Ik heb gisteren al onweer gehad. Was een lachertje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het onweer vanavond toont aan dat Zapdos geniet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al onweer gehad. Was een lachertje.Heb je de max cp van Articuno gezien? Das een lachertje tov Zapdos en moltres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wartortle heeft wel betere dingen te doen dan op jou wachten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:29 schreef colastroop het volgende:
Gisternacht om 03:00 een wartortle linksboven op mijn radar, nu is hij helaas nergens te bekennen
Nouquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Wartortle heeft wel betere dingen te doen dan op jou wachten.![]()
dan hoop ik voor je dat je hem niet per ongeluk getransferd hebtquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:34 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
[..]
In de schermen van health/revive potions verschijnt ie ook niet.
Het gaat me om het weer man. En ja, Articuno is een ijsje waar Moltres de zon is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heb je de max cp van Articuno gezien? Das een lachertje tov Zapdos en moltres.
Articuno gaan we de komende maanden niet zien met dit weer gok ikquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat me om het weer man. En ja, Articuno is een ijsje waar Moltres de zon is.
Dan zou die niet meer bij mijn Pokemon moeten staan. Daar staat ie dus gewoon nog en ik kan z'n CP ook gewoon nog uppen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:36 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat je hem niet per ongeluk getransferd hebt
Dan zou er toch een gym symbooltje bij de Pokémon moeten staan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:37 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
Dan zou die niet meer bij mijn Pokemon moeten staan. Daar staat ie dus gewoon nog en ik kan z'n CP ook gewoon nog uppen.
Zoals gezegd: Het enige logische is eigenlijk dat ie ergens in een gym zit (wat vreemd is omdat ik hem nergens in een gym heb geplaatst). Maar de documentatie van PGo is zo abominabel dat je niet fatsoenlijk kan zien welke van je Pokemon (waar) in een gym zitten.
Heb je ook nog niks aan. Die schijnen een vangkans van 0 te hebben. Enkel met een masterball.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Articuno gaan we de komende maanden niet zien met dit weer gok ik
Inderdaad veel minder, maar had wel een aantal spawns tijdens m'n busritje. Je moet alleen goed opletten omdat ze ook snel weer weg zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:22 schreef raptorix het volgende:
Is het anderen ook opgevallen dat je op hogere snelheden geen Pokemons meer ziet spawnen?
16.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:22 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik weet niet welk level je bent, maar ik ben 19 en dat balkje zit bijna volMagikarp krijgt ook amper CP erbij per level, dus ik denk dat een 200 cp magikarp pas mogelijk is bij, ongeveer, level 24-25?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al onweer gehad. Was een lachertje.Moltres god is aan de aan het winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg er ook geenquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:53 schreef DuW2 het volgende:
Waarom krijgt iedereen 10 km eieren en ik niet
Blender.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alleen heeft Electabuzz een standaardaanval met low kick 5crap dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |