Die vallen nu ook. Zie geen verschil.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. En besides ; Je geeft er dan ook niet om dat er 200.000 onschuldige slachtoffers vallen?
Kansenpareltje hoorquote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
Asielzoeker doodt zwangere vrouw met machete in Duitsland
Verwarde man.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vallen nu ook. Zie geen verschil.
Incidentquote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2016 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sevn Alias - Gass ft. Jason Futuristic, BKO & Jairzinho (Prod. WillyBeatsz) [GATE 16 nu op Spotify!]
Deze is wel goed LR
Ajoh, onmeunigquote:Op zondag 24 juli 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het woord onmeunig vind ik werkelijk waar walgelijker dan ludiek.
Tering herrie, heeft weinig meer met muziek te maken.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw boys van Dark Funeral hebben begin deze maand ook een nieuw album uitgebracht he.
Nog zo'n opmerking en ik bereid een aanslag voor.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tering herrie, heeft weinig meer met muziek te maken.
Dan zet ik een TR. Daar heb je vast niet van terug.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog zo'n opmerking en ik bereid een aanslag voor.
Op je moeder
Ik heb de mods in de pocket. Die TR zal evenveel uithalen als een Nexit.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zet ik een TR. Daar heb je vast niet van terug.
quote:
Sevn is de hardste op dit momentquote:Op zondag 24 juli 2016 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Sevn Alias komt er sowieso wel.
Nu even tijd voor wat satanistische metal hoor.
hoezo grappig? Omdat ie zo nonchalant doet?quote:
Nee, zo'n rapact bij DWDD neerzetten met een dusdanig publiek. Je ziet de helft van de babyboomers denken "Was ik maar dood"quote:Op zondag 24 juli 2016 22:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo grappig? Omdat ie zo nonchalant doet?
Dit was zeker naar aanleiding van noorderslag? Kan wel genieten dat ie onverstoord raptquote:Op zondag 24 juli 2016 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, zo'n rapact bij DWDD neerzetten met een dusdanig publiek. Je ziet de helft van de babyboomers denken "Was ik maar dood"
U riep?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit was zeker naar aanleiding van noorderslag? Kan wel genieten dat ie onverstoord rapt
Ja? Zelfs Ajacied422? Kijk dat je KingRoland in de pocket heb, dat is wel makkelijk. Een cheeseburger met extra kaas en hij is zo te manipuleren.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de mods in de pocket. Die TR zal evenveel uithalen als een Nexit.
Is dat de truc ja. Dus al die kilo's kip die ik naar hem toe stuur waren nodeloos?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja? Zelfs Ajacied422? Kijk dat je KingRoland in de pocket heb, dat is wel makkelijk. Een cheeseburger met extra kaas en hij is zo te manipuleren.
Ja, in zijn negerbui is kip wel handig ja. Anders gewoon die cheeseburgers doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de truc ja. Dus al die kilo's kip die ik naar hem toe stuur waren nodeloos?
quote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf lachen als ik weer die foto van Messiwannabe Bieber zie
Haagstwitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 24-07-2016 om 21:49:26Germany today. Islam at work.#closeourborders #deislamize https://t.co/0WSsx8xOZE reageer retweet
Doet me eerder denken aan Miley Cyrusquote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf lachen als ik weer die foto van Messiwannabe Bieber zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |