abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163983688
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is zo'n onzin. Wat doet je met de verstandige Nederlanders die naar de Islam zijn teruggekeerd. :{

:{²
Teruggekeerd? Hoe bedoel je dat?
pi_163983694
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ze alleen regeren niet nee. Maar dat is meestal niet het geval. De angst voor een Trump vind ik bijv. redelijk overdreven, hij is onvoorspelbaar, correct, maar hij zal voldoende deskundigen als adviseur aanstellen om hem te begeleiden in zijn beslissingen. Daarnaast bestaan er behoorlijk wat checks and balances in het Amerikaanse politieke systeem en zal ook hij zich bij zijn beslissingen deels laten leiden door opinie polls. Komt bij, jij bent te jong en weet dat niet, toen Reagan werd verkozen hing er ook doem in de lucht, volgens mij was men nog pessimistischer dan nu, maar we hebben Reagan ook overleefd. Sterker nog toen Reagan afscheid nam was de Koude Oorlog op een haar na voorbij. Komt ook nog bij als demense het niet bevalt, kunnen ze hem na 4 jaar weer wegstemmen, wat bijv. bij zijn opvolger is gebeurd.
Mijn angst is dan ook niet dat de wereld vergaat als dergelijke mannen de macht krijgen. Mijn bezwaar tegen Trump is dat hij gemene, nare klootzak is die niets anders doet dan mensen schofferen. Wat is dat nou voor een voorbeeld voor de bevolking? Als de leider van de natie zich niet eens fatsoenlijk kan gedragen, wat mogen we dan verwachten van 'het volk'?

Ik denk dat wanneer iemand als Wilders premier wordt, sommige mensen dat beschouwen als een vrijbrief om de klootzak uit te hangen. Want als de premier de islam een ziekte noemt, waarom zou Willen uit Uitgeest zijn islamitische buurman dan wel met respect behandelen?

Daarom ben ik fel gekant tegen populisten. Ik vrees dat de sfeer nog verder verziekt wordt als zij de macht krijgen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 24 juli 2016 @ 20:42:46 #128
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_163983710
quote:

[..]

Het is zo'n onzin. Wat doet je met de verstandige Nederlanders die naar de Islam zijn teruggekeerd. :{

Daar ging m'n drinken
  zondag 24 juli 2016 @ 20:43:03 #129
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_163983721
quote:

[..]

Uitzetten dus.
zonnig Brasil
  zondag 24 juli 2016 @ 20:45:21 #130
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_163983777
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Daarom ben ik fel gekant tegen populisten. Ik vrees dat de sfeer nog verder verziekt wordt als zij de macht krijgen.
Nog verder? Veel dieper dan de sfeer in dit topic kunnen we volgens mij toch niet meer zinken, of wel?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_163983824
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:34 schreef Physsic het volgende:
Wapen rechtsonderin.

[ afbeelding ]
Dit soort 'incidenten' gaan we nu steeds vaker zien. Het is echt schering en inslag met dat volk.
pi_163983828
quote:

[..]

Mijn angst is dan ook niet dat de wereld vergaat als dergelijke mannen de macht krijgen. Mijn bezwaar tegen Trump is dat hij gemene, nare klootzak is die niets anders doet dan mensen schofferen. Wat is dat nou voor een voorbeeld voor de bevolking? Als de leider van de natie zich niet eens fatsoenlijk kan gedragen, wat mogen we dan verwachten van 'het volk'?

Ik denk dat wanneer iemand als Wilders premier wordt, sommige mensen dat beschouwen als een vrijbrief om de klootzak uit te hangen. Want als de premier de islam een ziekte noemt, waarom zou Willen uit Uitgeest zijn islamitische buurman dan wel met respect behandelen?

Alleen denk ik dat Trump zich anders gaat gedragen als hij dat ambt bekleedt, wat wrs niet gaat gebeuren
En Wilders wordt ook niet eens premier of minister.
Maar ondertussen, uit angst voor die mogelijkheid, is men niet meer in staat tot zelfkritiek.
I´m back.
pi_163983830
quote:

[..]

Dit is off-topic, maar om even te reageren. Dit dachten veel mensen, waaronder ik zelf, totdat ze zelf zonder tussenkomst van media naar hem en zijn familie ging luisteren. Het zijn goede mensen. Trump heeft in misschien de meest verhitte Republikeinse primaries wat dingen gezegd die als schofferend kunnen worden opgevat, ja. Wie niet? Is Marco Rubio een slecht mens?

quote:

Het alternatief is het probleem langzaam maar zeker te laten doorsudderen. Als Mohammed, de beste mens ooit volgens vele moslims, in zijn leven joden heeft omgelegd, waarom zou Achmed dan zijn joodse buurman met respect behandelen?
pi_163983834
quote:

[..]

Jaja, want het moet wel gezellig blijven mensen. Die doden en aanslagen en aankomende economische problemen maken niet uit. Zolang we maar gezellig met elkaar om blijven gaan op onze grote linkse wolk.
pi_163983841
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:45 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Nog verder? Veel dieper dan de sfeer in dit topic kunnen we volgens mij toch niet meer zinken, of wel?
Ach, om die schreeuwerds hoef je je niet druk te maken. Dergelijke figuren hebben hebben alleen hier een grote smoel.
  zondag 24 juli 2016 @ 20:49:00 #136
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_163983893
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, om die schreeuwerds hoef je je niet druk te maken. Dergelijke figuren hebben hebben alleen hier een grote smoel.
Dat vraag ik me af. Wilders geeft nu niet bepaald een goed voorbeeld, dus tzt zal er ook wel op tv en in de kranten geroepen mogen worden dat alle moslims op de trein gezet moeten worden.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  zondag 24 juli 2016 @ 20:49:15 #137
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 24 juli 2016 @ 20:49:59 #138
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_163983921
quote:

[..]

Het worden zo langzamerhand steeds meer schreeuwerds. Ik zou daar niet ook nog eens voor weggaan kijken.
pi_163983924
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Types als Arnoud van Doorn?
_O- ,
I´m back.
  zondag 24 juli 2016 @ 20:50:48 #140
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163983949
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:37 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Zoveel ruimte heb je niet nodig, hoor. Je hebt een aantal grote vluchtelingenkampen nodig. Zeg maar wat we tot nu altijd gedaan hebben in gevallen van humanitaire crises. Jij zegt dat geen enkel land in de omgeving dat wilt faciliteren zolang wij net zoveel betalen als dat we bijvoorbeeld hier in Europa aan de opvang uitgeven? Desnoods zou je met de VN een legeroperatie kunnen uitvoeren om safe zones te creëren in Syrië.

[..]

Right, nog meer militair ingrijpen in het Midden-Oosten, dat zal de problemen oplossen.
are we infinite or am I alone
pi_163983975
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:47 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het alternatief is het probleem langzaam maar zeker te laten doorsudderen. Als Mohammed, de beste mens ooit volgens vele moslims, in zijn leven joden heeft omgelegd, waarom zou Achmed dan zijn joodse buurman met respect behandelen?
Dat laatste is net zo goed zeer kwalijk. En als moslims joden lastigvallen, dan moet daar iets aan worden gedaan.

Verder lijkt het mij een nogal uitzichtloze vicieuze cirkel van haat worden als we allemaal gaan redeneren zoals jouw Achmed of de Willen uit mijn post.
pi_163983996
quote:

[..]

Daar weten we in Europa wel raad mee, gezien onze ervaring met de inquisitie. Nu alleen nog een leider zoals Karel de Grote om de militante moslims in Europa aan te pakken, want die gaan zeker opstaan. Maar nee, zo'n scenario zie ik toch liever niet gebeuren.
pi_163984019
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

Jaja, want het moet wel gezellig blijven mensen. Die doden en aanslagen en aankomende economische problemen maken niet uit. Zolang we maar gezellig met elkaar om blijven gaan op onze grote linkse wolk.
Het leven is te kort om elkaar continu naar het leven te staan. Godzijdank is het nog altijd geweldig goed toeven in dit land.
pi_163984036
quote:

[..]

Natuurlijk moet je je eigenlijk wél druk maken, hoewel ik dat ook niet doe hoor :@

Maar ''die schreeuwers'' zoals jij ze noemt, is wel een heel goot deel van de Nederlandse bevolking.

Die onvrede is natuurlijk best gevaarlijk en de angst is niet helemaal onterecht.

Maar door dit te zeggen laat jij zien, net als de politiek, dat die mensn niet serieus worden
genomen, genegeerd en zelfs uitgelachen.

Is ook niet zo slim heh?
pi_163984061
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat laatste is net zo goed zeer kwalijk. En als moslims joden lastigvallen, dan moet daar iets aan worden gedaan.

Verder lijkt het mij een nogal uitzichtloze vicieuze cirkel van haat worden als we allemaal gaan redeneren zoals jouw Achmed of de Willen uit mijn post.
Joden worden al stelselmatig lastgevallen en dat gaat nog wel even door want al die jonge islamitische schooiertjes lopen met een diepgegronde jodenhaat. Niet voor niets dat Europese joden massaal emigreren naar Israel.
pi_163984070
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:53 schreef FANN het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je je eigenlijk wél druk maken, hoewel ik dat ook niet doe hoor :@

Maar ''die schreeuwers'' zoals jij ze noemt, is wel een heel goot deel van de Nederlandse bevolking.

Die onvrede is natuurlijk best gevaarlijk en de angst is niet helemaal onterecht.

Maar door dit te zeggen laat jij zien, net als de politiek, dat die mensn niet serieus worden
genomen, genegeerd en zelfs uitgelachen.

Is ook niet zo slim heh?
Klopt idd.
I´m back.
pi_163984076
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Precies, het wordt een vicieuze cirkel met aanslagen van beide kanten. Het is namelijk ook gewoon wachten tot een idioot een moskee of iets dergelijks aanvalt.

Deze vicieuze cirkel is alleen te doorbreken door het moeilijke, oncomfortabele, pijnlijke besluit te nemen om immigratie uit islamitische landen te stoppen.
  zondag 24 juli 2016 @ 20:54:55 #148
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163984096
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:52 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Daar weten we in Europa wel raad mee, gezien onze ervaring met de inquisitie. Nu alleen nog een leider zoals Karel de Grote om de militante moslims in Europa aan te pakken, want die gaan zeker opstaan. Maar nee, zo'n scenario zie ik toch liever niet gebeuren.
Een volk dat zijn honger stilt met een patatje oorlog of een ontbijtkoek met roomboter moet je niet teveel creativiteit van verwachten. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_163984120
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een volk dat zijn honger stilt met een patatje oorlog of een ontbijtkoek met roomboter moet je niet teveel creativiteit van verwachten. :{

En dit is dus ook niet zo slim Bboy..
pi_163984128
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:54 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Precies, het wordt een vicieuze cirkel met aanslagen van beide kanten. Het is namelijk ook gewoon wachten tot een idioot een moskee of iets dergelijks aanvalt.

Deze vicieuze cirkel is alleen te doorbreken door het moeilijke, oncomfortabele, pijnlijke besluit te nemen om immigratie uit islamitische landen te stoppen.
Ook dat zal voor boosheid zorgen bij de migranten uit Islamitische landen die hier al wonen en bijvoorbeeld hun familie hier niet naar toe kunnen halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')