Europese burgeroorlog incoming..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen, betreffende het inmiddels bekende McDonalds-filmpje, dat de dader er inderdaad wel heel erg blank uitziet. Dan zouden we helemaal met de gebakken peren zitten, wanneer het (grote) geweld vanuit beiden extremen gaat komen.
Ik vind het meer een ding dat het iedere keer op vrijdag raak is. Waarom timen ze dat zo.quote:
Letterlijk?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
De grootste daders van al deze (recente) shootings is toch wel de wapenindustrie. Die heeft letterlijk en figuurlijk bloed aan haar handen.²
Mensen lekker angstig het weekend in laten gaan of iets, geen idee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vind het meer een ding dat het iedere keer op vrijdag raak is. Waarom timen ze dat zo.
lijkt me alleen al onwaarschijnlijk omdat het niet een logische locatie is om te schietenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen, betreffende het inmiddels bekende McDonalds-filmpje, dat de dader er inderdaad wel heel erg blank uitziet. Dan zouden we helemaal met de gebakken peren zitten, wanneer het (grote) geweld vanuit beiden extremen gaat komen.
Maar in het filmpje hoor je schoten en zoekt men ook dekking. Als de man op het dak geschoten zou hebben zou ik verwachten dat de geintervieuwde dat wel gezegd zou hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien omdat de getuige te blank voor 'm was? Zou kunnen dat deze daders wel een specifiek doel hadden..
Hoezo elke keer op vrijdag?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vind het meer een ding dat het iedere keer op vrijdag raak is. Waarom timen ze dat zo.
Zeer zeker. De actie-reactie sneeuwbal zal steeds sneller gaan rollen. Hoe ga je dit tegenhouden is de juiste vraag.quote:
Ik weet nog minder dan een uur geledenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:22 schreef Hochwinter het volgende:
Ik was even weg. Is er inmiddels al bevestiging dat het om autochtone Duitsers gaat?
McDonalds = Amerikaans symboolquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lijkt me alleen al onwaarschijnlijk omdat het niet een logische locatie is om te schieten
Dit kan inderdaad hét probleem wel eens worden. Steeds meer mensen krijgen een afkeer tegenover andere groepen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeer zeker. De actie-reactie sneeuwbal zal steeds sneller gaan rollen. Hoe ga je dit tegenhouden is de juiste vraag.²
Het komt op mij sowieso niet over als een sterk voorbereidde actie, maar dat kan ik natuurlijk fout hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lijkt me alleen al onwaarschijnlijk omdat het niet een logische locatie is om te schieten
eh nogal, wie heeft hitler afgezet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef PXY225 het volgende:
[..]
McDonalds = Amerikaans symbool
neo-nazi's haten U.S.A?
bron of verzin je dit?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef Mestras het volgende:
Naam KASSAM HAID duikt op als een vd daders
Of die hele McD was volgepropt met allochtonen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef PXY225 het volgende:
[..]
McDonalds = Amerikaans symbool
neo-nazi's haten U.S.A?
In Duitsland kwam het zwaarste geweld altijd al uit autochtone hoek. Duizenden brandstichtingen tegen buitenlanders, zijn de laatste 25 jaar ruim honderd doden bij gevallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
Wat is de bron?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef Mestras het volgende:
waar lees je dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef Mestras het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |