Maakt uiteindelijk niet uit, want als je de evolutie omhoog doet dan stijgt de cp vaak meer dan bij de vorige evolutie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik denk eerst cp maxen. want als je evolueert is het cp X multiplier
Ja, want mensen willen pidgeysquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:39 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zou niet alles blind in de blender gooien. Als straks de ruil optie er is kun je ze miss ruilen voor pokemon welke je nog niet hebt.
Dat maakt echt helemaal niks uit.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is nou eigenlijk beter, lichte of zware Pokemon?
Over lichte of zwarte pokémon.. volgens mij is Jynx kei racistisch.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat maakt echt helemaal niks uit.
60.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:15 schreef Fe2O3 het volgende:
188/250 pokemon ...
Hoeveel pokemon kun je nu absoluut evolueren met een ei in een half uur tijd? Je zit voor 10 tot 20 seconden vast aan een animatie toch?
mwoah je kan nu wel veilig gaan evolueeren hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:24 schreef BobW het volgende:
On average, it will take about 26 minutes to evolve all your Pokémon
Hmm, nog een aantal vangen dus voor de 30 minuten
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nieuwe aanwinstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die GyradosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vecht / oude gracht?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geevolueerdben nu voor de tweede aan het sparen, de grachten hier zitten vol magicarp.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister echt zwaar verbrand door het in de zon lopen voor mijn eitjes.
onzin.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over lichte of zwarte pokémon.. volgens mij is Jynx kei racistisch.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Gebakken EIquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
donkere huidskleur zoelielippen en dikke tieten en kont.. wed maar dat ie racistisch is.quote:
148, volgens mij kwam die nog uit een ei ook. Hoogste die ik gevangen had was 124 geloof ik.quote:
Nee Amsterdam, daar werk ikquote:
+ De kikkerogen (en de voodoo). Maar Jynx is al lang niet meer zoals die eerst was.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
donkere huidskleur zoelielippen en dikke tieten en kont.. wed maar dat ie racistisch is.
Andersom, na evolutie veranderen je aanvallen. Zonde als je dan een pokemon hebt lopen maxen die geen STAB heeft maar een kutaanval na een evolutie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:08 schreef RRuben het volgende:
Net even naar een lure gelopen die toch op de route ligt met de hond. Stonden daar allemaal nektasjes met hun scooterLekker doorgelopen
Wat is trouwens beter? Eerst CP maxen en dan evolueren of andersom?
Nog nooit een neger met blond haar gezienquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
donkere huidskleur zoelielippen en dikke tieten en kont.. wed maar dat ie racistisch is.
Hihaho ik vang er net 3quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil een Eevee!! Dan kan ik evolven.
Ik ben gister ook voor het eerst deze week overdag niet naar buiten gegaan om pokemon te vangen. Net even een klein rondje gelopen en Gastly en Dratini gevangen, hier in de buurt zit verder helemaal nietsquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
beyoncequote:Op donderdag 21 juli 2016 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog nooit een neger met blond haar gezien
Het is wachten tot Sylvana Simons moeilijk gaat doen over Jynx omdat het net als de zwarte piet zo overdreven is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
+ De kikkerogen (en de voodoo). Maar Jynx is al lang niet meer zoals die eerst was.
[ afbeelding ]
Ik genoeg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog nooit een neger met blond haar gezien
Verstandig, die hebben gevaarlijke STAB movesquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:08 schreef RRuben het volgende:
Net even naar een lure gelopen die toch op de route ligt met de hond. Stonden daar allemaal nektasjes met hun scooterLekker doorgelopen
Oke, uit zichzelf dan.quote:
Petje uses TASJE - It's not very effectivequote:Op donderdag 21 juli 2016 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstandig, die hebben gevaarlijke STAB moves
En de move Thief.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstandig, die hebben gevaarlijke STAB moves
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Petje uses TASJE - It's not very effective
Ohquote:
De originele Jynx was ook zwart in het gezicht, ze is nu al bewerkt naar paarsquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is wachten tot Sylvana Simons moeilijk gaat doen over Jynx omdat het net als de zwarte piet zo overdreven is.
Als er in de Bijlmer veel vaker een Jynx spawnt dan op andere plaatsen is dat misschien nog redelijk ook...quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is wachten tot Sylvana Simons moeilijk gaat doen over Jynx omdat het net als de zwarte piet zo overdreven is.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:56 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als er in de Bijlmer veel vaker een Jynx spawnt dan op andere plaatsen is dat misschien nog redelijk ook...
Wie gaat dat testen?
voor bontkraagjes hun favoriete Pokemonquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:56 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als er in de Bijlmer veel vaker een Jynx spawnt dan op andere plaatsen is dat misschien nog redelijk ook...
Wie gaat dat testen?
zijn mankey en Gastly dan ook rasistisch? het is zo ingewikkeld tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
racistische japanse stereotypes dus.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:03 schreef sirdanilot het volgende:
Jynx is gebaseerd op de japanse Ganguro stijl, waarbij vrouwen extreem bruin worden en hun haar blond verven. Deze stijl is de Japanse interpretatie van Pamela Anderson-achtige gebruinde en blonde dames, die je veel in Hollywood films ziet. Japanners houden ervan om alles tot in het extreme door te voeren.
Zo dus:
[ afbeelding ]
2 geopend, 2 keer een Pikachuquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef k0fferbak het volgende:
kan je iets anders dan pidgey/weedle uit 2 km ei krijgen dan? heb er 6 geopend en alleen die twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |