SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQYour beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokemon multiplier rate, zie:
http://imgur.com/gallery/CWMyC
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 01:32:36 ]
weten we nog nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom zijn sommige pokemons in je overzicht met een blauw soort aura?
http://gaming.stackexchan(...)ra-around-my-pokemonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is ze eindelijk gelukt om mensen het huis uit te krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
Nu nog even minder eten en ik ga serieus afvallen door dit spel.
Moet zeggen dat ik ook niet veel extreem dikke mensen dit zie spelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het is ze eindelijk gelukt om mensen het huis uit te krijgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:40 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
http://gaming.stackexchan(...)ra-around-my-pokemon
Maar is het genoeg voor dit event?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
Gemiddeld gewicht van Fok gebruikers is afgelopen week flink gedaald.
van mij niet hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
Gemiddeld gewicht van Fok gebruikers is afgelopen week flink gedaald.
Team roodquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:16 schreef Inaithnir het volgende:
Wie verzint deze TT's toch elke keer
Team rood
Ik heb nu twee 10 km eieren (mijn 4e en 5e, ben lvl 23..) 1 al op 6.2km en de andere 2.3 kmquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:31 schreef Tofuburger het volgende:
Ik ga vandaag mijn 10km ei proberen te laten uitkomen. Had gisteren al 2,5km gedaan en vandaag maar eens lopend richting werk (+/-3km) en tijdens de lunchpauze en tussendoor in het gebouw ook even een wandeling maken/rondlopen.
Ik zit nu op level 5,5 en ga proberen om level 7,5/8 te halen
Ooh spannend! Ik zal voor je duimen, laat maar weten wanneer ze uitkomenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:34 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb nu twee 10 km eieren (mijn 4e en 5e, ben lvl 23..) 1 al op 6.2km en de andere 2.3 km. Als ik nu nog steeds geen Snorlax of Lapras krijg
![]()
dat betekend dat er een Pokemon verschijnt in de echte wereld omgeving om je heen.quote:
Tenksquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:01 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat betekend dat er een Pokemon verschijnt in de echte wereld omgeving om je heen.
zet je het uit dan zal Pokemon verschijnen in een virtuele omgeving.
je moet anders even langs een Pokemon Center gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:03 schreef TostiTijd het volgende:
Gisteren de hele avond rondgelopen, RIP mijn knie.
Ben geen pokemon.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:04 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je moet anders even langs een Pokemon Center gaan.
Het is sowieso handig om altijd de AR uit te schakelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
als je gaat fietsen en je hebt een Smartphone houder is het handig om AR uit te schakelen.
Hoef je niet je telefoon van de houder af te halen als je een Pokemon wilt vangen.
Het is MannekenPisquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is er al nieuws over wanneer ze die tracker gaan fixen?
Ik moet toch altijd even stoppen wil ik fatsoenlijk een Pokémon vangen. En elke keer gevraagd worden of ik een Pokémon aan het vangen benquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
als je gaat fietsen en je hebt een Smartphone houder is het handig om AR uit te schakelen.
Hoef je niet je telefoon van de houder af te halen als je een Pokemon wilt vangen.
Cool!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:12 schreef raptorix het volgende:
Stap ik de deur uit staat er een Weezing 546 CP
Had 15 ballen nodig, ding sprong er elke keer uit.
Ja, de echt speciale zitten in Syrie, Afghanistan dat soort regionen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:03 schreef TostiTijd het volgende:
Ik ben nog helemaal geen koffing of weezing tegengekomen
Klopt het trouwens dat je een aantal pokémon alleen in bepaald werelddeel kan vangen? Dat zou echt fucking lame zijn..
electrode misschien met selfdestruct. Laatste tijd ook steeds vaker in Frankrijk te vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, de echt speciale zitten in Syrie, Afghanistan dat soort regionen.
Maakt me niet uit, ritje naar mijn werk levert me doorgaans een stuk of 80 ballen opquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:52 schreef Unites het volgende:
[..]
Cool!Alleen jammer dat het je 15 ballen heeft moeten kosten...
Hier bij ons in het park in Eindhoven zit iedere avond een Magmar, niet echt het type voor in een park. Blijft gissen, denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:03 schreef TostiTijd het volgende:
Ik ben nog helemaal geen koffing of weezing tegengekomen
Klopt het trouwens dat je een aantal pokémon alleen in bepaald werelddeel kan vangen? Dat zou echt fucking lame zijn..
Voor een Weezing wil ik ook wel 15 ballen gooien hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ritje naar mijn werk levert me doorgaans een stuk of 80 ballen op
Leuk grapje Hans.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
electrode misschien met selfdestruct. Laatste tijd ook steeds vaker in Frankrijk te vinden.
Welk park? Straks ff langsrijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hier bij ons in het park in Eindhoven zit iedere avond een Magmar, niet echt het type voor in een park. Blijft gissen, denk ik.
Dankjewel, Henk.quote:
henri dunantparkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hier bij ons in het park in Eindhoven zit iedere avond een Magmar, niet echt het type voor in een park. Blijft gissen, denk ik.
Bij het stadswandelpak is het altijd mooi, zit ook een jynxquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:44 schreef boik het volgende:
[..]
henri dunantparkgister ook nog paar uur zitten chillen maar geen Magmar gezien, wel porygon, en koffing gevangen.
Nice. Ik heb een Staryu, Geodude, Drowzee, Paras en Oddish klaarstaan (naast de standaard ratten en duiven)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan nu Staryou, Sandshrew, Slowpoke, Psyduck en Mangnemite evolven.
Dat is toch wat die armband van 40 euro doet?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)n-in-pokemon-go.html
Dit is dus wel cheaten.Automatsch pokemon vangen en pokestops leegmaken.
Huh? wat gemist?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is toch wat die armband van 40 euro doet?
Wel makkelijk te detecteren door Niantic. Lijkt me een garantie voor een ban.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)n-in-pokemon-go.html
Dit is dus wel cheaten.Automatsch pokemon vangen en pokestops leegmaken.
Welk level ben je inmiddels?quote:
Werkzequote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:05 schreef Tofuburger het volgende:
Heb net een wandeling gemaakt van een uur richting mijn werk.
Ondertussen de trotse eigenares van:
Paras 91
Eevee 136
Pinsir 202!!![]()
Poliwag 106
Goldeen 86
Ook een paar pidgeys, ratata's, Weedles en Caterprie's erbij, maar die had ik allemaal al.
En een krabby geprobeerd te vangen van 97, maar die sukkel ging uiteindelijk vluchten..
Level 14quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:07 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Welk level ben je inmiddels?
Ik kwam er laatst eentje tegen van 600CP, maar toen was ik nog wel level12 ofzo. Gisteren eigenlijk alleen maar pidgeys en rattatas tegengekomen
Wow, wel heel hoog dat je die tegenkomt! Ik heb 1 pokemon die hoger is dan dat, maar na evolueren en veel stardust er tegenaan smijten (Vaporeon)quote:
Ik schrok inderdaad ook een beetjequote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:16 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Wow, wel heel hoog dat je die tegenkomt! Ik heb 1 pokemon die hoger is dan dat, maar na evolueren en veel stardust er tegenaan smijten (Vaporeon)
Wellicht je GPS opnieuw calibreren, als je geluk hebt pakt ie hem dan welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:18 schreef 24Fan het volgende:
Ik woon naast een pokestop. Maar op de een of andere manier kan ik er telkens net niet bij. Tenzij de gps me net een stapje buiten m'n huis laat staan ( 2 pixels verder ), dan kan ik bij de pokestop.
Zou mooi wezen. Gisteravond in bed pakte ie m net wel. Nog even een half uurtje met een luremodule een stapel Pokemon gevangen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht je GPS opnieuw calibreren, als je geluk hebt pakt ie hem dan wel
Bij mij komen er heel veel Drowzee, Sandshrew, Voltorb en magnemites voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:18 schreef sirdanilot het volgende:
Spannendste is tot nu toe een dratini, zitten er hier genoeg van.
Welke pokemon komen bij jullie veel voor?
Bij mij uiteraard de standaard weedle/ratata/pidgey. Maar ook veel slowpokes gezien, en ook wel dingen als psyduck enzo. Caterpies zijn zeldzamer dan weedles bij mij.
Die heb ik dan weer allemaal nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bij mij komen er heel veel Drowzee, Sandshrew, Voltorb en magnemites voor.
Caterpies zie ik ook niet zo heel vaak.
Hé, ik ook.quote:
Welke bijzondere heb jij, Feer?quote:
Lapras, Dratini, Ponyta, Jolteon, Grimer, Magnemite. Zijn tenminste in mijn gebied vrij zeldzaam. Ik heb ook nog Pikachu en Bulbasaur uit eieren.quote:
ikzelf ben er nog niet geweest maar had van vrienden gehoord dat het daar altijd behoorlijk druk is jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:54 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Bij het stadswandelpak is het altijd mooi, zit ook een jynx
O, dit schema is weer heel anders. Ik zou ook nog graag Vulpix willen, maar die zie ik echt nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:40 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ook nog nooit een caterpie gezien. Als ik kijk naar de very common pokemon heb ik er echt veel nog niet gezienNog nooit een Nidoran of Ekans ofzo. Terwijl we al iets van 8 Dratini's hebben en gisteren zelfs een Pidgeot zagen (maar niet wisten te vangen....hij blies alle ballen opzij ofzo, weet nog niet hoe die curve ball moet
))
Grappig zo random als het ook wel lijkt te zijn. Schaarste beest dat we hebben is nu een geevolueerde Pidgeot en een Seeking (en die dratini's dan).
[ afbeelding ]
Van die lijst heb ik de golduck kunnen vangen die uncommon is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:40 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ook nog nooit een caterpie gezien. Als ik kijk naar de very common pokemon heb ik er echt veel nog niet gezienNog nooit een Nidoran of Ekans ofzo. Terwijl we al iets van 8 Dratini's hebben en gisteren zelfs een Pidgeot zagen (maar niet wisten te vangen....hij blies alle ballen opzij ofzo, weet nog niet hoe die curve ball moet
))
Grappig zo random als het ook wel lijkt te zijn. Schaarste beest dat we hebben is nu een geevolueerde Pidgeot en een Seeking (en die dratini's dan).
[ afbeelding ]
Moet je heen gaan 's avonds, is echt bijzonder! Sta er ook van te kijken hoesociaal iedereen is, en dat iedereen daar komt van "wtf wat een nerds" - "oh shit ik speel zelf ook"quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:42 schreef boik het volgende:
[..]
ikzelf ben er nog niet geweest maar had van vrienden gehoord dat het daar altijd behoorlijk druk is ja
Die zag ik toevallig gisteren en toen waren mijn pokeballen opquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dit schema is weer heel anders. Ik zou ook nog graag Vulpix willen, maar die zie ik echt nooit.
Toevallig zie ik die hier met een rondje met de hond weleens in de "nearby".quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dit schema is weer heel anders. Ik zou ook nog graag Vulpix willen, maar die zie ik echt nooit.
Ik ook gewoon een stuk of acht niet, dus het ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Toevallig zie ik die hier met een rondje met de hond weleens in de "nearby".
Verder heb ik nog steeds een stuk of 5 uit de 'Very common' categorie niet, terwijl ik al best veel gespeeld heb
Hoe herken je een lure vanaf je scherm?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan precies bij een lure vanaf mijn bureau.
Paarse shit om een pokestopquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hoe herken je een lure vanaf je scherm?
Roze blaadjes (?) die om de pokestop heen zweven.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hoe herken je een lure vanaf je scherm?
Ik heb hem in de nearby wel eens gezien, maar kon hem nooit echt vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Toevallig zie ik die hier met een rondje met de hond weleens in de "nearby".
Verder heb ik nog steeds een stuk of 5 uit de 'Very common' categorie niet, terwijl ik al best veel gespeeld heb
Elfjesspetterpoep.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Roze blaadjes (?) die om de pokestop heen zweven.
Zuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zag ik toevallig gisteren en toen waren mijn pokeballen op
Waar woon je/in wat voor gebied woon je? Ik zie die namelijk bijna nooitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij mij komen er per dag een paar seals en meowth de kamer in wandelen.
Rand van de binnenstad heb wel spijt dat ik mijn Dewgong al heb weggedaan omdat hij zwakke attacks had ik had meer seals verwacht.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:56 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Waar woon je/in wat voor gebied woon je? Ik zie die namelijk bijna nooit
Ik weet niet of dit een beetje accuraat is :quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag gister een plaatje voorbij komen dat elektrische Pokémon veel bij hoge scholen etc zitten.
Kan iemand dit bevestigen ? Daar heb ik er nog bijna niks van.
Er zit van alles in het spel wat nog niet geactiveerd isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:07 schreef MrRiot het volgende:
Het blijkt trouwens dat Mew niet legendary maar 'Mystic' is en dat voor alles vanaf legendary de catch rate 0% is. Ook schijnt er een master ball in het spel te zitten
Niet mystic, maar Mythicquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:07 schreef MrRiot het volgende:
Het blijkt trouwens dat Mew niet legendary maar 'Mystic' is en dat voor alles vanaf legendary de catch rate 0% is. Ook schijnt er een master ball in het spel te zitten
Ik ook! Bij de IKEAquote:
Universiteitsterrein Tilburg 0,0 iig:Pquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag gister een plaatje voorbij komen dat elektrische Pokémon veel bij hoge scholen etc zitten.
Kan iemand dit bevestigen ? Daar heb ik er nog bijna niks van.
Damn, dat is klotequote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fuck net een Wartutle met 620cp die twee keer uit me Ultra ball springt en weg is.;(
BS... In Tilburg is de Pikachu Hot-spot in een parkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:07 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een beetje accuraat is :
Electric-type Pokemon like Pikachu can be found in only one particular type of area in Pokemon Go: areas the game regards as ‘industrial’. The best place to search for these, then, are industrial parks, schools and college campuses, and other dry places that are largely concreted over.
https://www.vg247.com/201(...)-go-electric-pokemon
Bij mij zitten er 3 pikachu spawns in een park hier vlakbijquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:07 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Electric-type Pokemon like Pikachu can be found in only one particular type of area in Pokemon Go: areas the game regards as ‘industrial’. The best place to search for these, then, are industrial parks, schools and college campuses, and other dry places that are largely concreted over.
Die heb je recent gevangen, lijkt het.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ouch.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fuck net een Wartutle met 620cp die twee keer uit me greatbal springt en weg is.;(
Ik heb een Pikachu gevangen in een ouderwetse jaren 70 verdwaalwoonwijk en nog een gespot daar in de buurt, dus bij deze ontkracht.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:07 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Die luxe heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ritje naar mijn werk levert me doorgaans een stuk of 80 ballen op
Als de Kalverstraat industriel area is klopt hetquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:07 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Met je telefoon kloten in de autoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)trainers_pesten.html![]()
Zo fanatiek ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)trainers_pesten.html
4 posts boven jequote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Spuit 11quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Niet gekeken, gewoon gepost.quote:
Ik ga zo nog even op het fietsje, half uurtje maar. Daarna weer naar binnen vluchten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Mensen, bereid je goed voor als jullie met dit prachtige weer de deur uit gaan. De buitenwereld kan gevaarlijk zijnSmeer je in en/of blijf zo veel mogelijk in de schaduw en neem een fles water mee als je lang op pad gaat. We willen geen nieuwsberichten van mensen die uitgedroogd en met een zonnesteek op straat liggen met hun smartphone in hun hand
dit zal de komende jaren nog blijven.quote:
Smartphone overhit raakt of ontplofte Powerbankquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Mensen, bereid je goed voor als jullie met dit prachtige weer de deur uit gaan. De buitenwereld kan gevaarlijk zijnSmeer je in en/of blijf zo veel mogelijk in de schaduw en neem een fles water mee als je lang op pad gaat. We willen geen nieuwsberichten van mensen die uitgedroogd en met een zonnesteek op straat liggen met hun smartphone in hun hand
Mensen snappen nog altijd niet dat pokemon geen hype isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:07 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dit zal de komende jaren nog blijven.
Pokemon Go is geen Hype het spel is al 20 jaar oud.
wel in verschillende vormen.
Pokemon an sich niet. Maar als je zegt dat Pokemon Go geen hype is dan heb je wel echt je hoofd in je kontgat. Kenmerkend aan een hype is de relatieve piek bij introductie en snelle afzakking van interessen na een korte periode. We zullen het zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen snappen nog altijd niet dat pokemon geen hype is
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
zou het niet vreemd vinden dat ze generatie 2 al in de winter lanceren op Noordelijk halfrondquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:20 schreef Cikx het volgende:
In de winter zullen mensen sowieso een stuk minder massaal naar buiten gaan dan nu het geval is.
Ik had ook een eevee uit een 10km en ben level 17. Wel gelijk 23 Candy erbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:52 schreef Norrage het volgende:
Eevee uit 10km ei hier...is dat te vroeg om zo'n ei te broeden? Level 8 hier...200 CP...
Jezus, mijn gemeente. Kom hier nooit zulke leuke dingen tegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:19 schreef pussycatdoll het volgende:
Net even heerlijk gewandeld en een goede vangst gehad:
Bulbasaur: 125
Gastly: 257
Slowpoke: 390
Poliwag: 45 en 50
Oddish: 257 en 347
Magikarp:56
Nidoran (M) (ei): 303
Nidoran (F): 179
Pikachu: 101
Psyduck: 357
Jiglypuff:39
Staryu: 139
En nog wat Weedle, Caterpie, pidgey, zubat, ratata en een Drowzee
Gevonden bij het Noordlaarderbos (provincie Groningen)
Wow.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:19 schreef pussycatdoll het volgende:
Net even heerlijk gewandeld en een goede vangst gehad:
Bulbasaur: 125
Gastly: 257
Slowpoke: 390
Poliwag: 45 en 50
Oddish: 257 en 347
Magikarp:56
Nidoran (M) (ei): 303
Nidoran (F): 179
Pikachu: 101
Psyduck: 357
Jiglypuff:39
Staryu: 139
En nog wat Weedle, Caterpie, pidgey, zubat, ratata en een Drowzee
Gevonden bij het Noordlaarderbos (provincie Groningen)
Lachen, ben benieuwd volgende week.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:03 schreef raptorix het volgende:
Hier in Oud West lijkt het wel of je meer mensen ziet die pokemonnen dan mensen die het niet doen
Ligt denk ik ook aan je level, ik was 13 en ben halverwege 14 geworden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Jezus, mijn gemeente. Kom hier nooit zulke leuke dingen tegen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:36 schreef Cikx het volgende:
Op basis van max CP Moltres > Zapdos > Articuno.
Team Valor!
BBQ en pokemons vangen bij Zelfscannerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Deze warmte + gps...
BBQen op je telefoon.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
Net mega nerd uitgehanden(wel sportief)
Vriendin vanaf thuis ziek in bed met die ene "code" mij doorgeven waar goede pokemons zitten en ik er naar toe skaten op een cruiserboard met 2 telefoons
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
Net mega nerd uitgehanden(wel sportief)
Vriendin vanaf thuis ziek in bed met die ene "code" mij doorgeven waar goede pokemons zitten en ik er naar toe skaten op een cruiserboard met 2 telefoons
Welke code?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Heb zelf gekeken met die code of er vuurpokemon spawnen in de stad... Nou niet dus
Beterschapquote:
Dankjewelquote:
Je had een iets beter moment om ziek te worden kunnen kiezen ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Is behoorlijk kut om ziek te zijn terwijl het zo lekker weer is en je vakantie hebt
"Geo, Geo.. Pigeotto bij de supermarkt, ga snel!"quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je had een iets beter moment om ziek te worden kunnen kiezen ja.
Haha ik ben noob. Maar even serieus heb al die bestandjes gedownload volgens reddit en gewoon precies gedaan wat er stond.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Zie je gewoon niks?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha ik ben noob. Maar even serieus heb al die bestandjes gedownload volgens reddit en gewoon precies gedaan wat er stond.
Zo wtf.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
Ben je het park aan het checken, sta je op een pokestop.... Klapt er bijna een takje op je hoofd
[ afbeelding ]
maar voor de rest gaat het wel heul lekker.
Sabotagequote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
Ben je het park aan het checken, sta je op een pokestop.... Klapt er bijna een takje op je hoofd
[ afbeelding ]
Altijd lastig zo'n Onix in een boomquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Damnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, staat uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:21 schreef 24Fan het volgende:
Werkt de nearby-functie bij jullie goed en vangen jullie daar ook daadwerkelijk Pokemon mee?
De Nearby-functie werkt al enkele dagen niet, helaas.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:21 schreef 24Fan het volgende:
Werkt de nearby-functie bij jullie goed en vangen jullie daar ook daadwerkelijk Pokemon mee?
Ik heb nog geen enkel 10 km ei gehadquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:27 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Potjandriedubbeltjes... bijna 16km gelopen om mijn 10km ei te laten uitkomen, komt er een slapp Onix uit... *zucht*
Wat is jullie beste pokemon uit een 10km ei + cp?
900CP snorlax.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:27 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Potjandriedubbeltjes... bijna 16km gelopen om mijn 10km ei te laten uitkomen, komt er een slapp Onix uit... *zucht*
Wat is jullie beste pokemon uit een 10km ei + cp?
Nee hoor. Ik heb nu 35 eggs uit laten komen en ook nog nooit een 10km gekregen.quote:
Kreeg mijn 1e op lvl 18quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb nu 35 eggs uit laten komen en ook nog nooit een 10km gekregen.
Nog 5K en ik ben level 19quote:
Warmte stijgt naar hoofd van modsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:34 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Wat is er aan de hand met al die gemodde berichten?
hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb nu 35 eggs uit laten komen en ook nog nooit een 10km gekregen.
Ah... duidelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Warmte stijgt naar hoofd van mods
Nee maar dit: POK / [MEDEDELING] Beleid omtrent Pokémon GO cheats
Fietsen, lopen, metro en auto. En loop er niet eens extra voor. Gewoon op en neer naar mijn werk en sportschool enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:35 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
toch zonder cheat he
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fietsen, lopen, metro en auto. En loop er niet eens extra voor. Gewoon op en neer naar mijn werk en sportschool enzo
Gaat hard met al die 2km eieren die ik krijgquote:
beter dan met je moederquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:52 schreef KingRadler het volgende:
dat er mensen slapen met een Pikachu knuffel
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
590CP slowpoke gevangen.Goed dat ik gewacht heb.
Heb je een Pokemon Trainers club account of gewoon google? Want ik had zo'n trainers club account dat ook om de haverklap bleef hangen of "unable to authenticate" kreeg dus ben van ellende maar opnieuw begonnen met een google account (dat gaat overigens wel goed, alleen nog 6 levels lagerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:02 schreef Moira. het volgende:
Mijn app blijft telkens hangen op het loading screenKan 'm niet eens openen
Hmm. Dat zou mijn 2 posts hierboven verklarenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:05 schreef FrauMilena het volgende:
(Sorry als dit al besproken is, lees niet mee)
Doet de server raar? Volgens gps zit in het midden van een meer...
Misschien proberen ze nu al de GPS-hackers te slim af te zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:04 schreef Fopje het volgende:
Zit op mn werk. Al een paar pokebitches gevangen hier. En nu opeens ben ik volgens mn gps weer thuis? 20 km verderop? Opnieuw opstarten helpt niet. Hij blijft denken dat ik thuis ben
Dus laten ze maar verkeerde gps locaties zien?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien proberen ze nu al de GPS-hackers te slim af te zijn.
Gewoon een Google account. Hij zegt telkens dat ik moet retry'enquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:05 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Heb je een Pokemon Trainers club account of gewoon google? Want ik had zo'n trainers club account dat ook om de haverklap bleef hangen of "unable to authenticate" kreeg dus ben van ellende maar opnieuw begonnen met een google account (dat gaat overigens wel goed, alleen nog 6 levels lager).
site werkt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
Er staan nu meer landen bij
Veel te warm voor nuquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:14 schreef Moira. het volgende:
Ik wil naar het park maar de app doet het nog steeds niet
Is er nog niet uitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Japanners helemaal gek zijn geworden met dit spel.
Ja.. dat worden leuke filmpjesquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra het wel uit is daar worden ze helemaal loco denk ik.
correctedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra het wel uit is daar worden ze helemaal loco baka denk ik.
Heb je wel pokemon open gehouden tijdens did 30 minuten?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:26 schreef Tofuburger het volgende:
Ik heb een incense losgelaten bij mij op werk, maar gewoon helemaal niets..
Geen enkele pokemon is verschenen, zelfs geen pidgey..
Die werken beter als je loopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:26 schreef Tofuburger het volgende:
Ik heb een incense losgelaten bij mij op werk, maar gewoon helemaal niets..
Geen enkele pokemon is verschenen, zelfs geen pidgey..
Ja stond gewoon aan..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb je wel pokemon open gehouden tijdens did 30 minuten?
Lucky!quote:
Als er een Pokémon verschijnt, verschijnt hij voor iedereen op dezelfde plek en kan iedereen hem vangen. De enige uitzondering is volgens mij als je incense gebruikt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:42 schreef timmmmm het volgende:
Misschien een domme vraag he, maar ik lees dan allemaal berichten van mensenmassa's omdat er een zeldzame pokemon gesginaleerd is en dat soort dingen, maar hoe werkt dat dan?
Zitten de pokemon bij iedereen op dezelfde plaats of worden die random gegenereerd. Als ik alle berichten mag geloven het eerste, maar ik speel wel een pokemon go met mn zus en we hebben nog nooit dezelfde pokemjn op ongeveer hetzelfde moment gezien.
ook komen er gewoon random gespawnde pokemon voor op de meest debiele plaatsen, plaatsen waar je al duizend keer geweest bentquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:42 schreef timmmmm het volgende:
Misschien een domme vraag he, maar ik lees dan allemaal berichten van mensenmassa's omdat er een zeldzame pokemon gesginaleerd is en dat soort dingen, maar hoe werkt dat dan?
Zitten de pokemon bij iedereen op dezelfde plaats of worden die random gegenereerd. Als ik alle berichten mag geloven het eerste, maar ik speel wel een pokemon go met mn zus en we hebben nog nooit dezelfde pokemjn op ongeveer hetzelfde moment gezien.
Ja er spawnen pokemon in een bepaald gebied die voor iedereen hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:42 schreef timmmmm het volgende:
Maar hoe kan het dan dat ik potver baast mijn zus loop en er bij haar pokemon spawnen die bij mij niet soawnen en andersom? Hoe zit het dan met het gemelde feit dat hoe hoger je level is, hoe zeldzamer de pokemon zijn dd je vangt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:44 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Als er een Pokémon verschijnt, verschijnt hij voor iedereen op dezelfde plek en kan iedereen hem vangen. De enige uitzondering is volgens mij als je incense gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |