De Russen?quote:
opnieuw een vrijdagavond naar de klote...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hahah, dat is zo verstandig.
Maar ook zo moeilijk.
Oproep na het vrijdaggebed?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vind het meer een ding dat het iedere keer op vrijdag raak is. Waarom timen ze dat zo.
Niets is op dit moment bevestigd!quote:
Ja dit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je deze gif heel goed bekijkt, zie je rechts een politieagent staan. Denk dat hij zegt dat iedereen zijn armen in de lucht moet gooien.. klinkt aannemelijk
Was hij in de mcDonalds dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef PXY225 het volgende:
[..]
McDonalds = Amerikaans symbool
neo-nazi's haten U.S.A?
wir shaffen dasquote:
Ik voorzie de eerste hatecrime tegenover mijn behaarde gezicht op korte termijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad hét probleem wel eens worden. Steeds meer mensen krijgen een afkeer tegenover andere groepen.
Dit is de politie die de situatie probeert veilig te stellenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je deze gif heel goed bekijkt, zie je rechts een politieagent staan. Denk dat hij zegt dat iedereen zijn armen in de lucht moet gooien.. klinkt aannemelijk
Net zo subjectief als onze msm, het kan geen kwaad om het nieuws vanuit meerdere invalshoeken te benaderen, zo nu en dan leidt dit tot nieuwe inzichten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je zal als Westeuropeaan maar je nieuws van RT halen
no shit sherlockquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is de politie die de situatie probeert veilig te stellen
twitter:realDenaldTrump twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:16:18Another terror attack. This time in #Munich. When will we learn that we need to say RADICAL ISLAMIC TERROR or we won't have a country. BAD! reageer retweet
Zit je nu al in de slachtofferrol. :squote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voorzie de eerste hatecrime tegenover mijn behaarde gezicht op korte termijn.²
Uitkampen, laat dat maar aan de Duitsers over.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef yvonne het volgende:
Zitten er eik nog mensen in dat winkelcentrum, of is het al helemaal uitgekampt?
scheren is geen optie?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voorzie de eerste hatecrime tegenover mijn behaarde gezicht op korte termijn.²
Niet zijn echte accountquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind 't nog vrij conservatief van Don:twitter:realDenaldTrump twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:16:18Another terror attack. This time in #Munich. When will we learn that we need to say RADICAL ISLAMIC TERROR or we won't have a country. BAD! reageer retweet
Oke ja ik lees inderdaad dat het geshopt isquote:
Goede woordkeuzequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef yvonne het volgende:
Zitten er eik nog mensen in dat winkelcentrum, of is het al helemaal uitgekamt?
Mooie Engelse volzin.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind 't nog vrij conservatief van Don:twitter:realDenaldTrump twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:16:18Another terror attack. This time in #Munich. When will we learn that we need to say RADICAL ISLAMIC TERROR or we won't have a country. BAD! reageer retweet
Man man wat een idioot.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |