Uiteraard. Maar dan meer de common pokemong. En een Wartortle is sowieso al lastig te vangen, ookal is z'n CP relatief laag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom je nog wel eens lage nieuwe pokémon tegen rond level 18?
Een Wartotle en een Lickytung beide met berries en Great Balls ontsnapt.
Denk eraan om opnieuw te beginnen.
Ik zit op level 15. gisteren een rhyhorn van 110 cp. Dus ja, je krijgt ze nog welquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vandaag met level 16 een 14 cp Rhyhorn gevangenquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:06 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik zit op level 15. gisteren een rhyhorn van 110 cp. Dus ja, je krijgt ze nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, ik kom nog genoeg pokemon met een CP van 10 tegen. En alle pokemon worden op hoger level lastiger te vangen, dus ze ontsnappen ook nog regelmatigquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom nog zo vaak lage zooi tegen.. Maar waarom opnieuw beginnen aangezien je uiteindelijk weer hetzelfde probleem krijgtquote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Soms neem je een omweg, maar ik denk niet dat je het dan per se verneukt hebt of zo ...quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:12 schreef KingRadler het volgende:
maakt het wat uit als je verkeerd bent begonnen in het spel.
verklaar verkeerdquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:12 schreef KingRadler het volgende:
maakt het wat uit als je verkeerd bent begonnen in het spel.
* teveel Pokemon transferredquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Soms neem je een omweg, maar ik denk niet dat je het dan per se verneukt hebt of zo ...
Gewoon weer lekker gaan vangen. Je kunt dat altijd weer aanvullen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:13 schreef KingRadler het volgende:
[..]
* teveel Pokemon transferred
* stardust verbruikt
Dit, zou er niet opnieuw voor beginnenquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker gaan vangen. Je kunt dat altijd weer aanvullen.
Omdat ik wel een hoog level heb maar bijna geen boeiende pokémon en als ik nu een nieuwe tegenkom is het lastiger.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kom nog zo vaak lage zooi tegen.. Maar waarom opnieuw beginnen aangezien je uiteindelijk weer hetzelfde probleem krijgt
Hmm. Ik zie wel een sterretje. Is dat een gym symbool?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zou er toch een gym symbooltje bij de Pokémon moeten staan?
Maar hoe hoger jij bent hoe meer rare pokemon je tegenkomt..quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ik wel een hoog level heb maar bijna geen boeiende pokémon en als ik nu een nieuwe tegenkom is het lastiger.
Dat sterretje heb je er zelf bij gezet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:19 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
Hmm. Ik zie wel een sterretje. Is dat een gym symbool?
Als dat zo is: Hoe kom ik er dan achter welke gym het is?
Een sterretje betekent dat hij bij je favorieten staat. En je Pokémon kan alleen bij een gym van je eigen team staan. Dus een rood, blauw of geel symbool (soort pokéball achtig iets).quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:19 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
Hmm. Ik zie wel een sterretje. Is dat een gym symbool?
Als dat zo is: Hoe kom ik er dan achter welke gym het is?
Ja gister een lickitung met 700+ cpquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar hoe hoger jij bent hoe meer rare pokemon je tegenkomt..
Als je overnieuw begint kom je toch weer bij het zelfde 'probleem' ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gister een lickitung met 700+ cp
Dat is mooi hoor maar als ik hem na 3 berries en 4 ballen nog niet vang en hij is daarna weg had ik liever level 10 gehad en hem met een cp van rond de 200 gevangen.
D'Oh. Good point.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat sterretje heb je er zelf bij gezet.
Heb je al bij je items potions of revive gekeken ?
Nope. Er staat geen kleur symbool bij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Een sterretje betekent dat hij bij je favorieten staat. En je Pokémon kan alleen bij een gym van je eigen team staan. Dus een rood, blauw of geel symbool (soort pokéball achtig iets).
Flareon is toch een slappe kutpokemon.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:27 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
D'Oh. Good point.
Yup. Daar verschijnt niets.
Gisteren heb ik een battle gedaan en toen stonden er ook alleen de twee pokemon waar ik mee gebattled heb. Geen Flareon.
[..]
Nope. Er staat geen kleur symbool bij.
Level 22 hier, net gewoon een Pidgey met 10cpquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet het punt he?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Flareon is toch een slappe kutpokemon.
Spaar voor een Vaporeon
60 is optimaal. 50 is reeel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:30 schreef AF_ het volgende:
Hoeveel pokemon raden jullie aan te kunnen evolueren zodat ik het optimale uit mijn lucky egg haal?
Hoe de fuck hebben mensen 60 Pokemon liggen om te evaluerenquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
60 is optimaal. 50 is reeel.
Als je lager level bent kan je ook gewoon genoegen nemen met 30-40 ofzo, zodat je een level of 3 omhoog gaat en zo weer hogere CP pokemon vind.
Gaat best hard hoor zit na twee dagen al op 35.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe de fuck hebben mensen 60 Pokemon liggen om te evalueren_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |