quote:Meerdere mensen zijn vrijdag omgekomen bij een schietpartij bij een winkelcentrum in de Duitse stad München. Een schutter of meerdere schutters zijn mogelijk op de vlucht geslagen.
De schietpartij was bij het winkelcentrum Olympia in het noorden van de stad. Het Beierse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft tegenover Duitse media bevestigd dat er zeker drie doden zijn.
Volgens de politie zijn er in ieder geval zes zwaargewonde mensen naar het ziekenhuis gebracht.
Honderden politieagenten zijn ter plaatse. Ook is er een helikopter ingezet. Het is niet duidelijk hoeveel verdachten er zijn. Ook weet de politie niet waar de dader of daders zich bevinden.
Advies
De politie roept mensen op pleinen en grote openbare ruimtes te mijden. Ook wordt mensen geadviseerd geen beelden van de politieactie online te zetten, omdat dat het politiewerk kan verzwaren.
In de avond werd ook het Centraal Station van München ontruimd. Er was een melding van een schietpartij. Volgens de politie is daar nog geen zekerheid over.
Schutters
De politie kreeg rond 17.50 uur een melding binnen van een schietpartij bij een McDonalds bij het winkelcentrum. Op beelden is te zien dat een man met een handvuurwapen van dichtbij op omstanders schiet.
Volgens de politie zijn er vermoedelijk twee schutters. Waar die op dit moment zijn is niet duidelijk. Getuigen maakten volgens de politie melding van drie schutters.
Getuige
Volgens een getuige heeft een terrorist bij het centrum zeker dertig keer om zich heengeschoten. Daarbij zouden 15 mensen zijn omgekomen. De berichten zijn niet bevestigd.
De politie heeft de ruime omgeving afgezet. Ook de brandweer is op locatie. Medewerkers van het winkelcentrum mogen het pand niet verlaten. Op livebeelden van de zender RTL is te zien dat enkele mensen uit het winkelcentrum zijn gekomen en de politieafzetting hebben bereikt.
Politie
De politie roept mensen op weg te blijven van het winkelcentrum. Ook wordt mensen in de omgeving aangeraden binnen te blijven.
De metrolijnen in de stad zijn beperkt en bussen van en naar het winkelcentrum rijden niet vanwege de politie-inzet. Metrostations in de nabije omgeving zijn ontruimd.
Centrum
In het centrum van de stad zijn de winkels gesloten. Berichten over een schietpartij in het centrum van de stad bleken vals alarm.
De Duitse regering is vrijdag bijeengekomen voor een crisisberaad. De Beierse minister Horst Seehofer van Binnenlandse Zaken en minister Joachim Hermann van Binnenlandse Zaken ontmoeten elkaar in München.
Meer informatie volgt.
http://www.nu.nl/buitenla(...)trum-in-munchen.html
Ik voel je. Al is het meer op de inhoud.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Net zo rulevant als die kutsmilie van jou.
@Bdady43quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Zou een "juich"tweet zijn van IS:
[ afbeelding ]
(ik kan geen arabisch - iemand die dit kan vertalen?)
google kan ook plaatjes vertalenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Gast doe is normaal. Ze zaten gewoon tussen 2 culturen en konden nooit aan een stage plaats komen. Kunnen zij er wat aan doen echt?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:53 schreef Gutmensch het volgende:
De daders zijn in ieder geval crimineel.
Ik wil niet dat je mij voelt BansheeBoy.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel je. Al is het meer op de inhoud.²
Iemand hier die Duitse TV kijkt en kan bevestigen?quote:Two people taken into custody at Marienplatz they just say on German TV. Two backpacks with them. Bomb-Squad on the way.
Gewoon zoals de laatste 70 jaar. Terrorisme is er altijd geweest en zal er altijd blijen in een open en vrije samenleving.quote:
sowwwwwwwwww koekoekquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:53 schreef yvonne het volgende:
Die correspondent op BBCworldnews kan zo een zoon van Hitler zijn, dat kapsel
Voor jullie geen veiligheid, jullie hebben de deuren van de hel geopend blabla.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
een revurt zekerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom kijk ik maar ARD, extended Tageschau.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:53 schreef yvonne het volgende:
Die correspondent op BBCworldnews kan zo een zoon van Hitler zijn, dat kapsel
Zijn er ook dit soort schietpartijen geweest met sympathieke daders?twitter:ADnl twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:54:24Een van de daders zou een jongeman met een zwarte capuchon zijn. Het viel op hoe koelbloedig hij te werk ging reageer retweet
Tussen welke culturen heb jij leren schrijven?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:54 schreef Harlon het volgende:
[..]
Gast doe is normaal. Ze zaten gewoon tussen 2 culturen en konden nooit aan een stage plaats komen. Kunnen zij er wat aan doen echt?
Ben benieuwd of het om dezelfde gasten gaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens een Duitse verslaggever op de zender Ntv zijn er net 2 mannen door de politie gearresteerd met rugzakken mogelijk vol explosieven.
Filmpjes in de eerste uren zou ik totdat zij bevestigd zijn met een korreltje zout nemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waar is dat filmpje van die ene gast trouwens, waaruit bleek dat er 'veel meer dan 3 doden' waren? Was dat gewoon trollen?
Dat verbaast me niks, die vinden het maar wat mooi als er mensen worden doodgeschoten. Of ze er dan ook direct iets mee te maken hebben is vervolgens weer een tweede.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, serieus, kijk snel ff, spitting image.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daarom kijk ik maar ARD, extended Tageschau.
capuchon_jongen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef Childofthe90s het volgende:
Zijn er ook dit soort schietpartijen geweest met sympathieke daders?twitter:ADnl twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:54:24Een van de daders zou een jongeman met een zwarte capuchon zijn. Het viel op hoe koelbloedig hij te werk ging reageer retweet
Linkje?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, serieus, kijk snel ff, spitting image.
Ah. Jongeman met zwarte capuchon. De Soldiers of Odin dus. #mysterieopgelost.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef Childofthe90s het volgende:
Het is de schuld van de witte mannen met hun privilegesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:54 schreef Harlon het volgende:
[..]
Gast doe is normaal. Ze zaten gewoon tussen 2 culturen en konden nooit aan een stage plaats komen. Kunnen zij er wat aan doen echt?
Ik vind het sowieso raar dat die er zo rustig staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:54 schreef Greys het volgende:
Maar als die kerel op dat dak een dader is, hoe kan die nog voortvluchtig zijn dan? Uitgangen/vluchtwegen afsluiten moet toch niet zo moeilijk zijn als iemand helemaal boven is?
Wat een breinzieke wrede duivels zijn het toch.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks, die vinden het maar wat mooi als er mensen worden doodgeschoten. Of ze er dan ook direct iets mee te maken hebben is vervolgens weer een tweede.
capuchon_jongenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef Childofthe90s het volgende:
Koelbloedig betekent beheerst, niet onsympathiek...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef Childofthe90s het volgende:
bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:54 schreef Infection het volgende:
Even de OP geüpdate met een wat relevanter nieuwsbericht.
twitter:HalaJaber twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:03:40#Isis's prominent media membe #AsawartiMedia posts his take on West's cycle of reaction to terror attacks. https://t.co/1I127Qzjrs reageer retweet
Wat een hel moet het voor je zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Een aanslag of een shooting is al erg genoeg. Maar die onzekerheid steeds. Antwoorden die uitblijven.²
Waarvan?quote:
alleen maar buitenlanders afgeknald dusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:57 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/MrFilmkritik/status/756553629264379905
Koelbloedig betekent zonder emotie en dit was een retorische vraag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koelbloedig betekent beheerst, niet sympathiek...
Niet zo zeer voor mij. Ik ga niet legend doen. Meer voor mogelijke nabestaanden, familieleden en andere metaalsoorten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat een hel moet het voor je zijn.
Een Syriër tegen de Duitsers dusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:57 schreef whatdafuck het volgende:
Volgens ooggetuigen riep de schutter: ScheiS Auslander (kut buitenlanders)
TV, geen linkjequote:
Er zijn meerdere daders?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:54 schreef Greys het volgende:
Maar als die kerel op dat dak een dader is, hoe kan die nog voortvluchtig zijn dan? Uitgangen/vluchtwegen afsluiten moet toch niet zo moeilijk zijn als iemand helemaal boven is?
Ik zie geen talking heads op BBC News nu.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon iemand zijn die niet staat te brullen dat ie er niks mee te maken heeft? Ik vind het idd onwaarschijnlijk dat een dader daar ook zo als schietschijf gaat staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat die er zo rustig staat.
Maar als dit er één van is hadden ze die toch al lang gehad, bedoel ik?quote:
Lijkt wel een opa met kleinzoon op auslander jacht.quote:
Kunnen we fijn die val van Dumoulin tot in den treurnis bekijken. Nog meer dramaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:59 schreef superniger het volgende:
Gelukkig begint over een uurtje De Avondetappe.
Deze is misschien al eerder gepost: https://twitter.com/edwest/status/756548385629433857quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:58 schreef Fred0w het volgende:
''Een ooggetuige zegt op RTL Duitsland dat dader "Scheiss Auslander" ("schijtbuitenlanders") geroepen zou hebben. ''
Daarom roept ie misschien ook klote buitenlanders. Hij is boos om de situtie en maakt duidelijk dat hij het niet is. Aan de andere kant lijkt het wel dat hij een wapen in zn hand heeft en wordt er wel van het dak geschoten volgens mij.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon iemand zijn die niet staat te brullen dat ie er niks mee te maken heeft? Ik vind het idd onwaarschijnlijk dat een dader daar ook zo als schietschijf gaat staan.
Deze etappe was een slagveld voor de Nederlanders begreep ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:59 schreef superniger het volgende:
Gelukkig begint over een uurtje De Avondetappe.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ben zelf half buitenlander (mijn vader die ik nog nooit van mijn leven gezien heb) ik zou dus ook gewoon dood kunnen zijn als ik daar liep #heftige gedachte #purediscriminatie
Daar zat ik ook al te denken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[u]Daarom roept ie misschien ook klote buitenlanders. Hij is boos om de situtie en maakt duidelijk dat hij het niet is.[/u] Aan de andere kant lijkt het wel dat hij een wapen in zn hand heeft en wordt er wel van het dak geschoten volgens mij.
verstuurd met mijn verdorven westerse iphonequote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:57 schreef PXY225 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HalaJaber twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:03:40#Isis's prominent media membe #AsawartiMedia posts his take on West's cycle of reaction to terror attacks. https://t.co/1I127Qzjrs reageer retweet
Democratie wordt wel steeds verder uitgehold, daar hoor je maar weinig mensen over. Met noodtoestanden die eindeloos doorgaan, steeds meer surveillance, etc. Dus het heeft zeker effect op de lange termijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:57 schreef PXY225 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HalaJaber twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:03:40#Isis's prominent media membe #AsawartiMedia posts his take on West's cycle of reaction to terror attacks. https://t.co/1I127Qzjrs reageer retweet
als ik hem weer zie maak ik een foto.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie geen talking heads op BBC News nu.
Ik ben ook een buitenlander in Duitsland, heftig ditquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ben zelf half buitenlander (mijn vader die ik nog nooit van mijn leven gezien heb) ik zou dus ook gewoon dood kunnen zijn als ik daar liep #heftige gedachte #purediscriminatie
Ze kunnen lekker hun gang gaan... niemand doet watquote:
Maar als er een aanslag is en de overheid faalt dan krijgen ze ook de schuld. Ze doen het nooit goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Democratie wordt wel steeds verder uitgehold, daar hoor je maar weinig mensen over. Met noodtoestanden die eindeloos doorgaan, steeds meer surveillance, etc. Dus het heeft zeker effect op de lange termijn.
iPhone is voor een groot gedeelte Aziatisch, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:02 schreef Manke het volgende:
[..]
verstuurd met mijn verdorven westerse iphone
wat moet je doen als onbewapende burger?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:02 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ze kunnen lekker hun gang gaan... niemand doet wat
Tsja, als ik twee gewapende mafketels tegenkwam ging ik ook wel aan de kantquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:02 schreef Revanches het volgende:
[..]
men gaat uiteindelijk smeken om een 'new world order'.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Democratie wordt wel steeds verder uitgehold, daar hoor je maar weinig mensen over. Met noodtoestanden die eindeloos doorgaan, steeds meer surveillance, etc. Dus het heeft zeker effect op de lange termijn.
Jij zou ze bestormen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:02 schreef Revanches het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:03 schreef Onnoman het volgende:
kan de FBI denk je ook videocontent zoeken op het internet zoals dat met google afbeeldingen kan?
face recognition toch.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:03 schreef Onnoman het volgende:
kan de FBI denk je ook videocontent zoeken op het internet zoals dat met google afbeeldingen kan?
11 doden is al van een hele tijd terug, nu hoor je meer 3 of 6 doden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:04 schreef skysherrif het volgende:
Paar bronnen op twitter hebben het over 11 doden, maar dat is nog niet officieel.
HORIZONTAAL filmen, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
wat moet je doen als onbewapende burger?
enkel geassembleerd in Chinaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
iPhone is voor een groot gedeelte Aziatisch, maar dat terzijde.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als er een aanslag is en de overheid faalt dan krijgen ze ook de schuld. Ze doen het nooit goed.
Dat klopt, dat is het probleem ook. Maar als dit jaren zo doorgaat gaan we zeker de effecten ervan meemaken, en het gaat ook verdere breuken opleveren in de EU denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als er een aanslag is en de overheid faalt dan krijgen ze ook de schuld. Ze doen het nooit goed.
6 doden is al officeel geloof ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
11 doden is al van een hele tijd terug, nu hoor je meer 3 of 6 doden.
misschien de politie bellen en de exacte locatie doorgeven, ideetje hoor.quote:
Hij loopt ook niet 100%. Dezelfde als die op de video naast de McD uit de deur komt? Uitgang parkeerdek?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:54 schreef Greys het volgende:
Vergeet de Koreaanse en Japanse onderdelen niet.quote:
twitter:DailyMirror twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:55:16'#Munich gunman shouted "f***ing foreigners" before firing shots' https://t.co/h2YdRkezLn https://t.co/cWj4qYhWL1 reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:04:12This is NOT true, in the video a resident is shouting this, NOT the attacker! He only says he was born in Germany! https://t.co/InwXKCsv1q reageer retweet
Dronken, lijkt hij ook wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hij loopt ook niet 100%. Dezelfde als die op de video naast de McD uit de deur komt? Uitgang parkeerdek?
In welke landen niet dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Physsic het volgende:
Zo te lezen hebben ze in Duitsland tenminste wel een rechtssysteem waarin ze bij uitzondering gekken wel lang van de straat kunnen houden en ze niet na een jaar of 20 weer buiten staan.
Dat maakt het vooruitzicht wat beter in het geval de daders deze aanslag zelf overleven.
Zal wel gezellig zijn als rechtsextremist in de gevangenis, lijkt me.
Ah. Zie. Dat leek me al vrij onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Nintex het volgende:
twitter:DailyMirror twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:55:16'#Munich gunman shouted "f***ing foreigners" before firing shots' https://t.co/h2YdRkezLn https://t.co/cWj4qYhWL1 reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:04:12This is NOT true, in the video a resident is shouting this, NOT the attacker! He only says he was born in Germany! https://t.co/InwXKCsv1q reageer retweet
Standaard bericht bij alles. 'not comfirmed'. Als dit in NL gebeurd krijg je helemaal van die sensatiezoekers op twitter.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:06 schreef skysherrif het volgende:
Conflict News @Conflicts 2m2 minutes ago
MORE: German media report that anti-terror unit 'GSG 9' are on their way to Munich, however, this has not been officially confirmed.
Hoe gefrustreerd moet je dan zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Nintex het volgende:
Op een gegeven moment hoor je schoten maar ik zie die man niet schieten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Nintex het volgende:
Maar wat zien we hier? Of is dit gewoon een heel ander moment. Speciale eenheden in burger?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:02 schreef Revanches het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat het loopje en gedrag hen doet denken aan een militair. Zo ook hoe hij het wapen gebruikt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hij loopt ook niet 100%. Dezelfde als die op de video naast de McD uit de deur komt? Uitgang parkeerdek?
twitter:DailyMirror twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:07:04'Taxi driver says #Munich shooter "was not foreign"' https://t.co/h2YdRkezLn reageer retweet
Hoe doe je dat dan met vaderdag?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ja, er wordt denk ik op hem geschoten. Je ziet hem ook heel vertwijfeld rondlopen. Hoe ga ik me hier uitredden, als ik straks met de politie wil praten schieten ze me dood nog voor ik duidelijk kan maken dat ik onschuldig ben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoor je schoten maar ik zie die man niet schieten.
twitter:intlspectator twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:07:28BREAKING: Bavaria police have asked motorists to leave highways around Munich reageer retweet
Hell is gonna break loose now.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar wat is haar achterliggende gedachte bij die oneliner?
Speculatiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef Monolith het volgende:
Is er al ergens iets van een samenvatting van de feiten of blijft het vooralsnog bij wilde speculatie op Twitter?
Ik zie de man op het dak helemaal geen wapen gebruiken?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat het loopje en gedrag hen doet denken aan een militair. Zo ook hoe hij het wapen gebruikt.
Vergeet niet dat Duitsland écht heel groot is he.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar moet die anti terreureenheid helemaal vandaan komen zeg?
OK, en wie zijn dan de bitches?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hell is gonna break loose now.
Of de voorspellingen dat extremisme en geweld mainstream gaat worden.
Mijn oma haar nieuwe vriend is een soort vader voor me geweest, die heeft grotendeels iig de taak overgenomen van het vader zijn, dus ik noemde het ''Ome Peterdag'' ipv vader dagquote:
Komt nu wel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Politie in Nordrhein-Westfalen is in verhoogde staat van alertheid:
Nach Schüssen in einem Münchner Einkaufszentrum mit mehreren Toten versetzt Nordrhein-Westfalen die Polizei in erhöhte Alarmbereitschaft. Es gehe dabei um den Schutz von Großveranstaltungen und größeren Menschenansammlungen. Details nannte er nicht. Es handele sich aber ausdrücklich um eine Reaktion auf die Vorfälle in München. (dpa)
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:10:48Please don't take Fotos or Video of Police Action in order to avoid any helpful Information for the suspects. #munich #gunfire #oez reageer retweet
Ze zullen toch ook wel wat in de buurt van zo'n grote stad hebben?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Duitsland écht heel groot is he.
Dat lijkt me wel ja.. Ik weet het fijne er gelukkig ook niet vanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zullen toch ook wel wat in de buurt van zo'n grote stad hebben?
Lijkt mij gewoon politie, een persoon in het filmpje heeft iets aan wat ook op het uniform lijkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar wat zien we hier? Of is dit gewoon een heel ander moment. Speciale eenheden in burger?
ja, zo een discussie ga je aan met een bewapende gek......quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Triggershot het volgende:
Hoe gefrustreerd moet je dan zijn?
"Kut buitenlander!"
Dader: Ik ben geboren in Duitsland!!
Dat is echt flauwekul.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Duitsland écht heel groot is he.
Ja maar dat is discriminatie als "wij" dat doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Kunnen we ook eens juichen in de klassen en op straat gaan feestvieren zoals vele moslims over heel Europa altijd doen bij islamitische aanslagen
Een miliitair die op een bermbom gestapt is? Lijkt me geen militaire gewoonte zo'n sleeppoot.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat het loopje en gedrag hen doet denken aan een militair. Zo ook hoe hij het wapen gebruikt.
Ik vermoed dat ze een aantal standplaatsen hebben door heel Duitsland heen, maar Zuid-Duitsland alleen is al een groot gebied.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zullen toch ook wel wat in de buurt van zo'n grote stad hebben?
En jij ziet aan dat ene filmpje dat niemand dat doet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Revanches het volgende:
[..]
misschien de politie bellen en de exacte locatie doorgeven, ideetje hoor.
Zo langzamerhand wordt het wel erg vaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Revanches het volgende:
twitter:DailyMirror twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:07:04'Taxi driver says #Munich shooter "was not foreign"' https://t.co/h2YdRkezLn reageer retweet
Vrijwel alle beelden van de dader zijn ontzettend vaag. Deze persoon ziet er ook compleet anders uit dan die voor de McDonalds.quote:
-Doe even normaal, aub!-quote:
Nee, man. Als je haar kent weet je dat het geen bedreiging is .....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik, ik ben niet de enige die het opviel.
Met geverfde haartjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laat gaan. Dat is zo'n stereotype verwesterde snol die als het moet de ballen uit je zak zuigt als het nodig is.
Volgens mij is het dezelfde, beide een rode rugtas icm met donker haar en kledingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vrijwel alle beelden van de dader zijn ontzettend vaag. Deze persoon ziet er ook compleet anders uit dan die voor de McDonalds.
twitter:BR24 twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:04:24Eine Augenzeugin berichtet von den ersten Minuten der Schießerei im #OEZ in #Muenchenhttps://t.co/RvqEjA89i4 reageer retweet
Najib Amhali staat nog altijd op de lijst van betrouwbare moslims, en zo zijn er wel meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Onnoman het volgende:
klinkt gek.. maar welke fucking moslim kan je nu nog vertrouwen eigenlijk?
Ah, en natuurlijk is het mijn fout dat ik haar niet ken?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, man. Als je haar kent weet je dat het geen bedreiging is .....
Jep, dat rode is een rugzak zo te zien. Is een andere persoon dan van dat filmpje in het winkelcentrum met die manke en andere.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfde knakker als bij de MacDonalds zo te zien.
Opvallend inderdaad... lijkt complete chaos..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Heb nog nooit zulke slechte berichtgeving tijdens een grote gebeurtenis meegemaakt. Doen de autoriteiten dit met opzet om de daders niet te helpen? De miljoen+ mensen in de stad willen voor het slapen gaan wel even weten wat er aan de hand is lijkt me.
Lijkt me dezelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Revanches het volgende:
[..]
Volgens mij is het dezelfde, beide een rode rugtas icm met donker haar en kleding
Je zag het ook in mindere mate met de aanslagen in Parijs, toen ze nog voortvluchtig waren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Heb nog nooit zulke slechte berichtgeving tijdens een grote gebeurtenis meegemaakt. Doen de autoriteiten dit met opzet om de daders niet te helpen? De miljoen+ mensen in de stad willen voor het slapen gaan wel even weten wat er aan de hand is lijkt me.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ja als je niet luistert ga ik tegen Allah zeggen dat judgement day moet komen
De organisatie laat inderdaad wel wat te wensen over.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Er is opgeroepen om niets op twitter etc te zetten. Dit om de daders niet te helpen door bv de locatie van politie bekend te maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Of je zorgt er voor dat je niet meteen op je teentjes getrapt en eerst ergens in verdiept voordat je conclusies trekt? Teveel gevraagd?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ah, en natuurlijk is het mijn fout dat ik haar niet ken?
twitter:bpschut twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:14:48Een van de schutters zou zelfmoord hebben gepleegd voor hij gearresteerd kon worden. #münchen reageer retweet
krijg nou wat, z'n vader komt uit homs.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeet de Koreaanse en Japanse onderdelen niet.
Daarnaast was Steve Jobs de zoon van een moslim
naja.. Voordeel van Najib is dat ik zijn gezicht ken natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Najib Amhali staat nog altijd op de lijst van betrouwbare moslims, en zo zijn er wel meer.
Maar een heel ander postuur.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zelfde afwijking met de benen als voor de McDonalds.
Ja alleen weten we nu dankzij de afgelopen aanslagen dat ook 'normale moslims' in zeer korte tijd kunnen radicaliseren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Najib Amhali staat nog altijd op de lijst van betrouwbare moslims, en zo zijn er wel meer.
Of je maakt geen vage islamitische kreet in een topic over een terroristische aanslag?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Of je zorgt er voor dat je niet meteen op je teentjes getrapt en eerst ergens in verdiept voordat je conclusies trekt? Teveel gevraagd?
Inderdaad. Zo'n situatie zoals in Nice is veel duidelijker. Eén dader, één actie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zag het ook in mindere mate met de aanslagen in Parijs, toen ze nog voortvluchtig waren.
Voor Najib houd ik voorlopig hoop.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja alleen weten we nu dankzij de afgelopen aanslagen dat ook 'normale moslims' in zeer korte tijd kunnen radicaliseren.
Tegenvaller.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Politie meldt dat er nog steeds geen daders aangehouden zijn.
Nou, poe hee.
Ghehehe. Mooie ogen las ik ook net.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:17 schreef Kyran het volgende:
Zet ik RTL Z aan omdat iemand zegt "lekkere blonde" .... Doe iets aan je smaak man
Ah, dus als iemand op een openbaar forum met vele gebruikers iets opmerkelijks zegt dan moet íedereen de context daarvan begrijpen omdat het logisch is dat iedereen die user kent?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Of je zorgt er voor dat je niet meteen op je teentjes getrapt en eerst ergens in verdiept voordat je conclusies trekt? Teveel gevraagd?
Heel vaag allemaal inderdaad. Je mag toch aannemen dat het wnkelcentrum nu wel weer doorzocht is en er veel meer bekend moet zijn over slachtoffers, doden, etc. Meer dan drie uur en we weten vrijwel niks, behalve dat de gehele stad zowat op slot is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Misschien heeft die zo een verkleedfeest?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
en in welke moskee kunnen ze onderdak vonden, enge gedachtequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wordt zo ook donker terwijl er 3 van die gasten gewoon rondlopen.
Nee, dat wisten we nog niet....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
22 juli, verjaardag Breivik's aanslag. Maar dat zal al wel gemeld zijn neem ik aan...
Ook de verjaardag van mijn nichtjequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
22 juli, verjaardag Breivik's aanslag. Maar dat zal al wel gemeld zijn neem ik aan...
Al een aantal keerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
Pas een keer of 400quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
Slechts 20.000 keer. Bedankt voor de 20.001-ste keer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
Ik blijf het een onwaarschijnlijk scenario vinden, wat ik eerder zei ik zie ooit wel nog een Breivikje zijn AK-47 legen op een partijcongres van een sociaaldemocratische partij.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
Wir schaffen das moet wel lukken natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Dit snap ik dus nooit. Waar komt toch die drang vandaan om legend te doen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
eerst 3,5 van de beloofde 7 jaar de anti-christ/mahdi en zijn vrede, daarna pas the wrath of God.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ja als je niet luistert ga ik tegen Allah zeggen dat judgement day moet komen
zijn nog maar 2318 posts geweest!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Slechts 20.000 keer. Bedankt voor de 20.001-ste keer.
Wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik blijf het een onwaarschijnlijk scenario vinden, wat ik eerder zei ik zie ooit wel nog een Breivikje zijn AK-47 legen op een partijcongres van een sociaaldemocratische partij.
Een neo-nazi die het verpest voor de restquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:20 schreef PXY225 het volgende:
Sky News: One Gunman Shot Himself
zelfmoord
in combinatie
met kutbuitenlander....
waarschijnlijk dan toch een neo-nazi
Misschien omdat de getuige te blank voor 'm was? Zou kunnen dat deze daders wel een specifiek doel hadden..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Op RTL Duitsland zojuist een interview met een ooggetuige van de man op het parkeerdek. Man had pistool in de hand maar de geinterviewde zegt niet dat hij geschoten heeft.
Het valt te verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen, betreffende het inmiddels bekende McDonalds-filmpje, dat de dader er inderdaad wel heel erg blank uitziet. Dan zouden we helemaal met de gebakken peren zitten, wanneer het (grote) geweld vanuit beiden extremen gaat komen.
Europese burgeroorlog incoming..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen, betreffende het inmiddels bekende McDonalds-filmpje, dat de dader er inderdaad wel heel erg blank uitziet. Dan zouden we helemaal met de gebakken peren zitten, wanneer het (grote) geweld vanuit beiden extremen gaat komen.
Ik vind het meer een ding dat het iedere keer op vrijdag raak is. Waarom timen ze dat zo.quote:
Letterlijk?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
De grootste daders van al deze (recente) shootings is toch wel de wapenindustrie. Die heeft letterlijk en figuurlijk bloed aan haar handen.²
Mensen lekker angstig het weekend in laten gaan of iets, geen idee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vind het meer een ding dat het iedere keer op vrijdag raak is. Waarom timen ze dat zo.
lijkt me alleen al onwaarschijnlijk omdat het niet een logische locatie is om te schietenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
Maar in het filmpje hoor je schoten en zoekt men ook dekking. Als de man op het dak geschoten zou hebben zou ik verwachten dat de geintervieuwde dat wel gezegd zou hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien omdat de getuige te blank voor 'm was? Zou kunnen dat deze daders wel een specifiek doel hadden..
Hoezo elke keer op vrijdag?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vind het meer een ding dat het iedere keer op vrijdag raak is. Waarom timen ze dat zo.
Zeer zeker. De actie-reactie sneeuwbal zal steeds sneller gaan rollen. Hoe ga je dit tegenhouden is de juiste vraag.quote:
Ik weet nog minder dan een uur geledenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:22 schreef Hochwinter het volgende:
Ik was even weg. Is er inmiddels al bevestiging dat het om autochtone Duitsers gaat?
McDonalds = Amerikaans symboolquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lijkt me alleen al onwaarschijnlijk omdat het niet een logische locatie is om te schieten
Dit kan inderdaad hét probleem wel eens worden. Steeds meer mensen krijgen een afkeer tegenover andere groepen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeer zeker. De actie-reactie sneeuwbal zal steeds sneller gaan rollen. Hoe ga je dit tegenhouden is de juiste vraag.²
Het komt op mij sowieso niet over als een sterk voorbereidde actie, maar dat kan ik natuurlijk fout hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lijkt me alleen al onwaarschijnlijk omdat het niet een logische locatie is om te schieten
eh nogal, wie heeft hitler afgezet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef PXY225 het volgende:
[..]
McDonalds = Amerikaans symbool
neo-nazi's haten U.S.A?
bron of verzin je dit?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef Mestras het volgende:
Naam KASSAM HAID duikt op als een vd daders
Of die hele McD was volgepropt met allochtonen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef PXY225 het volgende:
[..]
neo-nazi's haten U.S.A?
In Duitsland kwam het zwaarste geweld altijd al uit autochtone hoek. Duizenden brandstichtingen tegen buitenlanders, zijn de laatste 25 jaar ruim honderd doden bij gevallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
Wat is de bron?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef Mestras het volgende:
waar lees je dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef Mestras het volgende:
Lichtgetint.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
Nu een persconferentie van de politie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:24 schreef Dagonet het volgende:
Iemand een statusupdate?
Wie, wat, waar, wanneer, wieviel?
Ja, dat was ook al in mij opgekomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
3 dadersquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:24 schreef Dagonet het volgende:
Iemand een statusupdate?
Wie, wat, waar, wanneer, wieviel?
nee! daarom denk ik dat het geen blanken zijn... echter na het zien van dat gifje van hierboven zijn er wel veel allochtone mensen te zien.. RAAAARRRquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef PXY225 het volgende:
[..]
neo-nazi's haten U.S.A?
Is dat niet omdat de voortvluchtige daders zich mogelijk in de metro's verschansen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:24 schreef Scrummie het volgende:
Huh, iemand hier al iets meer over gelezen?
More attacks on trains expected ‘at any time’ – German police
https://www.rt.com/news/352684-germany-railway-terror-attacks/
Wel een vluchteling dus.quote:
Ok, ik kijk over een uur wel weer. Ze weten dus echt nog niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:25 schreef Mestras het volgende:
[..]
Van Sky News maar die heeft tweet nu weer ingetrokken
Maak daar maar minimaal 2 uur vanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ok, ik kijk over een uur wel weer. Ze weten dus echt nog niks.
Hahah, dat is zo verstandig.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ok, ik kijk over een uur wel weer. Ze weten dus echt nog niks.
Daar zit ook een neger tussen. Misschien is het zo'n Blacklivesmatter figuur.quote:
als je deze gif heel goed bekijkt, zie je rechts een politieagent staan. Denk dat hij zegt dat iedereen zijn armen in de lucht moet gooien.. klinkt aannemelijkquote:
De Russen?quote:
opnieuw een vrijdagavond naar de klote...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hahah, dat is zo verstandig.
Maar ook zo moeilijk.
Oproep na het vrijdaggebed?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niets is op dit moment bevestigd!quote:
Ja dit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je deze gif heel goed bekijkt, zie je rechts een politieagent staan. Denk dat hij zegt dat iedereen zijn armen in de lucht moet gooien.. klinkt aannemelijk
Was hij in de mcDonalds dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef PXY225 het volgende:
[..]
neo-nazi's haten U.S.A?
wir shaffen dasquote:
Ik voorzie de eerste hatecrime tegenover mijn behaarde gezicht op korte termijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad hét probleem wel eens worden. Steeds meer mensen krijgen een afkeer tegenover andere groepen.
Dit is de politie die de situatie probeert veilig te stellenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je deze gif heel goed bekijkt, zie je rechts een politieagent staan. Denk dat hij zegt dat iedereen zijn armen in de lucht moet gooien.. klinkt aannemelijk
Net zo subjectief als onze msm, het kan geen kwaad om het nieuws vanuit meerdere invalshoeken te benaderen, zo nu en dan leidt dit tot nieuwe inzichten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je zal als Westeuropeaan maar je nieuws van RT halen
no shit sherlockquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is de politie die de situatie probeert veilig te stellen
twitter:realDenaldTrump twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:16:18Another terror attack. This time in #Munich. When will we learn that we need to say RADICAL ISLAMIC TERROR or we won't have a country. BAD! reageer retweet
Zit je nu al in de slachtofferrol. :squote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voorzie de eerste hatecrime tegenover mijn behaarde gezicht op korte termijn.²
Uitkampen, laat dat maar aan de Duitsers over.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef yvonne het volgende:
Zitten er eik nog mensen in dat winkelcentrum, of is het al helemaal uitgekampt?
scheren is geen optie?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voorzie de eerste hatecrime tegenover mijn behaarde gezicht op korte termijn.²
Niet zijn echte accountquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind 't nog vrij conservatief van Don:twitter:realDenaldTrump twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:16:18Another terror attack. This time in #Munich. When will we learn that we need to say RADICAL ISLAMIC TERROR or we won't have a country. BAD! reageer retweet
Oke ja ik lees inderdaad dat het geshopt isquote:
Goede woordkeuzequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef yvonne het volgende:
Zitten er eik nog mensen in dat winkelcentrum, of is het al helemaal uitgekamt?
Mooie Engelse volzin.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind 't nog vrij conservatief van Don:twitter:realDenaldTrump twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:16:18Another terror attack. This time in #Munich. When will we learn that we need to say RADICAL ISLAMIC TERROR or we won't have a country. BAD! reageer retweet
Man man wat een idioot.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |