Het leven is te kort om je heel erg druk te maken om mensen die chronisch boos en verontwaardigd zijn. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je je eigenlijk wél druk maken, hoewel ik dat ook niet doe hoor![]()
Maar ''die schreeuwers'' zoals jij ze noemt, is wel een heel goot deel van de Nederlandse bevolking.
Die onvrede is natuurlijk best gevaarlijk en de angst is niet helemaal onterecht.
Maar door dit te zeggen laat jij zien, net als de politiek, dat die mensn niet serieus worden
genomen, genegeerd en zelfs uitgelachen.
Is ook niet zo slim heh?
Beetje kort door de bocht...quote:Op zondag 24 juli 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het leven is te kort om je heel erg druk te maken om mensen die chronisch boos en verontwaardigd zijn. Jammer maar helaas.
''We moeten aardig blijven, anders vermoorden ze ons.''quote:Op zondag 24 juli 2016 20:55 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ook dat zal voor boosheid zorgen bij de migranten uit Islamitische landen die hier al wonen en bijvoorbeeld hun familie hier niet naar toe kunnen halen.
Ik houd louter een spiegel voor. Al een jaar of 40/50 plukken jullie voornamelijk de vruchten van de multiculturele samenleving. En dat willen jullie nu allemaal teniet doen door wat aanslagen recent.quote:
ah flikker opquote:Op zondag 24 juli 2016 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik houd louter een spiegel voor. Al een jaar of 40/50 plukken jullie voornamelijk de vruchten van de multiculturele samenleving. En dat willen jullie nu allemaal teniet doen door wat aanslagen recent.²
Daarmee zijn de moslims nog altijd niet verdwenen. Verder immigreren er al steeds minder moslims naar ons land. Voordat de vluchtelingenstroom op gang kwam, lag dat aantal op enkele duizenden per jaar. En netto lag dat getal nog lager omdat er ook steeds meer Turken en Marokkanen remigreren.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:54 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Precies, het wordt een vicieuze cirkel met aanslagen van beide kanten. Het is namelijk ook gewoon wachten tot een idioot een moskee of iets dergelijks aanvalt.
Deze vicieuze cirkel is alleen te doorbreken door het moeilijke, oncomfortabele, pijnlijke besluit te nemen om immigratie uit islamitische landen te stoppen.
Ja, het is voor 'jullie' vreselijk om in een Westers land te wonen, ipv in armoede in het land waar je ouders vandaan komen zeker?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik houd louter een spiegel voor. Al een jaar of 40/50 plukken jullie voornamelijk de vruchten van de multiculturele samenleving. En dat willen jullie nu allemaal teniet doen door wat aanslagen recent.²
Ja sorry, het riedeltje dat we naar die mensen moeten luisteren, ken ik inmiddels wel. Daar worden sinds Fortuyn bijna dagelijks mee om de oren geslagen.quote:
Hij heeft een punt. Je bent weinig respectvol jegens deze groep moslims.quote:
Het is helemaal niet vreselijk. Ik vind het wel een vreselijke gedachte dat ik blijkbaar niet welkom meer ben. En niet door mijn eigen gedrag, want dan had ik het wellicht nog kunnen begrijpen, neen, door het gedrag van anderen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:58 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ja, het is voor 'jullie' vreselijk om in een Westers land te wonen, ipv in armoede in het land waar je ouders vandaan komen zeker?
Meer dan de helft van die emigranten komen uit Oekraine en Rusland...quote:Op zondag 24 juli 2016 20:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Joden worden al stelselmatig lastgevallen en dat gaat nog wel even door want al die jonge islamitische schooiertjes lopen met een diepgegronde jodenhaat. Niet voor niets dat Europese joden massaal emigreren naar Israel.
Kom op nou... in dat topic over die jongenin München liep ik ook op mijn tenen, geen onvertogenquote:Op zondag 24 juli 2016 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Je bent weinig respectvol jegens deze groep moslims.
Jij doet nu kennelijk hetzelfde wat je anderen kwalijk neemt, iedereen voor 1 kam scheren.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vreselijk. Ik vind het wel een vreselijke gedachte dat ik blijkbaar niet welkom meer ben. En niet door mijn eigen gedrag, want dan had ik het wellicht nog kunnen begrijpen, neen, door het gedrag van anderen.²
En waaruit leid jij precies af dat je niet meer welkom zou zijnquote:Op zondag 24 juli 2016 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vreselijk. Ik vind het wel een vreselijke gedachte dat ik blijkbaar niet welkom meer ben. En niet door mijn eigen gedrag, want dan had ik het wellicht nog kunnen begrijpen, neen, door het gedrag van anderen.²
Nou, ik wilde enkel aangeven dat door die keuze je de kans op aanslagen misschien juist ook vergroot. Terwijl het doel was om de kans daarop te verkleinen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:56 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
''We moeten aardig blijven, anders vermoorden ze ons.''
Als dit echt zo is, is deze kwestie zo ernstig dat we het eigenlijk nergens anders meer over zouden moeten hebben.
Uit jouw eigen posts waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
En waaruit leid jij precies af dat je niet meer welkom zou zijn
quote:
Tsja, dat zijn wel weer een hoop clicks voor de jongen van GS.quote:
Ik merk het aan de sfeer op Fok! Het is toch een afspiegeling van de samenleving. Daarnaast hoor ik vanaf meerdere kanten nu de oplossing om alle Moslims te weren en terug te sturen.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
En waaruit leid jij precies af dat je niet meer welkom zou zijn
Dat doet hij niet. Hij heeft het over mensen die dergelijke zaken propageren. Zie dit topic.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:01 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Jij doet nu kennelijk hetzelfde wat je anderen kwalijk neemt, iedereen voor 1 kam scheren.
Klopt, maar dat hoeft ook niet. Als de kraan eenmaal dicht is kunnen we beginnen met dweilen. Bijvoorbeeld door het fiscaal aantrekkelijker maken voor jonge ouders om een kind te krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarmee zijn de moslims nog altijd niet verdwenen.
Totale immigratie uit niet-westerse landen was 36000 in 2014.quote:Verder immigreren er al steeds minder moslims naar ons land. Voordat de vluchtelingenstroom op gang kwam, lag dat aantal op enkele duizenden per jaar. En netto lag dat getal nog lager omdat er ook steeds meer Turken en Marokkanen remigreren.
Erg goedkoop dit.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:03 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Uit jouw eigen posts waarschijnlijk.
[..]
Jij vroeg om een oplossing.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik merk het aan de sfeer op Fok! Het is toch een afspiegeling van de samenleving. Daarnaast hoor ik vanaf meerdere kanten nu de oplossing om alle Moslims te weren en terug te sturen.²
Ze gaan nog wel wat verder dan alleen de champagne tevoorschijn halen. Ze zullen dit aangrijpen om vluchtelingen te verketteren. Alles voor hun eigen gewin.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |