op het dorp.
Want ik ken de wijkagent toevallig.
PTSS?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:58 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dader stond dus wel bekend als gewelddadig bij de politie zag ik net op het RTL nieuws.
Wat doet het er toe eigenlijk?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat we nu onbevestigd weten is dat een man na een mogelijke ruzie wild wordt en een kebabzaakmedewerkster (andere moslim?) neersteekt. Dit alles wijst eerder op een psychiatrisch patiënt dan een IS-aanslag. IS-terreur is een van de mogelijkheden, maar niet een waarschijnlijkheid.
Bij mensen die met machettes rondlopen heb ik zo'n bevestiging van de politie niet echt nodig.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:58 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dader stond dus wel bekend als gewelddadig bij de politie zag ik net op het RTL nieuws.
Want als het IS-gerelateerd is, is het erger of minder erg?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat we nu onbevestigd weten is dat een man na een mogelijke ruzie wild wordt en een kebabzaakmedewerkster (andere moslim?) neersteekt. Dit alles wijst eerder op een psychiatrisch patiënt dan een IS-aanslag. IS-terreur is een van de mogelijkheden, maar niet een waarschijnlijkheid.
Nee, was slechts een opmerking. Uit het nieuws houden is niet mogelijk, en er zijn nu al genoeg mensen die claimen dat men iets in de doofpot wil steken (vaak dezelfde mensen die de media mee verantwoordelijk achten voor de aanslagen op de politie in de VS, omdat ze beelden van BLM en politiegeweld tonen).quote:
Ik denk dat het weinig mensen interesseert of het al dan niet IS, Taliban of wat dan ook gerelateerd is.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, PTSS kan vreemde dingen doen met mensen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:01 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zou kunnen. Had dus nooit los gelaten mogen worden. Beter safe than sorry.
Nee natuurlijk niet, maar ze hadden deze man man zijn vrijheid moeten beperken en behandelen, anders lijkt dit te bevestigen dat een aantal vluchtelingen tikkende tijdbommen zijn, want hij zal vast niet de enige zijn met mentale problemen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij mensen die met machettes rondlopen heb ik zo'n bevestiging van de politie niet echt nodig.
Jep, en dat pakken we schijnbaar weer niet goed aan. Ze zijn vrij om rond te lopen en in die centra's zullen wel niet veel personeelsleden om hun welzijn denken.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, PTSS kan vreemde dingen doen met mensen.
Maar als je deze mensen hier naartoe haalt, dan moet je ze ook goed behandelen, vind ik. Als je A zegt, dan ook B zeggen.
quote:Weer onrust in Duitsland: man met machete vermoordt vrouw
Een Syrische asielzoeker heeft vandaag in de zuid-Duitse plaats Reutlingen een vrouw neergestoken met een machete. De twee hadden ruzie had gekregen. Volgens enkele Duitse media was de vrouw zwanger. Het is nog duidelijk of ze elkaar kenden. Agenten wisten de 21-jarige dader, die al eerder bij gewelddaden betrokken was, te arresteren.
De steekpartij vond plaats op de Listplatz, in het centrum van Reutlingen, een stad ten zuiden van Stuttgart. Terwijl de dader op mensen instak, vluchtten passanten in paniek alle kanten op.
Een getuige vertelt de Duitse krant Bild dat een dappere automobilist ingreep. ,,De man was helemaal de weg kwijt. Hij rende met zijn machete rond tot iemand met een BMW tegen hem aanreed. Hij bleef toen op de straat liggen tot hij werd gearresteerd.''
De gewelddaad is kort na de moordpartij vrijdag in München, waarbij een achttienjarige scholier negen mensen doodschoot in een winkelcentrum.
Dit!quote:
Buiten het nieuws houden kan niet idd. Ook niet omdat mede door de social media nieuws op een heel andere manier verspreid wordt dan nog maar 20 jaar geleden. Vroeger zou je hier op maandag een klein krantenartikeltje over hebben gelezen, als het al was meegenomen. De impact van iedere gebeurtenis/incident binnen een bereik dat bijna de gehele wereld omvat wordt tegenwoordig hierdoor verveelvuldigd.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nee, was slechts een opmerking. Uit het nieuws houden is niet mogelijk, en er zijn nu al genoeg mensen die claimen dat men iets in de doofpot wil steken (vaak dezelfde mensen die de media mee verantwoordelijk achten voor de aanslagen op de politie in de VS, omdat ze beelden van BLM en politiegeweld tonen).
Ja, klopt, idem het screenen trouwens, maar geldt ook voor psychische aandoeningen van vluchtelingen die wrs de meest afgrijselijke ervaringen hebben.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:04 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Jep, en dat pakken we schijnbaar weer niet goed aan. Ze zijn vrij om rond te lopen en in die centra's zullen wel niet veel personeelsleden om hun welzijn denken.
Ik heb niks over IS gezegd, alleen over dat religie een rol er in meegespeeld kan hebben. Het zal vast niet om de prijs van een broodje kebab zijn gegaan, maar goed; inderdaad even afwachten ja.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nice, een beetje kopschoppen mag ook hoor, laat je niet tegenhouden.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:05 schreef Physsic het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/buitenla(...)ordt-vrouw~ae254293/
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2016 20:00 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Wat doet het er toe eigenlijk?
Het blijft een feit dat iemand die niet in Europa hoort, iemand afslacht met een machete in Europa.
quote:Op zondag 24 juli 2016 20:01 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Want als het IS-gerelateerd is, is het erger of minder erg?
Natuurlijk maakt het uit. Als het niet zou uitmaken, zou er ook geen punt van worden gemaakt.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:02 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig mensen interesseert of het al dan niet IS, Taliban of wat dan ook gerelateerd is.
Evenmin of het een eenling betreft, een groep, een al dan niet psychiatrisch patient.
Wat men ziet is elke keer weer dezelfde gemene deler.
Meegespeeld kan hebben, klinkt al weer anders dan 'waarschijnlijk'. Het is verder afwachten inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niks over IS gezegd, alleen over dat religie een rol er in meegespeeld kan hebben. Het zal vast niet om de prijs van een broodje kebab zijn gegaan, maar goed; inderdaad even afwachten ja.
Tja het gaat nu dus om een heetgebakerde meneer die al vaker over de schreef is gegaan. Weer een perfecte houvast om het niet aan bepaalde voor de hand liggende zaken te koppelen en het slechts als een incident af te wimpelen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:11 schreef Odaiba het volgende:
Snap trouwens niet dat ze dit niet zien als terreur, voor de normale burger is dit namelijk wel gewoon angstig, of het nu wel of niet gelieerd is aan IS.
Niet zeker of held, of gewoon typische BMW bestuurder...quote:Hij rende met zijn machete rond tot iemand met een BMW tegen hem aanreed. Hij bleef toen op de straat liggen tot hij werd gearresteerd.''
Waarschijnlijk meegespeeld / aanleiding geweest.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:12 schreef Childofthe90s het volgende:
Meegespeeld kan hebben, klinkt al weer anders dan 'waarschijnlijk'. Het is verder afwachten inderdaad.
Een gewone moord is voor de normale burger ook behoorlijk angstig. Als alles terreur is, is niets het. Terreur moet een specifieke intentie hebben, dat is hier nog niet per se duidelijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:11 schreef Odaiba het volgende:
Snap trouwens niet dat ze dit niet zien als terreur, voor de normale burger is dit namelijk wel gewoon angstig, of het nu wel of niet gelieerd is aan IS.
Ja, heel lastig dat social media vooraslnog niet onder controle te krijgen zijn. Vinden ze vast nog wel iets op....quote:Op zondag 24 juli 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Buiten het nieuws houden kan niet idd. Ook niet omdat mede door de social media nieuws op een heel andere manier verspreid wordt dan nog maar 20 jaar geleden. Vroeger zou je hier op maandag een klein krantenartikeltje over hebben gelezen, als het al was meegenomen. De impact van iedere gebeurtenis/incident binnen een bereik dat bijna de gehele wereld omvat wordt tegenwoordig hierdoor verveelvuldigd.
Nee, het maakt geen zak uit.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:12 schreef Childofthe90s het volgende:
(..)
Natuurlijk maakt het uit. Als het niet zou uitmaken, zou er ook geen punt van worden gemaakt.
(...)
wij verdedigen ons daar dan ook niet voor. jij doet dat wel?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik reken het jou toch ook niet aan dat wat hitsige boys een keer per jaar met geoliede achterwerken aan het schudden zijn op wat bootjes?
Ik wilde dit weekend lekker sober zijn.²
Ik verdedig "Moslimbroeders" die aanslagen plegen????quote:Op zondag 24 juli 2016 20:15 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
wij verdedigen ons daar dan ook niet voor. jij doet dat wel?
Als ze het erkennen, moeten ze het ook oplossen. Daar hebben ze de wilskracht/middelen niet voor.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:15 schreef Nintex het volgende:
Ze doen er krampachtig alles aan om niet in de kaart van Wilders/Trump/LePen/Pegida/<vul_in> te spelen. Toegeven dat ze een grote fout hebben gemaakt met de open grenzen en maatregelen nemen zit er niet in, want dan krijgen 'zij' gelijk. Wie 'zij' zijn weten de SJW's en regressieve linkse idioten niet, maar zolang 'zij' maar niet in de kaart gespeeld worden, mag alles onder stoelen en banken gestoken worden en zijn maatregelen uit den boze.
Merkel, Rutte, Juncker, Groenlinks etc. hebben liever dat zwangere vrouwen op straat kapot gestoken worden door doorgedraaide vluchtelingen dan dat ze het beestje bij de naam noemen en erkennen dat ze een kapitale fout hebben gemaakt.
Jij verdedigd jezelf omdat je toevallig ook moslim bent. Dat lijkt me niet nodig als je er niets mee te maken hebt verder.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verdedig "Moslimbroeders" die aanslagen plegen????²
Ze zullen dat wel proberen. In Mickey Mouse-landen zie je al dat als er wat gebeurt gewoon de hele sociale media eruit geflikkerd worden. Zal hier nochtans op veel protest sluiten.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:14 schreef Wup2 het volgende:
[..]
Ja, heel lastig dat social media vooraslnog niet onder controle te krijgen zijn. Vinden ze vast nog wel iets op....
Nee. Het maakt niets uit. En daarom maken bepaalde mensen er een punt van.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:12 schreef Childofthe90s het volgende:
Natuurlijk maakt het uit. Als het niet zou uitmaken, zou er ook geen punt van worden gemaakt.
Dit zijn lonewolf acties, daar kun je je als maatschappij niet tegen wapenen. Ik zie dit soort mensen dan ook als een Andrei Breivik. Gestoord, berekenend, maar daar kun je helaas niks aan doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:11 schreef Odaiba het volgende:
Terreur misschien, maar geen terrorisme.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:11 schreef Odaiba het volgende:
Daar kun je wel degelijk wat aan doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dit zijn lonewolf acties, daar kun je je als maatschappij niet tegen wapenen. Ik zie dit soort mensen dan ook als een Andrei Breivik. Gestoord, berekenend, maar daar kun je helaas niks aan doen.
Ja tijdens de couppoging in Turkije ook geloof ik maar dat werkte niet echt.....quote:Op zondag 24 juli 2016 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zullen dat wel proberen. In Mickey Mouse-landen zie je al dat als er wat gebeurt gewoon de hele sociale media eruit geflikkerd worden. Zal hier nochtans op veel protest sluiten.
Jongens, laat je nou niet wijsmaken dat iets alleen maar terreur en terrorisme is als er "Moslims" aan worden gelinkt.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Terreur misschien, maar geen terrorisme.
Mooie tegenstelling.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:17 schreef frietenstamp het volgende:
Het maakt niets uit. En daarom maken bepaalde mensen er een punt van.
Ze zijn namelijk hetzelfde als andere burgers die mentale problemen hebben en vrij mogen rondlopen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het gaat nu dus om een heetgebakerde meneer die al vaker over de schreef is gegaan. Weer een perfecte houvast om het niet aan bepaalde voor de hand liggende zaken te koppelen en het slechts als een incident af te wimpelen.
Ze hebben zichzelf aangepraat dat als bepaalde types wat te vertellen hebben dat dan al vrij snel de goederenwagons weer naar het oosten rijden hè. Een tastbaar angstbeeld waardoor zelfkritiek wordt overstemd.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:15 schreef Nintex het volgende:
Ze doen er krampachtig alles aan om niet in de kaart van Wilders/Trump/LePen/Pegida/<vul_in> te spelen. Toegeven dat ze een grote fout hebben gemaakt met de open grenzen en maatregelen nemen zit er niet in, want dan krijgen 'zij' gelijk. Wie 'zij' zijn weten de SJW's en regressieve linkse idioten niet, maar zolang 'zij' maar niet in de kaart gespeeld worden, mag alles onder stoelen en banken gestoken worden en zijn maatregelen uit den boze.
Merkel, Rutte, Juncker, Groenlinks etc. hebben liever dat zwangere vrouwen op straat kapot gestoken worden door doorgedraaide vluchtelingen dan dat ze het beestje bij de naam noemen en erkennen dat ze een kapitale fout hebben gemaakt.
Correctie dikke BMWquote:Op zondag 24 juli 2016 20:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het zal trouwens wel weer die chauffeur van Dijkhof geweest zijn in die BMW.
Tsja, alleen ga je bij meerdere van dit soort incidentjes de groep er op aankijken. Ze komen niet van hier, en ze horen hier niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Een gewone moord is voor de normale burger ook behoorlijk angstig. Als alles terreur is, is niets het. Terreur moet een specifieke intentie hebben, dat is hier nog niet per se duidelijk.
Hoe zou je dat willen doen ? Een individu die zich afzondert van de maatschappij en stilletjes zijn aanslag voorbereid is moeilijk te pakken. Een groep zoals IS daartegen kun je beter in de gaten houden, omdat de groepsleden met elkaar de plannen communiceren en gezamenlijk wapens regelen.quote:
Ja, laten we gaan mierenneuken, alles om maar niet over de kern te praten:quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Terreur misschien, maar geen terrorisme.
Moet jij eens opletten wat je er tegen kunt doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dit zijn lonewolf acties, daar kun je je als maatschappij niet tegen wapenen. Ik zie dit soort mensen dan ook als een Andrei Breivik. Gestoord, berekenend, maar daar kun je helaas niks aan doen.
Dat laatste doen ze natuurlijk al lang, alleen ze oogsten tegenwoordig steeds meer cynisme.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef Wup2 het volgende:
[..]
Ja tijdens de couppoging in Turkije ook geloof ik maar dat werkte niet echt.....
maar eruit gooien is minder interessant dan het zelf kunnen sturen natuurlijk....
Dat 'de treinen weer gaan rijden', lijkt mij wat sterk. Wel denk ik dat de samenleving er niet gezelliger op wordt als dergelijke figuren de macht krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze hebben zichzelf aangepraat dat als bepaalde types wat te vertellen hebben dat dan al vrij snel de goederenwagons weer naar het oosten rijden hè. Een tastbaar angstbeeld waardoor zelfkritiek wordt overstemd.
Er is maar 1 oplossing en die is erg racistisch en discriminerend helaas.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:21 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Hoe zou je dat willen doen ? Een individu die zich afzondert van de maatschappij en stilletjes zijn aanslag voorbereid is moeilijk te pakken. Een groep zoals IS daartegen kun je beter in de gaten houden, omdat de groepsleden met elkaar de plannen communiceren en gezamenlijk wapens regelen.
Waarom blijven mensen dit zeggen? Een stop op immigratie uit islamitische landen voorkomt zo veel leed.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dit was een vluchteling uit Syrie. Die kun je in de regio opvangen of terugsturen, omdat hij hier helemaal niets te zoeken heeft. Dan had die vrouw nu nog geleefd.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:21 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Hoe zou je dat willen doen ? Een individu die zich afzondert van de maatschappij en stilletjes zijn aanslag voorbereid is moeilijk te pakken. Een groep zoals IS daartegen kun je beter in de gaten houden, omdat de groepsleden met elkaar de plannen communiceren en gezamenlijk wapens regelen.
Kun je deze oplossing eens concreet uiteenzetten?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:22 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Er is maar 1 oplossing en die is erg racistisch en discriminerend helaas.
Breivik was natuurlijk wel degelijk terreur, want tegen een politieke groepering gericht.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ja het is heel simpel.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je deze oplossing eens concreet uiteenzetten?²
Zo maak je het discours wel erg semantisch. Ik denk niet dat dat nuttig is.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Breivik was natuurlijk wel degelijk terreur, want tegen een politieke groepering gericht.
Kleine f hè.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef Twiitch het volgende:
Maar goed, de AfD kan zich na deze week in de handen wrijven.
Dit is ook zo'n ziek wereldbeeld. In plaats van waarheidsvinding interpreteren mensen gebeurtenissen zodat het in hun politieke ideologie past.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef Twiitch het volgende:
Aan autochtonen en allochtonen die hier al zijn kun je weinig doen, maar je kunt zeker wel stoppen met het opnemen van tikkende tijdbommen. Het is niet alsof we geen ervaring hebben met migratie en niet weten wat de uitwassen daarvan zijn. En die uitwassen zijn wat mij betreft voldoende ernstig om er mee op te houden, of het in ieder geval drastisch te verminderen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet alles uit te zetten. Je kunt er gewoon voor zorgen dat je veel beter gaat screenen wie er binnenkomt.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ja het is heel simpel.
Alles wat moslim is uit het westen zetten.
Dat is overigens absoluut niet waar ik achter sta, maar de enige oplossing om dit soort incidenten en aanslagen tegen te houden.
Als ze hier nier zijn, kunnen ze ook niets doen.
dat is niet de definitie van terreur die ik in gedachten had. maar nvmquote:Op zondag 24 juli 2016 20:22 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ja, laten we gaan mierenneuken, alles om maar niet over de kern te praten:
ter·ro·ris·me (het; o)
het onder druk zetten van een regering of bevolking door daden van terreur
ter·reur (de; v(m))
georganiseerd politiek geweld
Dat is echte onzin. Ideologieën kennen geen landsgrenzen. Daarnaast kunnen ook mensen worden aangestoken die in den beginnen al helemaal niks te maken hebben met het Midden-Oosten.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Alles wat moslim is uit het westen zetten.
geen idee; blame Van Dale.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
dat is niet de definitie van terreur die ik in gedachten had. maar nvm
Is de afkomst van die vrouw dan al bekend?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit was een vluchteling uit Syrie. Die kun je in de regio opvangen of terugsturen, omdat hij hier helemaal niets te zoeken heeft. Dan had die vrouw nu nog geleefd.
In Turkije zitten al rond de 2 miljoen vluchtelingen. Jordanie vangt er al een miljoen op. Europa ontkomt er niet aan een aantal op te vangen. Niet in deze grote getallen, maar wel op een beperkte schaal. Sowieso kun je niet de hele moslimpopulatie inclusief vluchtelingen op gestoorde individuen afrekenen. Wel, en dat vind ik momenteel slecht geregeld, zouden diegene die zich misdragen harder kunnen worden aangepakt.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit was een vluchteling uit Syrie. Die kun je in de regio opvangen of terugsturen, omdat hij hier helemaal niets te zoeken heeft. Dan had die vrouw nu nog geleefd.
Je doet het anders zo'n beetje dagelijks... Het is alleen meer een aanslag op de ogen van de lezers...quote:Op zondag 24 juli 2016 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit een aanslag gepleegd. In de pocket!
Ben het niet van plan ook.²
Die partij heeft ook wel wat reputatieschade opgelopen door een aktie een van hun lokale leiders. Die gaf, zoals sommige fokkers ookquote:Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef Twiitch het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:30 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Is de afkomst van die vrouw dan al bekend?
Liever iets zonder poepbacterieënquote:Op zondag 24 juli 2016 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is echte onzin. Ideologieën kennen geen landsgrenzen. Daarnaast kunnen ook mensen worden aangestoken die in den beginnen al helemaal niks te maken hebben met het Midden-Oosten.
Nog los daarvan, als je dat doet krijg je weer andere wellicht grotere problemen. Kom je van je werk heb je honger, kom je buiten niet verder dan een patatje met een broodje "warm vlees" voor 15 euro. Terwijl je bij de (Moslim)Turk daar 10 pizza's voor hebt.²
Als er geen moslims in Europa waren geweest en ze ook niet worden binnengelaten dan had ik de hoeveel aanslagen in Europa van de afgelopen jaren op m'n lul kunnen tellen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is echte onzin. Ideologieën kennen geen landsgrenzen. Daarnaast kunnen ook mensen worden aangestoken die in den beginnen al helemaal niks te maken hebben met het Midden-Oosten.
Nog los daarvan, als je dat doet krijg je weer andere wellicht grotere problemen. Kom je van je werk heb je honger, kom je buiten niet verder dan een patatje met een broodje "warm vlees" voor 15 euro. Terwijl je bij de (Moslim)Turk daar 10 pizza's voor hebt.²
Als ze alleen regeren niet nee. Maar dat is meestal niet het geval. De angst voor een Trump vind ik bijv. redelijk overdreven, hij is onvoorspelbaar, correct, maar hij zal voldoende deskundigen als adviseur aanstellen om hem te begeleiden in zijn beslissingen. Daarnaast bestaan er behoorlijk wat checks and balances in het Amerikaanse politieke systeem en zal ook hij zich bij zijn beslissingen deels laten leiden door opinie polls. Komt bij, jij bent te jong en weet dat niet, toen Reagan werd verkozen hing er ook doem in de lucht, volgens mij was men nog pessimistischer dan nu, maar we hebben Reagan ook overleefd. Sterker nog toen Reagan afscheid nam was de Koude Oorlog op een haar na voorbij. Komt ook nog bij als demense het niet bevalt, kunnen ze hem na 4 jaar weer wegstemmen, wat bijv. bij zijn opvolger is gebeurd.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat 'de treinen weer gaan rijden', lijkt mij wat sterk. Wel denk ik dat de samenleving er niet gezelliger op wordt als dergelijke figuren de macht krijgen.
Helemaal geen onzin: alles wat islam is verbieden en uitzetten, al dan niet westers.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
(...)
Goed argument wel.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog los daarvan, als je dat doet krijg je weer andere wellicht grotere problemen. Kom je van je werk heb je honger, kom je buiten niet verder dan een patatje met een broodje "warm vlees" voor 15 euro. Terwijl je bij de (Moslim)Turk daar 10 pizza's voor hebt.
Hallo.quote:
Zoveel ruimte heb je niet nodig, hoor. Je hebt een aantal grote vluchtelingenkampen nodig. Zeg maar wat we tot nu altijd gedaan hebben in gevallen van humanitaire crises. Jij zegt dat geen enkel land in de omgeving dat wilt faciliteren zolang wij net zoveel betalen als dat we bijvoorbeeld hier in Europa aan de opvang uitgeven? Desnoods zou je met de VN een legeroperatie kunnen uitvoeren om safe zones te creëren in Syrië.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:30 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
In Turkije zitten al rond de 2 miljoen vluchtelingen. Jordanie vangt er al een miljoen op. Europa ontkomt er niet onderuit een aantal op te vangen.
Het zijn niet een aantal rotte appels.quote:Niet in deze grote getallen, maar wel op een beperkte schaal. Sowieso kun je niet de hele moslimpopulatie inclusief vluchtelingen op gestoorde individuen afrekenen.
Loze woorden. Een jaartje extra gevangenisstraf of iets dergelijks verandert niks.quote:Wel, en dat vind ik momenteel slecht geregeld, zouden diegene die zich misdragen harder kunnen worden aangepakt.
Die 2 miljoen van Turkije zitten sowieso niet in opvangkampen. Eind 2015 werden 'maar' zo'n 250.000 vluchtelingen opgevangen in Turkije, de rest leefden gewoon in de grote steden.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Zoveel ruimte heb je niet nodig, hoor. Je hebt een aantal grote vluchtelingenkampen nodig. Zeg maar wat we tot nu altijd gedaan hebben in gevallen van humanitaire crises. Jij zegt dat geen enkel land in de omgeving dat wilt faciliteren zolang wij net zoveel betalen als dat we bijvoorbeeld hier in Europa aan de opvang uitgeven? Desnoods zou je met de VN een legeroperatie kunnen uitvoeren om safe zones te creëren in Syrië.
[..]
Het zijn niet een aantal rotte appels.
[ afbeelding ]
Dit is wat we massaal naar binnen halen. Culturele zelfmoord zouden sommigen het noemen. Om van terrorisme/psychische problemen nog niet te spreken.
[..]
Loze woorden. Een jaartje extra gevangenisstraf of iets dergelijks verandert niks.
Ja, op de radio zeiden ze ook dat er een vrouw was gedood door een Syrische asielzoeker met een kapmes.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
En daar is mee gestoken? Al hakkende en slaande voorwaarts lijkt me meer in de richting.
Het is zo'n onzin. Wat doet je met de verstandige Nederlanders die naar de Islam zijn teruggekeerd.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:33 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin: alles wat islam is verbieden en uitzetten, al dan niet westers.
Teruggekeerd? Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is zo'n onzin. Wat doet je met de verstandige Nederlanders die naar de Islam zijn teruggekeerd.²
Mijn angst is dan ook niet dat de wereld vergaat als dergelijke mannen de macht krijgen. Mijn bezwaar tegen Trump is dat hij gemene, nare klootzak is die niets anders doet dan mensen schofferen. Wat is dat nou voor een voorbeeld voor de bevolking? Als de leider van de natie zich niet eens fatsoenlijk kan gedragen, wat mogen we dan verwachten van 'het volk'?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ze alleen regeren niet nee. Maar dat is meestal niet het geval. De angst voor een Trump vind ik bijv. redelijk overdreven, hij is onvoorspelbaar, correct, maar hij zal voldoende deskundigen als adviseur aanstellen om hem te begeleiden in zijn beslissingen. Daarnaast bestaan er behoorlijk wat checks and balances in het Amerikaanse politieke systeem en zal ook hij zich bij zijn beslissingen deels laten leiden door opinie polls. Komt bij, jij bent te jong en weet dat niet, toen Reagan werd verkozen hing er ook doem in de lucht, volgens mij was men nog pessimistischer dan nu, maar we hebben Reagan ook overleefd. Sterker nog toen Reagan afscheid nam was de Koude Oorlog op een haar na voorbij. Komt ook nog bij als demense het niet bevalt, kunnen ze hem na 4 jaar weer wegstemmen, wat bijv. bij zijn opvolger is gebeurd.
Daar ging m'n drinkenquote:Op zondag 24 juli 2016 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is zo'n onzin. Wat doet je met de verstandige Nederlanders die naar de Islam zijn teruggekeerd.²
Uitzetten dus.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog verder? Veel dieper dan de sfeer in dit topic kunnen we volgens mij toch niet meer zinken, of wel?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Daarom ben ik fel gekant tegen populisten. Ik vrees dat de sfeer nog verder verziekt wordt als zij de macht krijgen.
Dit soort 'incidenten' gaan we nu steeds vaker zien. Het is echt schering en inslag met dat volk.quote:
Alleen denk ik dat Trump zich anders gaat gedragen als hij dat ambt bekleedt, wat wrs niet gaat gebeurenquote:Op zondag 24 juli 2016 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn angst is dan ook niet dat de wereld vergaat als dergelijke mannen de macht krijgen. Mijn bezwaar tegen Trump is dat hij gemene, nare klootzak is die niets anders doet dan mensen schofferen. Wat is dat nou voor een voorbeeld voor de bevolking? Als de leider van de natie zich niet eens fatsoenlijk kan gedragen, wat mogen we dan verwachten van 'het volk'?
Ik denk dat wanneer iemand als Wilders premier wordt, sommige mensen dat beschouwen als een vrijbrief om de klootzak uit te hangen. Want als de premier de islam een ziekte noemt, waarom zou Willen uit Uitgeest zijn islamitische buurman dan wel met respect behandelen?
Daarom ben ik fel gekant tegen populisten. Ik vrees dat de sfeer nog verder verziekt wordt als zij de macht krijgen.
Dit is off-topic, maar om even te reageren. Dit dachten veel mensen, waaronder ik zelf, totdat ze zelf zonder tussenkomst van media naar hem en zijn familie ging luisteren. Het zijn goede mensen. Trump heeft in misschien de meest verhitte Republikeinse primaries wat dingen gezegd die als schofferend kunnen worden opgevat, ja. Wie niet? Is Marco Rubio een slecht mens?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn angst is dan ook niet dat de wereld vergaat als dergelijke mannen de macht krijgen. Mijn bezwaar tegen Trump is dat hij gemene, nare klootzak is die niets anders doet dan mensen schofferen. Wat is dat nou voor een voorbeeld voor de bevolking? Als de leider van de natie zich niet eens fatsoenlijk kan gedragen, wat mogen we dan verwachten van 'het volk'?
Het alternatief is het probleem langzaam maar zeker te laten doorsudderen. Als Mohammed, de beste mens ooit volgens vele moslims, in zijn leven joden heeft omgelegd, waarom zou Achmed dan zijn joodse buurman met respect behandelen?quote:Ik denk dat wanneer iemand als Wilders premier wordt, sommige mensen dat beschouwen als een vrijbrief om de klootzak uit te hangen. Want als de premier de islam een ziekte noemt, waarom zou Willen uit Uitgeest zijn islamitische buurman dan wel met respect behandelen?
Jaja, want het moet wel gezellig blijven mensen. Die doden en aanslagen en aankomende economische problemen maken niet uit. Zolang we maar gezellig met elkaar om blijven gaan op onze grote linkse wolk.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer iemand als Wilders premier wordt, sommige mensen dat beschouwen als een vrijbrief om de klootzak uit te hangen. Want als de premier de islam een ziekte noemt, waarom zou Willen uit Uitgeest zijn islamitische buurman dan wel met respect behandelen?
Ach, om die schreeuwerds hoef je je niet druk te maken. Dergelijke figuren hebben hebben alleen hier een grote smoel.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:45 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nog verder? Veel dieper dan de sfeer in dit topic kunnen we volgens mij toch niet meer zinken, of wel?
Dat vraag ik me af. Wilders geeft nu niet bepaald een goed voorbeeld, dus tzt zal er ook wel op tv en in de kranten geroepen mogen worden dat alle moslims op de trein gezet moeten worden.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, om die schreeuwerds hoef je je niet druk te maken. Dergelijke figuren hebben hebben alleen hier een grote smoel.
Types als Arnoud van Doorn?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het worden zo langzamerhand steeds meer schreeuwerds. Ik zou daar niet ook nog eens voor weggaan kijken.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, om die schreeuwerds hoef je je niet druk te maken. Dergelijke figuren hebben hebben alleen hier een grote smoel.
Right, nog meer militair ingrijpen in het Midden-Oosten, dat zal de problemen oplossen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Zoveel ruimte heb je niet nodig, hoor. Je hebt een aantal grote vluchtelingenkampen nodig. Zeg maar wat we tot nu altijd gedaan hebben in gevallen van humanitaire crises. Jij zegt dat geen enkel land in de omgeving dat wilt faciliteren zolang wij net zoveel betalen als dat we bijvoorbeeld hier in Europa aan de opvang uitgeven? Desnoods zou je met de VN een legeroperatie kunnen uitvoeren om safe zones te creëren in Syrië.
[..]
Dat laatste is net zo goed zeer kwalijk. En als moslims joden lastigvallen, dan moet daar iets aan worden gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:47 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Het alternatief is het probleem langzaam maar zeker te laten doorsudderen. Als Mohammed, de beste mens ooit volgens vele moslims, in zijn leven joden heeft omgelegd, waarom zou Achmed dan zijn joodse buurman met respect behandelen?
Daar weten we in Europa wel raad mee, gezien onze ervaring met de inquisitie. Nu alleen nog een leider zoals Karel de Grote om de militante moslims in Europa aan te pakken, want die gaan zeker opstaan. Maar nee, zo'n scenario zie ik toch liever niet gebeuren.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het leven is te kort om elkaar continu naar het leven te staan. Godzijdank is het nog altijd geweldig goed toeven in dit land.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
Jaja, want het moet wel gezellig blijven mensen. Die doden en aanslagen en aankomende economische problemen maken niet uit. Zolang we maar gezellig met elkaar om blijven gaan op onze grote linkse wolk.
Natuurlijk moet je je eigenlijk wél druk maken, hoewel ik dat ook niet doe hoorquote:Op zondag 24 juli 2016 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joden worden al stelselmatig lastgevallen en dat gaat nog wel even door want al die jonge islamitische schooiertjes lopen met een diepgegronde jodenhaat. Niet voor niets dat Europese joden massaal emigreren naar Israel.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat laatste is net zo goed zeer kwalijk. En als moslims joden lastigvallen, dan moet daar iets aan worden gedaan.
Verder lijkt het mij een nogal uitzichtloze vicieuze cirkel van haat worden als we allemaal gaan redeneren zoals jouw Achmed of de Willen uit mijn post.
Klopt idd.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je je eigenlijk wél druk maken, hoewel ik dat ook niet doe hoor![]()
Maar ''die schreeuwers'' zoals jij ze noemt, is wel een heel goot deel van de Nederlandse bevolking.
Die onvrede is natuurlijk best gevaarlijk en de angst is niet helemaal onterecht.
Maar door dit te zeggen laat jij zien, net als de politiek, dat die mensn niet serieus worden
genomen, genegeerd en zelfs uitgelachen.
Is ook niet zo slim heh?
Precies, het wordt een vicieuze cirkel met aanslagen van beide kanten. Het is namelijk ook gewoon wachten tot een idioot een moskee of iets dergelijks aanvalt.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat laatste is net zo goed zeer kwalijk. En als moslims joden lastigvallen, dan moet daar iets aan worden gedaan.
Verder lijkt het mij een nogal uitzichtloze vicieuze cirkel van haat worden als we allemaal gaan redeneren zoals jouw Achmed of de Willen uit mijn post.
Een volk dat zijn honger stilt met een patatje oorlog of een ontbijtkoek met roomboter moet je niet teveel creativiteit van verwachten.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:52 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Daar weten we in Europa wel raad mee, gezien onze ervaring met de inquisitie. Nu alleen nog een leider zoals Karel de Grote om de militante moslims in Europa aan te pakken, want die gaan zeker opstaan. Maar nee, zo'n scenario zie ik toch liever niet gebeuren.
En dit is dus ook niet zo slim Bboy..quote:Op zondag 24 juli 2016 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een volk dat zijn honger stilt met een patatje oorlog of een ontbijtkoek met roomboter moet je niet teveel creativiteit van verwachten.²
Ook dat zal voor boosheid zorgen bij de migranten uit Islamitische landen die hier al wonen en bijvoorbeeld hun familie hier niet naar toe kunnen halen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:54 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Precies, het wordt een vicieuze cirkel met aanslagen van beide kanten. Het is namelijk ook gewoon wachten tot een idioot een moskee of iets dergelijks aanvalt.
Deze vicieuze cirkel is alleen te doorbreken door het moeilijke, oncomfortabele, pijnlijke besluit te nemen om immigratie uit islamitische landen te stoppen.
Het leven is te kort om je heel erg druk te maken om mensen die chronisch boos en verontwaardigd zijn. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je je eigenlijk wél druk maken, hoewel ik dat ook niet doe hoor![]()
Maar ''die schreeuwers'' zoals jij ze noemt, is wel een heel goot deel van de Nederlandse bevolking.
Die onvrede is natuurlijk best gevaarlijk en de angst is niet helemaal onterecht.
Maar door dit te zeggen laat jij zien, net als de politiek, dat die mensn niet serieus worden
genomen, genegeerd en zelfs uitgelachen.
Is ook niet zo slim heh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |