quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat voor evolutie komt er eigenlijk na Venonath? Zo'n vlinder toch?
Jep, een 'Venomoth'.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat voor evolutie komt er eigenlijk na Venonath? Zo'n vlinder toch?
Om te chatten: ja!quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:08 schreef KingRadler het volgende:
is dit het centraal topic?
ben beetje confused dat ik de hele tijd in verkeerde topic zit te posten
Dit is een algemeen topic ja, maar voel je vrij om voor specifieke dingen een nieuw topic te openen hoor. Deze reeks liep al in GAM voordat POK openging en iedereen is hier zo'n beetje blijven hangenquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:08 schreef KingRadler het volgende:
is dit het centraal topic?
ben beetje confused dat ik de hele tijd in verkeerde topic zit te posten
Pokestops hoef je er niet te zoeken nee. Maar ben zelf toch wel leuke pokemon tegen gekomen rondom boerderijen (platteland dus). Zoals een scyther en dewgong.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit vind ik ook jammer.
Gisteren 2 uur gewandeld in het bos en niets tegen gekomen. Je kunt in de natuur weinig vinden.
Totdat ik bij museum de bevrijdende vleugels kwam en er op hun terrein 6 pokestops staan. Dan ga ik de volgende keer dat maar wat rondjes lopen.
naast?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:11 schreef KingRadler het volgende:
heeft iemand al gedroomd over een echte Pokemon naast je bed?
Zou je mij ook een DM kunnen sturen betreffende die websites?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn nu ook websites online waar je kan kijken... Check je DM.
Je kan het hele gym-gebeuren prima negeren, doe ik ook tegenwoordig. Scheelt een hoop frustratie en jaloeziequote:Op donderdag 21 juli 2016 11:21 schreef RRuben het volgende:
nog nooit een gym aangeraakt, en ook niet van plan te doen... Wat moet je daar
coins innen vriendquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:21 schreef RRuben het volgende:
ik ook niet ik gooi zelfs al mijn potions weg uit mijn rugzak zitten alleen maar in de weg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:21 schreef RRuben het volgende:
Naar de shop gaan en op het schildje drukken rechtsbovenin.quote:
ga je schamen als hier real doekoes aan uitgeeft mangquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:30 schreef KingRadler het volgende:
je kan ook coins kopen hoef je niet naar een Gym te gaan.
Ja, de ontwikkelaars betalen voor hun product, vreemde gedachtequote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
ga je schamen als hier real doekoes aan uitgeeft mang
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
ga je schamen als hier real doekoes aan uitgeeft mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |