SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Ik denk het wel, zo heb ik dus 1 keer een Lapras en een Gyarydos op m'n radar gezien maar niet kunnen vinden helaas.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:46 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ze er zijn in het wild
quote:Connectivity issues are par for the course right after a popular game launches. Usually, things stabilize after a couple of days, if not sooner. Pokémon Go has somehow managed to get worse as time goes on.
If you are having trouble connecting to Pokémon Go right now, you are not alone. I’ve been staring at this for hours now:
Really, this isn’t an isolated incident. Most of my experience with Pokémon Go has been defined by technical issues. I can’t tell you how many times I have typed my log-in info at this point, or how many Google verification codes I’ve had to punch in, only to have it fail to retrieve my trainer info. If the app manages to connect to the servers, it still tends to run fairly sluggish on my phone, such that simply navigating menus is a bummer. Sometimes, it takes multiple taps for the game to register that I am encountering a Pokémon. 10% of the time, it will outright crash after I capture a Pokémon. Often, it’ll just crash for no observable reason. Pokémon Go is the buggiest game I’ve played in 2016 so far.
Even the mechanics are busted. For days now, every single Pokémon on the Nearby tab displays itself as three steps away, making it almost impossible to track down specific monsters. The whole point of the game is to explore and capture new critters!
Mostly, though, I’ve been staring at that damn loading screen. Hoping against hope that the blue bar moves up, and the Gyarados goes away. It usually doesn’t.
Niantic is definitely working on the game. Actually, Pokémon Go got an update today. Here’s what it addressed:
Jup, het is eigenlijk bizar dat we met zijn allen zo'n buggy spel blijven spelen. Elk ander spel hadden we allemaal van gezegd "nah, fix die rommel eerst maar".quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik was het hier helaas wel mee eens: http://kotaku.com/two-wee(...)e-still-a-1783998610
[..]
We invested so much time in it, its a shame to throw it away.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jup, het is eigenlijk bizar dat we met zijn allen zo'n buggy spel blijven spelen. Elk ander spel hadden we allemaal van gezegd "nah, fix die rommel eerst maar".
Gambler's fallacyquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We invested so much time in it, its a shame to throw it away.
Mijn vriend heeft het spel een middag gespeeld en toen geroepen: nah, fix die rommel eerst maarquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:11 schreef picodealion het volgende:
Jup, het is eigenlijk bizar dat we met zijn allen zo'n buggy spel blijven spelen. Elk ander spel hadden we allemaal van gezegd "nah, fix die rommel eerst maar".
Damn...Ik moet er echt nog veel vangen.quote:Op
donderdag 21 juli 2016 10:09 schreef DannyDeko het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)pdated_rarity_chart/
Er staan hier Region Exclusives, zou dit echt zo zijn? Ik heb wel al een Mr. Mime gevangen, die andere 3 nog niet gezien.
Zo sneu altijd als zo'n site een artikel van 6 items moet opsplitsen in 3 pagina's. Maar wel interessant, ik kan niet wachten op battles en trading.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:15 schreef Happel het volgende:
http://otakukart.com/anim(...)-amazing-features/2/
[..]
Damn...Ik moet er echt nog veel vangen.
Baasquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:18 schreef Jaytje07 het volgende:
Holy fuck,,,,wilde Lapras met een CP1558 in the pocket!
Ik woon tegenover een pokestop. Echt net buiten m'n bereik zitten er drie naast elkaar. Zit ik in m'n stamkroeg dan zijn die alle drie wel binnen bereikquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:10 schreef picodealion het volgende:
Er zit een pokestop vlak bij huis waar ik net niet bij kan, maar als er een lure op staat kan ik daar nog net wel van profiteren. Fijn dat mijn buren meerdere keren per dag een lure erop hangen.
heb hem er nog wel opstaan, en afentoe als ik de hond uitlaat loop ik richting een pokestop werkt het dan weer niet (goed) ben ik er wel weer voor paar dagen klaar mee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft het spel een middag gespeeld en toen geroepen: nah, fix die rommel eerst maar
Alleen ik wil er nog niet aan
Oh, ik had al besloten gewoon te wandelen en maar te zien wat ik tegen kom en niet op de nearby dingen af te gaan want dat frustreert alleen maar enorm en voor je het weet zit je 3 km verderop zonder iets gevonden te hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:21 schreef spierbal het volgende:
heb hem er nog wel opstaan, en afentoe als ik de hond uitlaat loop ik richting een pokestop werkt het dan weer niet (goed) ben ik er wel weer voor paar dagen klaar mee.
Vooral die nearby, nu loop je een beetje als kip zonder kop te lopen en niet eens doelgericht want het is toch maar gokken.
Ik had het stiekem toch wel fijn gevonden als die Gym op m'n werk een pokestop had geweest. Ik heb nooit meer dan 40 pokeballs in totaal. Maar keer zo'n zubat die er uit blijft springen en je bent er zo doorheenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Ben overigens toch wel blij dat er in mijn huis ook niets zit en geen Pokestop vlak bij(en dan wel in bebouwd gebied). Zit ik tenminste niet de hele tijd met die telefoon naast me
Dat vind ik ook jammer ja. Zeker omdat ik iedere dag wel in de bergen loop. Niet dat ik er nu met m'n GSM die continu aan de beademing ligt iets aan heb, maar tochquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo een stuk door het platteland/bos wandelen, maar ik verwacht daar eigenlijk helemaal nietsDat vind ik zo jammer aan dit spel. Het moedigt wandelen misschien wel aan, maar alleen in bebouwde kom. Start Ingress ook wel op, dan zie ik of ik voor niets aan het kijken ben.
Op mijn werk zit een pokestop altijd aan op mijn werkplek. En in de koffiekamer kan ik er nog twee bereiken. Er zit een gym buiten bij een beeld, maar daar kan ik héél frustrerend echt net niet bij. Dan moet ik echt naar buiten en dat kan nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:22 schreef DannyDeko het volgende:
Ik had het stiekem toch wel fijn gevonden als die Gym op m'n werk een pokestop had geweest. Ik heb nooit meer dan 40 pokeballs in totaal. Maar keer zo'n zubat die er uit blijft springen en je bent er zo doorheen
Ik had dat met een Grengar die in m'n huis zat. Denk ik 30 ballen doorheen gejaagdquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik had het stiekem toch wel fijn gevonden als die Gym op m'n werk een pokestop had geweest. Ik heb nooit meer dan 40 pokeballs in totaal. Maar keer zo'n zubat die er uit blijft springen en je bent er zo doorheen
Ik heb redelijk vaak dat de pokeball 'bevriest' maar na het opnieuw opstarten is hij toch altijd gevangen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
''Ok, so the mean feature of the game is tracking Pokémon down to catch them? And the tracking system works?''
''No''
''Oh then are the servers stable''
''Sometimes''
''Oh''
'"Can we fight gyms?''
''Yes, unless the server is bugging and you cant kill him''
''Oh''
''Can I catch a pokémon?''
''Yes, unless your pokéball freezes''.
''Oh''
Door mijn werk dus zat Pokeballs. Ik heb er zelfs al meer dan 50 weggegooid want bags steeds volquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik had altijd een pokebal tekort.
Nu 110 pokeballs.
90 Greatballs
40 ultraballs.
hier ook, loop ik een stuk door t midden Delfland, ik denk nou groen, en water dan krijg ik wel water bijzonders, en magikarp en een rattata in een uur.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo een stuk door het platteland/bos wandelen, maar ik verwacht daar eigenlijk helemaal nietsDat vind ik zo jammer aan dit spel. Het moedigt wandelen misschien wel aan, maar alleen in bebouwde kom. Start Ingress ook wel op, dan zie ik of ik voor niets aan het kijken ben.
Its a minor text update. van 20mb.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:26 schreef spierbal het volgende:
[..]
hier ook, loop ik een stuk door t midden Delfland, ik denk nou groen, en water dan krijg ik wel water bijzonders, en magikarp en een rattata in een uur.
Loop ik bij de plaatselijke winkelstraat met veel pokestops. Schiet de ene naar de andere Pokemon voorbij, en in mijn ogen nog bijzonderen Pokemons ook. Das wel jammer.
Zie net update voor Android btw.
niet eens naar gekekenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Its a minor text update. van 20mb.
Ja, "minor text fixes"quote:
een Bag Upgrade doen ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door mijn werk dus zat Pokeballs. Ik heb er zelfs al meer dan 50 weggegooid want bags steeds vol(en dan gooi ik ook al heel veel potions, revives en raspberries weg)
Ja, dat heb ik al gedaanquote:
Stardust is gedeeld over al je Pokémonquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al mijn pokemons hebben opeens 2676 stardust...
Wat bedoel je met meerdere versies? Meerdere evoluties?quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:36 schreef Vidura het volgende:
Kan je meerdere versies van Eevee hebben of kan je er maar 1 hebben? Ik heb nu 2 Eevee's, twijfel of ik eentje transfer of niet
Ja, die thunder, fire en water.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat bedoel je met meerdere versies? Meerdere evoluties?
Er zijn drie verschillende evoluties van Eevee (Jolteon, Flareon en Vaporeon). Maar om een echt goede te krijgen zou ik wachten tot je een Eevee van boven de 500 CP hebt gevonden. De rest kan de gehaktmolen in.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:36 schreef Vidura het volgende:
Kan je meerdere versies van Eevee hebben of kan je er maar 1 hebben? Ik heb nu 2 Eevee's, twijfel of ik eentje transfer of niet
Je kan ze allemaal krijgen. Gewoon je drie sterkste Eevee's Rainer, Sparky en Pyro noemen. Als het goed is worden ze dan Vaporeon, Jolteon en Flareon. Geen grap.quote:
Oké.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Er zijn drie verschillende evoluties van Eevee (Jolteon, Flareon en Vaporeon). Maar om een echt goede te krijgen zou ik wachten tot je een Eevee van boven de 500 CP hebt gevonden. De rest kan de gehaktmolen in.
Kijk bij Pokémon en dan op 'recent' klikken. Als het goed is staat je ei Pokémon dan vooraan. Is heel vaak dat je de animatie mist, maar de Pokémon wel krijgt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:39 schreef Vidura het volgende:
[..]
Oké.Ik heb nu 262 en 185 CP, die van 185 doe ik nu weg.
Net kwam een ei uit, toen liep het spel vast en nu ben ik mn ei kwijt
Selecteer je pokémon op recent. Als het goed is staat er dan een nieuwe tussen met redelijk wat candiesquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:39 schreef Vidura het volgende:
[..]
Oké.Ik heb nu 262 en 185 CP, die van 185 doe ik nu weg.
Wow. Kijk de timestamp. Creepy.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijk bij Pokémon en dan op 'recent' klikken. Als het goed is staat je ei Pokémon dan vooraan. Is heel vaak dat je de animatie mist, maar de Pokémon wel krijgt.
Ik zag het inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wow. Kijk de timestamp. Creepy.
Maar heb je op 'recent' geklikt bij opties?quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:43 schreef Vidura het volgende:
Ik zie een Pidgeot vooraan, maar die heb ik net geëvolueerdEn de rest van de pokemons die ik daarvoor had gevangen, staan daarachter.
Geen ei.
Zal hem wel kwijt zijn denk ik.
Je hebt wel doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
Raticate 611 CP:
Ontsnapt uit 10 great balls
10 pokeballs
3 ultraballs.
Dafuq.
quote:Beste Pokémon Trainers van FOK!,
enkele dagen geleden kondigden we aan via een mededeling dat het verspreiden van cheats voor Pokémon GO verboden werd op FOK!
Aan de hand van jullie feedback hebben we na opnieuw overleg besloten om het delen van dergelijke zaken tóch toe te staan. Dit moet echter alsnog wel in één centraal topic gebeuren.
Let er wel op dat het gebruik van cheats alsnog kan leiden tot een verbanning op Pokémkon GO!
Excuses voor het ongemak!
Groet, Unites en picodealion
Ja. Dat hartje en dan recent bovenaan. Zelfde verhaal.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar heb je op 'recent' geklikt bij opties?
Misschien dat het even duurt voordat de boel op de servers verwerkt is. Here's hopingquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:51 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ja. Dat hartje en dan recent bovenaan. Zelfde verhaal.
ik ben m' n ei kwijt van gisteravond net voor de updatequote:Op donderdag 21 juli 2016 10:39 schreef Vidura het volgende:
[..]
quote:
Balen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:51 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ja. Dat hartje en dan recent bovenaan. Zelfde verhaal.
Lijkt me niet zo zinvol en vooral mooi kut voor iedereen. De mods houden het overal vrij van dergelijk gedoe, behalve in het topic. Wil je het wel? Ga je daarheen. Wil je het niet? blijf je hier. Daar gaan ragen dat ze het doen is niet de bedoeling en hier gaan ragen ook niet. Net als het er hier over hebben of in andere topics.quote:
O, nice.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:57 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ach, vandaag wel een Seaking gevangen. Compenseert weer.
Agh de vorige keer dat het hier werd besproken ging iemand helemaal los maar dat is een goede oplossing. Welk topic is er voor gemaakt?quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo zinvol en vooral mooi kut voor iedereen. De mods houden het overal vrij van dergelijk gedoe, behalve in het topic. Wil je het wel? Ga je daarheen. Wil je het niet? blijf je hier. Daar gaan ragen dat ze het doen is niet de bedoeling en hier gaan ragen ook niet. Net als het er hier over hebben of in andere topics.
Iedereen kan doen wat ie wil, lijkt me prima
Daarom hoeft het hier ook helemaal niet besproken te worden. Overal op het forum wordt het geweerd behalve in dat centrale topic.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh de vorige keer dat het hier werd besproken ging iemand helemaal los maar dat is een goede oplossing. Welk topic is er voor gemaakt?
Zijn nu ook websites online waar je kan kijken... Check je DM.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:02 schreef Myraela het volgende:
Jaaaaaa, waar kan iemand mij uitleggen hoe ik die map werkend krijg?
Dit vind ik ook jammer.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat voor evolutie komt er eigenlijk na Venonath? Zo'n vlinder toch?
Jep, een 'Venomoth'.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat voor evolutie komt er eigenlijk na Venonath? Zo'n vlinder toch?
Om te chatten: ja!quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:08 schreef KingRadler het volgende:
is dit het centraal topic?
ben beetje confused dat ik de hele tijd in verkeerde topic zit te posten
Dit is een algemeen topic ja, maar voel je vrij om voor specifieke dingen een nieuw topic te openen hoor. Deze reeks liep al in GAM voordat POK openging en iedereen is hier zo'n beetje blijven hangenquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:08 schreef KingRadler het volgende:
is dit het centraal topic?
ben beetje confused dat ik de hele tijd in verkeerde topic zit te posten
Pokestops hoef je er niet te zoeken nee. Maar ben zelf toch wel leuke pokemon tegen gekomen rondom boerderijen (platteland dus). Zoals een scyther en dewgong.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit vind ik ook jammer.
Gisteren 2 uur gewandeld in het bos en niets tegen gekomen. Je kunt in de natuur weinig vinden.
Totdat ik bij museum de bevrijdende vleugels kwam en er op hun terrein 6 pokestops staan. Dan ga ik de volgende keer dat maar wat rondjes lopen.
naast?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:11 schreef KingRadler het volgende:
heeft iemand al gedroomd over een echte Pokemon naast je bed?
Zou je mij ook een DM kunnen sturen betreffende die websites?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn nu ook websites online waar je kan kijken... Check je DM.
Je kan het hele gym-gebeuren prima negeren, doe ik ook tegenwoordig. Scheelt een hoop frustratie en jaloeziequote:Op donderdag 21 juli 2016 11:21 schreef RRuben het volgende:
nog nooit een gym aangeraakt, en ook niet van plan te doen... Wat moet je daar
coins innen vriendquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:21 schreef RRuben het volgende:
ik ook niet ik gooi zelfs al mijn potions weg uit mijn rugzak zitten alleen maar in de weg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:21 schreef RRuben het volgende:
Naar de shop gaan en op het schildje drukken rechtsbovenin.quote:
ga je schamen als hier real doekoes aan uitgeeft mangquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:30 schreef KingRadler het volgende:
je kan ook coins kopen hoef je niet naar een Gym te gaan.
Ja, de ontwikkelaars betalen voor hun product, vreemde gedachtequote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
ga je schamen als hier real doekoes aan uitgeeft mang
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
ga je schamen als hier real doekoes aan uitgeeft mang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
fuck die chimi's, thai boks ah mattiequote:Op donderdag 21 juli 2016 11:38 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/taalcursus-volgen
Ben jij er zo een die een lure plaatst en dan bij andere roept "opkankeren" ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:41 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
fuck die chimi's, thai boks ah mattie
nee broerquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die een lure plaatst en dan bij andere roept "opkankeren" ?
Ik wel, zet er een bord naast met "Team Blauw only".quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die een lure plaatst en dan bij andere roept "opkankeren" ?
Zou overwegen om wat man op te trommelen en met knuppels terug te gaan om je een lesje te leren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik wel, zet er een bord naast met "Team Blauw only".
Iedereen die rood of geel is en er komt staan krijgt er dan een paar
dan heeft ie waarschijnlijk niet meer z'n volledige hp, dus geef die boy een revive/potion en daarna zal ie zichtbaar zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:07 schreef xtwarrior het volgende:
Stomme vraag misschien: Ik heb een Flareon die ik, om de een of andere reden, niet te zien krijg in het selectie scherm voor gym battles.
Als die in een andere gym zou zijn beland, hoe kan ik dan zien welke dat dat is?
(Ik heb ooit slechts een Ratata ergens gedropt maar zie geen andere optie dan bovenstaande voor de afwezigheid van mijn Flareon).
Dan is ie of dood of niet volledig HPquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:07 schreef xtwarrior het volgende:
Stomme vraag misschien: Ik heb een Flareon die ik, om de een of andere reden, niet te zien krijg in het selectie scherm voor gym battles.
Als die in een andere gym zou zijn beland, hoe kan ik dan zien welke dat dat is?
(Ik heb ooit slechts een Ratata ergens gedropt maar zie geen andere optie dan bovenstaande voor de afwezigheid van mijn Flareon).
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:55 schreef Lastpost het volgende:
Eindelijk m'n Gengar gevonden. Is ie 105cp.
Ik denk dat Bilzerian hem gejat heeft...quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:07 schreef xtwarrior het volgende:
lkkr dushiquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Eerste pokemon over 1000 cp. Slowbro van 1155 cp
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:39 schreef Fopje het volgende:
Fuck yes, Rhyhorn eindelijk gevangen.Ben jij mij? Precies hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar had jij hem gevondenquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben jij mij? Precies hetzelfde.
Ja, waaronder de starter Pokémon. Maar random is gonna randomquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef k0fferbak het volgende:
kan je iets anders dan pidgey/weedle uit 2 km ei krijgen dan? heb er 6 geopend en alleen die twee
De starters.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef k0fferbak het volgende:
kan je iets anders dan pidgey/weedle uit 2 km ei krijgen dan? heb er 6 geopend en alleen die twee
quote:NIANTIC wants to learn COMMUNICATE but NIANTIC already knows 4 moves!
Should a move be forgotten to make space for COMMUNICATE?
> MINOR TEXT FIX
SERVERS DOWN
THREE STEP
BALL FREEZE
Ja, de starters en ik had een clefairy een keer.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef k0fferbak het volgende:
Ik ook in de auto.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de auto. Niet op een bijzondere locatie of zo.
Ik krijg er alleen maar magikarps uitquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef k0fferbak het volgende:
Wat is je hoogste? De mijne is nu 123, maar die zou ik echt wel evolvenquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog maar 20 magikarp nodig.
En dan alsnog niet evolven want te lage cp.
102, maar een magikarp van richting de 200 cp scheelt al zoveel met de evolutie multiplier.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:16 schreef Lhyanna het volgende:
Wat is je hoogste? De mijne is nu 123, maar die zou ik echt wel evolven
Ik weet niet welk level je bent, maar ik ben 19 en dat balkje zit bijna volquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
102, maar een magikarp van richting de 200 cp scheelt al zoveel met de evolutie multiplier.
Denk niet dat ik geduldig genoeg ben.Wil die gyarados. En dan maar hopen op goede aanvallen.
Kijk, dat is het betere werkquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:19 schreef Aure het volgende:
Onderweg naar mijn ouders een Nidorino gevangen in de busen er kwam een Pikachu uit mijn ei!
The fire god is smiling upon you. Oh wait. Where is moltres now.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:24 schreef Fera het volgende:
Wat een anticlimax. Een Spearow en een Weedle uit mijn eieren.
Die brandende hitte is overtuiging genoeg dat Moltres nog lang niet vertrokken is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
The fire god is smiling upon you. Oh wait. Where is moltres now.
Hail Zapdos.
Het onweer vanavond toont aan dat Zapdos geniet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Die brandende hitte is overtuiging genoeg dat Moltres nog lang niet vertrokken is.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:09 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
dan heeft ie waarschijnlijk niet meer z'n volledige hp, dus geef die boy een revive/potion en daarna zal ie zichtbaar zijn
In de schermen van health/revive potions verschijnt ie ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan is ie of dood of niet volledig HP
Ik heb gisteren al onweer gehad. Was een lachertje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het onweer vanavond toont aan dat Zapdos geniet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al onweer gehad. Was een lachertje.Heb je de max cp van Articuno gezien? Das een lachertje tov Zapdos en moltres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wartortle heeft wel betere dingen te doen dan op jou wachten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:29 schreef colastroop het volgende:
Gisternacht om 03:00 een wartortle linksboven op mijn radar, nu is hij helaas nergens te bekennen
Nouquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Wartortle heeft wel betere dingen te doen dan op jou wachten.![]()
dan hoop ik voor je dat je hem niet per ongeluk getransferd hebtquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:34 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
[..]
In de schermen van health/revive potions verschijnt ie ook niet.
Het gaat me om het weer man. En ja, Articuno is een ijsje waar Moltres de zon is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heb je de max cp van Articuno gezien? Das een lachertje tov Zapdos en moltres.
Articuno gaan we de komende maanden niet zien met dit weer gok ikquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat me om het weer man. En ja, Articuno is een ijsje waar Moltres de zon is.
Dan zou die niet meer bij mijn Pokemon moeten staan. Daar staat ie dus gewoon nog en ik kan z'n CP ook gewoon nog uppen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:36 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat je hem niet per ongeluk getransferd hebt
Dan zou er toch een gym symbooltje bij de Pokémon moeten staan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:37 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
Dan zou die niet meer bij mijn Pokemon moeten staan. Daar staat ie dus gewoon nog en ik kan z'n CP ook gewoon nog uppen.
Zoals gezegd: Het enige logische is eigenlijk dat ie ergens in een gym zit (wat vreemd is omdat ik hem nergens in een gym heb geplaatst). Maar de documentatie van PGo is zo abominabel dat je niet fatsoenlijk kan zien welke van je Pokemon (waar) in een gym zitten.
Heb je ook nog niks aan. Die schijnen een vangkans van 0 te hebben. Enkel met een masterball.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Articuno gaan we de komende maanden niet zien met dit weer gok ik
Inderdaad veel minder, maar had wel een aantal spawns tijdens m'n busritje. Je moet alleen goed opletten omdat ze ook snel weer weg zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:22 schreef raptorix het volgende:
Is het anderen ook opgevallen dat je op hogere snelheden geen Pokemons meer ziet spawnen?
16.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:22 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik weet niet welk level je bent, maar ik ben 19 en dat balkje zit bijna volMagikarp krijgt ook amper CP erbij per level, dus ik denk dat een 200 cp magikarp pas mogelijk is bij, ongeveer, level 24-25?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al onweer gehad. Was een lachertje.Moltres god is aan de aan het winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg er ook geenquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:53 schreef DuW2 het volgende:
Waarom krijgt iedereen 10 km eieren en ik niet
Blender.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alleen heeft Electabuzz een standaardaanval met low kick 5crap dus.
Uiteraard. Maar dan meer de common pokemong. En een Wartortle is sowieso al lastig te vangen, ookal is z'n CP relatief laag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom je nog wel eens lage nieuwe pokémon tegen rond level 18?
Een Wartotle en een Lickytung beide met berries en Great Balls ontsnapt.
Denk eraan om opnieuw te beginnen.
Ik zit op level 15. gisteren een rhyhorn van 110 cp. Dus ja, je krijgt ze nog welquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vandaag met level 16 een 14 cp Rhyhorn gevangenquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:06 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik zit op level 15. gisteren een rhyhorn van 110 cp. Dus ja, je krijgt ze nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, ik kom nog genoeg pokemon met een CP van 10 tegen. En alle pokemon worden op hoger level lastiger te vangen, dus ze ontsnappen ook nog regelmatigquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom nog zo vaak lage zooi tegen.. Maar waarom opnieuw beginnen aangezien je uiteindelijk weer hetzelfde probleem krijgtquote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Soms neem je een omweg, maar ik denk niet dat je het dan per se verneukt hebt of zo ...quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:12 schreef KingRadler het volgende:
maakt het wat uit als je verkeerd bent begonnen in het spel.
verklaar verkeerdquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:12 schreef KingRadler het volgende:
maakt het wat uit als je verkeerd bent begonnen in het spel.
* teveel Pokemon transferredquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Soms neem je een omweg, maar ik denk niet dat je het dan per se verneukt hebt of zo ...
Gewoon weer lekker gaan vangen. Je kunt dat altijd weer aanvullen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:13 schreef KingRadler het volgende:
[..]
* teveel Pokemon transferred
* stardust verbruikt
Dit, zou er niet opnieuw voor beginnenquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker gaan vangen. Je kunt dat altijd weer aanvullen.
Omdat ik wel een hoog level heb maar bijna geen boeiende pokémon en als ik nu een nieuwe tegenkom is het lastiger.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kom nog zo vaak lage zooi tegen.. Maar waarom opnieuw beginnen aangezien je uiteindelijk weer hetzelfde probleem krijgt
Hmm. Ik zie wel een sterretje. Is dat een gym symbool?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zou er toch een gym symbooltje bij de Pokémon moeten staan?
Maar hoe hoger jij bent hoe meer rare pokemon je tegenkomt..quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ik wel een hoog level heb maar bijna geen boeiende pokémon en als ik nu een nieuwe tegenkom is het lastiger.
Dat sterretje heb je er zelf bij gezet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:19 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
Hmm. Ik zie wel een sterretje. Is dat een gym symbool?
Als dat zo is: Hoe kom ik er dan achter welke gym het is?
Een sterretje betekent dat hij bij je favorieten staat. En je Pokémon kan alleen bij een gym van je eigen team staan. Dus een rood, blauw of geel symbool (soort pokéball achtig iets).quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:19 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
Hmm. Ik zie wel een sterretje. Is dat een gym symbool?
Als dat zo is: Hoe kom ik er dan achter welke gym het is?
Ja gister een lickitung met 700+ cpquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar hoe hoger jij bent hoe meer rare pokemon je tegenkomt..
Als je overnieuw begint kom je toch weer bij het zelfde 'probleem' ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gister een lickitung met 700+ cp
Dat is mooi hoor maar als ik hem na 3 berries en 4 ballen nog niet vang en hij is daarna weg had ik liever level 10 gehad en hem met een cp van rond de 200 gevangen.
D'Oh. Good point.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat sterretje heb je er zelf bij gezet.
Heb je al bij je items potions of revive gekeken ?
Nope. Er staat geen kleur symbool bij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Een sterretje betekent dat hij bij je favorieten staat. En je Pokémon kan alleen bij een gym van je eigen team staan. Dus een rood, blauw of geel symbool (soort pokéball achtig iets).
Flareon is toch een slappe kutpokemon.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:27 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
D'Oh. Good point.
Yup. Daar verschijnt niets.
Gisteren heb ik een battle gedaan en toen stonden er ook alleen de twee pokemon waar ik mee gebattled heb. Geen Flareon.
[..]
Nope. Er staat geen kleur symbool bij.
Level 22 hier, net gewoon een Pidgey met 10cpquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet het punt he?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Flareon is toch een slappe kutpokemon.
Spaar voor een Vaporeon
60 is optimaal. 50 is reeel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:30 schreef AF_ het volgende:
Hoeveel pokemon raden jullie aan te kunnen evolueren zodat ik het optimale uit mijn lucky egg haal?
Hoe de fuck hebben mensen 60 Pokemon liggen om te evaluerenquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
60 is optimaal. 50 is reeel.
Als je lager level bent kan je ook gewoon genoegen nemen met 30-40 ofzo, zodat je een level of 3 omhoog gaat en zo weer hogere CP pokemon vind.
Gaat best hard hoor zit na twee dagen al op 35.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe de fuck hebben mensen 60 Pokemon liggen om te evalueren_!
Ik heb al 50+ ofzo nu denk ik ... bijna weer een evo rondjequote:Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:37 schreef zarGon het volgende:
This happened the weekend after pokemon go came out. I went to a gay club with my girlfriend and a few of her friends, I was playing it outside since someone set up 2 lure modules at the front entrance when a huge cross dresser comes up to me and says "you want the circle to be as small as possible" and I said "I thought bigger was better" and she replied "that's because you're a bottom" then she walked away.
Nja, als je heel lang wacht met je evaluatie gesprek, kan het opstapelen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Pokemon die ik minder vaak vang zorg ik dat ik er na evolutie altijd nog 1 van over heb. De rest kan wegquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:39 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zou niet alles blind in de blender gooien. Als straks de ruil optie er is kun je ze miss ruilen voor pokemon welke je nog niet hebt.
Oké dankje. Bij mijn vorige Lucky egg was ik na 20 minuten klaar. Vond ik ook zo zondequote:Op donderdag 21 juli 2016 13:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
60 is optimaal. 50 is reeel.
Als je lager level bent kan je ook gewoon genoegen nemen met 30-40 ofzo, zodat je een level of 3 omhoog gaat en zo weer hogere CP pokemon vind.
Kwam gister in bos alleen staryu en poliwag tegenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
dat hebben ze alquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:51 schreef 44rdbei het volgende:
South park aflevering over Pokemon go zou wel leuk zijn
Ja, dat is gewoon pokemon. maar juist over de pokemon go madness zou leuk zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef KingRadler het volgende:
SOUTH PARK SEASON 3 EPISODE 11 – CHINPOKOMON
southpark.nl kun je alles legit gratis kijken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat hebben ze al
SOUTH PARK SEASON 3 EPISODE 11 – CHINPOKOMON
(aflevering vind is online te vinden)
Zal vast wel komen hoor aangezien ze meestal wel met actualiteiten bezig houden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon pokemon. maar juist over de pokemon go madness zou leuk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nieuwe aanwinstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gary gevonden of geevolueerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geevolueerdquote:
Hoe hoog was je magikarpquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geevolueerdben nu voor de tweede aan het sparen, de grachten hier zitten vol magicarp.
Wat doet het?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:57 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand deze excel van Silphroad al eens gebruikt: Pokedexcelv2.07 ? (ff googlen er op)
Ik kan nergens edite, dus of ik doe iets helemaal fout, of m'm mac loopt te kloten (mac)
edit: Het was m'n mac![]()
af en toe heb ik dat ook. Het is me op gevallen dat dat vaak de hogere CP zijn voor het level wat je bentquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:07 schreef firecow het volgende:
zojuist een slowbro gevangen met 1235cp.. Echter met aanklikken stond er 'CP???' Wel apart heb dat nog niet eerder gezien
Soort van buiten je huidige bereik of zo? Ik had het net ook met eentje die ik sowieso nog niet had, de CP lag beduidend boven wat ik tot nog toe had.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:08 schreef DuW2 het volgende:
[..]
af en toe heb ik dat ook. Het is me op gevallen dat dat vaak de hogere CP zijn voor het level wat je bentdus hoop voor je dat je ze vaker zo tegen komt
Ik denk eerst cp maxen. want als je evolueert is het cp X multiplierquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:08 schreef RRuben het volgende:
Net even naar een lure gelopen die toch op de route ligt met de hond. Stonden daar allemaal nektasjes met hun scooterLekker doorgelopen
Wat is trouwens beter? Eerst CP maxen en dan evolueren of andersom?
Durf het niet met zekerheid te zeggen maar dat idee heb ik welquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soort van buiten je huidige bereik of zo? Ik had het net ook met eentje die ik sowieso nog niet had, de CP lag beduidend boven wat ik tot nog toe had.
60 naar het schijnt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:15 schreef Fe2O3 het volgende:
188/250 pokemon ...
Hoeveel pokemon kun je nu absoluut evolueren met een ei in een half uur tijd? Je zit voor 10 tot 20 seconden vast aan een animatie toch?
http://www.pidgeycalc.com/quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:15 schreef Fe2O3 het volgende:
188/250 pokemon ...
Hoeveel pokemon kun je nu absoluut evolueren met een ei in een half uur tijd? Je zit voor 10 tot 20 seconden vast aan een animatie toch?
Maakt uiteindelijk niet uit, want als je de evolutie omhoog doet dan stijgt de cp vaak meer dan bij de vorige evolutie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik denk eerst cp maxen. want als je evolueert is het cp X multiplier
Ja, want mensen willen pidgeysquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:39 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zou niet alles blind in de blender gooien. Als straks de ruil optie er is kun je ze miss ruilen voor pokemon welke je nog niet hebt.
Dat maakt echt helemaal niks uit.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is nou eigenlijk beter, lichte of zware Pokemon?
Over lichte of zwarte pokémon.. volgens mij is Jynx kei racistisch.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat maakt echt helemaal niks uit.
60.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:15 schreef Fe2O3 het volgende:
188/250 pokemon ...
mwoah je kan nu wel veilig gaan evolueeren hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:24 schreef BobW het volgende:
On average, it will take about 26 minutes to evolve all your Pokémon
Hmm, nog een aantal vangen dus voor de 30 minuten
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nieuwe aanwinstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die GyradosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vecht / oude gracht?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geevolueerdben nu voor de tweede aan het sparen, de grachten hier zitten vol magicarp.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister echt zwaar verbrand door het in de zon lopen voor mijn eitjes.
onzin.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over lichte of zwarte pokémon.. volgens mij is Jynx kei racistisch.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Gebakken EIquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
donkere huidskleur zoelielippen en dikke tieten en kont.. wed maar dat ie racistisch is.quote:
148, volgens mij kwam die nog uit een ei ook. Hoogste die ik gevangen had was 124 geloof ik.quote:
Nee Amsterdam, daar werk ikquote:
+ De kikkerogen (en de voodoo). Maar Jynx is al lang niet meer zoals die eerst was.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
donkere huidskleur zoelielippen en dikke tieten en kont.. wed maar dat ie racistisch is.
Andersom, na evolutie veranderen je aanvallen. Zonde als je dan een pokemon hebt lopen maxen die geen STAB heeft maar een kutaanval na een evolutie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:08 schreef RRuben het volgende:
Net even naar een lure gelopen die toch op de route ligt met de hond. Stonden daar allemaal nektasjes met hun scooterLekker doorgelopen
Wat is trouwens beter? Eerst CP maxen en dan evolueren of andersom?
Nog nooit een neger met blond haar gezienquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
donkere huidskleur zoelielippen en dikke tieten en kont.. wed maar dat ie racistisch is.
Hihaho ik vang er net 3quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil een Eevee!! Dan kan ik evolven.
Ik ben gister ook voor het eerst deze week overdag niet naar buiten gegaan om pokemon te vangen. Net even een klein rondje gelopen en Gastly en Dratini gevangen, hier in de buurt zit verder helemaal nietsquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
beyoncequote:Op donderdag 21 juli 2016 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog nooit een neger met blond haar gezien
Het is wachten tot Sylvana Simons moeilijk gaat doen over Jynx omdat het net als de zwarte piet zo overdreven is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
+ De kikkerogen (en de voodoo). Maar Jynx is al lang niet meer zoals die eerst was.
[ afbeelding ]
Ik genoeg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog nooit een neger met blond haar gezien
Verstandig, die hebben gevaarlijke STAB movesquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:08 schreef RRuben het volgende:
Oke, uit zichzelf dan.quote:
Petje uses TASJE - It's not very effectivequote:Op donderdag 21 juli 2016 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstandig, die hebben gevaarlijke STAB moves
En de move Thief.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstandig, die hebben gevaarlijke STAB moves
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Petje uses TASJE - It's not very effective
Ohquote:
De originele Jynx was ook zwart in het gezicht, ze is nu al bewerkt naar paarsquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is wachten tot Sylvana Simons moeilijk gaat doen over Jynx omdat het net als de zwarte piet zo overdreven is.
Als er in de Bijlmer veel vaker een Jynx spawnt dan op andere plaatsen is dat misschien nog redelijk ook...quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is wachten tot Sylvana Simons moeilijk gaat doen over Jynx omdat het net als de zwarte piet zo overdreven is.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:56 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als er in de Bijlmer veel vaker een Jynx spawnt dan op andere plaatsen is dat misschien nog redelijk ook...
Wie gaat dat testen?
voor bontkraagjes hun favoriete Pokemonquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:56 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als er in de Bijlmer veel vaker een Jynx spawnt dan op andere plaatsen is dat misschien nog redelijk ook...
Wie gaat dat testen?
zijn mankey en Gastly dan ook rasistisch? het is zo ingewikkeld tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
racistische japanse stereotypes dus.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:03 schreef sirdanilot het volgende:
Jynx is gebaseerd op de japanse Ganguro stijl, waarbij vrouwen extreem bruin worden en hun haar blond verven. Deze stijl is de Japanse interpretatie van Pamela Anderson-achtige gebruinde en blonde dames, die je veel in Hollywood films ziet. Japanners houden ervan om alles tot in het extreme door te voeren.
Zo dus:
[ afbeelding ]
2 geopend, 2 keer een Pikachuquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef k0fferbak het volgende:
Ik las net dit verhaal: http://www.giantbomb.com/(...)-jynx-racist-555389/quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:03 schreef sirdanilot het volgende:
Jynx is gebaseerd op de japanse Ganguro stijl, waarbij vrouwen extreem bruin worden en hun haar blond verven. Deze stijl is de Japanse interpretatie van Pamela Anderson-achtige gebruinde en blonde dames, die je veel in Hollywood films ziet. Japanners houden ervan om alles tot in het extreme door te voeren.
Zo dus:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |