Ik had gerekend op 1 ballon, maar nu ben ik een beetje overdonderd. Heel veel dank onlogisch!quote:Op zondag 24 juli 2016 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien ik niet de beroerdste ben. Sterker nog, eigenlijk wel een prachtuser
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zondag 24 juli 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
Even rondje van 60 km gefietst. Via de duinen naar Hoek van Holland en dan via de Maaslandkering en Midden Delftland terug.
#trainenvoordevblsctour
Misschien moet je eens met Mani gaan wielrennen.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
Even rondje van 60 km gefietst. Via de duinen naar Hoek van Holland en dan via de Maaslandkering en Midden Delftland terug.
#trainenvoordevblsctour
Is best een stukje naar Sassum.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met Mani gaan wielrennen.
Maar die stopt wel halverwege voor een cider.
Radler is een hele mannelijke drank, het wordt enkel gedronken door mannen die hun benen scheren.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken je wel gelijk uit de kast komen haha
radler homowater !! haha
als je gayfaggot benquote:Op zondag 24 juli 2016 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hoegaarden radler is best lekker.
De 0.0. rose zeker?quote:Op zondag 24 juli 2016 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hoegaarden radler is best lekker.
Satire, al heb ik wel 2 blikjes Amstel 0.0 in de koelkast staan. Die zaten deze week bij de Hello Fresh.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:40 schreef Saind het volgende:
Godverdomme jongens. Gaat het er zo aan toe als ik er niet ben
Je schreeuwt vandaag alsof ik gister in je kont gingquote:Op zondag 24 juli 2016 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten het bed moet je me niet schreeuwen schatje!
quote:Op zondag 24 juli 2016 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je schreeuwt vandaag alsof ik gister in je kont ging
Doen het wel goed verderquote:Op zondag 24 juli 2016 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een bazen zijn de boyzzz van Broederliefde toch ook
Okequote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is echt heerlijk op het strand
Okquote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb niks met die stadquote:Op zondag 24 juli 2016 18:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geniet je niet van de mooie beelden van Parijs?
Zo'n extreme slomo maakt het nog waziger iddquote:
Lol, fail.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is altijd zo gewoon gebleven
Dat beseft ieder weldenkend mensquote:Op zondag 24 juli 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Incidentje jongens.
Onder de andere miljarden mensen zie je dit gedrag anders niet. Wat gekquote:Op zondag 24 juli 2016 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat beseft ieder weldenkend mens
De overige 1.5miljard gedragen zich ook gewoon? Dat 0.0000000000000000000000000001% in de fout gaat mag je inderdaad als een incidentje beschouwen haags
Fijn om jou onder de weldenkenden te kunnen beschouwen
Dat punt maakte ik net. Maar bedankt dat jij het nog even onderstreept. Dat zal de bewering in ieder geval niet aan kracht doen afnemenquote:Op zondag 24 juli 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Onder de andere miljarden mensen zie je dit gedrag anders niet. Wat gek
Alleen bij islams bedoelde ik, clownquote:Op zondag 24 juli 2016 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat punt maakte ik net. Maar bedankt dat jij het nog even onderstreept. Dat zal de bewering in ieder geval niet aan kracht doen afnemen
Ik zet mijn geld erop dat ik straks onmeunig hard ga schijten.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ha Tom.
Op wie zet je je geld? Kittel of Greipel?
Het woord onmeunig vind ik werkelijk waar walgelijker dan ludiek.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld erop dat ik straks onmeunig hard ga schijten.
Dat past wel goed ja, afgaande op de TT. Geheel in de lijn der verwachting.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld erop dat ik straks onmeunig hard ga schijten.
Don is het hier niet mee eensquote:Op zondag 24 juli 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het woord onmeunig vind ik werkelijk waar walgelijker dan ludiek.
Ik verwacht dat hij op de wifi daar af en toe nog wel komt vertellen welke cocktail hij nu weer verorbert.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat past wel goed ja, afgaande op de TT. Geheel in de lijn der verwachting.
Wist je trouwens dat Kapo morgen op vakantie gaat. Ik ga 'm missen
Onze begeleider naar de poort van de hemelquote:Op zondag 24 juli 2016 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat past wel goed ja, afgaande op de TT. Geheel in de lijn der verwachting.
Wist je trouwens dat Kapo morgen op vakantie gaat. Ik ga 'm missen
Lol en dit is een mod?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tom doet half werk. De quote staat nog.
Dick?quote:
Ik zie hem niet?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tom doet half werk. De quote staat nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |