Het feit dat men al met dergelijke oplossingen op de proppen komt, zonder gene, zegt al wat. Lijkt mij.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:05 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Jij vroeg om een oplossing.
Dat betekent niet dat, ik in dit geval, daar ook achtersta. Als je gewoon goed had gelezen wat ik schreef, en ook degene na mij, dan had je dat geweten.
Trek de racisme kaart nog even.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het feit dat men al met dergelijke oplossingen op de proppen komt, zonder gene, zegt al wat. Lijkt mij.
Ja, daarom bedoel ik jou ook niet. Je gaf duidelijk aan dat je er zelf niet achter staat. Je moet je niet aangesproken voelen als het niet hoeft. Ik hoor deze "oplossing" ook elders.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:05 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Jij vroeg om een oplossing.
Dat betekent niet dat, ik in dit geval, daar ook achtersta. Als je gewoon goed had gelezen wat ik schreef, en ook degene na mij, dan had je dat geweten.
Heb je je eigen link gelezen? Hoe weinig Turken en Marokkanen hierheen komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeft ook niet. Als de kraan eenmaal dicht is kunnen we beginnen met dweilen. Bijvoorbeeld door het fiscaal aantrekkelijker maken voor jonge ouders om een kind te krijgen.
[..]
Totale immigratie uit niet-westerse landen was 36000 in 2014.
Er zullen ook vast nog wel een aantal humanitaire crises ontstaan in de nabije toekomst, dus dat alleen al zal neerkomen op meer dan een paar duizend per jaar gemiddeld lijkt me.
Lol, inmiddels is dit nog meer een dooddoener geworden dan het trekken van de racisme kaart.quote:
Nou, ik voel me aangesproken omdat jij zegt dat je niet meer welkom bent. Zo denk ik er namelijk absoluut niet over.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, daarom bedoel ik jou ook niet. Je gaf duidelijk aan dat je er zelf niet achter staat. Je moet je niet aangesproken voelen als het niet hoeft. Ik hoor deze "oplossing" ook elders.²
Als die familie netjes voldoet aan de geldende (strenge) immigratiewetten is het ook geen probleem. Het gaat juist om het binnenhalen van allerlei mensen onder het mom 'asielzoeker' terwijl al lang is gebleken dat een heleboel dat eigenlijk helemaal niet zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:55 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ook dat zal voor boosheid zorgen bij de migranten uit Islamitische landen die hier al wonen en bijvoorbeeld hun familie hier niet naar toe kunnen halen.
Waarom zou ik? Omdat je dan kan janken? Wat is dat toch met mensen die graag willen dat ik het woord racisme in de mond neem. Is dat de nieuwe hype?quote:
Nogmaals ik hoor deze "oplossing" ook elders.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Nou, ik voel me aangesproken omdat jij zegt dat je niet meer welkom bent. Zo denk ik er namelijk absoluut niet over.
Turkije en Marokko zijn de enige islamitische landen ter wereld?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je je eigen link gelezen? Hoe weinig Turken en Marokkanen hierheen komen.
Elke Turk en Marokkaan is praktiserend moslim? Wil je zo die discussie voeren?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Turkije en Marokko zijn de enige islamitische landen ter wereld?
Jij bent degene die dan kan janken.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Omdat je dan kan janken? Wat is dat toch met mensen die graag willen dat ik het woord racisme in de mond neem. Is dat de nieuwe hype?
Maar dit incident heeft juist niets met islam van doen. Dat is het eigenaardige van wat die tweet weergeeft.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze gaan nog wel wat verder dan alleen de champagne tevoorschijn halen. Ze zullen dit aangrijpen om vluchtelingen te verketteren. Alles voor hun eigen gewin.
Wat een logica toch weer. Dus je wil graag racist genoemd worden, begrijp ik?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:10 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Jij bent degene die dan kan janken.
Ja? Jij had het over enkele duizenden moslims per jaar. Turken en Marokkanen alleen al zijn dus al 14000.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je je eigen link gelezen? Hoe weinig Turken en Marokkanen hierheen komen.
Maar wel met vluchtelingen. Er is dus niets eigenaardigs aan die tweet.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dit incident heeft juist niets met islam van doen. Dat is het eigenaardige van wat die tweet weergeeft.
Als je racisme roept wordt je niet meer serieus genomen. Dus ze helpen ons graag een handje.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Omdat je dan kan janken? Wat is dat toch met mensen die graag willen dat ik het woord racisme in de mond neem. Is dat de nieuwe hype?
Dat is precies de reden waarom ik tegen Koos zei dat het niet zo slim is om al die mensenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik merk het aan de sfeer op Fok! Het is toch een afspiegeling van de samenleving. Daarnaast hoor ik vanaf meerdere kanten nu de oplossing om alle Moslims te weren en terug te sturen.²
Ok gelukkig maar. Dan is het goed.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het was dus slechts een man met primitieve opvattingen uit zijn thuisland die die hier ook aanhield. Geen terrorisme, slechts een individu met wat aanpassingsprobleempjes.
Het zijn van oudsher wel de hofleveranciers van immigranten met een islamitische achtergrond.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Turkije en Marokko zijn de enige islamitische landen ter wereld?
Het ging om immigratie uit islamitische landen. Turkije (96,5% moslim) en Marokko (98,7%) zijn dan wel te bestempelen als islamitische landen.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Elke Turk en Marokkaan is praktiserend moslim? Wil je zo die discussie voeren?
Er komen twee keer zoveel Westerse immigranten binnen. Dus dat compenseert elkaar 'mooi'.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:11 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ja? Jij had het over enkele duizenden moslims per jaar. Turken en Marokkanen alleen al zijn dus al 14000.
Daarnaast zeggen ze voor ''overig niet-westers'' dat het 22000 is. Dat gaat om landen als Irak, Iran, Syrië, Afghanistan, etc. Ook een aantal niet-islamitische landen vallen daar onder.
Als jij daar blij van wordt Sylvana, prima.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een logica toch weer. Dus je wil graag racist genoemd worden, begrijp ik?
Nee, het ging om moslimimmigranten. Lees de laatste paar posts.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het ging om immigratie uit islamitische landen. Turkije (96,5% moslim) en Marokko (98,7%) zijn dan wel te bestempelen als islamitische landen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |