en in welke moskee kunnen ze onderdak vonden, enge gedachtequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wordt zo ook donker terwijl er 3 van die gasten gewoon rondlopen.
Nee, dat wisten we nog niet....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
22 juli, verjaardag Breivik's aanslag. Maar dat zal al wel gemeld zijn neem ik aan...
Ook de verjaardag van mijn nichtjequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
22 juli, verjaardag Breivik's aanslag. Maar dat zal al wel gemeld zijn neem ik aan...
Al een aantal keerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
Pas een keer of 400quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
Slechts 20.000 keer. Bedankt voor de 20.001-ste keer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
Ik blijf het een onwaarschijnlijk scenario vinden, wat ik eerder zei ik zie ooit wel nog een Breivikje zijn AK-47 legen op een partijcongres van een sociaaldemocratische partij.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
Wir schaffen das moet wel lukken natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Heb nog nooit zulke slechte berichtgeving tijdens een grote gebeurtenis meegemaakt. Doen de autoriteiten dit met opzet om de daders niet te helpen? De miljoen+ mensen in de stad willen voor het slapen gaan wel even weten wat er aan de hand is lijkt me.
Dit snap ik dus nooit. Waar komt toch die drang vandaan om legend te doen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Heb nog nooit zulke slechte berichtgeving tijdens een grote gebeurtenis meegemaakt. Doen de autoriteiten dit met opzet om de daders niet te helpen? De miljoen+ mensen in de stad willen voor het slapen gaan wel even weten wat er aan de hand is lijkt me.
eerst 3,5 van de beloofde 7 jaar de anti-christ/mahdi en zijn vrede, daarna pas the wrath of God.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ja als je niet luistert ga ik tegen Allah zeggen dat judgement day moet komen
zijn nog maar 2318 posts geweest!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Slechts 20.000 keer. Bedankt voor de 20.001-ste keer.
Wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik blijf het een onwaarschijnlijk scenario vinden, wat ik eerder zei ik zie ooit wel nog een Breivikje zijn AK-47 legen op een partijcongres van een sociaaldemocratische partij.
Een neo-nazi die het verpest voor de restquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:20 schreef PXY225 het volgende:
Sky News: One Gunman Shot Himself
zelfmoord
in combinatie
met kutbuitenlander....
waarschijnlijk dan toch een neo-nazi
Misschien omdat de getuige te blank voor 'm was? Zou kunnen dat deze daders wel een specifiek doel hadden..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Op RTL Duitsland zojuist een interview met een ooggetuige van de man op het parkeerdek. Man had pistool in de hand maar de geinterviewde zegt niet dat hij geschoten heeft.
Het valt te verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen, betreffende het inmiddels bekende McDonalds-filmpje, dat de dader er inderdaad wel heel erg blank uitziet. Dan zouden we helemaal met de gebakken peren zitten, wanneer het (grote) geweld vanuit beiden extremen gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |