Ik geniet met volle teugen van dat gekkenhuis. Heerlijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 07:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we die Amerikaanse verkiezingen alsjeblieft opdoeken? Ik ben er helemaal klaar mee.
Wie?quote:Op zondag 24 juli 2016 04:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Harrie, Rozevla jat je smiley. Ik stel voor dat je hem/haar slaat.
Geloof het of niet maar er zijn delen van FOK! waar zoiets collectief wordt bepaald in plaats van users die zichzelf het predikaat 'genie' opplakken.quote:Op zondag 24 juli 2016 04:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie selecteert of kiest de prachtusers ?
Onlogisch lijkt me zo'n typ die zichzelf genie noemt. Het is toch te walgelijk voor woorden.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar er zijn delen van FOK! waar zoiets collectief wordt bepaald in plaats van users die zichzelf het predikaat 'genie' opplakken.
Sow koekoek!!!quote:Op zondag 24 juli 2016 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar er zijn delen van FOK! waar zoiets collectief wordt bepaald in plaats van users die zichzelf het predikaat 'genie' opplakken.
Debiel.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sow koekoek!!!
Tevens sta ik er 2x in
Dit maakt mij de prachtuser der prachtusers.
quote:Op zondag 24 juli 2016 11:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onlogisch lijkt me zo'n typ die zichzelf genie noemt. Het is toch te walgelijk voor woorden.
Npo radio 1 gaat Hillary volgen, je verwacht het niet van zo'n neutrale nieuwszender in overheidshanden. Echt, ik hoop dat sandertje dekker eens zijn plannen doorzetquote:Op zondag 24 juli 2016 07:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we die Amerikaanse verkiezingen alsjeblieft opdoeken? Ik ben er helemaal klaar mee.
quote:Op zondag 24 juli 2016 12:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Npo radio 1 gaat Hillary volgen, je verwacht het niet van zo'n neutrale nieuwszender in overheidshanden. Echt, ik hoop dat sandertje dekker eens zijn plannen doorzet
quote:
Ok. En nu? Wil je een ballon of zo?quote:Op zondag 24 juli 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
Even rondje van 60 km gefietst. Via de duinen naar Hoek van Holland en dan via de Maaslandkering en Midden Delftland terug.
#trainenvoordevblsctour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |