abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163983220
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef Twiitch het volgende:
Maar goed, de AfD kan zich na deze week in de handen wrijven.
Dit is ook zo'n ziek wereldbeeld. In plaats van waarheidsvinding interpreteren mensen gebeurtenissen zodat het in hun politieke ideologie past.
  zondag 24 juli 2016 @ 20:27:07 #102
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163983221
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kleine f hè.
Pardon?
pi_163983237
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Dit zijn lonewolf acties, daar kun je je als maatschappij niet tegen wapenen. Ik zie dit soort mensen dan ook als een Andrei Breivik. Gestoord, berekenend, maar daar kun je helaas niks aan doen.
Aan autochtonen en allochtonen die hier al zijn kun je weinig doen, maar je kunt zeker wel stoppen met het opnemen van tikkende tijdbommen. Het is niet alsof we geen ervaring hebben met migratie en niet weten wat de uitwassen daarvan zijn. En die uitwassen zijn wat mij betreft voldoende ernstig om er mee op te houden, of het in ieder geval drastisch te verminderen.
pi_163983241
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ja het is heel simpel.

Alles wat moslim is uit het westen zetten.

Dat is overigens absoluut niet waar ik achter sta, maar de enige oplossing om dit soort incidenten en aanslagen tegen te houden.

Als ze hier nier zijn, kunnen ze ook niets doen.
Nou je hoeft niet alles uit te zetten. Je kunt er gewoon voor zorgen dat je veel beter gaat screenen wie er binnenkomt.

Je gaat mij ook niet wijsmaken dat er enigszins een binding is met de Turken/Marokkanen die hier al wonen en de Syrische vluchtelingen en Afrikanen die nu binnen gelaten worden. Daar had de moslimbevolking in Europa totaal geen oog/interesse in, totdat het door een paar politieke en religieuze figuren misbruikt kon worden om Europa verder te islamiseren.
  zondag 24 juli 2016 @ 20:28:36 #105
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163983265
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:22 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Ja, laten we gaan mierenneuken, alles om maar niet over de kern te praten:

ter·ro·ris·me (het; o)
het onder druk zetten van een regering of bevolking door daden van terreur

ter·reur (de; v(m))
georganiseerd politiek geweld
dat is niet de definitie van terreur die ik in gedachten had. maar nvm
are we infinite or am I alone
  zondag 24 juli 2016 @ 20:28:44 #106
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163983270
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Alles wat moslim is uit het westen zetten.
Dat is echte onzin. Ideologieën kennen geen landsgrenzen. Daarnaast kunnen ook mensen worden aangestoken die in den beginnen al helemaal niks te maken hebben met het Midden-Oosten. :{

Nog los daarvan, als je dat doet krijg je weer andere wellicht grotere problemen. Kom je van je werk heb je honger, kom je buiten niet verder dan een patatje met een broodje "warm vlees" voor 15 euro. Terwijl je bij de (Moslim)Turk daar 10 pizza's voor hebt. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 24 juli 2016 @ 20:29:10 #107
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_163983284
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:28 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

dat is niet de definitie van terreur die ik in gedachten had. maar nvm
geen idee; blame Van Dale.
zonnig Brasil
  zondag 24 juli 2016 @ 20:30:26 #108
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163983316
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:23 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dit was een vluchteling uit Syrie. Die kun je in de regio opvangen of terugsturen, omdat hij hier helemaal niets te zoeken heeft. Dan had die vrouw nu nog geleefd.
Is de afkomst van die vrouw dan al bekend?
are we infinite or am I alone
  zondag 24 juli 2016 @ 20:30:28 #109
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_163983317
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:23 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dit was een vluchteling uit Syrie. Die kun je in de regio opvangen of terugsturen, omdat hij hier helemaal niets te zoeken heeft. Dan had die vrouw nu nog geleefd.
In Turkije zitten al rond de 2 miljoen vluchtelingen. Jordanie vangt er al een miljoen op. Europa ontkomt er niet aan een aantal op te vangen. Niet in deze grote getallen, maar wel op een beperkte schaal. Sowieso kun je niet de hele moslimpopulatie inclusief vluchtelingen op gestoorde individuen afrekenen. Wel, en dat vind ik momenteel slecht geregeld, zouden diegene die zich misdragen harder kunnen worden aangepakt.
  zondag 24 juli 2016 @ 20:31:19 #110
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163983333
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En ik heb nog nooit een aanslag gepleegd. In de pocket! :{

Ben het niet van plan ook.

Je doet het anders zo'n beetje dagelijks... Het is alleen meer een aanslag op de ogen van de lezers...
pi_163983335
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef Twiitch het volgende:
Maar goed, de AfD kan zich na deze week in de handen wrijven.
Die partij heeft ook wel wat reputatieschade opgelopen door een aktie een van hun lokale leiders. Die gaf, zoals sommige fokkers ook :') , na het horen van de schietpartij in München, gelijk vluchtelingen de schuld. Onterecht zoals al snel bleek.

Dat heeft echt tot een shitstorm aan kritiek door politici landelijk geleid.
pi_163983357
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Is de afkomst van die vrouw dan al bekend?
Volgens mij niet.
Ze zou wel zwanger zijn.
pi_163983368
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is echte onzin. Ideologieën kennen geen landsgrenzen. Daarnaast kunnen ook mensen worden aangestoken die in den beginnen al helemaal niks te maken hebben met het Midden-Oosten. :{

Nog los daarvan, als je dat doet krijg je weer andere wellicht grotere problemen. Kom je van je werk heb je honger, kom je buiten niet verder dan een patatje met een broodje "warm vlees" voor 15 euro. Terwijl je bij de (Moslim)Turk daar 10 pizza's voor hebt. :{

Liever iets zonder poepbacterieën
  zondag 24 juli 2016 @ 20:33:04 #114
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_163983392
quote:

[..]

Als er geen moslims in Europa waren geweest en ze ook niet worden binnengelaten dan had ik de hoeveel aanslagen in Europa van de afgelopen jaren op m'n lul kunnen tellen.

Je kan er lang of kort over praten, maar zo is het gewoon.
pi_163983394
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat 'de treinen weer gaan rijden', lijkt mij wat sterk. Wel denk ik dat de samenleving er niet gezelliger op wordt als dergelijke figuren de macht krijgen.
Als ze alleen regeren niet nee. Maar dat is meestal niet het geval. De angst voor een Trump vind ik bijv. redelijk overdreven, hij is onvoorspelbaar, correct, maar hij zal voldoende deskundigen als adviseur aanstellen om hem te begeleiden in zijn beslissingen. Daarnaast bestaan er behoorlijk wat checks and balances in het Amerikaanse politieke systeem en zal ook hij zich bij zijn beslissingen deels laten leiden door opinie polls. Komt bij, jij bent te jong en weet dat niet, toen Reagan werd verkozen hing er ook doem in de lucht, volgens mij was men nog pessimistischer dan nu, maar we hebben Reagan ook overleefd. Sterker nog toen Reagan afscheid nam was de Koude Oorlog op een haar na voorbij. Komt ook nog bij als demense het niet bevalt, kunnen ze hem na 4 jaar weer wegstemmen, wat bijv. bij zijn opvolger is gebeurd.
I´m back.
  zondag 24 juli 2016 @ 20:33:43 #116
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_163983414
quote:

[..]

(...)
Helemaal geen onzin: alles wat islam is verbieden en uitzetten, al dan niet westers.
(afgezien van het feit dat uiteindelijk ideologieën natuurlijk wel degelijk landsgrenzen of regiogrenzen kennen)

Ik ben het daar (uiteraard) ook niet mee eens, maar je vroeg om een oplossing.
zonnig Brasil
pi_163983423
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:27 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Pardon?
Het staat zo leuk hè? AfD. ;).
I´m back.
pi_163983431
quote:
Nog los daarvan, als je dat doet krijg je weer andere wellicht grotere problemen. Kom je van je werk heb je honger, kom je buiten niet verder dan een patatje met een broodje "warm vlees" voor 15 euro. Terwijl je bij de (Moslim)Turk daar 10 pizza's voor hebt.
Goed argument wel. :')
pi_163983452
Wapen rechtsonderin.

pi_163983472
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:34 schreef Physsic het volgende:
Wapen rechtsonderin.

[ afbeelding ]
Hallo. :{.
Toch nog wat groter dan de Japen die ik bij die dumpzaak heb zien hangen toch.
I´m back.
pi_163983528
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:30 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

In Turkije zitten al rond de 2 miljoen vluchtelingen. Jordanie vangt er al een miljoen op. Europa ontkomt er niet onderuit een aantal op te vangen.
Zoveel ruimte heb je niet nodig, hoor. Je hebt een aantal grote vluchtelingenkampen nodig. Zeg maar wat we tot nu altijd gedaan hebben in gevallen van humanitaire crises. Jij zegt dat geen enkel land in de omgeving dat wilt faciliteren zolang wij net zoveel betalen als dat we bijvoorbeeld hier in Europa aan de opvang uitgeven? Desnoods zou je met de VN een legeroperatie kunnen uitvoeren om safe zones te creëren in Syrië.

quote:
Niet in deze grote getallen, maar wel op een beperkte schaal. Sowieso kun je niet de hele moslimpopulatie inclusief vluchtelingen op gestoorde individuen afrekenen.
Het zijn niet een aantal rotte appels.

Dit is wat we massaal naar binnen halen. Culturele zelfmoord zouden sommigen het noemen. Om van terrorisme/psychische problemen nog niet te spreken.

quote:
Wel, en dat vind ik momenteel slecht geregeld, zouden diegene die zich misdragen harder kunnen worden aangepakt.
Loze woorden. Een jaartje extra gevangenisstraf of iets dergelijks verandert niks.
  zondag 24 juli 2016 @ 20:39:13 #122
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163983630
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:37 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Zoveel ruimte heb je niet nodig, hoor. Je hebt een aantal grote vluchtelingenkampen nodig. Zeg maar wat we tot nu altijd gedaan hebben in gevallen van humanitaire crises. Jij zegt dat geen enkel land in de omgeving dat wilt faciliteren zolang wij net zoveel betalen als dat we bijvoorbeeld hier in Europa aan de opvang uitgeven? Desnoods zou je met de VN een legeroperatie kunnen uitvoeren om safe zones te creëren in Syrië.

[..]

Het zijn niet een aantal rotte appels.

[ afbeelding ]

Dit is wat we massaal naar binnen halen. Culturele zelfmoord zouden sommigen het noemen. Om van terrorisme/psychische problemen nog niet te spreken.

[..]

Loze woorden. Een jaartje extra gevangenisstraf of iets dergelijks verandert niks.
Die 2 miljoen van Turkije zitten sowieso niet in opvangkampen. Eind 2015 werden 'maar' zo'n 250.000 vluchtelingen opgevangen in Turkije, de rest leefden gewoon in de grote steden.
Ondertussen zal die 250.000 wel zijn toegenomen.
pi_163983655
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:39 schreef AchJa het volgende:

[..]

En daar is mee gestoken? Al hakkende en slaande voorwaarts lijkt me meer in de richting.
Ja, op de radio zeiden ze ook dat er een vrouw was gedood door een Syrische asielzoeker met een kapmes.
  zondag 24 juli 2016 @ 20:41:21 #125
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163983660
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:33 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Helemaal geen onzin: alles wat islam is verbieden en uitzetten, al dan niet westers.
Het is zo'n onzin. Wat doet je met de verstandige Nederlanders die naar de Islam zijn teruggekeerd. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')