Die vallen nu ook. Zie geen verschil.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. En besides ; Je geeft er dan ook niet om dat er 200.000 onschuldige slachtoffers vallen?
Kansenpareltje hoorquote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
Asielzoeker doodt zwangere vrouw met machete in Duitsland
Verwarde man.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vallen nu ook. Zie geen verschil.
Incidentquote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2016 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sevn Alias - Gass ft. Jason Futuristic, BKO & Jairzinho (Prod. WillyBeatsz) [GATE 16 nu op Spotify!]
Deze is wel goed LR
Ajoh, onmeunigquote:Op zondag 24 juli 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het woord onmeunig vind ik werkelijk waar walgelijker dan ludiek.
Tering herrie, heeft weinig meer met muziek te maken.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw boys van Dark Funeral hebben begin deze maand ook een nieuw album uitgebracht he.
Nog zo'n opmerking en ik bereid een aanslag voor.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tering herrie, heeft weinig meer met muziek te maken.
Dan zet ik een TR. Daar heb je vast niet van terug.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog zo'n opmerking en ik bereid een aanslag voor.
Op je moeder
Ik heb de mods in de pocket. Die TR zal evenveel uithalen als een Nexit.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zet ik een TR. Daar heb je vast niet van terug.
quote:
Sevn is de hardste op dit momentquote:Op zondag 24 juli 2016 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Sevn Alias komt er sowieso wel.
Nu even tijd voor wat satanistische metal hoor.
hoezo grappig? Omdat ie zo nonchalant doet?quote:
Nee, zo'n rapact bij DWDD neerzetten met een dusdanig publiek. Je ziet de helft van de babyboomers denken "Was ik maar dood"quote:Op zondag 24 juli 2016 22:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo grappig? Omdat ie zo nonchalant doet?
Dit was zeker naar aanleiding van noorderslag? Kan wel genieten dat ie onverstoord raptquote:Op zondag 24 juli 2016 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, zo'n rapact bij DWDD neerzetten met een dusdanig publiek. Je ziet de helft van de babyboomers denken "Was ik maar dood"
U riep?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit was zeker naar aanleiding van noorderslag? Kan wel genieten dat ie onverstoord rapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |