abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163828799
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modpieten
Game on. :Y)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163828848
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:09 schreef Frutsel het volgende:
Jij trekt je conclusies maar, maar we houden de titel gewoon neutraal.
Herstel: ik... hou die titel gewoon neutraal.
jij dwingt mij om mijn conclusies te trekken omdat je nietszeggende feedback geeft aan mij.

zijn er richtlijnen omtrent een neutrale TT ja of nee?

zo ja, toon jij mij waar die richtlijn staat en ik stop met posten hier, zo nee, dan zit jij zoals mijn eerdere conclusie, gewoon te handelen op gevoel en gemakzucht. ik kan geen andere conclusie trekken namelijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 14:21:09 #3
8781 crew  Frutsel
pi_163828992
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij dwingt mij om mijn conclusies te trekken omdat je nietszeggende feedback geeft aan mij.

Nee

quote:
zo ja, toon jij mij waar die richtlijn staat en ik stop met posten hier, zo nee, dan zit jij zoals mijn eerdere conclusie, gewoon te handelen op gevoel en gemakzucht. ik kan geen andere conclusie trekken namelijk.
Ik kan geen andere conclusie trekken dat jij met een provocerende nietszeggende TT, terwijl het al topics lang gewoon ging zoals het ging, verder olie op een toch al 'heet' topic wil gooien. Bedankt voor het verduidelijken in welke hoek ik dit zoeken moet.
  maandag 18 juli 2016 @ 14:25:27 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163829090
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

De richtlijn omtrent een TT is hetzelfde als om posts, usernames, signatures etc. Alles mag, zolang je maar een beetje normaal doet.

Als men de titel gaat gebruiken om hun 'strijd' uit te vechten, vind ik dat neit normaal, want daar is een titel niet voor bedoeld. Bij misbruik daarvan beslissen wij als moderators in extreme gevallen wel eens om de titel dan maar neutraal te houden. Dat is immers beter dan elk topic 50 posts verspillen aan de titel en wat we daar allemaal wel niet van moeten vinden. Zodra de titel het praten over het nieuws in de weg staat, schiet het zijn doel voorbij.

Helaas voor jou zijn daar geen harde richtlijnen over en vertrouwt men daarop op het inzicht van de moderators.
Laffe huichelaar
pi_163829902
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:21 schreef Frutsel het volgende:

Ik kan geen andere conclusie trekken dat jij met een provocerende nietszeggende TT, terwijl het al topics lang gewoon ging zoals het ging, verder olie op een toch al 'heet' topic wil gooien. Bedankt voor het verduidelijken in welke hoek ik dit zoeken moet.
gozer ik schrok me vrijdag avond dood toen ik nadat ik the matrix voor de zoveelste keer had gekeken, toen mijn broer zei dat er een staatsgreep in turkije. ik dacht dat we staatsgrepen achter de rug hadden. ik had nooit verwacht dat dit weer zou kunnen plaatsvinden.
de turkse bevolking inclusief ik hebben met de laatste stemronde afgelopen jaar gestemd op deze regering, dus als we het hebben over de helft van de bevolking. dan heb je het ook over de stem van mij en van mijn broers zus en moeder. we hebben allemaal gestemd op deze regering. je mag ervan vinden wat je wilt maar het volk staat achter deze regering. ik inclusief.

en als ik een TT maak waarin ik stel, "Het land is gered!!!" doe ik dat omdat ik intens blij ben met het mislukken van de coup. de loyale soldaten/politie/burgers hebben het land simpelweg gered. uit de klauwen van een handjevol officieren die zich geroepen voelden dit het turkse volk aan te doen.

ik begrijp dat het een "heet" topic is, met alle turkije haters hier op dit forum, ik begrijp ook dat veel mensen butthurt zijn, dat de coup is mislukt en dat de TT "Het land is gered!!!" kan overkomen als "provocerend" en "olie op het vuur", maar dit is nooit mijn intentie geweest. ik heb geen enkele belang bij olie op het vuur. het land is simpelweg gered en de triomf van vrijdag/zaterdag kan niemand de turkse bevolking afpakken. de TT is een uiting van mijn blijdschap.

maar no hard feelings dude, je mag best oordelen over mij en welke hoek ik zou zitten volgens jou, maar jij bent ook simpelweg beperkt en subjectief in je beleving. succes met het modden ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163829961
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De richtlijn omtrent een TT is hetzelfde als om posts, usernames, signatures etc. Alles mag, zolang je maar een beetje normaal doet.

Als men de titel gaat gebruiken om hun 'strijd' uit te vechten, vind ik dat neit normaal, want daar is een titel niet voor bedoeld. Bij misbruik daarvan beslissen wij als moderators in extreme gevallen wel eens om de titel dan maar neutraal te houden. Dat is immers beter dan elk topic 50 posts verspillen aan de titel en wat we daar allemaal wel niet van moeten vinden. Zodra de titel het praten over het nieuws in de weg staat, schiet het zijn doel voorbij.

Helaas voor jou zijn daar geen harde richtlijnen over en vertrouwt men daarop op het inzicht van de moderators.
helder verhaal. thanks voor de feedback. zie ook mijn post hierboven.
-Rabia Al-Basri
pi_163830066
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

gozer ik schrok me vrijdag avond dood toen ik nadat ik the matrix voor de zoveelste keer had gekeken, toen mijn broer zei dat er een staatsgreep in turkije. ik dacht dat we staatsgrepen achter de rug hadden. ik had nooit verwacht dat dit weer zou kunnen plaatsvinden.
de turkse bevolking inclusief ik hebben met de laatste stemronde afgelopen jaar gestemd op deze regering, dus als we het hebben over de helft van de bevolking. dan heb je het ook over de stem van mij en van mijn broers zus en moeder. we hebben allemaal gestemd op deze regering. je mag ervan vinden wat je wilt maar het volk staat achter deze regering. ik inclusief.

en als ik een TT maak waarin ik stel, "Het land is gered!!!" doe ik dat omdat ik intens blij ben met het mislukken van de coup. de loyale soldaten/politie/burgers hebben het land simpelweg gered. uit de klauwen van een handjevol officieren die zich geroepen voelden dit het turkse volk aan te doen.

ik begrijp dat het een "heet" topic is, met alle turkije haters hier op dit forum, ik begrijp ook dat veel mensen butthurt zijn, dat de coup is mislukt en dat de TT "Het land is gered!!!" kan overkomen als "provocerend" en "olie op het vuur", maar dit is nooit mijn intentie geweest. ik heb geen enkele belang bij olie op het vuur. het land is simpelweg gered en de triomf van vrijdag/zaterdag kan niemand de turkse bevolking afpakken. de TT is een uiting van mijn blijdschap.

maar no hard feelings dude, je mag best oordelen over mij en welke hoek ik zou zitten volgens jou, maar jij bent ook simpelweg beperkt en subjectief in je beleving. succes met het modden ;)
het volk staat achter deze regering ? 50% misschien
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 18 juli 2016 @ 15:01:25 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163830072
quote:

[..]

Ik denk dat je hier wat nuance aan moet brengen in je visie op dit forum. Ik denk dat er maar weinig Turkijehaters zijn, maar vooral veel Erdoganhaters.

Erdogan staat niet gelijk aan Turkije. Maar dat is hier een beetje offtopic
Laffe huichelaar
pi_163830169
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wat nuance aan moet brengen in je visie op dit forum. Ik denk dat er maar weinig Turkijehaters zijn, maar vooral veel Erdoganhaters.

die twee gaan vaak hand in hand, erdo haat is vaak gemaskeerde turkije haat, net als dat veel anti israel haat, gemaskeerde anti semitisme is.
-Rabia Al-Basri
pi_163830203
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Turkije kan onder goed bewind een aanwinst zijn voor zowel europa als het midden-oosten in de functie als overbruggingspartner.

Onder erdogan niet.
pi_163830211
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

je mag me pmen als je verder wilt praten. immers ooff topic, worden de mods boos jatoch ;)
-Rabia Al-Basri
pi_163830240
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Turkije kan onder goed bewind een aanwinst zijn voor zowel europa als het midden-oosten in de functie als overbruggingspartner.

Onder erdogan niet.
zoals ik zei erdo haat is gemaskeerde turkije haat. veel zeggend dat jij degene was die over te TT zat te huilen hier...
-Rabia Al-Basri
  maandag 18 juli 2016 @ 15:08:09 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163830264
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

zoals ik zei erdo haat is gemaskeerde turkije haat. veel zeggend dat jij degene was die over te TT zat te huilen hier...
Wij worden inderdaad snel boos. Frutsel houdt je dan vast terwijl ik je in elkaar sla. maw: terug naar feedback hier
Laffe huichelaar
pi_163830272
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik voorzag gewoon olie op het vuur in een toch al heet topic omdat mensen vaak al uit emotie reageren. Ik ook soms.

Tsja, haat is sowieso iets doms, daar bereik je niets mee. Maar goed, on-topic verder in het topic zelf lijkt me :)
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 15:09:03 #15
8781 crew  Frutsel
pi_163830285
quote:

[..]

En ik vind het fijn voor je dat je blij bent met de gang van zaken. Dat zal me verder een worst zijn net zoals het me een worst zal zijn wat je tegenhangers er van vinden. Het gaat er gewoon om dat het niet topic-bevorderend werkt en gezien je eigen ervaring met bijv. de Syrië reeks weet je ook wel dat het niets toevoegt. Je had je blijdschap natuurlijk ook gewoon in de OP kunnen vermelden en sinds vrijdagavond al tig keer in het topic kunnen vermelden. Dat hoeft niet in TT's van topics waarbij voor- en tegenstanders zich keer op keer voor rotte vis uitmaken.

Verder no hard feelings hoor... En ja, voor een simpele Nederlander is het misschien lastig oordelen hoe of wat er in Turkse hoofden omgaat en het hoe en waarom men op hem stemt.

In mijn ogen had je het, qua titelkeuze, vooraf kunnen weten en had ik meer begrip van jou verwacht. Zal met het simpelweg beperkt zijn te maken hebben.
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 15:09:27 #16
8781 crew  Frutsel
pi_163830291
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Laten we dat aub in het topic houden en niet hier.
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 15:10:41 #17
8781 crew  Frutsel
pi_163830326
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik voorzag gewoon olie op het vuur in een toch al heet topic omdat mensen vaak al uit emotie reageren. Ik ook soms.

Tsja, haat is sowieso iets doms, daar bereik je niets mee. Maar goed, on-topic verder in het topic zelf lijkt me :)
De titel had ik al veranderd voor ik jouw "klacht" zag maar dat is mosterd na de maaltijd. Doet er ook niet meer toe. Back to FB please.
pi_163833472
Ik kan deel 37 niet openen in het Staatsgreep topic. Wellicht bewust beleid omdat het niet echt ergens meer over ging, of het ligt aan mij door een combinatie van een dag werken en erg warme temperaturen. Geen onwil dus.

Met vriendelijke groet,

K Toefjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toefjes op 18-07-2016 21:10:07 ]
pi_163833508
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan deel 37 niet openen in het Staatsgreep topic. Wellicht bewust beleid omdat het niet echt ergens meer over ging, of het licht aan mij door een combinatie van een dag werken en erg warme temperaturen. Geen onwil dus.

Met vriendelijke groet,

Toefjes.
hij doet het idd niet...
-Rabia Al-Basri
pi_163833540
Zou nu weer moeten kunnen, hij was blijven steken op 298.
pi_163833591
Gelukkig is het goed afgelopen. Bedankt.
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 17:31:07 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163833593
my bad
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163834631
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:31 schreef sp3c het volgende:
my bad
wat had je gedaan dan?
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 18:19:46 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163834668
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 18:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat had je gedaan dan?
ik vermoed dat het misgaat als je reacties verwijderd terwijl het topic vol is gepost

dan denkt de reekstool dat hij nog niet vol is terwijl hij hem automatisch heeft gesloten omdat hij vol is

ofzoiets
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163834708
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 18:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vermoed dat het misgaat als je reacties verwijderd terwijl het topic vol is gepost

dan denkt de reekstool dat hij nog niet vol is terwijl hij hem automatisch heeft gesloten omdat hij vol is

ofzoiets
omdat het geen bewuste sabotage was, ben je vergeven :*
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')