Ja, er wordt denk ik op hem geschoten. Je ziet hem ook heel vertwijfeld rondlopen. Hoe ga ik me hier uitredden, als ik straks met de politie wil praten schieten ze me dood nog voor ik duidelijk kan maken dat ik onschuldig ben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoor je schoten maar ik zie die man niet schieten.
twitter:intlspectator twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:07:28BREAKING: Bavaria police have asked motorists to leave highways around Munich reageer retweet
Hell is gonna break loose now.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar wat is haar achterliggende gedachte bij die oneliner?
Speculatiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef Monolith het volgende:
Is er al ergens iets van een samenvatting van de feiten of blijft het vooralsnog bij wilde speculatie op Twitter?
Ik zie de man op het dak helemaal geen wapen gebruiken?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat het loopje en gedrag hen doet denken aan een militair. Zo ook hoe hij het wapen gebruikt.
Vergeet niet dat Duitsland écht heel groot is he.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar moet die anti terreureenheid helemaal vandaan komen zeg?
OK, en wie zijn dan de bitches?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hell is gonna break loose now.
Of de voorspellingen dat extremisme en geweld mainstream gaat worden.
Mijn oma haar nieuwe vriend is een soort vader voor me geweest, die heeft grotendeels iig de taak overgenomen van het vader zijn, dus ik noemde het ''Ome Peterdag'' ipv vader dagquote:
Komt nu wel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Politie in Nordrhein-Westfalen is in verhoogde staat van alertheid:
Nach Schüssen in einem Münchner Einkaufszentrum mit mehreren Toten versetzt Nordrhein-Westfalen die Polizei in erhöhte Alarmbereitschaft. Es gehe dabei um den Schutz von Großveranstaltungen und größeren Menschenansammlungen. Details nannte er nicht. Es handele sich aber ausdrücklich um eine Reaktion auf die Vorfälle in München. (dpa)
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:10:48Please don't take Fotos or Video of Police Action in order to avoid any helpful Information for the suspects. #munich #gunfire #oez reageer retweet
Ze zullen toch ook wel wat in de buurt van zo'n grote stad hebben?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Duitsland écht heel groot is he.
Dat lijkt me wel ja.. Ik weet het fijne er gelukkig ook niet vanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zullen toch ook wel wat in de buurt van zo'n grote stad hebben?
Lijkt mij gewoon politie, een persoon in het filmpje heeft iets aan wat ook op het uniform lijkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar wat zien we hier? Of is dit gewoon een heel ander moment. Speciale eenheden in burger?
ja, zo een discussie ga je aan met een bewapende gek......quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Triggershot het volgende:
Hoe gefrustreerd moet je dan zijn?
"Kut buitenlander!"
Dader: Ik ben geboren in Duitsland!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |