Ik wel, zet er een bord naast met "Team Blauw only".quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die een lure plaatst en dan bij andere roept "opkankeren" ?
Zou overwegen om wat man op te trommelen en met knuppels terug te gaan om je een lesje te leren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik wel, zet er een bord naast met "Team Blauw only".
Iedereen die rood of geel is en er komt staan krijgt er dan een paar
dan heeft ie waarschijnlijk niet meer z'n volledige hp, dus geef die boy een revive/potion en daarna zal ie zichtbaar zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:07 schreef xtwarrior het volgende:
Stomme vraag misschien: Ik heb een Flareon die ik, om de een of andere reden, niet te zien krijg in het selectie scherm voor gym battles.
Als die in een andere gym zou zijn beland, hoe kan ik dan zien welke dat dat is?
(Ik heb ooit slechts een Ratata ergens gedropt maar zie geen andere optie dan bovenstaande voor de afwezigheid van mijn Flareon).
Dan is ie of dood of niet volledig HPquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:07 schreef xtwarrior het volgende:
Stomme vraag misschien: Ik heb een Flareon die ik, om de een of andere reden, niet te zien krijg in het selectie scherm voor gym battles.
Als die in een andere gym zou zijn beland, hoe kan ik dan zien welke dat dat is?
(Ik heb ooit slechts een Ratata ergens gedropt maar zie geen andere optie dan bovenstaande voor de afwezigheid van mijn Flareon).
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:55 schreef Lastpost het volgende:
Eindelijk m'n Gengar gevonden. Is ie 105cp.
Ik denk dat Bilzerian hem gejat heeft...quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:07 schreef xtwarrior het volgende:
lkkr dushiquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Eerste pokemon over 1000 cp. Slowbro van 1155 cp
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:39 schreef Fopje het volgende:
Fuck yes, Rhyhorn eindelijk gevangen.Ben jij mij? Precies hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar had jij hem gevondenquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben jij mij? Precies hetzelfde.
Ja, waaronder de starter Pokémon. Maar random is gonna randomquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef k0fferbak het volgende:
kan je iets anders dan pidgey/weedle uit 2 km ei krijgen dan? heb er 6 geopend en alleen die twee
De starters.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef k0fferbak het volgende:
kan je iets anders dan pidgey/weedle uit 2 km ei krijgen dan? heb er 6 geopend en alleen die twee
quote:NIANTIC wants to learn COMMUNICATE but NIANTIC already knows 4 moves!
Should a move be forgotten to make space for COMMUNICATE?
> MINOR TEXT FIX
SERVERS DOWN
THREE STEP
BALL FREEZE
Ja, de starters en ik had een clefairy een keer.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef k0fferbak het volgende:
Ik ook in de auto.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de auto. Niet op een bijzondere locatie of zo.
Ik krijg er alleen maar magikarps uitquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef k0fferbak het volgende:
Wat is je hoogste? De mijne is nu 123, maar die zou ik echt wel evolvenquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog maar 20 magikarp nodig.
En dan alsnog niet evolven want te lage cp.
102, maar een magikarp van richting de 200 cp scheelt al zoveel met de evolutie multiplier.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:16 schreef Lhyanna het volgende:
Wat is je hoogste? De mijne is nu 123, maar die zou ik echt wel evolven
Ik weet niet welk level je bent, maar ik ben 19 en dat balkje zit bijna volquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
102, maar een magikarp van richting de 200 cp scheelt al zoveel met de evolutie multiplier.
Denk niet dat ik geduldig genoeg ben.Wil die gyarados. En dan maar hopen op goede aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |