SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary![]()
Wellicht morgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer post je eens een filmpje van je aquarium?
Nee sorry, als je het niet snapt dan ligt dat echt puur en alleen aan jezelf.quote:
Wat een kut mentaliteit. man man man.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht morgen.
[..]
Nee sorry, als je het niet snapt dan ligt dat echt puur en alleen aan jezelf.
Ja, leukquote:
Wat doe jij hier? Rot lekker op naar je eigen SC.quote:
Ha die GGMMquote:Op zondag 24 juli 2016 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Rot lekker op naar je eigen SC.
Vertel mij meer.quote:Op zondag 24 juli 2016 03:01 schreef GGMM het volgende:
Hij zal wel weer weggepest zijn uit de ONZ-SC en nu komt hij hier. Tuurlijk, hij moet gelijk bij de 'prachtusers'Waarom ook niet joh.
Hij realiseert zich niet dat hij een gezwel in de SC is die de hele SC KAPOT maakt.
LOL leuk dat je weer de 'oude' bent, ik heb je gemist pik!!!!!quote:Op zondag 24 juli 2016 03:01 schreef GGMM het volgende:
Hij zal wel weer weggepest zijn uit de ONZ-SC en nu komt hij hier. Tuurlijk, hij moet gelijk bij de 'prachtusers'Waarom ook niet joh.
Hij realiseert zich niet dat hij een gezwel in de SC is die de hele SC KAPOT maakt.
Ze heeft haar eigen Pokémon-kaartquote:Op zondag 24 juli 2016 03:03 schreef Monopoly het volgende:
GGMM, wat is het laatste nieuws omtrent Nicki Minaj?
zij is 100 keer beter dan drake. Drake is voor pussy's. Nicki is echt.quote:Op zondag 24 juli 2016 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen Pokémon-kaartSamen met de wat mindere rapper 2pac en een of ander Draak of Drake of zoiets. Ik had nog nooit van de beste man gehoord.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik alquote:Op zondag 24 juli 2016 03:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
zij is 100 keer beter dan drake. Drake is voor pussy's. Nicki is echt.
Slaap lekker pik, spreek je morgen wel weer via DMquote:Op zondag 24 juli 2016 03:25 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, Monopoly en lieve Joezmaster Ik ga slapen.
Welterusten.
Wie ben jij?quote:Op zondag 24 juli 2016 02:57 schreef Joezi het volgende:
@mod mag mijn UI in de OP bij de prachtusers?
Alvast dank!
Wie selecteert of kiest de prachtusers ?quote:Op zondag 24 juli 2016 03:01 schreef GGMM het volgende:
trustenquote:Op zondag 24 juli 2016 04:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten trouwens. Ik ga een keertje vroeg liggen. Tot zo.
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 juli 2016 04:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten trouwens. Ik ga een keertje vroeg liggen. Tot zo.
Ik geniet met volle teugen van dat gekkenhuis. Heerlijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 07:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we die Amerikaanse verkiezingen alsjeblieft opdoeken? Ik ben er helemaal klaar mee.
Wie?quote:Op zondag 24 juli 2016 04:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Harrie, Rozevla jat je smiley. Ik stel voor dat je hem/haar slaat.
Geloof het of niet maar er zijn delen van FOK! waar zoiets collectief wordt bepaald in plaats van users die zichzelf het predikaat 'genie' opplakken.quote:Op zondag 24 juli 2016 04:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie selecteert of kiest de prachtusers ?
Onlogisch lijkt me zo'n typ die zichzelf genie noemt. Het is toch te walgelijk voor woorden.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar er zijn delen van FOK! waar zoiets collectief wordt bepaald in plaats van users die zichzelf het predikaat 'genie' opplakken.
Sow koekoek!!!quote:Op zondag 24 juli 2016 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar er zijn delen van FOK! waar zoiets collectief wordt bepaald in plaats van users die zichzelf het predikaat 'genie' opplakken.
Debiel.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sow koekoek!!!
Tevens sta ik er 2x in
Dit maakt mij de prachtuser der prachtusers.
quote:Op zondag 24 juli 2016 11:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onlogisch lijkt me zo'n typ die zichzelf genie noemt. Het is toch te walgelijk voor woorden.
Npo radio 1 gaat Hillary volgen, je verwacht het niet van zo'n neutrale nieuwszender in overheidshanden. Echt, ik hoop dat sandertje dekker eens zijn plannen doorzetquote:Op zondag 24 juli 2016 07:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we die Amerikaanse verkiezingen alsjeblieft opdoeken? Ik ben er helemaal klaar mee.
quote:Op zondag 24 juli 2016 12:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Npo radio 1 gaat Hillary volgen, je verwacht het niet van zo'n neutrale nieuwszender in overheidshanden. Echt, ik hoop dat sandertje dekker eens zijn plannen doorzet
quote:
Ok. En nu? Wil je een ballon of zo?quote:Op zondag 24 juli 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
Even rondje van 60 km gefietst. Via de duinen naar Hoek van Holland en dan via de Maaslandkering en Midden Delftland terug.
#trainenvoordevblsctour
Ik had gerekend op 1 ballon, maar nu ben ik een beetje overdonderd. Heel veel dank onlogisch!quote:Op zondag 24 juli 2016 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien ik niet de beroerdste ben. Sterker nog, eigenlijk wel een prachtuser
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zondag 24 juli 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
Even rondje van 60 km gefietst. Via de duinen naar Hoek van Holland en dan via de Maaslandkering en Midden Delftland terug.
#trainenvoordevblsctour
Misschien moet je eens met Mani gaan wielrennen.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
#trainenvoordevblsctour
Is best een stukje naar Sassum.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met Mani gaan wielrennen.
Maar die stopt wel halverwege voor een cider.
Radler is een hele mannelijke drank, het wordt enkel gedronken door mannen die hun benen scheren.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken je wel gelijk uit de kast komen haha
radler homowater !! haha
als je gayfaggot benquote:Op zondag 24 juli 2016 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hoegaarden radler is best lekker.
De 0.0. rose zeker?quote:Op zondag 24 juli 2016 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hoegaarden radler is best lekker.
Satire, al heb ik wel 2 blikjes Amstel 0.0 in de koelkast staan. Die zaten deze week bij de Hello Fresh.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:40 schreef Saind het volgende:
Godverdomme jongens. Gaat het er zo aan toe als ik er niet ben
Je schreeuwt vandaag alsof ik gister in je kont gingquote:Op zondag 24 juli 2016 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten het bed moet je me niet schreeuwen schatje!
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je schreeuwt vandaag alsof ik gister in je kont ging
Doen het wel goed verderquote:Op zondag 24 juli 2016 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een bazen zijn de boyzzz van Broederliefde toch ook
Okequote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is echt heerlijk op het strand
Okquote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb niks met die stadquote:Op zondag 24 juli 2016 18:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geniet je niet van de mooie beelden van Parijs?
Zo'n extreme slomo maakt het nog waziger iddquote:
Lol, fail.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is altijd zo gewoon gebleven
Dat beseft ieder weldenkend mensquote:Op zondag 24 juli 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Incidentje jongens.
Onder de andere miljarden mensen zie je dit gedrag anders niet. Wat gekquote:Op zondag 24 juli 2016 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat beseft ieder weldenkend mens
De overige 1.5miljard gedragen zich ook gewoon? Dat 0.0000000000000000000000000001% in de fout gaat mag je inderdaad als een incidentje beschouwen haags
Fijn om jou onder de weldenkenden te kunnen beschouwen
Dat punt maakte ik net. Maar bedankt dat jij het nog even onderstreept. Dat zal de bewering in ieder geval niet aan kracht doen afnemenquote:Op zondag 24 juli 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Onder de andere miljarden mensen zie je dit gedrag anders niet. Wat gek
Alleen bij islams bedoelde ik, clownquote:Op zondag 24 juli 2016 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat punt maakte ik net. Maar bedankt dat jij het nog even onderstreept. Dat zal de bewering in ieder geval niet aan kracht doen afnemen
Ik zet mijn geld erop dat ik straks onmeunig hard ga schijten.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ha Tom.
Op wie zet je je geld? Kittel of Greipel?
Het woord onmeunig vind ik werkelijk waar walgelijker dan ludiek.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld erop dat ik straks onmeunig hard ga schijten.
Dat past wel goed ja, afgaande op de TT. Geheel in de lijn der verwachting.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld erop dat ik straks onmeunig hard ga schijten.
Don is het hier niet mee eensquote:Op zondag 24 juli 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het woord onmeunig vind ik werkelijk waar walgelijker dan ludiek.
Ik verwacht dat hij op de wifi daar af en toe nog wel komt vertellen welke cocktail hij nu weer verorbert.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat past wel goed ja, afgaande op de TT. Geheel in de lijn der verwachting.
Wist je trouwens dat Kapo morgen op vakantie gaat. Ik ga 'm missen
Onze begeleider naar de poort van de hemelquote:Op zondag 24 juli 2016 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat past wel goed ja, afgaande op de TT. Geheel in de lijn der verwachting.
Wist je trouwens dat Kapo morgen op vakantie gaat. Ik ga 'm missen
Lol en dit is een mod?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tom doet half werk. De quote staat nog.
Dick?quote:
Ik zie hem niet?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tom doet half werk. De quote staat nog.
quote:Op zondag 24 juli 2016 19:19 schreef JanCees het volgende:
Onlogisch die het opneemt voor de religie van de vredeniet generaliseert
In deze tijd is dat nogal Onlogisch iddquote:Op zondag 24 juli 2016 19:19 schreef JanCees het volgende:
Onlogisch die het opneemt voor de religie van de vrede
oh diequote:Op zondag 24 juli 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee die maffe oranje supporter.
Niet iedere moslim is terrorist, iedere terrorist is moslim.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
99/100 van de terroristen zijn moslim
Is niet eens generaliseren
Kan je dit ook even onderbouwen?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
99/100 van de terroristen zijn moslim
Is niet eens generaliseren
Geertgodquote:Op zondag 24 juli 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet iedere moslim is terrorist, iedere terrorist is moslim.
Ben geen fan van hem. Zonder hem zien we ook wel dat Europa naar de klote gaat.quote:
Later even kijken. Nu de finale van de Tour.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt een goeie docu op netflix
Wat een homoquote:Op zondag 24 juli 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt Maarten Ducrot, die is thuis met familieomstandigheden.
quote:Op zondag 24 juli 2016 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)ll#Terrorist_attacks
Ik denk niet dat ik daar heel veel van ga kijken met die nachtelijke uurtjes.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:48 schreef Doublepain het volgende:
Wel zin in de Olympische spelen, gaat een grote flop worden denk ik..
2016 sportzomerquote:Op zondag 24 juli 2016 19:48 schreef Doublepain het volgende:
Wel zin in de Olympische spelen, gaat een grote flop worden denk ik..
quote:Op zondag 24 juli 2016 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu nog wat Lil Kleine en ik kan met een lach het weekend afsluiten
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe niet echt denderend.
We noteren het even.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is mijn bescheiden mening en daarmee zal u het moeten doen.
en jij ookquote:Op zondag 24 juli 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Probeer het nog een keer. ")
Jammer dat je 'm quote en 'm daarmee een platform geeft.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Hey jullie horen me tochquote:Op zondag 24 juli 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Topshow inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2016 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt een goeie docu op netflix
Ik vond het een beetje zielig worden voor Paultje. Helemaal omdat GGMM er niet is, krijgt hij helemaal geen aanspraak.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je 'm quote en 'm daarmee een platform geeft.
HOEZO? WAT IS DIT VOOR DISCRIMINATIEquote:Op zondag 24 juli 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je 'm quote en 'm daarmee een platform geeft.
Lekker hoorquote:Op zondag 24 juli 2016 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu nog wat Lil Kleine en ik kan met een lach het weekend afsluiten
Kunnen ze die gast niet publiekelijk stenigen?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Filmpje tussendoor om wat rust te creëren hier.
Zoals bij de religie van de vrede waar je zo'n teringhekel aan hebt?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen ze die gast niet publiekelijk stenigen?
Welke Fok!ker is dit?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Filmpje tussendoor om wat rust te creëren hier.
Het kalifaat mag wat mij betreft best een parkeerplaats worden ja. Geef geen ene neuk.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals bij de religie van de vrede waar je zo'n teringhekel aan hebt?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. En besides ; Je geeft er dan ook niet om dat er 200.000 onschuldige slachtoffers vallen?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het kalifaat mag wat mij betreft best een parkeerplaats worden ja. Geef geen ene neuk.
Die vallen nu ook. Zie geen verschil.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. En besides ; Je geeft er dan ook niet om dat er 200.000 onschuldige slachtoffers vallen?
Kansenpareltje hoorquote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
Asielzoeker doodt zwangere vrouw met machete in Duitsland
Verwarde man.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vallen nu ook. Zie geen verschil.
Incidentquote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2016 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sevn Alias - Gass ft. Jason Futuristic, BKO & Jairzinho (Prod. WillyBeatsz) [GATE 16 nu op Spotify!]
Deze is wel goed LR
Ajoh, onmeunigquote:Op zondag 24 juli 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het woord onmeunig vind ik werkelijk waar walgelijker dan ludiek.
Tering herrie, heeft weinig meer met muziek te maken.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw boys van Dark Funeral hebben begin deze maand ook een nieuw album uitgebracht he.
Nog zo'n opmerking en ik bereid een aanslag voor.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tering herrie, heeft weinig meer met muziek te maken.
Dan zet ik een TR. Daar heb je vast niet van terug.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog zo'n opmerking en ik bereid een aanslag voor.
Op je moeder
Ik heb de mods in de pocket. Die TR zal evenveel uithalen als een Nexit.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zet ik een TR. Daar heb je vast niet van terug.
quote:
Sevn is de hardste op dit momentquote:Op zondag 24 juli 2016 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Sevn Alias komt er sowieso wel.
Nu even tijd voor wat satanistische metal hoor.
hoezo grappig? Omdat ie zo nonchalant doet?quote:
Nee, zo'n rapact bij DWDD neerzetten met een dusdanig publiek. Je ziet de helft van de babyboomers denken "Was ik maar dood"quote:Op zondag 24 juli 2016 22:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo grappig? Omdat ie zo nonchalant doet?
Dit was zeker naar aanleiding van noorderslag? Kan wel genieten dat ie onverstoord raptquote:Op zondag 24 juli 2016 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, zo'n rapact bij DWDD neerzetten met een dusdanig publiek. Je ziet de helft van de babyboomers denken "Was ik maar dood"
U riep?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit was zeker naar aanleiding van noorderslag? Kan wel genieten dat ie onverstoord rapt
Ja? Zelfs Ajacied422? Kijk dat je KingRoland in de pocket heb, dat is wel makkelijk. Een cheeseburger met extra kaas en hij is zo te manipuleren.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de mods in de pocket. Die TR zal evenveel uithalen als een Nexit.
Is dat de truc ja. Dus al die kilo's kip die ik naar hem toe stuur waren nodeloos?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja? Zelfs Ajacied422? Kijk dat je KingRoland in de pocket heb, dat is wel makkelijk. Een cheeseburger met extra kaas en hij is zo te manipuleren.
Ja, in zijn negerbui is kip wel handig ja. Anders gewoon die cheeseburgers doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de truc ja. Dus al die kilo's kip die ik naar hem toe stuur waren nodeloos?
quote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf lachen als ik weer die foto van Messiwannabe Bieber zie
Haagstwitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 24-07-2016 om 21:49:26Germany today. Islam at work.#closeourborders #deislamize https://t.co/0WSsx8xOZE reageer retweet
Doet me eerder denken aan Miley Cyrusquote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf lachen als ik weer die foto van Messiwannabe Bieber zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOW
Hij wil de spot van joe in de coop hebben en percenten pakken op allesquote:Op zondag 24 juli 2016 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind toch apart want je zou denken dat de coop meer afneemt dan Marlo in z'n eentje
aanwezig.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.facebook.com/events/1719659408308204/
Houden jullie wel een plekje vrij in de agenda?
Dat klinkt wel logischquote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij wil de spot van joe in de coop hebben en percenten pakken op alles
Niks mis mee.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef Vasion het volgende:
wat muziek betreft zijn drizzt en ik tegenpolen van mekaar.
Tja, dat is bijna altijd zo. Zag laatst nog Tatjana Simic op tv. Is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig walgelijk uit.
Vroeger was ze wel cute
Voor iemand die 50+ is ziet ze er anders nog best aardig uit.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, dat is bijna altijd zo. Zag laatst nog Tatjana Simic op tv. Is ook niet meer wat het geweest is.
True.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor iemand die 50+ is ziet ze er anders nog best aardig uit.
Met wat hulpmiddelen natuurlijk, maar niemand blijft voor altijd jong.
23jarige Syriër. 2 jaar geleden gevlucht. Jaar geleden zijn aanvraag afgewezen wegens crimineel verleden. Werd getolereerd door de situatie in zijn thuisland. Ging naar een popfestival, kwam er niet in omdat ie geen kaartje had. Blies buiten de deur zijn rugzak op. Eén dode, hijzelf, en 9 gewonden. Hij was verder depressief en had 2 zelfmoordpogingen achter de rug.quote:Op maandag 25 juli 2016 06:56 schreef KingRoland het volgende:
Gaat lekker daar in Duitsland zeg. Nog een aanslag.
Incidentquote:Op maandag 25 juli 2016 06:56 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2016 06:56 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2016 07:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
23jarige Syriër. 2 jaar geleden gevlucht. Jaar geleden zijn aanvraag afgewezen wegens crimineel verleden. Werd getolereerd door de situatie in zijn thuisland. Ging naar een popfestival, kwam er niet in omdat ie geen kaartje had. Blies buiten de deur zijn rugzak op. Eén dode, hijzelf, en 9 gewonden. Hij was verder depressief en had 2 zelfmoordpogingen achter de rug.
HALLO.quote:
Lukt het slapen wel een beetje tong of nog altijd bagger?quote:Op maandag 25 juli 2016 08:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ga zo weer even liggen. Beetje moe. Vanmiddag wordt gelukkig eindelijk mijn "nieuwe" PC geïnstaleerd en aangesloten. Hij is van één van m'n beste vrienden geweest, overleden aan kanker. Heb hem zeg maar geërfd. Is ie toch een beetje bij me. Deze is bijna in de laatste fase van nog net kunnen functioneren. Jack was ICT-er, dus dat wordt een hele vooruitgang. Kan ik eindelijk eens aan m'n postaantal gaan werken, en Ajacied422 een beetje partij bieden.
Steeds minder bagger, maar nog steeds niet goedquote:Op maandag 25 juli 2016 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lukt het slapen wel een beetje tong of nog altijd bagger?
Goed om te horen. Nog naar de dokter deze week? En is er nou een echt aanwijsbare reden?quote:Op maandag 25 juli 2016 08:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds minder bagger, maar nog steeds niet goedGing er vannacht om 3.00 uur in er om 6.00 uit. Ga zo weer even liggen. Pak af en toe een uurtje, of twee. Slapen lukt niet echt goed, af en toe wel, dan dommel ik weg en rust en herstel toch iets. Gaat wel steeds beter hoor. Om de paar dagen slaap ik 5 of 6 uur. Dat gaat steeds beter. Dus ik benut gewoon de momenten. Komt wel goed. Ik heb wel het idee dat m'n evenwichtsstoornis bijna hersteld is. Die medicatie heeft eindelijk aangeslagen. Ben opgelucht. Nu de rest nog.
Beterschap Hermanquote:Op maandag 25 juli 2016 08:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds minder bagger, maar nog steeds niet goedGing er vannacht om 3.00 uur in er om 6.00 uit. Ga zo weer even liggen. Pak af en toe een uurtje, of twee. Slapen lukt niet echt goed, af en toe wel, dan dommel ik weg en rust en herstel toch iets. Gaat wel steeds beter hoor. Om de paar dagen slaap ik 5 of 6 uur. Dat gaat steeds beter. Dus ik benut gewoon de momenten. Komt wel goed. Ik heb wel het idee dat m'n evenwichtsstoornis bijna hersteld is. Die medicatie heeft eindelijk aangeslagen. Ben opgelucht. Nu de rest nog.
HALLO bookmakerquote:Op maandag 25 juli 2016 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb me de schijtpot meester gemaakt.
Ben benieuwd welk lichaamsdeel van GGMM deze keer in het zonnetje gezet zal wordenquote:Op maandag 25 juli 2016 09:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het nu al weer spannend nu de nieuwe TT in aantocht is.
Jongens jongens jongens. Wat kan mijn hartslag hiervan stijgen
De kransslagader.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk lichaamsdeel van GGMM deze keer in het zonnetje gezet zal worden
Zondag naar die betonnenbak van jullie. Kan niet wachten totdat de competitie weer begint.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenavond, live op prachtzender ZIEGGO Sport.
Sterkte met de vernedering alvast.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag naar die betonnenbak van jullie. Kan niet wachten totdat de competitie weer begint.
En Kapiteintje is ook al weg.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga trouwens op vakantie. Ik wens jullie veel succes zonder mij.
Misschien ga ik wel met kapiteintje op reis.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Kapiteintje is ook al weg.
WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD.
Topicwendingquote:Op maandag 25 juli 2016 09:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel met kapiteintje op reis.
Fijne vakantie johannes.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die heb ik niet. Jammer, want ik zou PAOK graag zien winnen.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenavond, live op prachtzender ZIEGGO Sport.
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op maandag 25 juli 2016 09:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is vast wel een stream ergens te bewonderen.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Jammer, want ik zou PAOK graag zien winnen.
streamvandedag heeft vast wel iets leuks voor je.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Jammer, want ik zou PAOK graag zien winnen.
je moederquote:Op maandag 25 juli 2016 10:15 schreef onlogisch het volgende:
• Strand Scheveningen/Zandvoort
• Amsterdam CS
• Koopgoot Rotterdam
Om maar even wat inspiratiebronnen te geven.
Gaypride/Canalpride staat, neem ik aan, hoog op het lijstje.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Waar zal de eerste echte aanslag in Nederland plaatsvinden denken jullie?
Europride dit jaar.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaypride/Canalpride staat, neem ik aan, hoog op het lijstje.
Ja en die canal pride is dan pas weer 6 augustus.quote:
Ik vind niet dat je je best hebt gedaan. Wees eens iets creatiever.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:15 schreef onlogisch het volgende:
• Strand Scheveningen/Zandvoort
• Amsterdam CS
• Koopgoot Rotterdam
Om maar even wat inspiratiebronnen te geven.
Zullen wij het lijstje afmaken?quote:Op maandag 25 juli 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je best hebt gedaan. Wees eens iets creatiever.
Dit lijken mij voor de hand liggende targets.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je best hebt gedaan. Wees eens iets creatiever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |