Ja? Zelfs Ajacied422? Kijk dat je KingRoland in de pocket heb, dat is wel makkelijk. Een cheeseburger met extra kaas en hij is zo te manipuleren.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de mods in de pocket. Die TR zal evenveel uithalen als een Nexit.
Is dat de truc ja. Dus al die kilo's kip die ik naar hem toe stuur waren nodeloos?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja? Zelfs Ajacied422? Kijk dat je KingRoland in de pocket heb, dat is wel makkelijk. Een cheeseburger met extra kaas en hij is zo te manipuleren.
Ja, in zijn negerbui is kip wel handig ja. Anders gewoon die cheeseburgers doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de truc ja. Dus al die kilo's kip die ik naar hem toe stuur waren nodeloos?
quote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf lachen als ik weer die foto van Messiwannabe Bieber zie
Haagstwitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 24-07-2016 om 21:49:26Germany today. Islam at work.#closeourborders #deislamize https://t.co/0WSsx8xOZE reageer retweet
Doet me eerder denken aan Miley Cyrusquote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf lachen als ik weer die foto van Messiwannabe Bieber zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOW
Hij wil de spot van joe in de coop hebben en percenten pakken op allesquote:Op zondag 24 juli 2016 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind toch apart want je zou denken dat de coop meer afneemt dan Marlo in z'n eentje
aanwezig.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.facebook.com/events/1719659408308204/
Houden jullie wel een plekje vrij in de agenda?
Dat klinkt wel logischquote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij wil de spot van joe in de coop hebben en percenten pakken op alles
Niks mis mee.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef Vasion het volgende:
wat muziek betreft zijn drizzt en ik tegenpolen van mekaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |