Dat is echt flauwekul.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Duitsland écht heel groot is he.
Ja maar dat is discriminatie als "wij" dat doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Kunnen we ook eens juichen in de klassen en op straat gaan feestvieren zoals vele moslims over heel Europa altijd doen bij islamitische aanslagen
Een miliitair die op een bermbom gestapt is? Lijkt me geen militaire gewoonte zo'n sleeppoot.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat het loopje en gedrag hen doet denken aan een militair. Zo ook hoe hij het wapen gebruikt.
Ik vermoed dat ze een aantal standplaatsen hebben door heel Duitsland heen, maar Zuid-Duitsland alleen is al een groot gebied.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zullen toch ook wel wat in de buurt van zo'n grote stad hebben?
En jij ziet aan dat ene filmpje dat niemand dat doet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:05 schreef Revanches het volgende:
[..]
misschien de politie bellen en de exacte locatie doorgeven, ideetje hoor.
Zo langzamerhand wordt het wel erg vaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Revanches het volgende:
twitter:DailyMirror twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:07:04'Taxi driver says #Munich shooter "was not foreign"' https://t.co/h2YdRkezLn reageer retweet
Vrijwel alle beelden van de dader zijn ontzettend vaag. Deze persoon ziet er ook compleet anders uit dan die voor de McDonalds.quote:
-Doe even normaal, aub!-quote:
Nee, man. Als je haar kent weet je dat het geen bedreiging is .....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik, ik ben niet de enige die het opviel.
Met geverfde haartjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laat gaan. Dat is zo'n stereotype verwesterde snol die als het moet de ballen uit je zak zuigt als het nodig is.
Volgens mij is het dezelfde, beide een rode rugtas icm met donker haar en kledingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vrijwel alle beelden van de dader zijn ontzettend vaag. Deze persoon ziet er ook compleet anders uit dan die voor de McDonalds.
twitter:BR24 twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:04:24Eine Augenzeugin berichtet von den ersten Minuten der Schießerei im #OEZ in #Muenchenhttps://t.co/RvqEjA89i4 reageer retweet
Najib Amhali staat nog altijd op de lijst van betrouwbare moslims, en zo zijn er wel meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Onnoman het volgende:
klinkt gek.. maar welke fucking moslim kan je nu nog vertrouwen eigenlijk?
Ah, en natuurlijk is het mijn fout dat ik haar niet ken?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, man. Als je haar kent weet je dat het geen bedreiging is .....
Jep, dat rode is een rugzak zo te zien. Is een andere persoon dan van dat filmpje in het winkelcentrum met die manke en andere.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfde knakker als bij de MacDonalds zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |