Vertel mij meer.quote:Op zondag 24 juli 2016 03:01 schreef GGMM het volgende:
Hij zal wel weer weggepest zijn uit de ONZ-SC en nu komt hij hier. Tuurlijk, hij moet gelijk bij de 'prachtusers'Waarom ook niet joh.
Hij realiseert zich niet dat hij een gezwel in de SC is die de hele SC KAPOT maakt.
LOL leuk dat je weer de 'oude' bent, ik heb je gemist pik!!!!!quote:Op zondag 24 juli 2016 03:01 schreef GGMM het volgende:
Hij zal wel weer weggepest zijn uit de ONZ-SC en nu komt hij hier. Tuurlijk, hij moet gelijk bij de 'prachtusers'Waarom ook niet joh.
Hij realiseert zich niet dat hij een gezwel in de SC is die de hele SC KAPOT maakt.
Ze heeft haar eigen Pokémon-kaartquote:Op zondag 24 juli 2016 03:03 schreef Monopoly het volgende:
GGMM, wat is het laatste nieuws omtrent Nicki Minaj?
zij is 100 keer beter dan drake. Drake is voor pussy's. Nicki is echt.quote:Op zondag 24 juli 2016 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen Pokémon-kaartSamen met de wat mindere rapper 2pac en een of ander Draak of Drake of zoiets. Ik had nog nooit van de beste man gehoord.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik alquote:Op zondag 24 juli 2016 03:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
zij is 100 keer beter dan drake. Drake is voor pussy's. Nicki is echt.
Slaap lekker pik, spreek je morgen wel weer via DMquote:Op zondag 24 juli 2016 03:25 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, Monopoly en lieve Joezmaster Ik ga slapen.
Welterusten.
Wie ben jij?quote:Op zondag 24 juli 2016 02:57 schreef Joezi het volgende:
@mod mag mijn UI in de OP bij de prachtusers?
Alvast dank!
Wie selecteert of kiest de prachtusers ?quote:Op zondag 24 juli 2016 03:01 schreef GGMM het volgende:
trustenquote:Op zondag 24 juli 2016 04:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten trouwens. Ik ga een keertje vroeg liggen. Tot zo.
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 juli 2016 04:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten trouwens. Ik ga een keertje vroeg liggen. Tot zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |