misschien de politie bellen en de exacte locatie doorgeven, ideetje hoor.quote:
Hij loopt ook niet 100%. Dezelfde als die op de video naast de McD uit de deur komt? Uitgang parkeerdek?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:54 schreef Greys het volgende:
Maar als die kerel op dat dak een dader is, hoe kan die nog voortvluchtig zijn dan? Uitgangen/vluchtwegen afsluiten moet toch niet zo moeilijk zijn als iemand helemaal boven is?
Vergeet de Koreaanse en Japanse onderdelen niet.quote:
twitter:DailyMirror twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:55:16'#Munich gunman shouted "f***ing foreigners" before firing shots' https://t.co/h2YdRkezLn https://t.co/cWj4qYhWL1 reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:04:12This is NOT true, in the video a resident is shouting this, NOT the attacker! He only says he was born in Germany! https://t.co/InwXKCsv1q reageer retweet
Dronken, lijkt hij ook wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hij loopt ook niet 100%. Dezelfde als die op de video naast de McD uit de deur komt? Uitgang parkeerdek?
In welke landen niet dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Physsic het volgende:
Zo te lezen hebben ze in Duitsland tenminste wel een rechtssysteem waarin ze bij uitzondering gekken wel lang van de straat kunnen houden en ze niet na een jaar of 20 weer buiten staan.
Dat maakt het vooruitzicht wat beter in het geval de daders deze aanslag zelf overleven.
Zal wel gezellig zijn als rechtsextremist in de gevangenis, lijkt me.
Ah. Zie. Dat leek me al vrij onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Nintex het volgende:
twitter:DailyMirror twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:55:16'#Munich gunman shouted "f***ing foreigners" before firing shots' https://t.co/h2YdRkezLn https://t.co/cWj4qYhWL1 reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:04:12This is NOT true, in the video a resident is shouting this, NOT the attacker! He only says he was born in Germany! https://t.co/InwXKCsv1q reageer retweet
Standaard bericht bij alles. 'not comfirmed'. Als dit in NL gebeurd krijg je helemaal van die sensatiezoekers op twitter.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:06 schreef skysherrif het volgende:
Conflict News @Conflicts 2m2 minutes ago
MORE: German media report that anti-terror unit 'GSG 9' are on their way to Munich, however, this has not been officially confirmed.
Hoe gefrustreerd moet je dan zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Nintex het volgende:
Op een gegeven moment hoor je schoten maar ik zie die man niet schieten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Nintex het volgende:
Maar wat zien we hier? Of is dit gewoon een heel ander moment. Speciale eenheden in burger?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:02 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ze kunnen lekker hun gang gaan... niemand doet wat
Er zijn mensen die zeggen dat het loopje en gedrag hen doet denken aan een militair. Zo ook hoe hij het wapen gebruikt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hij loopt ook niet 100%. Dezelfde als die op de video naast de McD uit de deur komt? Uitgang parkeerdek?
twitter:DailyMirror twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:07:04'Taxi driver says #Munich shooter "was not foreign"' https://t.co/h2YdRkezLn reageer retweet
Hoe doe je dat dan met vaderdag?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ben zelf half buitenlander (mijn vader die ik nog nooit van mijn leven gezien heb) ik zou dus ook gewoon dood kunnen zijn als ik daar liep #heftige gedachte #purediscriminatie
Ja, er wordt denk ik op hem geschoten. Je ziet hem ook heel vertwijfeld rondlopen. Hoe ga ik me hier uitredden, als ik straks met de politie wil praten schieten ze me dood nog voor ik duidelijk kan maken dat ik onschuldig ben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoor je schoten maar ik zie die man niet schieten.
twitter:intlspectator twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:07:28BREAKING: Bavaria police have asked motorists to leave highways around Munich reageer retweet
Hell is gonna break loose now.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar wat is haar achterliggende gedachte bij die oneliner?
Speculatiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef Monolith het volgende:
Is er al ergens iets van een samenvatting van de feiten of blijft het vooralsnog bij wilde speculatie op Twitter?
Ik zie de man op het dak helemaal geen wapen gebruiken?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat het loopje en gedrag hen doet denken aan een militair. Zo ook hoe hij het wapen gebruikt.
Vergeet niet dat Duitsland écht heel groot is he.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar moet die anti terreureenheid helemaal vandaan komen zeg?
OK, en wie zijn dan de bitches?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hell is gonna break loose now.
Of de voorspellingen dat extremisme en geweld mainstream gaat worden.
Mijn oma haar nieuwe vriend is een soort vader voor me geweest, die heeft grotendeels iig de taak overgenomen van het vader zijn, dus ik noemde het ''Ome Peterdag'' ipv vader dagquote:
Komt nu wel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Politie in Nordrhein-Westfalen is in verhoogde staat van alertheid:
Nach Schüssen in einem Münchner Einkaufszentrum mit mehreren Toten versetzt Nordrhein-Westfalen die Polizei in erhöhte Alarmbereitschaft. Es gehe dabei um den Schutz von Großveranstaltungen und größeren Menschenansammlungen. Details nannte er nicht. Es handele sich aber ausdrücklich um eine Reaktion auf die Vorfälle in München. (dpa)
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:10:48Please don't take Fotos or Video of Police Action in order to avoid any helpful Information for the suspects. #munich #gunfire #oez reageer retweet
Ze zullen toch ook wel wat in de buurt van zo'n grote stad hebben?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Duitsland écht heel groot is he.
Dat lijkt me wel ja.. Ik weet het fijne er gelukkig ook niet vanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zullen toch ook wel wat in de buurt van zo'n grote stad hebben?
Lijkt mij gewoon politie, een persoon in het filmpje heeft iets aan wat ook op het uniform lijkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar wat zien we hier? Of is dit gewoon een heel ander moment. Speciale eenheden in burger?
ja, zo een discussie ga je aan met een bewapende gek......quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Triggershot het volgende:
Hoe gefrustreerd moet je dan zijn?
"Kut buitenlander!"
Dader: Ik ben geboren in Duitsland!!
Dat is echt flauwekul.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Duitsland écht heel groot is he.
Ja maar dat is discriminatie als "wij" dat doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Kunnen we ook eens juichen in de klassen en op straat gaan feestvieren zoals vele moslims over heel Europa altijd doen bij islamitische aanslagen
Een miliitair die op een bermbom gestapt is? Lijkt me geen militaire gewoonte zo'n sleeppoot.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat het loopje en gedrag hen doet denken aan een militair. Zo ook hoe hij het wapen gebruikt.
Ik vermoed dat ze een aantal standplaatsen hebben door heel Duitsland heen, maar Zuid-Duitsland alleen is al een groot gebied.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zullen toch ook wel wat in de buurt van zo'n grote stad hebben?
En jij ziet aan dat ene filmpje dat niemand dat doet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Revanches het volgende:
[..]
misschien de politie bellen en de exacte locatie doorgeven, ideetje hoor.
Zo langzamerhand wordt het wel erg vaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Revanches het volgende:
twitter:DailyMirror twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:07:04'Taxi driver says #Munich shooter "was not foreign"' https://t.co/h2YdRkezLn reageer retweet
Vrijwel alle beelden van de dader zijn ontzettend vaag. Deze persoon ziet er ook compleet anders uit dan die voor de McDonalds.quote:
-Doe even normaal, aub!-quote:
Nee, man. Als je haar kent weet je dat het geen bedreiging is .....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik, ik ben niet de enige die het opviel.
Met geverfde haartjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laat gaan. Dat is zo'n stereotype verwesterde snol die als het moet de ballen uit je zak zuigt als het nodig is.
Volgens mij is het dezelfde, beide een rode rugtas icm met donker haar en kledingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vrijwel alle beelden van de dader zijn ontzettend vaag. Deze persoon ziet er ook compleet anders uit dan die voor de McDonalds.
twitter:BR24 twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:04:24Eine Augenzeugin berichtet von den ersten Minuten der Schießerei im #OEZ in #Muenchenhttps://t.co/RvqEjA89i4 reageer retweet
Najib Amhali staat nog altijd op de lijst van betrouwbare moslims, en zo zijn er wel meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Onnoman het volgende:
klinkt gek.. maar welke fucking moslim kan je nu nog vertrouwen eigenlijk?
Ah, en natuurlijk is het mijn fout dat ik haar niet ken?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, man. Als je haar kent weet je dat het geen bedreiging is .....
Jep, dat rode is een rugzak zo te zien. Is een andere persoon dan van dat filmpje in het winkelcentrum met die manke en andere.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfde knakker als bij de MacDonalds zo te zien.
Opvallend inderdaad... lijkt complete chaos..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Heb nog nooit zulke slechte berichtgeving tijdens een grote gebeurtenis meegemaakt. Doen de autoriteiten dit met opzet om de daders niet te helpen? De miljoen+ mensen in de stad willen voor het slapen gaan wel even weten wat er aan de hand is lijkt me.
Lijkt me dezelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Revanches het volgende:
[..]
Volgens mij is het dezelfde, beide een rode rugtas icm met donker haar en kleding
Je zag het ook in mindere mate met de aanslagen in Parijs, toen ze nog voortvluchtig waren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Heb nog nooit zulke slechte berichtgeving tijdens een grote gebeurtenis meegemaakt. Doen de autoriteiten dit met opzet om de daders niet te helpen? De miljoen+ mensen in de stad willen voor het slapen gaan wel even weten wat er aan de hand is lijkt me.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ja als je niet luistert ga ik tegen Allah zeggen dat judgement day moet komen
De organisatie laat inderdaad wel wat te wensen over.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Er is opgeroepen om niets op twitter etc te zetten. Dit om de daders niet te helpen door bv de locatie van politie bekend te maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Of je zorgt er voor dat je niet meteen op je teentjes getrapt en eerst ergens in verdiept voordat je conclusies trekt? Teveel gevraagd?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ah, en natuurlijk is het mijn fout dat ik haar niet ken?
twitter:bpschut twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:14:48Een van de schutters zou zelfmoord hebben gepleegd voor hij gearresteerd kon worden. #münchen reageer retweet
krijg nou wat, z'n vader komt uit homs.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeet de Koreaanse en Japanse onderdelen niet.
Daarnaast was Steve Jobs de zoon van een moslim
naja.. Voordeel van Najib is dat ik zijn gezicht ken natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Najib Amhali staat nog altijd op de lijst van betrouwbare moslims, en zo zijn er wel meer.
Maar een heel ander postuur.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zelfde afwijking met de benen als voor de McDonalds.
Ja alleen weten we nu dankzij de afgelopen aanslagen dat ook 'normale moslims' in zeer korte tijd kunnen radicaliseren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Najib Amhali staat nog altijd op de lijst van betrouwbare moslims, en zo zijn er wel meer.
Of je maakt geen vage islamitische kreet in een topic over een terroristische aanslag?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Of je zorgt er voor dat je niet meteen op je teentjes getrapt en eerst ergens in verdiept voordat je conclusies trekt? Teveel gevraagd?
Inderdaad. Zo'n situatie zoals in Nice is veel duidelijker. Eén dader, één actie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zag het ook in mindere mate met de aanslagen in Parijs, toen ze nog voortvluchtig waren.
Voor Najib houd ik voorlopig hoop.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja alleen weten we nu dankzij de afgelopen aanslagen dat ook 'normale moslims' in zeer korte tijd kunnen radicaliseren.
Tegenvaller.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Politie meldt dat er nog steeds geen daders aangehouden zijn.
Nou, poe hee.
Ghehehe. Mooie ogen las ik ook net.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:17 schreef Kyran het volgende:
Zet ik RTL Z aan omdat iemand zegt "lekkere blonde" .... Doe iets aan je smaak man
Ah, dus als iemand op een openbaar forum met vele gebruikers iets opmerkelijks zegt dan moet íedereen de context daarvan begrijpen omdat het logisch is dat iedereen die user kent?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Of je zorgt er voor dat je niet meteen op je teentjes getrapt en eerst ergens in verdiept voordat je conclusies trekt? Teveel gevraagd?
Heel vaag allemaal inderdaad. Je mag toch aannemen dat het wnkelcentrum nu wel weer doorzocht is en er veel meer bekend moet zijn over slachtoffers, doden, etc. Meer dan drie uur en we weten vrijwel niks, behalve dat de gehele stad zowat op slot is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Misschien heeft die zo een verkleedfeest?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, serieus, kijk snel ff, spitting image.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |