Flareon is toch een slappe kutpokemon.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:27 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
D'Oh. Good point.
Yup. Daar verschijnt niets.
Gisteren heb ik een battle gedaan en toen stonden er ook alleen de twee pokemon waar ik mee gebattled heb. Geen Flareon.
[..]
Nope. Er staat geen kleur symbool bij.
Level 22 hier, net gewoon een Pidgey met 10cpquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom je nog wel eens lage nieuwe pokémon tegen rond level 18?
Een Wartotle en een Lickytung beide met berries en Great Balls ontsnapt.
Denk eraan om opnieuw te beginnen.
Niet het punt he?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Flareon is toch een slappe kutpokemon.
Spaar voor een Vaporeon
60 is optimaal. 50 is reeel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:30 schreef AF_ het volgende:
Hoeveel pokemon raden jullie aan te kunnen evolueren zodat ik het optimale uit mijn lucky egg haal?
Hoe de fuck hebben mensen 60 Pokemon liggen om te evaluerenquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
60 is optimaal. 50 is reeel.
Als je lager level bent kan je ook gewoon genoegen nemen met 30-40 ofzo, zodat je een level of 3 omhoog gaat en zo weer hogere CP pokemon vind.
Gaat best hard hoor zit na twee dagen al op 35.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe de fuck hebben mensen 60 Pokemon liggen om te evalueren_!
Ik heb al 50+ ofzo nu denk ik ... bijna weer een evo rondjequote:Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:37 schreef zarGon het volgende:
This happened the weekend after pokemon go came out. I went to a gay club with my girlfriend and a few of her friends, I was playing it outside since someone set up 2 lure modules at the front entrance when a huge cross dresser comes up to me and says "you want the circle to be as small as possible" and I said "I thought bigger was better" and she replied "that's because you're a bottom" then she walked away.
Nja, als je heel lang wacht met je evaluatie gesprek, kan het opstapelen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Pokemon die ik minder vaak vang zorg ik dat ik er na evolutie altijd nog 1 van over heb. De rest kan wegquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:39 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zou niet alles blind in de blender gooien. Als straks de ruil optie er is kun je ze miss ruilen voor pokemon welke je nog niet hebt.
Oké dankje. Bij mijn vorige Lucky egg was ik na 20 minuten klaar. Vond ik ook zo zondequote:Op donderdag 21 juli 2016 13:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
60 is optimaal. 50 is reeel.
Als je lager level bent kan je ook gewoon genoegen nemen met 30-40 ofzo, zodat je een level of 3 omhoog gaat en zo weer hogere CP pokemon vind.
Kwam gister in bos alleen staryu en poliwag tegenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo een stuk door het platteland/bos wandelen, maar ik verwacht daar eigenlijk helemaal nietsDat vind ik zo jammer aan dit spel. Het moedigt wandelen misschien wel aan, maar alleen in bebouwde kom. Start Ingress ook wel op, dan zie ik of ik voor niets aan het kijken ben.
dat hebben ze alquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:51 schreef 44rdbei het volgende:
South park aflevering over Pokemon go zou wel leuk zijn
Ja, dat is gewoon pokemon. maar juist over de pokemon go madness zou leuk zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef KingRadler het volgende:
SOUTH PARK SEASON 3 EPISODE 11 – CHINPOKOMON
southpark.nl kun je alles legit gratis kijken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat hebben ze al
SOUTH PARK SEASON 3 EPISODE 11 – CHINPOKOMON
(aflevering vind is online te vinden)
Zal vast wel komen hoor aangezien ze meestal wel met actualiteiten bezig houden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon pokemon. maar juist over de pokemon go madness zou leuk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nieuwe aanwinstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gary gevonden of geevolueerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geevolueerdquote:
Hoe hoog was je magikarpquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geevolueerdben nu voor de tweede aan het sparen, de grachten hier zitten vol magicarp.
Wat doet het?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:57 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand deze excel van Silphroad al eens gebruikt: Pokedexcelv2.07 ? (ff googlen er op)
Ik kan nergens edite, dus of ik doe iets helemaal fout, of m'm mac loopt te kloten (mac)
edit: Het was m'n mac![]()
af en toe heb ik dat ook. Het is me op gevallen dat dat vaak de hogere CP zijn voor het level wat je bentquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:07 schreef firecow het volgende:
zojuist een slowbro gevangen met 1235cp.. Echter met aanklikken stond er 'CP???' Wel apart heb dat nog niet eerder gezien
Soort van buiten je huidige bereik of zo? Ik had het net ook met eentje die ik sowieso nog niet had, de CP lag beduidend boven wat ik tot nog toe had.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:08 schreef DuW2 het volgende:
[..]
af en toe heb ik dat ook. Het is me op gevallen dat dat vaak de hogere CP zijn voor het level wat je bentdus hoop voor je dat je ze vaker zo tegen komt
Ik denk eerst cp maxen. want als je evolueert is het cp X multiplierquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:08 schreef RRuben het volgende:
Net even naar een lure gelopen die toch op de route ligt met de hond. Stonden daar allemaal nektasjes met hun scooterLekker doorgelopen
Wat is trouwens beter? Eerst CP maxen en dan evolueren of andersom?
Durf het niet met zekerheid te zeggen maar dat idee heb ik welquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soort van buiten je huidige bereik of zo? Ik had het net ook met eentje die ik sowieso nog niet had, de CP lag beduidend boven wat ik tot nog toe had.
60 naar het schijnt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:15 schreef Fe2O3 het volgende:
188/250 pokemon ...
Hoeveel pokemon kun je nu absoluut evolueren met een ei in een half uur tijd? Je zit voor 10 tot 20 seconden vast aan een animatie toch?
http://www.pidgeycalc.com/quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:15 schreef Fe2O3 het volgende:
188/250 pokemon ...
Hoeveel pokemon kun je nu absoluut evolueren met een ei in een half uur tijd? Je zit voor 10 tot 20 seconden vast aan een animatie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |