Wie selecteert of kiest de prachtusers ?quote:Op zondag 24 juli 2016 03:01 schreef GGMM het volgende:
Hij zal wel weer weggepest zijn uit de ONZ-SC en nu komt hij hier. Tuurlijk, hij moet gelijk bij de 'prachtusers'Waarom ook niet joh.
Hij realiseert zich niet dat hij een gezwel in de SC is die de hele SC KAPOT maakt.
trustenquote:Op zondag 24 juli 2016 04:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten trouwens. Ik ga een keertje vroeg liggen. Tot zo.
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 juli 2016 04:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten trouwens. Ik ga een keertje vroeg liggen. Tot zo.
Ik geniet met volle teugen van dat gekkenhuis. Heerlijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 07:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we die Amerikaanse verkiezingen alsjeblieft opdoeken? Ik ben er helemaal klaar mee.
Wie?quote:Op zondag 24 juli 2016 04:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Harrie, Rozevla jat je smiley. Ik stel voor dat je hem/haar slaat.
Geloof het of niet maar er zijn delen van FOK! waar zoiets collectief wordt bepaald in plaats van users die zichzelf het predikaat 'genie' opplakken.quote:Op zondag 24 juli 2016 04:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie selecteert of kiest de prachtusers ?
Onlogisch lijkt me zo'n typ die zichzelf genie noemt. Het is toch te walgelijk voor woorden.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar er zijn delen van FOK! waar zoiets collectief wordt bepaald in plaats van users die zichzelf het predikaat 'genie' opplakken.
Sow koekoek!!!quote:Op zondag 24 juli 2016 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar er zijn delen van FOK! waar zoiets collectief wordt bepaald in plaats van users die zichzelf het predikaat 'genie' opplakken.
Debiel.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sow koekoek!!!
Tevens sta ik er 2x in
Dit maakt mij de prachtuser der prachtusers.
quote:Op zondag 24 juli 2016 11:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onlogisch lijkt me zo'n typ die zichzelf genie noemt. Het is toch te walgelijk voor woorden.
Npo radio 1 gaat Hillary volgen, je verwacht het niet van zo'n neutrale nieuwszender in overheidshanden. Echt, ik hoop dat sandertje dekker eens zijn plannen doorzetquote:Op zondag 24 juli 2016 07:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we die Amerikaanse verkiezingen alsjeblieft opdoeken? Ik ben er helemaal klaar mee.
quote:Op zondag 24 juli 2016 12:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Npo radio 1 gaat Hillary volgen, je verwacht het niet van zo'n neutrale nieuwszender in overheidshanden. Echt, ik hoop dat sandertje dekker eens zijn plannen doorzet
quote:
Ok. En nu? Wil je een ballon of zo?quote:Op zondag 24 juli 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
Even rondje van 60 km gefietst. Via de duinen naar Hoek van Holland en dan via de Maaslandkering en Midden Delftland terug.
#trainenvoordevblsctour
Ik had gerekend op 1 ballon, maar nu ben ik een beetje overdonderd. Heel veel dank onlogisch!quote:Op zondag 24 juli 2016 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien ik niet de beroerdste ben. Sterker nog, eigenlijk wel een prachtuser
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zondag 24 juli 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
Even rondje van 60 km gefietst. Via de duinen naar Hoek van Holland en dan via de Maaslandkering en Midden Delftland terug.
#trainenvoordevblsctour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |