Zondag naar die betonnenbak van jullie. Kan niet wachten totdat de competitie weer begint.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenavond, live op prachtzender ZIEGGO Sport.
Sterkte met de vernedering alvast.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag naar die betonnenbak van jullie. Kan niet wachten totdat de competitie weer begint.
En Kapiteintje is ook al weg.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga trouwens op vakantie. Ik wens jullie veel succes zonder mij.
Misschien ga ik wel met kapiteintje op reis.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Kapiteintje is ook al weg.
WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD.
Topicwendingquote:Op maandag 25 juli 2016 09:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel met kapiteintje op reis.
Fijne vakantie johannes.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die heb ik niet. Jammer, want ik zou PAOK graag zien winnen.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenavond, live op prachtzender ZIEGGO Sport.
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op maandag 25 juli 2016 09:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is vast wel een stream ergens te bewonderen.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Jammer, want ik zou PAOK graag zien winnen.
streamvandedag heeft vast wel iets leuks voor je.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Jammer, want ik zou PAOK graag zien winnen.
je moederquote:Op maandag 25 juli 2016 10:15 schreef onlogisch het volgende:
• Strand Scheveningen/Zandvoort
• Amsterdam CS
• Koopgoot Rotterdam
Om maar even wat inspiratiebronnen te geven.
Gaypride/Canalpride staat, neem ik aan, hoog op het lijstje.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Waar zal de eerste echte aanslag in Nederland plaatsvinden denken jullie?
Europride dit jaar.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaypride/Canalpride staat, neem ik aan, hoog op het lijstje.
Ja en die canal pride is dan pas weer 6 augustus.quote:
Ik vind niet dat je je best hebt gedaan. Wees eens iets creatiever.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:15 schreef onlogisch het volgende:
• Strand Scheveningen/Zandvoort
• Amsterdam CS
• Koopgoot Rotterdam
Om maar even wat inspiratiebronnen te geven.
Zullen wij het lijstje afmaken?quote:Op maandag 25 juli 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je best hebt gedaan. Wees eens iets creatiever.
Dit lijken mij voor de hand liggende targets.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je best hebt gedaan. Wees eens iets creatiever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |