Lichtgetint.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen, betreffende het inmiddels bekende McDonalds-filmpje, dat de dader er inderdaad wel heel erg blank uitziet. Dan zouden we helemaal met de gebakken peren zitten, wanneer het (grote) geweld vanuit beiden extremen gaat komen.
Nu een persconferentie van de politie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:24 schreef Dagonet het volgende:
Iemand een statusupdate?
Wie, wat, waar, wanneer, wieviel?
Ja, dat was ook al in mij opgekomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen, betreffende het inmiddels bekende McDonalds-filmpje, dat de dader er inderdaad wel heel erg blank uitziet. Dan zouden we helemaal met de gebakken peren zitten, wanneer het (grote) geweld vanuit beiden extremen gaat komen.
3 dadersquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:24 schreef Dagonet het volgende:
Iemand een statusupdate?
Wie, wat, waar, wanneer, wieviel?
nee! daarom denk ik dat het geen blanken zijn... echter na het zien van dat gifje van hierboven zijn er wel veel allochtone mensen te zien.. RAAAARRRquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef PXY225 het volgende:
[..]
McDonalds = Amerikaans symbool
neo-nazi's haten U.S.A?
Is dat niet omdat de voortvluchtige daders zich mogelijk in de metro's verschansen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:24 schreef Scrummie het volgende:
Huh, iemand hier al iets meer over gelezen?
More attacks on trains expected ‘at any time’ – German police
https://www.rt.com/news/352684-germany-railway-terror-attacks/
Wel een vluchteling dus.quote:
Ok, ik kijk over een uur wel weer. Ze weten dus echt nog niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:25 schreef Mestras het volgende:
[..]
Van Sky News maar die heeft tweet nu weer ingetrokken
Maak daar maar minimaal 2 uur vanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ok, ik kijk over een uur wel weer. Ze weten dus echt nog niks.
Hahah, dat is zo verstandig.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ok, ik kijk over een uur wel weer. Ze weten dus echt nog niks.
Daar zit ook een neger tussen. Misschien is het zo'n Blacklivesmatter figuur.quote:
als je deze gif heel goed bekijkt, zie je rechts een politieagent staan. Denk dat hij zegt dat iedereen zijn armen in de lucht moet gooien.. klinkt aannemelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |