Daar kun je wel degelijk wat aan doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dit zijn lonewolf acties, daar kun je je als maatschappij niet tegen wapenen. Ik zie dit soort mensen dan ook als een Andrei Breivik. Gestoord, berekenend, maar daar kun je helaas niks aan doen.
Ja tijdens de couppoging in Turkije ook geloof ik maar dat werkte niet echt.....quote:Op zondag 24 juli 2016 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zullen dat wel proberen. In Mickey Mouse-landen zie je al dat als er wat gebeurt gewoon de hele sociale media eruit geflikkerd worden. Zal hier nochtans op veel protest sluiten.
Jongens, laat je nou niet wijsmaken dat iets alleen maar terreur en terrorisme is als er "Moslims" aan worden gelinkt.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Terreur misschien, maar geen terrorisme.
Mooie tegenstelling.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:17 schreef frietenstamp het volgende:
Het maakt niets uit. En daarom maken bepaalde mensen er een punt van.
Ze zijn namelijk hetzelfde als andere burgers die mentale problemen hebben en vrij mogen rondlopen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het gaat nu dus om een heetgebakerde meneer die al vaker over de schreef is gegaan. Weer een perfecte houvast om het niet aan bepaalde voor de hand liggende zaken te koppelen en het slechts als een incident af te wimpelen.
Ze hebben zichzelf aangepraat dat als bepaalde types wat te vertellen hebben dat dan al vrij snel de goederenwagons weer naar het oosten rijden hè. Een tastbaar angstbeeld waardoor zelfkritiek wordt overstemd.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:15 schreef Nintex het volgende:
Ze doen er krampachtig alles aan om niet in de kaart van Wilders/Trump/LePen/Pegida/<vul_in> te spelen. Toegeven dat ze een grote fout hebben gemaakt met de open grenzen en maatregelen nemen zit er niet in, want dan krijgen 'zij' gelijk. Wie 'zij' zijn weten de SJW's en regressieve linkse idioten niet, maar zolang 'zij' maar niet in de kaart gespeeld worden, mag alles onder stoelen en banken gestoken worden en zijn maatregelen uit den boze.
Merkel, Rutte, Juncker, Groenlinks etc. hebben liever dat zwangere vrouwen op straat kapot gestoken worden door doorgedraaide vluchtelingen dan dat ze het beestje bij de naam noemen en erkennen dat ze een kapitale fout hebben gemaakt.
Correctie dikke BMWquote:Op zondag 24 juli 2016 20:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het zal trouwens wel weer die chauffeur van Dijkhof geweest zijn in die BMW.
Tsja, alleen ga je bij meerdere van dit soort incidentjes de groep er op aankijken. Ze komen niet van hier, en ze horen hier niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Een gewone moord is voor de normale burger ook behoorlijk angstig. Als alles terreur is, is niets het. Terreur moet een specifieke intentie hebben, dat is hier nog niet per se duidelijk.
Hoe zou je dat willen doen ? Een individu die zich afzondert van de maatschappij en stilletjes zijn aanslag voorbereid is moeilijk te pakken. Een groep zoals IS daartegen kun je beter in de gaten houden, omdat de groepsleden met elkaar de plannen communiceren en gezamenlijk wapens regelen.quote:
Ja, laten we gaan mierenneuken, alles om maar niet over de kern te praten:quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Terreur misschien, maar geen terrorisme.
Moet jij eens opletten wat je er tegen kunt doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dit zijn lonewolf acties, daar kun je je als maatschappij niet tegen wapenen. Ik zie dit soort mensen dan ook als een Andrei Breivik. Gestoord, berekenend, maar daar kun je helaas niks aan doen.
Dat laatste doen ze natuurlijk al lang, alleen ze oogsten tegenwoordig steeds meer cynisme.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef Wup2 het volgende:
[..]
Ja tijdens de couppoging in Turkije ook geloof ik maar dat werkte niet echt.....
maar eruit gooien is minder interessant dan het zelf kunnen sturen natuurlijk....
Dat 'de treinen weer gaan rijden', lijkt mij wat sterk. Wel denk ik dat de samenleving er niet gezelliger op wordt als dergelijke figuren de macht krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze hebben zichzelf aangepraat dat als bepaalde types wat te vertellen hebben dat dan al vrij snel de goederenwagons weer naar het oosten rijden hè. Een tastbaar angstbeeld waardoor zelfkritiek wordt overstemd.
Er is maar 1 oplossing en die is erg racistisch en discriminerend helaas.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:21 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Hoe zou je dat willen doen ? Een individu die zich afzondert van de maatschappij en stilletjes zijn aanslag voorbereid is moeilijk te pakken. Een groep zoals IS daartegen kun je beter in de gaten houden, omdat de groepsleden met elkaar de plannen communiceren en gezamenlijk wapens regelen.
Waarom blijven mensen dit zeggen? Een stop op immigratie uit islamitische landen voorkomt zo veel leed.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dit was een vluchteling uit Syrie. Die kun je in de regio opvangen of terugsturen, omdat hij hier helemaal niets te zoeken heeft. Dan had die vrouw nu nog geleefd.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:21 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Hoe zou je dat willen doen ? Een individu die zich afzondert van de maatschappij en stilletjes zijn aanslag voorbereid is moeilijk te pakken. Een groep zoals IS daartegen kun je beter in de gaten houden, omdat de groepsleden met elkaar de plannen communiceren en gezamenlijk wapens regelen.
Kun je deze oplossing eens concreet uiteenzetten?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:22 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Er is maar 1 oplossing en die is erg racistisch en discriminerend helaas.
Breivik was natuurlijk wel degelijk terreur, want tegen een politieke groepering gericht.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ja het is heel simpel.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je deze oplossing eens concreet uiteenzetten?²
Zo maak je het discours wel erg semantisch. Ik denk niet dat dat nuttig is.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Breivik was natuurlijk wel degelijk terreur, want tegen een politieke groepering gericht.
Kleine f hè.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef Twiitch het volgende:
Maar goed, de AfD kan zich na deze week in de handen wrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |