Flareon is toch een slappe kutpokemon.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:27 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
D'Oh. Good point.
Yup. Daar verschijnt niets.
Gisteren heb ik een battle gedaan en toen stonden er ook alleen de twee pokemon waar ik mee gebattled heb. Geen Flareon.
[..]
Nope. Er staat geen kleur symbool bij.
Level 22 hier, net gewoon een Pidgey met 10cpquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom je nog wel eens lage nieuwe pokémon tegen rond level 18?
Een Wartotle en een Lickytung beide met berries en Great Balls ontsnapt.
Denk eraan om opnieuw te beginnen.
Niet het punt he?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Flareon is toch een slappe kutpokemon.
Spaar voor een Vaporeon
60 is optimaal. 50 is reeel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:30 schreef AF_ het volgende:
Hoeveel pokemon raden jullie aan te kunnen evolueren zodat ik het optimale uit mijn lucky egg haal?
Hoe de fuck hebben mensen 60 Pokemon liggen om te evaluerenquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
60 is optimaal. 50 is reeel.
Als je lager level bent kan je ook gewoon genoegen nemen met 30-40 ofzo, zodat je een level of 3 omhoog gaat en zo weer hogere CP pokemon vind.
Gaat best hard hoor zit na twee dagen al op 35.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe de fuck hebben mensen 60 Pokemon liggen om te evalueren_!
Ik heb al 50+ ofzo nu denk ik ... bijna weer een evo rondjequote:Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:37 schreef zarGon het volgende:
This happened the weekend after pokemon go came out. I went to a gay club with my girlfriend and a few of her friends, I was playing it outside since someone set up 2 lure modules at the front entrance when a huge cross dresser comes up to me and says "you want the circle to be as small as possible" and I said "I thought bigger was better" and she replied "that's because you're a bottom" then she walked away.
Nja, als je heel lang wacht met je evaluatie gesprek, kan het opstapelen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Pokemon die ik minder vaak vang zorg ik dat ik er na evolutie altijd nog 1 van over heb. De rest kan wegquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:39 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zou niet alles blind in de blender gooien. Als straks de ruil optie er is kun je ze miss ruilen voor pokemon welke je nog niet hebt.
Oké dankje. Bij mijn vorige Lucky egg was ik na 20 minuten klaar. Vond ik ook zo zondequote:Op donderdag 21 juli 2016 13:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
60 is optimaal. 50 is reeel.
Als je lager level bent kan je ook gewoon genoegen nemen met 30-40 ofzo, zodat je een level of 3 omhoog gaat en zo weer hogere CP pokemon vind.
Kwam gister in bos alleen staryu en poliwag tegenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo een stuk door het platteland/bos wandelen, maar ik verwacht daar eigenlijk helemaal nietsDat vind ik zo jammer aan dit spel. Het moedigt wandelen misschien wel aan, maar alleen in bebouwde kom. Start Ingress ook wel op, dan zie ik of ik voor niets aan het kijken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |